FCKeditor wordt niet getoond

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue's back office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »
Orhan T

Orhan T

02/01/2008 22:49:00
Quote Anchor link
Ik probeer FCK editor te laten weergeven, ik gebruik de onderstaande code. Alleen het werkt niet, er wordt niks weergeven. Met FF en IE geprobeerd. Onder FF krijg ik een melding dat die niet weet hoe die dit adres moet openen omdat het protocol met geen enkel programa is geassocierd.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
include("D:\\Program Files\\xampp\\htdocs\\fckeditor\\fckeditor.php");
$oFCKeditor = new FCKeditor('Voorbeeld1');
    $oFCKeditor->BasePath = "D:\\Program Files\\xampp\\htdocs\\fckeditor\\editor\\"; //het pad naar de editor
    $oFCKeditor->Value = 'Het laatste <strong>nieuws</strong> vind u altijd op <a href="http://www.bestaatniet.nl">hier!</a>';
    $oFCKeditor->Create();
?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Orhan T
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 07:03:32
 

02/01/2008 23:03:00
Quote Anchor link
Mij lijkt zoals in de handleiding staat dat het zo moet:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php // Dit bestand zit dus in htdocs.
include("FCKeditor/fckeditor.php");
$oFCKeditor = new FCKeditor('Voorbeeld1');
    $oFCKeditor->BasePath = "/fckeditor/"; //het pad naar de editor
    $oFCKeditor->Value = 'Het laatste <strong>nieuws</strong> vind u altijd op <a href="http://www.bestaatniet.nl">hier!</a>';
    $oFCKeditor->Create();
?>

Sinds wanneer gaan we hele paths doen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Orhan T

Orhan T

02/01/2008 23:26:00
Quote Anchor link
Jeej schreef op 02.01.2008 23:03:
Mij lijkt zoals in de handleiding staat dat het zo moet:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php // Dit bestand zit dus in htdocs.
include("FCKeditor/fckeditor.php");
$oFCKeditor = new FCKeditor('Voorbeeld1');
    $oFCKeditor->BasePath = "/fckeditor/"; //het pad naar de editor
    $oFCKeditor->Value = 'Het laatste <strong>nieuws</strong> vind u altijd op <a href="http://www.bestaatniet.nl">hier!</a>';
    $oFCKeditor->Create();
?>

Sinds wanneer gaan we hele paths doen?


Maakt dat uit?

Edit: het maakt wel uit want ik krijg dan een object error. Post aub dus een relevante antwoord...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Orhan T
 

02/01/2008 23:33:00
Quote Anchor link
Orhan schreef op 02.01.2008 23:26:
Edit: het maakt wel uit want ik krijg dan een object error.

Jammer genoeg is mijn glazen bol vanmiddag onder gesneeuwt. Ik kan dus niet zien wat die error is.

Orhan schreef op 02.01.2008 23:26:
Post aub dus een relevante antwoord...

Wat bedoel je dáár nou weer mee? Ik kan ook stoppen met verder helpen.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

02/01/2008 23:36:00
Quote Anchor link
@ Oprhan: jij wilt geholpen worden. Aan jou dus de taak om zo duidelijk mogelijk te omschrijven wat er fout gaat. Foutmeldingen exact plakken en hier kopiëren alstublieft.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

02/01/2008 23:37:00
Quote Anchor link
Nou, het is heel simpel! Hoe de f*** kan je nu een D:\ pad opgeven, als je lokaal een webservertje draait gaat het via http://localhost/mapnaam/bestandsnaam.php

Je moet dus het Web pad opgeven, en niet de bestandslocatie zoals je windows verkenner hem weergeeft.
 
PHP Newbie

PHP Newbie

02/01/2008 23:38:00
Quote Anchor link
Ik raad je aan eens te kijken naar TinyMCE. Die werkt namelijk wél in opera, en werkt heerlijk. Geheel javascript en lekker uitbreidbaar en verkleinbaar.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

02/01/2008 23:41:00
Quote Anchor link
TinyMCE kan ik ook aanraden. Installeert een stuk gemakkelijker. Het enige jammere is dat er geen Image upload module bij zit, maar daar kun je dan weer iBrowser voor gebruiken.
 
Orhan T

Orhan T

02/01/2008 23:43:00
Quote Anchor link
Deze editor werkt ook geheel in javascript. Wanneer ik geen absolute pad opgeef krijg ik deze error:
Object niet gevonden!

De gevraagde URL was niet gevonden op deze server. De link op deze pagina pagina is verkeerd of achterhaald. Gelieve de auteur van die pagina in te lichten over deze fout.

Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Error 404
@Robert, bedankt maar met jou tip krijg ik nog steeds dezelfde error...
@Jan, hier zit wel een image upload module bij
@Mr. Heinen, erg informatief
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Orhan T
 
DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

02/01/2008 23:44:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 02.01.2008 23:38:
Ik raad je aan eens te kijken naar TinyMCE. Die werkt namelijk wél in opera, en werkt heerlijk. Geheel javascript en lekker uitbreidbaar en verkleinbaar.


mijn TinyMCE is verot man!! bij mij gaan al die venstertjes raar staan.. als je bijvoorbeeld een plaatje wilt invoegen ofzp open hij leuk zon schermpje alleen dan staat mijn 'X' (sluit kruisje) heel ergens anders dan mooi boven aan dat schermpje..

maar verder doet hij het wel goed en kun je hem makelijk invoegen.. :D
 
PHP Newbie

PHP Newbie

02/01/2008 23:51:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 02.01.2008 23:41:
TinyMCE kan ik ook aanraden. Installeert een stuk gemakkelijker. Het enige jammere is dat er geen Image upload module bij zit, maar daar kun je dan weer iBrowser voor gebruiken.


Ibrowser ken ik niet, ga er zometeen eens naar kijken. Ik gebruik altijd de filemanager uit TinyFCK
 

02/01/2008 23:52:00
Quote Anchor link
Orhan schreef op 02.01.2008 23:43:
Object niet gevonden!
<blaat>
f

Das een 404 error. Je gaat naar een pagina toe die niet bestaat. Oftewel, als je die prut in het bestand index.php hebt gestopt dan moet je ook naar index.php gaan dus: http://localhost/index.php en niet naar http://localhost/balbasdlbasd.php
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

02/01/2008 23:53:00
Quote Anchor link
@ PHP Newbie: dan ga ik daar eens naar kijken, want die iBrowser is erg lastig te installeren vind ik.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
Orhan T

Orhan T

02/01/2008 23:55:00
Quote Anchor link
@Robert Deiman,

Je had wel bij het rechte eind. Bedankt voor je hulp

@Jan,

Deze is ook wel makkelijk te installeren naast mijn domme fout. Misschien moet je ook hier naar kijken..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Orhan T
 
PHP Newbie

PHP Newbie

03/01/2008 00:02:00
Quote Anchor link
Dit is de installatie handleiding. Lukt het daar niet mee? Dan heb ik Hier nog een video tutorial gevonden.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.