Features

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Gerben G

Gerben G

14/05/2010 19:26:52
Anchor link
Het zou wel handig zijn als dat ubb balkje, wat je wel hebt bij het quoten van een reactie ook zichtbaar zou zijn bij het snel reageren.

Ook zelf kunnen instellen hoeveel items je per pagina zichtbaar wilt hebben bij de reacties enz. zou erg handig zijn.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 05:23:00
 
Roel -

Roel -

14/05/2010 20:30:05
Anchor link
Misschien is het handig dat als je op de website van iemand klikt op zijn of haar profiel dat ie die in een nieuw venster opent?
 

14/05/2010 20:34:09
Anchor link
Roel:
Misschien is het handig dat als je op de website van iemand klikt op zijn of haar profiel dat ie die in een nieuw venster opent?

Kan niet, vanwege de dtd's, zie mijn reactie hier.
Het is toch ook niet zo moeilijk om met je scrollwiel te klikken (njah, moet ie dat ondersteunen). Dan krijg je gewoon een nieuwe tab.
Het klopt verder wel dat het dus geen links zijn, alleen tekst.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

14/05/2010 21:19:38
Anchor link
Maar op dit moment is de website in iemands profiel helemaal geen link, dat zou wel veranderd kunnen worden ;-)
 

14/05/2010 21:30:02
Anchor link
Blanche:
Maar op dit moment is de website in iemands profiel helemaal geen link, dat zou wel veranderd kunnen worden ;-)

Goh, zoiets meen ik al eerder gelezen te hebben. Oh, jah, dat had ik zelf geschreven:
Karl:
Roel:
Misschien is het handig dat als je op de website van iemand klikt op zijn of haar profiel dat ie die in een nieuw venster opent?

Het klopt verder wel dat het dus geen links zijn, alleen tekst.
 
Roel -

Roel -

14/05/2010 21:38:40
Anchor link
Karl:
Blanche:
Maar op dit moment is de website in iemands profiel helemaal geen link, dat zou wel veranderd kunnen worden ;-)

Goh, zoiets meen ik al eerder gelezen te hebben. Oh, jah, dat had ik zelf geschreven:
Karl:
Roel:
Misschien is het handig dat als je op de website van iemand klikt op zijn of haar profiel dat ie die in een nieuw venster opent?

Het klopt verder wel dat het dus geen links zijn, alleen tekst.


Wel met een simpel onclick'je ;)

Misschien zijn een paar smiley's om erin te bouwen ook leuk?
Gewijzigd op 14/05/2010 21:39:06 door Roel -
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

14/05/2010 23:26:28
Anchor link
Het zou fijn zijn als er een optie kwam om je achternaam uit te zetten.
 
Mui ter

Mui ter

15/05/2010 10:46:54
Anchor link
Ik werk idd ook liever met een user ipv voor- en achternaam.
Verder wil ik mij graag kunnen abonneren op topics.

Als ik op een link in Laatste forum berichten wil ik graag naar het laatste bericht van dit topic gaan ipv het eerste bericht.

Een groter aantal Laatste forum berichten stel ik ook zeer op prijs.

Ook de al eerder genoemde ubb balk....

Verder: ga zo door ;)
 
Joren de Wit

Joren de Wit

15/05/2010 10:55:28
Anchor link
Nog eentje die tijdens de beta periode wel genoemd is maar ik nu nog niet terug vindt: breadcrumbs op verschillende delen van de site (forum, scripts, tutorials). Op die manier weet de gebruiker altijd waar hij zich bevindt en wordt het navigeren een stuk makkelijker :-)
 
Moe BE

Moe BE

15/05/2010 11:56:34
Anchor link
Ben ik de enige? of werkt het knopje 'bekijk de code op een nieuwe pagina" bij niemand?
 
Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

15/05/2010 12:22:36
Anchor link
Een markering als er een nieuw bericht is op het topic of zo en ook aangeven welk bericht nieuw is zou handig zijn :D

En misschien iets met het stem systeem. Heel veel kleuters lopen te stemmen op -1 ;)
Gewijzigd op 15/05/2010 12:26:39 door Peter ndshomebrew
 
Synaps Framework

Synaps Framework

15/05/2010 12:27:58
Anchor link
Misschien in het profiel laatst toegevoegde scripts/tutorials? Dat was bij de oude phphulp wel ;)
 
Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

15/05/2010 12:32:37
Anchor link
Pepijn:
Misschien in het profiel laatst toegevoegde scripts/tutorials? Dat was bij de oude phphulp wel ;)


Dat zou inderdaad een goede zijn ;)
 
Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

15/05/2010 12:45:14
Anchor link
Misschien is dit ook wel een nuttige toevoeging.
Als je een artikel bekijkt kun je alleen rechts boven van pagina veranderen.
Misschien is het een idee om onderaan de pagina vorige en volgende neer te zetten meet de tekst van de volgende bladzeide.

Bijvoorbeeld is de titel van de vorige henk en de volgende piet dan zou er onderin dit kunnen staan:

<- Henk ...... Piet ->

p.s. bij werkt de knop bekijk code in nieuw venster ook niet.
Er is hier echter een topic voor met de naam bugs ;)
Gewijzigd op 15/05/2010 12:46:34 door Peter ndshomebrew
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

15/05/2010 13:11:33
Anchor link
- In je instellingen een optie om te kiezen hoe je naam zichtbaar is op de site (Voornaam, Voornaam Achternaam, Voornaam A.).
- Er wordt op enkele plekken weer zo'n bevestigingspagina gebruikt ('je bent ingelogd, over 3 seconden...'). Daar zou ik gewoon gelijk doorsturen met een header. Alleen de foutmelding laten zien.
- Zelf aangeven welke en hoeveel items in de linkerkolom, eventueel ook de opmaak.
- De paginanavigatie ook een optie 'eerste' en 'laatste' geven.
Gewijzigd op 15/05/2010 13:25:21 door Elwin - Fratsloos
 
Afra ca

Afra ca

15/05/2010 17:51:04
Anchor link
Geknipt uit Bugs topic, hier meer op z'n plaats.

* Misschien meer een suggestion, maar zóveel categorieën? Besef wel dat mensen ondertussen meestal al een forum hebben waarop ze niet-php-gerelateerde dingen bespreken.
* Bij wijzigen van dit bericht viel me wat inconsistentie op. De knop "wijzigen" is totaal wit en vierkant, maar de knop "naar topic" heeft prachtig rond randje en is "gevuld".
Gewijzigd op 15/05/2010 17:51:29 door Afra ca
 
B a s
Beheerder

B a s

15/05/2010 18:17:06
Anchor link
Ok, thanks! We gaan er morgen weer bugs en features verwerken.
Gewijzigd op 15/05/2010 18:17:20 door B a s
 
L B

L B

15/05/2010 22:34:30
Anchor link
Ik zou het fijn vinden als je ook een opsommingslijst kunt maken via ubb.
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

16/05/2010 11:32:41
Anchor link
Een kruimelspoor zou misschien ook wel goed werken, bijvoorbeeld in het forum. Daar zat ik net in de 'Bugs' topic en wilde ik hierheen. Omdat deze niet bij de 5 links stond moest ik naar het forum, dan naar het board en dan naar de discussie. En kruimelspoor had me een stap (ja ja, eentje maar) gescheeld. Kruimelspoor had dan zoiets moeten zijn:
Home > PHP Forum > Boardnaam > Topictitel
 
Joren de Wit

Joren de Wit

16/05/2010 12:25:23
Anchor link
Elwin:
Een kruimelspoor zou misschien ook wel goed werken, bijvoorbeeld in het forum.

Jep, tijdens de beta was dat ook mijn voorstel en de reactie van Bas was toen erg positief. Had heb op de vorige pagina al aangedragen, maar zo'n kleine functionaliteit biedt veel gemak bij het navigeren!
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.