Feed twitter url veranderd?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »
Anja van Steenbrugge

Anja van Steenbrugge

24/06/2013 13:28:53
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een twitter scripts, krijg nu deze error fout, is feed api weer veranderd soms?
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/cooltennis/domains/cooltennis.nl/public_html/twitter.php on line 58

Op dit moment is dit nu in gebruik: $feed = 'http://api.twitter.com/1/statuses/user_timeline.rss?screen_name='.$userid;

Deze is klein half jaar ook keer gewijzigd, kreeg ik precies zelfde fout error als hierboven test staat.

Via googlen zoeken kon ik niet achter halen of er idd iets gewijzigd is.

Iemand iets weet?

Ik hoop hierbij voldoende uitleg heb kunnen beschrijven.

Ik hoor het wel, alvast bedankt.

Gr.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 10:14:35
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2013 13:30:16
Quote Anchor link
Dat klopt, je moet je nu authenticeren met oAuth.
https://dev.twitter.com/docs/api/1.1/overview
Gewijzigd op 24/06/2013 13:31:13 door - Ariën -
 
Anja van Steenbrugge

Anja van Steenbrugge

24/06/2013 13:35:24
Quote Anchor link
Wat is er precies gewijzigd, url alleen of meerdere wijzigingen?
Sorry dit ik dit even navragen, ivm ik engels niet prefect kan nalezen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2013 13:36:50
Quote Anchor link
De URL bij de aanroep van de API, en er wordt oAuth-autenticatie gevraagd. Ikzelf raad deze class aan als vervanger:
https://github.com/abraham/twitteroauth
 
Koen Vlaswinkel

Koen Vlaswinkel

24/06/2013 13:51:43
Quote Anchor link
Ook zie ik dat je RSS gebruikt, en alleen JSON wordt nog ondersteund.
 
Anja van Steenbrugge

Anja van Steenbrugge

26/06/2013 13:25:42
Quote Anchor link
Ik heb dit vervangt: https://api.twitter.com/oauth/authenticate?oauth_token=xyz123
Dit heeft niet gelijk opgelost om mijn fout te veranderen. Er moet blijkbaar nog meer veranderen, enige idee wat?

Parse error: syntax error, unexpected ':' in /home/cooltennis/domains/cooltennis.nl/public_html/twitter.php on line 61
 
Anja van Steenbrugge

Anja van Steenbrugge

22/10/2013 23:36:34
Quote Anchor link
Ik ben proberen twitter van mij zelf scripts op te lossen.

Met deze uitleg tw volgen:
https://github.com/abraham/twitteroauth

Is mogelijk deze "code" nog te gebruiken of is deze ook verouderd?
Quote:
//toegevoegd:
if (substr(trim($tweet[1]),0,1)!="@"){
if (substr(trim($tweet[1]),0,2)!="RT"){
if (substr(trim($tweet[1]),0,1)!="#"){
if (strpos($tweet[1],"#")==0){
//einde toevoeging
Gewijzigd op 22/10/2013 23:37:19 door Anja van Steenbrugge
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/10/2013 00:11:02
Quote Anchor link
Die code van Abraham gebruik ik ook voor mijn site. Als je hem maar bij Github vandaan zit, zit je goed, want kort voor de wijziging van Twitter is deze versie ook aangepast.
Uiteindelijk was het niets meer dan het aanpassen van een versienummertje in dat script.
 
Anja van Steenbrugge

Anja van Steenbrugge

12/11/2013 20:42:57
Quote Anchor link
Ik ben bezig met de API van twitter.
Nu laad ik de timeline van een account in dit werkt allemaal prima enzo.

Maar nu wil ik de array die ik terugkrijg filteren.
De array ziet er zo uit: http://puu.sh/5gmSg.png (Hij is nog groter er zijn in totaal 5 tweets ingeladen.)
Nu zijn de echte tweets in de array 'text'
Nu wil ik dat als in een van die 'text'(tweets) een # zit deze word verwijderd.
En als er een @persoon in zit ook maar als er staat @ persoon dus met een spatie moet die behouden blijven.

Zo wil ik er voor zorgen dat alleen de tweets worden ingeladen die geen # en geen vermeldingen.
 
Ruben Vincenten

Ruben Vincenten

13/11/2013 23:54:11
Quote Anchor link
Je kan bij het opvragen van de timeline een parameter opgeven aan de REST API om retweets en replies te filteren(include_rts en exclude_replies). Zie de optie pagina hier: https://dev.twitter.com/docs/api/1.1/get/statuses/user_timeline

Filteren op hashtag is helaas niet mogelijk met de REST API, heb namelijk even gegoogled en dan kom je op deze pagina uit: https://dev.twitter.com/discussions/4578

Voorbeeldcode(niet getest):

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
$satuses
= $connection->get('statuses/user_timeline', array(
  'screen_name' => 'blablabla',
  'include_rts' => false, // Retweets uitzetten
  'exclude_replies' => true, // Replies uitzetten
));
Gewijzigd op 13/11/2013 23:54:50 door Ruben Vincenten
 
Anja van Steenbrugge

Anja van Steenbrugge

16/11/2013 21:17:23
Quote Anchor link
Die werken niet van je voorbeeld code.

Heb wel 1 op ander manier die wel werkt.

Quote:
$data = $connection->get("https://api.twitter.com/1.1/statuses/user_timeline.json?include_rts=false&screen_name=".$twitteruser."&count=".$notweets);


Hoe heet die van # voor als link? Die kwam ik niet helemaal uit als ik opzoek bij dev.twitter.com website.
Gewijzigd op 16/11/2013 21:21:38 door Anja van Steenbrugge
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.