Feed twitter url veranderd?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Voor een opdrachtgever, met een prachtig kantoor in omgeving Wateringen zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind jij het leuk om in een Agile/Scrum omgeving te werken? Wil jij

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »
Anja van Steenbrugge

Anja van Steenbrugge

24/06/2013 13:28:53
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een twitter scripts, krijg nu deze error fout, is feed api weer veranderd soms?
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/cooltennis/domains/cooltennis.nl/public_html/twitter.php on line 58

Op dit moment is dit nu in gebruik: $feed = 'http://api.twitter.com/1/statuses/user_timeline.rss?screen_name='.$userid;

Deze is klein half jaar ook keer gewijzigd, kreeg ik precies zelfde fout error als hierboven test staat.

Via googlen zoeken kon ik niet achter halen of er idd iets gewijzigd is.

Iemand iets weet?

Ik hoop hierbij voldoende uitleg heb kunnen beschrijven.

Ik hoor het wel, alvast bedankt.

Gr.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 04:33:16
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2013 13:30:16
Quote Anchor link
Dat klopt, je moet je nu authenticeren met oAuth.
https://dev.twitter.com/docs/api/1.1/overview
Gewijzigd op 24/06/2013 13:31:13 door - Ariën -
 
Anja van Steenbrugge

Anja van Steenbrugge

24/06/2013 13:35:24
Quote Anchor link
Wat is er precies gewijzigd, url alleen of meerdere wijzigingen?
Sorry dit ik dit even navragen, ivm ik engels niet prefect kan nalezen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2013 13:36:50
Quote Anchor link
De URL bij de aanroep van de API, en er wordt oAuth-autenticatie gevraagd. Ikzelf raad deze class aan als vervanger:
https://github.com/abraham/twitteroauth
 
Koen Vlaswinkel

Koen Vlaswinkel

24/06/2013 13:51:43
Quote Anchor link
Ook zie ik dat je RSS gebruikt, en alleen JSON wordt nog ondersteund.
 
Anja van Steenbrugge

Anja van Steenbrugge

26/06/2013 13:25:42
Quote Anchor link
Ik heb dit vervangt: https://api.twitter.com/oauth/authenticate?oauth_token=xyz123
Dit heeft niet gelijk opgelost om mijn fout te veranderen. Er moet blijkbaar nog meer veranderen, enige idee wat?

Parse error: syntax error, unexpected ':' in /home/cooltennis/domains/cooltennis.nl/public_html/twitter.php on line 61
 
Anja van Steenbrugge

Anja van Steenbrugge

22/10/2013 23:36:34
Quote Anchor link
Ik ben proberen twitter van mij zelf scripts op te lossen.

Met deze uitleg tw volgen:
https://github.com/abraham/twitteroauth

Is mogelijk deze "code" nog te gebruiken of is deze ook verouderd?
Quote:
//toegevoegd:
if (substr(trim($tweet[1]),0,1)!="@"){
if (substr(trim($tweet[1]),0,2)!="RT"){
if (substr(trim($tweet[1]),0,1)!="#"){
if (strpos($tweet[1],"#")==0){
//einde toevoeging
Gewijzigd op 22/10/2013 23:37:19 door Anja van Steenbrugge
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/10/2013 00:11:02
Quote Anchor link
Die code van Abraham gebruik ik ook voor mijn site. Als je hem maar bij Github vandaan zit, zit je goed, want kort voor de wijziging van Twitter is deze versie ook aangepast.
Uiteindelijk was het niets meer dan het aanpassen van een versienummertje in dat script.
 
Anja van Steenbrugge

Anja van Steenbrugge

12/11/2013 20:42:57
Quote Anchor link
Ik ben bezig met de API van twitter.
Nu laad ik de timeline van een account in dit werkt allemaal prima enzo.

Maar nu wil ik de array die ik terugkrijg filteren.
De array ziet er zo uit: http://puu.sh/5gmSg.png (Hij is nog groter er zijn in totaal 5 tweets ingeladen.)
Nu zijn de echte tweets in de array 'text'
Nu wil ik dat als in een van die 'text'(tweets) een # zit deze word verwijderd.
En als er een @persoon in zit ook maar als er staat @ persoon dus met een spatie moet die behouden blijven.

Zo wil ik er voor zorgen dat alleen de tweets worden ingeladen die geen # en geen vermeldingen.
 
Ruben Vincenten

Ruben Vincenten

13/11/2013 23:54:11
Quote Anchor link
Je kan bij het opvragen van de timeline een parameter opgeven aan de REST API om retweets en replies te filteren(include_rts en exclude_replies). Zie de optie pagina hier: https://dev.twitter.com/docs/api/1.1/get/statuses/user_timeline

Filteren op hashtag is helaas niet mogelijk met de REST API, heb namelijk even gegoogled en dan kom je op deze pagina uit: https://dev.twitter.com/discussions/4578

Voorbeeldcode(niet getest):

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
$satuses
= $connection->get('statuses/user_timeline', array(
  'screen_name' => 'blablabla',
  'include_rts' => false, // Retweets uitzetten
  'exclude_replies' => true, // Replies uitzetten
));
Gewijzigd op 13/11/2013 23:54:50 door Ruben Vincenten
 
Anja van Steenbrugge

Anja van Steenbrugge

16/11/2013 21:17:23
Quote Anchor link
Die werken niet van je voorbeeld code.

Heb wel 1 op ander manier die wel werkt.

Quote:
$data = $connection->get("https://api.twitter.com/1.1/statuses/user_timeline.json?include_rts=false&screen_name=".$twitteruser."&count=".$notweets);


Hoe heet die van # voor als link? Die kwam ik niet helemaal uit als ik opzoek bij dev.twitter.com website.
Gewijzigd op 16/11/2013 21:21:38 door Anja van Steenbrugge
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.