Flash & html gaat niet goed

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dennis de Vries

Dennis de Vries

24/11/2009 15:26:00
Quote Anchor link
Hey allen,

Ik ben bezig met een design (www.4nm.nl/robbin) en heb hier een flash object inhangen, met mootools kan deze worden bewogen.

Alleen probeer maar eens normaal in het bovenste menu rond te gaan met je muis 1/3 keer zit hij een soort van 'vast'.

Wat kan het probleem zijn? De tekst input uit het flash bestand weghalen heeft geen zin en ik wil wel graag het flash object blijven behouden.

Gr,
Dennis


EDIT: ik test nu een beetje in IE8 en daar lijkt t wel goed te gaan? Chrome iig niet.

EDIT2: misschien ligt het er aan dat ik flash 8 heb gebruikt. Ik zal vanavond wel eens exporteren als cs4 ofzo..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dennis de Vries
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 08:02:16
 
Dennis de Vries

Dennis de Vries

25/11/2009 09:06:00
Quote Anchor link
Bumpje, IE gaat alles goed, Firefox en Opera trippen 'm met HTML buttons, Chrome laadt movie wel maar tript m met HTML buttons en kan niets in flash object worden ingevoerd.

Misschien dat t zelfs niet eens goed is dat ik die flash movie dragable heb gemaakt?


Edit: Ben erachter gekomen dat flash er niets mee te maken heeft. De pagina is wel xHTML valid maar toch werkt hij niet naar behoren...?

Edit2: Het heeft dus 100% zeker te maken met mootools drag n drop. Ik ga JQuery proberen.


Edit 3: Mootools eruit gegooid en met de drag functie van JQuery (http://jqueryui.com/demos/draggable/) alles weer in elkaar gezet. Werkt perfect tot nu toe!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dennis de Vries
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.