Formulier probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

E-learningontwikkelaar

Wil jij meewerken aan de ontwikkeling van hoogwaardige leeroplossingen? En vind je het leuk om bij te dragen aan het opleiden van medewerkers van zorginstellingen die met HiX, onze ICT-totaaloplossing voor de zorg, gaan werken? Dan is dit de perfecte uitdaging voor jou! Jouw baan Je belangrijkste taak is het ontwikkelen van e-learningmodules voor specifieke doelgroepen en het inhoudelijk meedenken over en ontwikkelen van creatieve, didactische concepten voor onze klanten. Ruim 160.000 ziekenhuismedewerkers zijn straks door jóuw producten beter in staat om hun patiënten te helpen. Jouw team Als e-learningontwikkelaar ben je onderdeel van het team Documentatie dat bestaat uit

Bekijk vacature »

(C#) developer gezocht met affiniteit voor machine

Voor een bedrijf in de regio Den Haag zijn we momenteel op zoek naar een .NET developer met affiniteit voor de techniek. De organisatie richt zich op het fabriceren van technische apparatuur die gebruikt wordt door industriële bedrijven. Ondanks dat software een steeds belangrijkere rol speelt binnen de organisatie en bij hun producten, bestaat de core business uit het bouwen van machines. Het is dan ook geen functie waarbij je 8 uur per dag achter je PC zal zitten om alleen te programmeren. Naast het programmeren van nieuwe onderdelen van hun administratieve systeem zal je namelijk een groot deel van

Bekijk vacature »

GIS Technisch Platform Beheerder (TPB) Open Source

GIS Technisch Platform Beheerder (TPB) Open Source –Infrastructure Functiebeschrijving: Ben jij die resultaatgerichte, technische Platform Beheerder met een passie voor open source software? Lees dan snel verder! Wat ga je doen? Als Technisch Platform Beheerder ben je verantwoordelijk voor het beheren van complexe omgevingen. Dit gebeurt volgens afgesproken service levels, zodanig dat de continuïteit van de processen gewaarborgd blijft. Je houdt je bezig met het onderhouden van software, je bent verantwoordelijk voor het operationeel houden van de bestaande infrastructuur en het in beheer nemen van nieuwe applicaties. Verder heb je een actieve rol in het analyseren van grote en kleine

Bekijk vacature »

Ervaren full-stack C# developer, .NET CORE, Typesc

Voor een ambitieuze en snelgroeiende organisatie de regio Rotterdam zijn we momenteel op zoek naar een .NET C# developer. De organisatie bestaat inmiddels ruim 15 jaar en heeft een systeem ontwikkeld waarmee bedrijven de informatie van grote en complexe projecten beter kunnen managen. Dit systeem is geheel webbased. Om hun globale ambities waar te maken zijn ze recentelijk begonnen het systeem geheel te herbouwen met de nieuwste technieken. Denk hierbij aan technieken als .NET CORE, Typescript, React, Kubernetes en Azure. Niet alleen betekent voldoende nieuwe technische uitdaging maar ook betekent dit dat je voor 80 tot 90% van je tijd

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder

Stroom jij over van kwaliteit om wereldwijde waterproblemen aan te pakken? Kun jij wensen en eisen vertalen naar IT vereisten? En hou je van een dynamische omgeving, waarin jouw baan ertoe doet, jouw ideeën worden gehoord en waar je werkelijk het verschil kan maken voor jouw collega’s en het bedrijf? Zo ja, dan zijn wij op zoek naar jou. Als je daar bovenop niet bang bent voor Windows en Linux en je hebt kennis van Office 365, dan ben jij de perfecte kandidaat! Applicatiebeheerder technische affiniteit, gedreven, eigenaarschap Jij helpt ons door ervoor te zorgen, dat de applicaties soepel lopen.

Bekijk vacature »

.NET Core Developer

Voor een gaaf project van een klant van ons ben ik op zoek naar een .NET Core developer! Het betreft een organisatie die één van de grootste is binnen de branche. Je gaat samen met je team werken aan een grote webapplicatie van deze klant met maandelijks miljoenen gebruikers. Technieken: - .NET Core - Kubernetes, Docker - Microservices - Azure - Agile/scrum omgeving Algemene informatie: Locatie: remote Uren: in overleg Start: zsm (in overleg) Contract: 6 maanden (grote kans op verlenging) Bij interesse kom ik graag met je in contact! Groeten, Jeffrey

Bekijk vacature »

Front-End developer met uitzicht op zee

Bedrijfsomschrijving Voor een mooie klant op een toffe locatie ben ik op zoek naar een Front-end developer. Ze bouwen en ontwerpen webapplicaties en websites van A tot Z dus van design tot aan functionaliteit. Binnen dit bedrijf krijg je veel vrijheid om je creativiteit te tonen. Hier werken ze aan hele leuke projecten in SCRUM verband. Er wordt hier veel van je gevraagd maar je krijgt hier staat wel een hele toffe baan tegenover. De gezellige en ontspannen sfeer zorgt voor de nodige humor op de werkvloer. Bij dit bedrijf werken circa 40 mensen en is nog steeds groeiende. Naast

Bekijk vacature »

.NET / Azure Developer

NOTE! DUTCH is mandatory! Voor onze klant zijn wij op zoek naar een (Medior OF Senior) .NET Developer. Dit ter uitbreiding van het team. Als .NET Developer zul je in een team van 4 Developers terecht komen en zul jij degene zijn die deze collega 's meeneemt in innovatieve & creatieve ideeën - jij bent dus de voorloper! Bedrijfsomschrijving NOTE! Applicants have to speak Dutch! Key-Account van Michael Page, Marktleider in de Benelux, Retailer Omschrijving NOTE! Applicants have to speak Dutch! Als .NET/Azure Developer zul je mee ontwikkelen aan het platform, zowel functioneel als technisch. Hiernaast breng je voldoende ervaring

Bekijk vacature »

.NET Core developer innovatieve projecten

Bedrijfsomschrijving Deze verzekeraar heeft alles wat je als .NET developer van een moderne verzekeraar mag verwachten. Naast fantastisch mooie arbeidsvoorwaarden zijn ze continu bezig met kwalitatief goede software te bouwen en dat doen ze met nieuwe en relevante technieken. De concurrentie is groot dus die moeten ze ook voorblijven. Je komt te werken binnen een professionele IT afdeling waar alles piekfijn is geregeld maar waar je wel eigen inbreng hebt en ook uitstekend kunt sparren met andere developers van hoog niveau. Functieomschrijving Als .NET developer kom je te werken in een Agile omgeving en krijg je een aantal .NET developers,

Bekijk vacature »

Senior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue back’s office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become Senior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become Senior C# Developer at Coolblue? Funda will explain how to do that. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

PHP SQL Developer

Ben jij een ervaren developer en hebben PHP en SQL geen geheimen voor je? Werk je graag mee aan technische uitdagingen voor een internationale klant?Voel jij de drive om van ieder project een doorslaand succes te maken? Oh, en werk je graag in een goed en gedreven team, dat ook niet vies is van een stukje gezelligheid? Wat ga je doen? Samen met jouw team ben je verantwoordelijk voor verschillende applicaties. De organisatie heeft een software platform wat door verschillende internationale klanten wordt gebruikt. Doordat elke klant specifieke wensen heeft zal je werken aan op maat gemaakt applicaties. Je Houdt

Bekijk vacature »

Mendix Expert Developer (Senior) (NL) bij PostNL

Mendix Expert Developer (Senior) (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Mendix expert impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software en onze kritieke logistieke keten. Je doet dit door ontwikkeling en uitbreiding van onze Mendix Cloud omgeving, waarbij je complexe business processen vertaalt naar kritieke Mendix applicaties.". Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company Als Mendix Expert Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair Business-IT-team bestaande uit onder andere een Lead, Mendix Developers en Solution Consultants. Wij zetten Mendix in voor kritieke processen waarbij applicaties optimaal moeten performen, want wanneer deze uitvallen,

Bekijk vacature »

Ervaren .NET developer gezocht, api development, .

Ben je een ervaren .NET developer en op zoek naar baan waarbij je je ook meer kunt gaan richten op architectuur? Binnen een leuke, sociale en betrokken werkomgeving? Met technieken als .NET Core en Azure? Dan zou deze baan wellicht iets voor jou kunnen zijn. Voor een organisatie in Rotterdam zijn we op zoek naar eens ervaren .NET ontwikkelaar. De organisatie bevindt zich in de financiële branche en is een van de grotere spelers in hun vakgebied. De organisatie bestaat uit circa 600 medewerkers en heeft verschillende vestigingen in Nederland. Het hoofdkantoor zit in Rotterdam en daar is ook de

Bekijk vacature »

Front-end Ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Bij het accepteren van dit aanbod kom je terecht binnen een veelzijdige organisatie waar een goede sfeer hangt. Zij zijn gewend dagelijks met elkaar te lunchen en ruimte is voor een potje Mario. Als Front-end ontwikkelaar ga je je op projectbasis bezighouden met het ontwikkelen van content voor diverse opdrachtgevers. De projecten waar je aan gaat werken zullen verschillende qua omvang. Hierbij kan je rekening houden met een gemiddelde doorlooptijd van een half jaar, waarbij er meerdere projecten naast elkaar kunnen lopen. Naast ontwikkeling aan de Front-end ga je ook een rol spelen bij de ontwikkeling aan de back-end.

Bekijk vacature »

XML JAVA ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving KOOP ontwikkelt en beheert momenteel onder meer de volgende producten: Wet- en regelgevingsportalen (o.a. Wetten.nl en CVDR ). Hier kunnen gebruikers op basis van trefwoorden en andere criteria wetten en regelgevingen inzichtelijk krijgen; PUC Open Data platform (o.a. puc.overheid.nl en afgeleide producten en interne kennisbanken). Hier publiceren overheidsorganisaties zelf hun uitvoeringsinformatie die publiekelijk beschikbaar is, zoals beleid, handboeken, werkinstructies en berichten. Wettenpocket+ (o.a. portaal en App voor Android en iOS). Hiermee kunnen de gebruikers Wettenpockets raadplegen. Een Wettenpocket bundelt relevante regelgeving en aanvullende informatie op een specifiek rechtsgebied, en kan worden samengesteld door verschillende organisaties binnen de Rijksoverheid. PLOOI

Bekijk vacature »
Dantiney jossten

dantiney jossten

01/12/2010 13:44:38
Quote Anchor link
Beste mede phpers,

Laatst een simpel PHP formuliertje gemaakt. Vandaag de complete website verhuist naar een andere server. Je raadt het al, het contactformuliertje werkt niet meer. Ik heb zelf al een aantal dingen geprobeerd zoals de content even uit de mail te laten, had eigelijk verwacht dat die zou blijven hangen op de \n, maar ook dit maakte niks uit.

Mijn total code:
Quote:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
<?php
//Declareren van de variabelen
$informatie = $_POST['informatie'];
$anders = $_POST['anders'];
$bedrijfsnaam = $_POST['bedrijfsnaam'];
$contactpersoon = $_POST['contactpersoon'];
$postadres = $_POST['postadres'];
$postcode = $_POST['postcode'];
$woonplaats = $_POST['woonplaats'];
$telefoon = $_POST['telefoon'];
$emailadres = $_POST['emailadres'];
$opmerkingen = $_POST['opmerkingen'];

//Controleren op cijfers
if ($emailadres){

//Het versturen van Email
    $Name = "Brover Website"; //senders name
    $email = "noreplay@brover.nl"; //senders e-mail adress
    $recipient = "danny@brover.nl"; //recipient
    $mail_body = "Website Brover.nl \n\nContactformulier. \n\nIk wil graag meer informatie over\n---------------------------------\n"
    . $informatie .
    "\n---------------------------------\n\nAnders nl.:\n---------------------------------\n"
    . $anders .
    "\n---------------------------------\n\n\n\nVul hier uw gegevens in:\n\nBedrijfsnaam\n---------------------------------\n"
    . $bedrijfsnaam .  
    "\n---------------------------------\n\nContactpersoon\n---------------------------------\n"
    . $contactpersoon .  
    "\n---------------------------------\n\nPostadres\n---------------------------------\n"
    . $postadres .  
    "\n---------------------------------\n\nPostcode\n---------------------------------\n"
    . $postcode .  
    "\n---------------------------------\n\nWoonplaats\n---------------------------------\n"
    . $woonplaats .  
    "\n---------------------------------\n\nTelefoon\n---------------------------------\n"
    . $telefoon .  
    "\n---------------------------------\n\nE-mail\n---------------------------------\n"
    . $emailadres .  
    "\n---------------------------------\n\n\n\nOpmerkingen / vragen \n---------------------------------\n"
    . $opmerkingen . "\n\n\n\n";

//mail body
    $subject = "Contactformulier"; //subject
    $header = "From: ". $Name . " <" . $email . ">\r\n"; //optional headerfields

ini_set('sendmail_from', 'me@domain.com'); //Suggested by "Some Guy"

mail($recipient, $subject, $mail_body, $header); //mail command :)

//Leeg maken van Telnummer

$telnummer = '';

//Controleren
    $melding = '<table cellpadding="5" cellspacing="5" class="melding-goed"><tr><td>Bedankt. Het contactformulier is met succes verzonden. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.</td>                         </tr></table><br>';
}

?>

Dit zal toch eigelijk op deze manier geen probleem moeten zijn? Het vreemde is dat die op mijn hotmail account nog wel binnenkomt.

Zien jullie wat hier het probleem is?

Alvast bedankt.
Gewijzigd op 01/12/2010 13:46:26 door Dantiney jossten

PHP hulp

PHP hulp

17/01/2021 02:11:27

Gerhard l

gerhard l

01/12/2010 14:07:47
Quote Anchor link
hij werkt niet meer, maar komt wel aan in je hotmail, mag ik vragen wat er dan misgaat?

en waar slaat dit op?
//Controleren op cijfers
if ($emailadres){
Gewijzigd op 01/12/2010 14:09:14 door gerhard l

Dantiney jossten

dantiney jossten

01/12/2010 14:16:24
Quote Anchor link
Gerhard lubbers op 01/12/2010 14:07:47:
hij werkt niet meer, maar komt wel aan in je hotmail, mag ik vragen wat er dan misgaat?

en waar slaat dit op?
//Controleren op cijfers
if ($emailadres){

Dat is nog een stukje van mijn vorige contactformuliertje. Ik had hem namelijk al gemaakt voor "Bel mij terug".

Dat is het vreemde, hij verzend hem wel als ik in de code als send to mijn hotmail adres invul, maar mijn mail van de zaak, dus de @brover.nl daar komt die niet aan. De mail van danny@brover.nl open ik in Outlook 2010.
het lijkt wel of Outlook hem dan tegenhoud? Misschien dat er rare tekens inzitten? Daarom dacht ik aan de \n, maar dit is niet het probleem in dit geval.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is.
Gewijzigd op 01/12/2010 14:18:08 door dantiney jossten

Gerhard l

gerhard l

01/12/2010 14:18:23
Quote Anchor link
ook niet in de ongewenste email ?

Dantiney jossten

dantiney jossten

01/12/2010 14:22:15
Quote Anchor link
Gerhard lubbers op 01/12/2010 14:18:23:
ook niet in de ongewenste email ?

Nee helaas niet, had ik ook al gekeken, anders had ik er nog iets aan kunnen doen. Heel vreemd dit. :(
Gewijzigd op 01/12/2010 14:22:40 door dantiney jossten

Marco V

Marco V

01/12/2010 14:24:10
Quote Anchor link
dat zijn altijd van die klote dingen... kan soms handig zijn om ook even via webmail te checken, ik vertrouw Outlook ook maar in beperkte mate! Hoe dan ook, je zou denken aan een spamfilter of zoiets wat de mail tegenhoudt.

p.s.: met noreplay@brover.nl bedoel je waarschijnlijk noreply@brover.nl

Dantiney jossten

dantiney jossten

01/12/2010 14:37:03
Quote Anchor link
Marco V op 01/12/2010 14:24:10:
dat zijn altijd van die klote dingen... kan soms handig zijn om ook even via webmail te checken, ik vertrouw Outlook ook maar in beperkte mate! Hoe dan ook, je zou denken aan een spamfilter of zoiets wat de mail tegenhoudt.

p.s.: met noreplay@brover.nl bedoel je waarschijnlijk noreply@brover.nl

Ai! oke, bedankt, over het hoofd gezien :)

Ja dat is wel lastig ja. Hij is alleen van server veranderd. Zou het er dan aan liggen hoe hun het hebben ingesteld? Aan onze mail server is niks aangepast verder.

Dan zou ik haast nog een contact formulier met javascript moeten maken?? Wat ik eigelijk liever niet doe ;)
Gewijzigd op 01/12/2010 14:37:28 door dantiney jossten

Marco V

Marco V

01/12/2010 14:54:22
Quote Anchor link
kan je niet bij je nieuwe server/isp nagaan wat hun settings zijn?

Misschien zit het probleem wel in: ini_set('sendmail_from', 'me@domain.com');

ben geen expert hoor, maargoed... misschien werd dit door je vorige server/isp overruled en vreet jouw mailserver dit adres niet als het nu wel wordt meegenomen? lees even de details over ini_set

Tip: Als je nog een mail hebt die verzonden is vanaf je oude server kan je wellicht de bericht headers even met elkaar vergelijken om dit soort zaken te ontdekken!

Dantiney jossten

dantiney jossten

01/12/2010 15:15:31
Quote Anchor link
Marco V op 01/12/2010 14:54:22:
kan je niet bij je nieuwe server/isp nagaan wat hun settings zijn?

Misschien zit het probleem wel in: ini_set('sendmail_from', 'me@domain.com');

ben geen expert hoor, maargoed... misschien werd dit door je vorige server/isp overruled en vreet jouw mailserver dit adres niet als het nu wel wordt meegenomen? lees even de details over ini_set

Tip: Als je nog een mail hebt die verzonden is vanaf je oude server kan je wellicht de bericht headers even met elkaar vergelijken om dit soort zaken te ontdekken!

Oke, bedankt voor de info alvast. Dit ga ik vandaag nog uitproberen. Ik hou jullie op de hoogte!

- SanThe -

- SanThe -

01/12/2010 16:12:55

Dantiney jossten

dantiney jossten

01/12/2010 16:26:37
Quote Anchor link

Ik heb de set_ini geprobeerd, maar dat heeft niet geholpen. Wat wel opvallend is is dat zodra ik de set_ini uitzet hij hem ook niet meer verstuurd naar mijn hotmail adres.

Verder heb ik nog gekeken naar de headers, bedankt hiervoor, maar ook dit heeft helaas niet gewerkt.

Valt niet mee om een simpel contactformuliertje in mijn mail te krijgen :) Het ergste is dat die vanmorgen nog werkte met exact dezelfde code, alleen een server switch gedaan.

- SanThe -

- SanThe -

01/12/2010 17:10:56
Quote Anchor link
Maak dit eens leeg.
ini_set('sendmail_from', '');

Dantiney jossten

dantiney jossten

02/12/2010 08:08:08
Quote Anchor link
- SanThe - op 01/12/2010 17:10:56:
Maak dit eens leeg.
ini_set('sendmail_from', '');

Dit heb ik geprobeerd, ook met deze code word hij helaas niet naar mijn Outlook verzonden. Naar mijn hotmail adres verstuurd die hem wel goed.
Gewijzigd op 02/12/2010 08:08:47 door dantiney jossten

- SanThe -

- SanThe -

02/12/2010 11:15:31
Quote Anchor link
Dan zal dat, mijns inziens, aan Outlook liggen en niet aan de mail.

Dantiney jossten

dantiney jossten

02/12/2010 11:18:40
Quote Anchor link
- SanThe - op 02/12/2010 11:15:31:
Dan zal dat, mijns inziens, aan Outlook liggen en niet aan de mail.

Dat zal het hem inderdaad moeten zijn. Heb het script net op een 3e server getest, en die kwam gewoon aan in Outlook. Dus denk zelfs dat het bij de provider ligt? Of ergens daar een instelling op de mailserver? Heb hier namelijk weinig verstand van helaas. Het enigste wat ik nog kan doen is om hun op te bellen en na te vragen.

Alvast super bedankt aan allen hierboven voor het meedenken! :)
Gewijzigd op 02/12/2010 11:19:04 door dantiney jossten

Marco V

Marco V

02/12/2010 11:18:46
Quote Anchor link
Schiet mij maar lek, maar het is wel opmerkelijk dat het script vanaf een andere server wel werkt! Lijkt me toch ergens in de headers te moeten zitten ofwel dat inderdaad de mailserver of outlook de afzender niet kennen en dus het bericht weren!?

Dantiney jossten

dantiney jossten

02/12/2010 11:19:56
Quote Anchor link
Marco V op 02/12/2010 11:18:46:
Schiet mij maar lek, maar het is wel opmerkelijk dat het script vanaf een andere server wel werkt! Lijkt me toch ergens in de headers te moeten zitten ofwel dat inderdaad de mailserver of outlook de afzender niet kennen en dus het bericht weren!?

Inderdaad, verwacht dat het hem hier moet zitten het probleem. Ik ga het nazoeken.

- SanThe -

- SanThe -

02/12/2010 11:37:54
Quote Anchor link
Het kan ook aan der server liggen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sender_Policy_Framework

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.