Gastenboek tekst probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »
Levi Heimgartner

Levi Heimgartner

26/07/2010 13:18:37
Quote Anchor link
Hallo mensen, ik ben sinds kort bezig met een website voor mijn vrouw.
Nu loop ik vast op een bepaald punt dat is dus een gastenboek.

Ik ben zover dat ik een gastenboek.php, verwerk.php en een reacties.txt heb.

Het gastenboek.php is zeg maar waar de mensen opkomen en dan een berichtje kunnen schrijven.
Als men dan op verzenden drukt dan doet de verwerk.php zijn werk en die stuurt dan de berichtjes naar de reacties.txt.

En dan gaat het fout.
Het werkt allemaal wel, ik krijg op de site de berichten netjes onder elkaar te zien, maar telkens als er een nieuw berichtje bij komt dan word het lettertype verkleint, dit gaat door tot het niet meer leesbaar is.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen zodat het lettertype gewoon hetzelfde blijft?

De site waar ik het over heb is www.laura-jewels.nl

Ik ben een nieuweling met php, de basis van html kom ik wel uit maar ben nu al dagen aan het uitzoeken wat het kan zijn maar tevergeeft.

Alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

26/05/2026 12:49:00

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

26/07/2010 13:20:13
Quote Anchor link
ik heb net 2 maal aaa getikt, en het lettertype blijft gelijk.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

26/07/2010 13:29:01
Quote Anchor link
Misschien handig om te controleren of er wat wordt ingevoerd.
Volgens mij is spammen in het gastenboek geen uitdaging.
Sortering is bewust zo gekozen? Ik zou de meest recente bovenaan zetten ipv de oudste.

John D

John D

26/07/2010 13:31:06
Quote Anchor link
ook wat toegevoegd maar geen kleiner lettertype, browser=Firefox.
ik zou de sortering omgooien, meest recente entry eerst en de oudste laatst.

Aya Azumi

Aya Azumi

26/07/2010 13:32:27
Quote Anchor link
In IE word hij idd. steeds kleiner en in FF is hij normaal.
Je hebt ze wel vaste waarde mee gegeven in de css?

Levi Heimgartner

Levi Heimgartner

26/07/2010 13:38:20
Quote Anchor link
He... wat raar dus in firefox doet die het wel normaal.
Ik gebruik internet explorer 8 en die doet steeds het lettertype kleiner maken.

De layout is niet bewust, was meer aan het uitproberen etc tot het er goed uitzag.

Alvast bedankt voor de sneller reply's
Gewijzigd op 26/07/2010 14:26:34 door Levi Heimgartner

B a s
Beheerder

B a s

26/07/2010 13:42:25
Quote Anchor link
Het komt omdat je als je gastenboek berichten wegschrijft het volgende gebruikt:

<h5>Geschreven door:

Die </h5> zie ik nergens, waardoor er een <h5> in een </h5> komt etc.

Levi Heimgartner

Levi Heimgartner

26/07/2010 13:51:20
Quote Anchor link
Oh!! zo stom van mij... sjonge jonge jonge...
Heb ik daar zolang naar zitten zoeken (schaam me diep)

Nu is het goed.
Heel erg bedankt voor jullie tijd!

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

26/07/2010 13:54:31
Quote Anchor link
Geeft wel een leuk effect, zoals de star wars intro's.... Geeft me meteen een idee voor een leuk script :D

Aya Azumi

Aya Azumi

26/07/2010 13:55:04
Quote Anchor link
Lol,

Welkom in het wereldje programmeren. De meeste fouten zijn van die kleine dingen.
Het leukste is ze te vinden ^_^ ( je kan er uren aan kwijt zijn)

- Raoul -

- Raoul -

26/07/2010 13:55:36
Quote Anchor link
Misschien zou het ook handig zijn om het IP adres van de gebruiker bij te houden in een ander bestandje?

Levi Heimgartner

Levi Heimgartner

26/07/2010 14:02:56
Quote Anchor link
Ip adres bijhouden?
ik ben nieuw met php haha, zou niet weten hoe dat moet.
ben begonnen met het uitzoeken van een anti spam beveiliging.

kleine foutjes inderdaad aya maar oh zo moordend :)

Nick van der heijden

nick van der heijden

26/07/2010 14:09:50
Quote Anchor link
gastenboek doet het niet ik krijg tezien

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.0.52 (Red Hat) Server at www.laura-jewels.nl Port 80

Nick van der heijden

nick van der heijden

26/07/2010 14:17:29
Quote Anchor link
Je moet ff al je berichten wissen op je site
Gewijzigd op 26/07/2010 14:17:45 door nick van der heijden

Levi Heimgartner

Levi Heimgartner

26/07/2010 14:27:12
Quote Anchor link
hmm, heb ze gewist maar nogsteeds hetzelfde probleem.. raar

Nick van der heijden

nick van der heijden

26/07/2010 14:28:37
Quote Anchor link
heeft u email of msn dan kunnen we mssn ff samen naar kijken anders moet het via phphulp zo doen

Levi Heimgartner

Levi Heimgartner

26/07/2010 14:29:23
Quote Anchor link
dank u voor uw tijd..
Gewijzigd op 27/07/2010 14:57:34 door Levi Heimgartner

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.