Gastenboek tekst probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Frontend Developer / Vastgoedsector

Wie wordt jouw werkgever?: Wij zijn een SaaS ontwikkelaar binnen de vastgoedsector. Wil jij meewerken aan onze applicaties? Heb je ervaring met node.js? Vaste baan: Junior Frontend Developer React 2.400 - 3.000 Wij zijn een SaaS ontwikkelaar die actief is binnen de vastgoedsector. Wij hebben een sterk kernteam. Onze software ontwikkelaars hebben over het algemeen een academische achtergrond in het bèta spectrum. Onze mensen ontwikkelen en onderhouden een groot aantal tools die samenwerken om een web-based interface te leveren. Bij ons werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het

Bekijk vacature »

Junior Java Fullstack Developer @ Randstad

2021-06-10 iSense Junior Java Fullstack Developer Ben je onlangs afgestudeerd van een IT-opleiding of heb je nog maar weinig ervaring opgedaan? En wil je toch graag aan de slag als Java Fullstack Developer? Lees dan snel verder, want op 9 augustus 2021 starten wij weer met een graduate programma waarin jij jezelf kunt ontwikkelen tot een volwaardige Fullstack Java Developer! ISLE50162 Wat kan jij van ons verwachten? • Een goed salaris gedurende het gehele programma; dus ook tijdens je cursusperiode! • De mogelijkheid om belangrijke certificeringen te behalen op het gebied van JAVA • Loopbaancoaching en een persoonlijk ontwikkelplan (POP)

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer

Do you embody the Agile principles? Do you have passion for innovation and get motivated by complex challenges and innovative solutions? Are you ready for working with state of the art technology stacks? Do you have enough experience to quickly and adaptively deploy new frameworks and tools for our customers? Your day-to-day activities As an experienced full stack Java Developer you design, develop and test software systems and applications. You know what the software system of the client needs to do and you find ways to improve and revolutionize them. You create software tailored to the clients’ specific needs. High

Bekijk vacature »

.Net developer @ Rotterdam

2020-12-18 iSense .Net developer .Net Developer ISRA48298 Organisatie De organisatie waarbinnen je aan de slag zal gaan levert diensten aan een groot aantal organisaties binnen Nederland. De software die zij maken en inzetten voor hun klanten wordt dagelijks door honderden klanten gebruikt. Onze opdrachtgever is marktleider in Nederland als het gaat om full-service HR-dienstverlening. De afgelopen periode is onze klant hard gegroeid en daar zijn de nodige uitdagingen bij komen kijken. Om deze groei voort te kunnen zetten zijn ze op zoek naar nieuwe vaste medewerkers, dit om ervoor te zorgen dat ze marktleider blijven. Zij zijn op zoek naar

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Droom jij in PHP of wel JavaScript? Heb jij wel eens een nieuwsbrief ontvangen en gedacht dit kan ik beter en slimmer maken? Wij zoeken dan jou! Wij zijn namelijk opzoek naar zowel front-end developers als backend developers. Functieomschrijving Jij gaat aan de slag om de toekomst te veranderen van e-mails. Jij bent de aangewezen persoon die aan de slag gaat om te werken aan een toekomst waar wij e-mails krijgen die nuttig zijn en superhandig zijn. Je gaat samen met 50 andere collega's in een super open omgeving aan het werk waarbij iedereen dezelfde taal spreekt. Naast werken is

Bekijk vacature »

Medior .Net ontwikkelaar gezocht voor logistieke s

Bedrijfsomschrijving Deze ruim 120 man sterke organisatie is één van de grootste Nederlandse bedrijven op het gebied van logistiek en vervoer, ze bestaan al enige decennia en hebben vooral de laatste 20 jaar veel geïnvesteerd in hun digitale systemen. Er werken zo'n 10 mensen binnen hun IT-team, op dit moment zijn ze op zoek naar verschillende ontwikkelaars om dit team te versterken en vanuit daar een nog sterkere digitale infrastructuur te realiseren. De sfeer binnen dit bedrijf is informeel en prettig. Vernieuwende ideeën en input vanuit werknemers wordt erg gewaardeerd en vaak is er genoeg ruimte om deze uit te

Bekijk vacature »

PHP developer

Converting great ideas into code, so that our webshops improve step by step every day. As an experienced PHP developer, you will ensure that good ideas are converted into functional code. Do you want to have an impact on our fast growing digital business in over 13 countries? If so, we are looking for you! PHP developer Together with our E-commerce colleagues, you will take on the challenge of developing MegaGroup into the best B2B platform in our sector. What makes us different? We do not work with large agencies. For you as a developer, this is absolutely pleasant. It

Bekijk vacature »

Fullstack Developer Javascript JQuery / HTML

Voor wie je gaat werken: Wij ontwikkelen digitale HR oplossingen voor ondernemers. Wil jij werken aan de ontwikkeling van onze web- en mobiele apps? Heb je ervaring als Fullstack Developer? Vaste baan: Fullstack Developer Flutter HTML 3.000 - 4.500 Fullstack Developer Wij helpen ondernemers met het aanbieden van een online HR product waarbij de medewerker centraal staat. Wij stellen de mens centraal in een onderneming. We werken in een jonge en informele organisatie en hebben een leuke werksfeer. Wij werken voor MKB klanten. We hebben veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij ons goed! Bij ons

Bekijk vacature »

Full stack developer - Oil & Gas

Ben jij een allround ontwikkelaar die wil bijdragen aan de energietransitie? Lees dan verder! Wat ga je doen? Als Full Stack Java Ontwikkelaar draag je verantwoordelijkheid voor het gehele proces van het omzetten van wensen, problemen of vragen naar concrete oplossingen. Integratie, testen, vastleggen van kennis en beslissingen, problem management en automation zijn onderdeel van je takenpakket in zowel SAFE of DevOps gestuurde omgevingen als ook in omgevingen die nog werken volgens het traditionele waterval model. Als ontwikkelaar krijg je alle mogelijkheden om je technisch verder te ontwikkelen en samen te werken met gedreven collega's. Wat breng je mee? •

Bekijk vacature »

Team Lead Applicatie Developers

UPS zoekt een Team Lead Applicatie Developers *THUISWERKEN IS MOGELIJK VOOR DEZE FUNCTIE Heb jij ruime ervaring als applicatieontwikkelaar? En vind je het leuk om boven op de laatste ontwikkelingen in je vak te zitten, mede-developers aan te sturen en altijd te blijven leren? Als Team Lead C# bij UPS werk je aan projecten die in veel verschillende landen worden gebruikt en maak je deel uit van een grote en internationale gemeenschap van agile teams. Dit ga je doen Je gaat aan de slag met het leveren van functionaliteiten voor zeer complexe IT-systemen. Je werkt samen met verschillende agile teams

Bekijk vacature »

Magento Developer

Bedrijfsomschrijving Dit informele bedrijf dat een aantal bekende webshops in beheer heeft is per direct op zoek naar een Senior Magento developer die de lopende webshops en andere e-commerce uitingen naar zijn hand zet. Deze gezellige organisatie telt 13 innovatieve jonge en ervaren medewerkers. Ze realiseren en beheren succesvolle webshop oplossingen en doen dit van A tot Z. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld oplossingen voor warehouse en koppelingen naar kassasystemen. Bij dit bedrijf willen ze niet alleen een webshop opleveren maar gaat het om het doorontwikkelen, verbeteren en optimaliseren. Op dit moment zoeken zij een senior PHP developer die

Bekijk vacature »

PHP Developer @ Bergen op Zoom

2021-06-24 iSense PHP Developer PHP Developer ISBO50267 Nieuw Organisation For our client in the South of the Netherlands we are looking for a PHP developer with several years of experience. The organization is the largest web shop in the Benelux in their industry, and aims to become the largest in Europe in the future. An ambitious goal that motivates the employees of the organization on a daily basis to get the best out of it. With hundreds of thousands of packages sent annually and millions of unique visitors per year, the company is the market leader in the Benelux. The

Bekijk vacature »

Senior Applicatieontwikkelaar

UPS zoekt een Senior Applicatieontwikkelaar *Thuiswerken is mogelijk voor deze functie Ben jij een gedreven applicatieontwikkelaar met minimaal drie jaar werkervaring? En wil je een uitdagende baan met impact én jezelf breed ontwikkelen? Bij UPS bouw je mee aan complexe systemen die wereldwijd worden gebruikt en krijg je alle ruimte om nóg beter te worden in je vak. Dit ga je doen In een dynamisch scrumteam werk je aan de hand van processen en technologieën zoals CI/CD en DevOps aan het behalen van jullie doelen. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en

Bekijk vacature »

C# .NET Developer @ Amsterdam

2021-08-04 iSense C# .NET Developer Ben jij een senior C# .NET Developer en wil jij een bijdrage leveren aan een grote Noord-Europese financiële organisatie door innovatieve features te implementeren? Wil jij werken met C# en krijg jij energie van requirements uit de business vertalen naar concrete mogelijkheden? Lees dan nu verder! ISDR46635-2 Organisatie In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde zijn voor de business? Ben jij

Bekijk vacature »

PHP WordPress Backend Developer IT / PHP SQL

Wie wordt jouw werkgever?: Wij ontwikkelen creatieve on- en offline oplossingen. Ben jij een enthousiaste Wordpress Developer? Heb je ruime ervaring met PHP en MySQL? Vaste baan: PHP WordPress Backend Developer IT PHP SQL 2.800 - 4.300 Wij zijn er om het online landschap elke dag mooier en slimmer te maken. We werken in een bedrijf met een unieke bedrijfscultuur. Met een gemiddelde leeftijd achterin de twintig merk je dit aan het speelse enthousiasme op de werkvloer. Onze cultuur is enorm belangrijk voor het creëren van een creatieve, leuke en vooral productieve werkomgeving. De combinatie tussen een unieke bedrijfscultuur en

Bekijk vacature »
Levi Heimgartner

Levi Heimgartner

26/07/2010 13:18:37
Quote Anchor link
Hallo mensen, ik ben sinds kort bezig met een website voor mijn vrouw.
Nu loop ik vast op een bepaald punt dat is dus een gastenboek.

Ik ben zover dat ik een gastenboek.php, verwerk.php en een reacties.txt heb.

Het gastenboek.php is zeg maar waar de mensen opkomen en dan een berichtje kunnen schrijven.
Als men dan op verzenden drukt dan doet de verwerk.php zijn werk en die stuurt dan de berichtjes naar de reacties.txt.

En dan gaat het fout.
Het werkt allemaal wel, ik krijg op de site de berichten netjes onder elkaar te zien, maar telkens als er een nieuw berichtje bij komt dan word het lettertype verkleint, dit gaat door tot het niet meer leesbaar is.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen zodat het lettertype gewoon hetzelfde blijft?

De site waar ik het over heb is www.laura-jewels.nl

Ik ben een nieuweling met php, de basis van html kom ik wel uit maar ben nu al dagen aan het uitzoeken wat het kan zijn maar tevergeeft.

Alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

05/08/2021 17:07:34

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

26/07/2010 13:20:13
Quote Anchor link
ik heb net 2 maal aaa getikt, en het lettertype blijft gelijk.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

26/07/2010 13:29:01
Quote Anchor link
Misschien handig om te controleren of er wat wordt ingevoerd.
Volgens mij is spammen in het gastenboek geen uitdaging.
Sortering is bewust zo gekozen? Ik zou de meest recente bovenaan zetten ipv de oudste.

John D

John D

26/07/2010 13:31:06
Quote Anchor link
ook wat toegevoegd maar geen kleiner lettertype, browser=Firefox.
ik zou de sortering omgooien, meest recente entry eerst en de oudste laatst.

Aya Azumi

Aya Azumi

26/07/2010 13:32:27
Quote Anchor link
In IE word hij idd. steeds kleiner en in FF is hij normaal.
Je hebt ze wel vaste waarde mee gegeven in de css?

Levi Heimgartner

Levi Heimgartner

26/07/2010 13:38:20
Quote Anchor link
He... wat raar dus in firefox doet die het wel normaal.
Ik gebruik internet explorer 8 en die doet steeds het lettertype kleiner maken.

De layout is niet bewust, was meer aan het uitproberen etc tot het er goed uitzag.

Alvast bedankt voor de sneller reply's
Gewijzigd op 26/07/2010 14:26:34 door Levi Heimgartner

Bas Kreleger
Beheerder

Bas Kreleger

26/07/2010 13:42:25
Quote Anchor link
Het komt omdat je als je gastenboek berichten wegschrijft het volgende gebruikt:

<h5>Geschreven door:

Die </h5> zie ik nergens, waardoor er een <h5> in een </h5> komt etc.

Levi Heimgartner

Levi Heimgartner

26/07/2010 13:51:20
Quote Anchor link
Oh!! zo stom van mij... sjonge jonge jonge...
Heb ik daar zolang naar zitten zoeken (schaam me diep)

Nu is het goed.
Heel erg bedankt voor jullie tijd!

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

26/07/2010 13:54:31
Quote Anchor link
Geeft wel een leuk effect, zoals de star wars intro's.... Geeft me meteen een idee voor een leuk script :D

Aya Azumi

Aya Azumi

26/07/2010 13:55:04
Quote Anchor link
Lol,

Welkom in het wereldje programmeren. De meeste fouten zijn van die kleine dingen.
Het leukste is ze te vinden ^_^ ( je kan er uren aan kwijt zijn)

- Raoul -

- Raoul -

26/07/2010 13:55:36
Quote Anchor link
Misschien zou het ook handig zijn om het IP adres van de gebruiker bij te houden in een ander bestandje?

Levi Heimgartner

Levi Heimgartner

26/07/2010 14:02:56
Quote Anchor link
Ip adres bijhouden?
ik ben nieuw met php haha, zou niet weten hoe dat moet.
ben begonnen met het uitzoeken van een anti spam beveiliging.

kleine foutjes inderdaad aya maar oh zo moordend :)

Nick van der heijden

nick van der heijden

26/07/2010 14:09:50
Quote Anchor link
gastenboek doet het niet ik krijg tezien

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, laura_hoencamp@live.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.0.52 (Red Hat) Server at www.laura-jewels.nl Port 80

Nick van der heijden

nick van der heijden

26/07/2010 14:17:29
Quote Anchor link
Je moet ff al je berichten wissen op je site
Gewijzigd op 26/07/2010 14:17:45 door nick van der heijden

Levi Heimgartner

Levi Heimgartner

26/07/2010 14:27:12
Quote Anchor link
hmm, heb ze gewist maar nogsteeds hetzelfde probleem.. raar

Nick van der heijden

nick van der heijden

26/07/2010 14:28:37
Quote Anchor link
heeft u email of msn dan kunnen we mssn ff samen naar kijken anders moet het via phphulp zo doen

Levi Heimgartner

Levi Heimgartner

26/07/2010 14:29:23
Quote Anchor link
dank u voor uw tijd..
Gewijzigd op 27/07/2010 14:57:34 door Levi Heimgartner

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.