Geen opmaak website?

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Software developer - senior

Functie omschrijving Voor een echt softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking voor de afdeling Software Development! Ben jij op zoek naar een werkgever waar meerdere software developers werken aan interessante projecten? Ben jij op zoek naar een werkgever waar je onderdeel wordt van een team dat echt passie heeft voor het ontwikkelen van software? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als softwareontwikkelaar kom je terecht bij een onafhankelijk, door kwaliteit gedreven, doortastend en daarbij op een Agile wijze werkend bedrijf. Ben jij een expert in het vertalen van Componenten van Functionaliteit naar Business lagen?

Bekijk vacature »

Typescript Developer / Cloud platform

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het cloud platform; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het cloud platform; Sparren met de business. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er veel voor. Als Typescript ontwikkelaar word je onderdeel van het team gericht op de (door)ontwikkeling van hun eigen cloud platform welke wordt

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »
Roeltje M

Roeltje M

02/08/2010 01:08:11
Anchor link
Hoi,

Ik heb zo af en toe eens een website, die bij mij totaal geen opmaak heeft, maar deze wel behoort te hebben. Anderen zien de site wel gewoon netjes. Het rare is, dat er wel gelinkt wordt naar de CSS, maar deze pakt ie op de 1 of andere manier niet :S
Zie:
Afbeelding

Iemand een idee hoe dit kan?

Verplaatst naar XHTML / CSS[/modedit]
Gewijzigd op 15/08/2010 11:25:01 door Justin S
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 05:33:29
 
Sebastiaan Blaas

Sebastiaan Blaas

02/08/2010 15:10:57
Anchor link
pagina anzich zegt niet veel... firebug ed zouden meer informatie kunnen geven...

Linux / Mac zou ook geen kwaad kunnen :P
 
Roeltje M

Roeltje M

02/08/2010 16:34:42
Anchor link
Ik heb Firefox met firebug. Maar het ligt niet aan de website, maar aan mijn pc. Want op een andere pc doet ie het wel goed :S
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

03/08/2010 21:40:19
Anchor link
Moet dit niet een schopje CSS krijgen?
 
Roeltje M

Roeltje M

14/08/2010 22:18:08
Anchor link
iemand een idee?
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

14/08/2010 22:34:29
Anchor link
Online voorbeeld en/of code?
 

14/08/2010 22:50:05
Anchor link
Dalando De Zuil op 14/08/2010 22:34:29:
Online voorbeeld en/of code?


Kijk eens goed....
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

14/08/2010 23:13:20
Anchor link
Karl Karl op 14/08/2010 22:50:05:
Dalando De Zuil op 14/08/2010 22:34:29:
Online voorbeeld en/of code?


Kijk eens goed....


Geen plaatje, maar een online voorbeeld / code
 
B a s
Beheerder

B a s

15/08/2010 11:20:08
Anchor link
Kijk eens beter..
 
Justin S

Justin S

15/08/2010 11:26:28
Anchor link
Als ik het goed begrijp is het af en toe, en niet altijd? En alleen met FireFox of ook met andere browsers? In het geval het probleem zich voordoet met alleen FF, zou ik deze eens een keer opnieuw proberen te installeren.
 
Aad B

Aad B

15/08/2010 11:29:27
Anchor link
ik heb het ook wel eens en dan is firefox helemaal blank, hetzelfde effect. PC is dan low on memory en daar heeft firefox last van. ALs ik wat applicaties stop is het weer goed.
 
Mark L

Mark L

15/08/2010 11:49:32
Anchor link
Ik heb dit probleem alleen als de website zelf overbelast is. Dit is dan ook niet verwonderlijk: Het is dan vaak al heel wat dat ik de pagina krijg te zien en als de CSS dan word opgevraagd, dan stuurt hij deze gewoon niet - ga ik van uit.. omdat hij nog super veel andere verzoeken heeft..

Geen idee of dat in dit geval ook zo is.
 
Roeltje M

Roeltje M

16/08/2010 18:48:58
Anchor link
Het is in alle browsers (FireFox, IE, Chrome) hetzelfde, geen opmaak :S Plaatjes doen het wel, maar de opmaakcode (CSS) niet.
De CSS linkt naar http://i.fulltiltpoker.com/css/rd-homepage_c.1280151889.nl.0.1.css, maar die site werkt niet op mijn computer, wel op andere computers.. Ik kom dan op een locl.ca pagina uit :S

Four Oh Four - Page not Found.
Something bad just happened.
Click here to return.

Justin Streuper op 15/08/2010 11:26:28:
Als ik het goed begrijp is het af en toe, en niet altijd? En alleen met FireFox of ook met andere browsers? In het geval het probleem zich voordoet met alleen FF, zou ik deze eens een keer opnieuw proberen te installeren.


Op www.fulltiltpoker.com heb ik dit ALTIJD
Gewijzigd op 16/08/2010 18:49:27 door Roeltje M
 
Niels K

Niels K

16/08/2010 18:51:27
Anchor link
Wacht even, ik las alles verkeerd.. Ligt het misschien aan een plugin?
Gewijzigd op 16/08/2010 18:52:28 door Niels K
 

16/08/2010 18:53:03
Anchor link
Ik zou sowieso effe virusscanner e.d. draaien als ik jouw was.
 
Niels K

Niels K

16/08/2010 18:54:50
Anchor link
Ja inderdaad karl. ik heb dat ook wel eens gehad. Ik kon geen internet exploder meer gebruiken.. Dit dat ik virusscanner meer kon downloaden denk ik.
 
Roeltje M

Roeltje M

17/08/2010 12:32:18
Anchor link
Geen virussen gevonden..
 

03/02/2016 12:55:58
Anchor link
Ward:
Spam verwijderd.
Gewijzigd op 03/02/2016 13:30:11 door Ward van der Put
 
Pipo Clown

Pipo Clown

03/02/2016 13:08:45
Anchor link
Is hier geen knop om spam te melden ?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/02/2016 15:39:43
Anchor link
Jazeker. Je kan dan een PM sturen naar 'het meldpunt moderatie'.
Dit topic sluit ik maar, omdat het toch spam is.

Toevoeging op 03/02/2016 15:41:26:

Dicht
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.