Gezocht: Iemand die WP-inlogsysteem kan repareren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

Wiel Verheijen

Wiel Verheijen

08/03/2016 07:23:51
Quote Anchor link
Geachte lezer,

Ik kan niet meer inloggen op mijn website, en dat vormt een groot probleem voor mij.
Ik ben 60 jaar en heb totaal geen verstand van PHP. Helaas heb ik gisteren 10 uur lang met een medewerker van PHP Hulp achter mijn PC gezeten. Deze bombardeerde mij met kreten en opgaven waar ik niets van begreep. Na 10 uur heb ik de moed opgegeven, daar de medewerker mij niet de hulp bood die ik nodig had. Mijn vraag is nu: wie is bereidt mij ( met geen verstand van PC en PHP) te helpen dit probleem op te lossen ?

Bij voorbaat dank voor de hulp
Gewijzigd op 09/03/2016 15:08:57 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 02:45:52
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/03/2016 08:29:57
Quote Anchor link
Dit is geen vraag over deze website zelf, dus ik verhuis dit topic naar het vacatureforum.

Kan je misschien je bericht nog even uitbreiden met wat meer details en de eisen die voor een dergelijk topic gelden?

En even ter informatie: Hier op het forum zijn we hier allemaal vrijwilligers, en geen medewerkers. ;-)
Gewijzigd op 08/03/2016 08:32:14 door - Ariën -
 
Wiel Verheijen

Wiel Verheijen

08/03/2016 08:37:41
Quote Anchor link
Edit:
We gaan elkaar hier niet aanvallen!


Toevoeging op 08/03/2016 08:52:33:

Nee dat is ook zeker niet de bedoeling, maar mijn vraag om hulp wordt niet gewaardeerd
Gewijzigd op 08/03/2016 08:42:53 door - Ariën -
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/03/2016 08:58:18
Quote Anchor link
Lees even anders wat Ozzie eerder al zei.
Maar laten we dit topic maar even schoon van deze discussie.

Er zal vanzelf wel iemand melden. Wat meer informatie over de werkzaamheden is zeer gewenst. Lees ook het topic waar ik hier naar gelinkt heb.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/03/2016 12:07:55
Quote Anchor link
Beste Wiel,

Nog even een kleine aanvulling naar aanleiding van je reactie in dit topic en in je voorgaande topic.

Je hebt het waarschijnlijk, als gevolg van je eigen frustraties, niet in de gaten, maar je stelt je op z'n zachtst gezegd niet zo heel vriendelijk op. Je bent 60 jaar, je hebt geen verstand van PHP en je hebt geen idee hoe alles werkt, en vervolgens ga je de mensen op dit forum verwijten dat het allemaal niet lukt en dat ze je niet goed helpen. Zou het, heel misschien, ook een beetje kunnen komen omdat je er zelf niet zoveel vanaf weet? Is dat wellicht een mogelijkheid?

Als ik naar een autogarage ga en ik vraag aan een monteur hoe ik mijn motorblok moet vervangen, dan zal deze monteur mij ook met van allerlei termen om de oren slaan waar ik niks van begrijp. Waarom begrijp ik dat niet? Omdat ik wat essentiële basiskennis mis. Als ik zelf geen zin heb om die essentiële basiskennis eerst te gaan leren, dan is het onterecht om vervolgens die monteur te verwijten dat hij het niet goed uitlegt. En dat is wat jij nu een beetje aan het doen bent.

Je kunt hier op 2 manieren mee omgaan. Of je accepteert dat het even wat tijd kost om een oplossing te vinden en je waardeert daarbij de hulp van de vrijwilligers op dit forum, of je huurt iemand in tegen betaling en je probleem is binnen een dag opgelost.

Hoe dan ook, het is niet chique om hier mensen aan te gaan vallen die jou op geheel vrijwillige basis en in hun eigen tijd proberen te helpen.
 
Wiel Verheijen

Wiel Verheijen

08/03/2016 13:31:45
Quote Anchor link
Het probleem is ontstaan toen ik de Plug-in HomeControl heb geïnstalleerd, daar heb ik aanpassingen gedaan, maar toen ik de slider wilde uitproberen met de meegeleverde code ging het fout. Inmiddels heb ik de betreffende Plug-in verwijderd maar kan nog steeds niet inloggen.
 
Jan Graneker

Jan Graneker

08/03/2016 13:46:17
Quote Anchor link
Heb je deze helemaal verwijderd (dus ook van de server)? en heb je hierna ook je cached geleegd?

Als je dit zelf niet lukt kun je inderdaad iemand inhuren die er veel kennis van heeft. Meestal zo opgelost en scheelt jezelf een hoop tijd.
 
Wiel Verheijen

Wiel Verheijen

08/03/2016 13:51:47
Quote Anchor link
Ik heb hem verwijder in FileZilla, maar ik weet niet wat je met bedoeld met " heb je hierna ook je cached geleegd?
 
Jan Graneker

Jan Graneker

08/03/2016 13:54:05
Quote Anchor link
wp-content/cache/ verwijderen. Indien je deze niet hebt kun je CTRL + F5 gebruiken om zelf je browser cache te legen en als het goed is moet je /wp-admin/ weer te voorschijn komen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/03/2016 13:54:10
Quote Anchor link
Add-ons behoor je normaal via het beheerpaneel van Wordpress te verwijderen.

Iemand die zich geroepen voelt om Wiel te helpen, mag zich ook in dit topic melden of met hem via PM contact opnemen. Het staat niet voor niets in het vacature-forum. ;-)
 
Wiel Verheijen

Wiel Verheijen

08/03/2016 14:05:46
Quote Anchor link
Hallo Jan,

dit laatste begrijp ik niet. Ik zie de map wp-content, met daar onder 3 mappen Languases, Plug-ins en Themes maar geen Cache, ik heb wel de geschiedenis van Firefox gewist
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/03/2016 14:15:34
Quote Anchor link
Hij bedoelt dat je anders op CTRL+F5 (toetsencombinatie) moet drukken in je browser om de cache te legen.
 
Wiel Verheijen

Wiel Verheijen

08/03/2016 14:20:52
Quote Anchor link
In de browser ? dat begrijp ik niet
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/03/2016 14:24:21
Quote Anchor link
De Browser is het scherm waarin je internet.
Bijv. Firefox, Internet Explorer, Chrome etc....

Als ik een tip mag geven, als je onbekende termen tegen komt, dan kan je deze via Google of Wikipedia opzoeken.
Gewijzigd op 08/03/2016 14:27:41 door - Ariën -
 
Wiel Verheijen

Wiel Verheijen

08/03/2016 14:28:05
Quote Anchor link
ok, heb ik gedaan, maar kan nog steeds niet inloggen
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

08/03/2016 19:56:40
Quote Anchor link
http://www.pfz.nl/forum/topic/11417-kan-niet-meer-inloggen-op-mijn-website/

Je kunt via je hosting geen backup terug laten zetten?
 
Wiel Verheijen

Wiel Verheijen

09/03/2016 08:12:53
Quote Anchor link
Helaas, er is geen back-up beschikbaar
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/03/2016 09:30:21
Quote Anchor link
Of de boel herstellen zoals het was en die verwijderde map terugplaatsen? En vervolgens de addon netjes weer via Wordpress verwijderen.
 
Wiel Verheijen

Wiel Verheijen

09/03/2016 09:32:05
Quote Anchor link
Ik heb de Plug-in verwijderd
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/03/2016 12:12:20
Quote Anchor link
Plugin weer downloaden en met Filezilla terug proberen te zetten, als dat lukt?
 
Wiel Verheijen

Wiel Verheijen

09/03/2016 12:16:52
Quote Anchor link
Sorry maar ik heb geen idee hoe ik dit zou moten doen, de plugin zit in WP.
 

Pagina: 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.