Girlzmagazine [review]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

LabVIEW Developer

Dit ga je doen Als LabVIEW Developer hou je je bezig met: Het (door)ontwikkelen van LabVIEW applicaties; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het werken aan hardware op de meetstations; Het begeleiden van meer junior collega's. Hier ga je werken Het bedrijf van je als LabVIEW Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning, ter verbetering van het openbaar vervoer. Op dit moment zijn ze nationaal en internationaal bezig met projecten waar hun expertise gevraagd wordt. Ondanks de grote reikwijdte is de vestiging in

Bekijk vacature »

Medior Frontend developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Bij DPA GEOS werken onze consultants als Frontend Developer in Agile teams bij onze klanten en zijn ze verantwoordelijk voor de grotere webapplicaties. Wil jij dit ook, want we zijn op zoek naar enthousiaste Frontend Developers om ons development team te versterken. Je draagt positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam je kijkt verder dan je eigen rol. Eventueel begeleid je ook andere ontwikkelaars in het softwareontwikkelproces. Je gaat webapplicaties maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit

Bekijk vacature »

Senior Frontend developer

Wat wij bieden hybride werken,met als uitgangspunt 50% op kantoor en 50% vanuit huis; opleidingsmogelijkheden op basis van behoefte en ambitie; dus geen vast budget; flexibele werktijden en direct een contract voor onbepaalde tijd; 20 vakantiedagen en daarnaast 4,7% van je salaris om flexibel in te vullen, bijvoorbeeld goed voor 7 extra vakantiedagen; een mobiliteitsbudget dat aansluit bij jouw manier van reizen. Wat jij meeneemt een afgeronde technische hbo of wo opleiding; je bent een medior/senior frontend developer die zich wilt blijven ontwikkelen; expert in JavaScript, Angular, React of Vue. De uitdaging Als frontend developer bij Ordina JSRoots ontwerp en

Bekijk vacature »

Speculative Application Java Developer

Functieomschrijving Keeping up with the future of work requires ever changing, ever innovating technologies. Our java developers and the software they build play a vital role in connecting our workforce, optimizing our processes and enabling us to stay ahead. What are we working on? As java developer at randstad your role can vary. Java is a core part of many of our 36 scrum teams, giving you the opportunity to contribute to a large number of different applications and projects. Some of the things our teams work on are designing and building our candidate portals and the first point of

Bekijk vacature »

Webdeveloper

Bij VGZ hebben we een heldere missie: samen werken aan een gezonder Nederland, elke dag weer. Jij draagt binnen de rol van Webdeveloper bij VGZ direct bij aan het realiseren van deze missie. Benieuwd hoe? Bekijk hier de vacature. Hoe ook jij het verschil maakt Als Webdeveloper is het jouw taak om met .Net en Angular softwarecomponenten, applicaties en interfaces voor onze online omgevingen te ontwikkelen, te optimaliseren en te beheren. Denk hierbij aan onze afgeschermde Mijn-omgevingen, de publieke websites van onze verschillende merken (zoals vgz.nl en bewuzt.nl), onze chatbot of ons werkgeversportaal. Daarbij opereer je in een dynamische omgeving

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 9 januari 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

iOS Developer

As an iOS Developer you will join the supportive team in delivering most innovative, awesome mobile applications. with the latest mobile technologies and make sure to incorporate them into our everyday work. As an iOS Developer, you will contribute to building and partner-specific consumer products. You will plan, develop, build and release mobile applications while enhancing and supporting existing applications with more than 600.000 active users. How cool is that?! Functie-eisen You have a Bachelor's degree in Computer Science, or related field You have at least 4 years of in-depth experience developing iOS mobile applications You know how to set

Bekijk vacature »

Medior Frontend developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Bij DPA GEOS werken onze consultants als Frontend Developer in Agile teams bij onze klanten en zijn ze verantwoordelijk voor de grotere webapplicaties. Wil jij dit ook, want we zijn op zoek naar enthousiaste Frontend Developers om ons development team te versterken. Je draagt positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam je kijkt verder dan je eigen rol. Eventueel begeleid je ook andere ontwikkelaars in het softwareontwikkelproces. Je gaat webapplicaties maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit

Bekijk vacature »

Freelance senior Programmeur (zzp)

Dienst Uitvoering Onderwijs Uren per week: 36,00 Standplaats: Groningen Max tarief: € 90,00 Startdatum inzet: 2-1-2023 Einddatum inzet: 1-1-2024 Wat doen we voor werk momenteel? Nieuwe applicaties: We bouwen nieuwe applicaties voor inwinnen B3/B4 scholen. Deze scholen kunnen inschrijvingen via een website aanleveren per keer of meerdere inschrijvingen via bestand. Deze inschrijvingen leggen we vast en ze kunnen ook beheerd worden. Moderniseren: Daarnaast hebben we zoals alle andere teams ook een flinke migratie voor de boeg om in de Cloud te landen. Eén applicatie (AVOID) hebben we al succesvol gemigreerd en deze draait bijna in PRD. De grootste uitdaging voor

Bekijk vacature »

Microsoft Developer (Relocation)

In brief As a .NET software developer you will develop innovative solutions for our customers, machine and equipment builders. You work both in-house and on location with the customer. With your fellow developers and architects, you will devise, design and develop the best solutions for our customers. In addition to developing in .NET, you will have the opportunity to develop at a technical and personal level. This is what you like to do You like to work on various software development projects relating to technical automatio You want to work for a Microsoft Gold Partner and in the ‘Brainport’ region

Bekijk vacature »

Software developer

Over deze functie Als .NET developer bouw je mee aan innovatieve dienstverlening en draag jij bij aan de groei van de organisatie. Kenter groeit namelijk hard op het gebied van kwaliteit, professionaliteit en innovatie en is altijd op zoek naar verbeteringen. Zij richten zich op de ontwikkeling van moderne meetoplossingen, ook juist op korte termijn. Zo kunnen zij vooruitlopen op het gebied van IoT, realtime data en andere innovatieve oplossingen. Als .NET developer ben je van onschatbare waarde. Je werkt samen met ruim 20 IT professionals aan zowel greenfield- als legacy-projecten. Dat doe je in samenwerking met ontwikkelaars, data engineers,

Bekijk vacature »

Java-softwaredeveloper

Wat je gaat doen: Dit ga je doen Daar kunnen we heel kort over zijn: software ontwikkelen met de agile-/scrumteams van toonaangevende organisaties. Zoals ministeries, gemeentes, financiële instellingen en retail- en energiebedrijven. En als het bij je past, begeleid je collega-developers in het ontwikkelproces. Doordat je tijdelijk aan een opdracht werkt, doe je in korte tijd veel mooie ervaringen op en leer je nieuwe technieken en tools kennen. Je teamleden werken bijvoorbeeld met Spring, JPA/Hibernate, AJAX, REST/JSON, GIT, AWS en TDD. Het interessante is dat jij volledig in control bent en zelf kiest welke opdrachten je oppakt. Het soort rol,

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer (m/v/d)

Apply now Apply now Senior .NET Developer Date: 21-Nov-2022 Location: Heerenveen, FR, NL, 8441 ER Year: 2019 Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een Senior .NET Developer (m/v/d) Op onze locatie in Heerenveen / deels vanuit huis Riverty in Heerenveen is de thuisbasis van het domeinteam voor provisioning. Met de software en API's die we maken, stellen

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »
Girlzmagazine nvt

Girlzmagazine nvt

29/04/2012 19:25:46
Quote Anchor link
Hoiioii,

Ik wou graag mijn website willen presenteren aan jullie: Girlzmagazine.com.
Graag wil ik weten wat jullie ervan vinden!
Meningen, opbouwende kritiek etc. is welkom.

Een paar pagina's zijn nog niet af, hier ben ik nog mee bezig. En wat ik ook vaak heb gehoord is dat de achtergrond kleur, iets te fél is.

Alvast bedankt :)

PHP hulp

PHP hulp

05/02/2023 03:10:25

Eddy E

Eddy E

29/04/2012 19:30:42
Quote Anchor link
Feeeeeeeeel!!!!!
Snel weghalen dat.

Menu bovenaan: dat er een submenu onderaan hangt is niet duidelijk.
Ik vroeg me al af waarom er niets gebeurde.
Vooral bij Home, omdat je daar geen 'vervolgkeuze' hebt (er is maar 1 optie).
Dat zou ik echt wijzigen.

En het is inderdaad voor meiden in de doelgroep 13 tm 23?

Girlzmagazine nvt

Girlzmagazine nvt

29/04/2012 19:38:03
Quote Anchor link
Eddy Erkelens op 29/04/2012 19:30:42:
Feeeeeeeeel!!!!!
Snel weghalen dat.

Menu bovenaan: dat er een submenu onderaan hangt is niet duidelijk.
Ik vroeg me al af waarom er niets gebeurde.
Vooral bij Home, omdat je daar geen 'vervolgkeuze' hebt (er is maar 1 optie).
Dat zou ik echt wijzigen.

En het is inderdaad voor meiden in de doelgroep 13 tm 23?

Haha, auch.

Misschien kan ik daar ook een felle kleur meegeven, waardoor het submenu wel opvalt? :P

Ik heb trouwens een speed test uitgevoerd: http://gtmetrix.com/reports/www.girlzmagazine.com/QPrdpTKP
Dit is toch aardig goed?

Vergeleken met phphulp: http://gtmetrix.com/reports/www.phphulp.nl/4Ao6sGni kom ik veel hoger uit!
Gewijzigd op 29/04/2012 19:39:30 door Girlzmagazine nvt

Joey Drieling

Joey Drieling

29/04/2012 19:42:37
Quote Anchor link
Ik vind de layout geen mooi geheel het oogt rommelig als of alles maar beetje bij elkaar geplakt is!

- Diov  -

- Diov -

30/04/2012 10:11:31
Quote Anchor link
Beste,
wat ik van de layout van de homepage vindt:

Bovenaan zou ik de menu anders doen.
Er springt daar zo'n balkje uit, waarom plaats je dat daar bovenaan ook niet helemaal bij?

Bij de foto:
Je hebt daar links 4 blauwe vakjes, rechts heb je dan de nummers.
Misschien de blauwe 4 vakjes weglaten?

Ook weet iedereen dat een pauze knop betekent om te stoppen.
Ookwel onnodig want er is (bijna) geen tekst.

De tekstvakjes in de afbeelding zijn ook niet mooi? Misschien ronde hoeken proberen enzovoort.
read more zou hoger kunnen staan? Niet?

Toevoeging op 30/04/2012 10:22:00:

Het inlogmenu: het lettertypte stoort mij.

Voor de rest vind ik het wel nog leuk gemaakt.
Zeker iets voor vrouwen.
Nu nog je doelgroep zien te krijgen.

Je hebt er echt je werk van gemaakt.
Dem

Sander D

Sander D

30/04/2012 10:41:23
Quote Anchor link
Ik vind het een leuke site voor meiden. Dat forum is hetzelfde als die op PHPhulp, is dit open source? Ben zelf namelijk op zoek naar een forum en vind 'm wel mooi.

Wouter J

Wouter J

30/04/2012 11:44:50
Quote Anchor link
Ik zou de box-shadow om de wrapper onderin niet doen. Dit kun je krijgen door wat te spelen met overflow-y en padding.

Nu heb je linksonderin een mooie background-image met wat strepen en stippen eromheen. Ik denk dat als je dat doortrekt over de pagina zodat je die ook bovenin ziet dan krijg je een mooiere background.

De homepagina zelf vind ik heel erg druk. Je hebt op 3 plaatsen links naar berichten staan, ik zou dit beperken tot 2: De slider en die grote blokken.
In de sidebar heb je ook 4 soorten blokken, probeer er 1 of 2 soorten van te maken. Dat creëert iets meer rust.

Het menu, die eerste links zijn niet klikbaar. Gebruik dan iets als cursor: default; zodat de bezoekers ook niet het idee krijgen dat ze erop kunnen klikken.

De code:
- Plaats het Content-Type direct na <head>, want IE wil hem binnen x aantal tekens vanaf het doctype hebben, iets wat je alleen op die manier voor elkaar krijgt.
- Alle HTML tags moeten in kleine letters
- Ik raad altijd aan om script tags vlak voor de </body> te plaatsen, hierdoor laad je pagina sneller en heb je geen kans op DOM not ready fouten.
- Ik zou jQuery 1.7.2 laden, ipv die oude versie die je nu gebruikt.
- Sitetitel hoort alleen op homepagina in een H1 op andere pagina's is er een andere titel vaak veel unieker en belangrijker.
- inputboxes kunnen nooit niet in een form voorkomen
- je gebruikt heel veel inline CSS, dit is fout en die moet je dus eigenlijk allemaal in een stylesheet plaatsen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.