Gratis design op maat...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

John D

John D

14/02/2012 13:45:15
Quote Anchor link
@reshadd farid Zijn contactform doet he gewoon hoor. Ik krijg: Uw Bericht is naar de naar de webmaster verstuurd! We hebben ook een kopie naar uw e-mail gestuurd!
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 11:59:46
 
Reshad F

Reshad F

14/02/2012 13:46:07
Quote Anchor link
volgens mij staat het niet eens online


Toevoeging op 14/02/2012 13:46:54:

@john D ik kan niet eens wat erin typen? ik werk met mac maar dat moet niets uitmaken toch :O
 
Stephan Hendrikx

Stephan Hendrikx

14/02/2012 13:47:43
Quote Anchor link
Kobar,

volgens mij wordt het tijd om een stapje terug te doen........

Zo maar weer een gratis tip, hmmmmm, misschien moet ik een bedrijfje starten in het geven van tips. Ik ben dan wel een beginner maar ze zijn gratis dus........
 
Reshad F

Reshad F

14/02/2012 13:48:33
Quote Anchor link
aanvulling: vraag en antwoord doet het ook niet! :p
 
John D

John D

14/02/2012 13:53:34
Quote Anchor link
Reshadd farid op 14/02/2012 13:46:07:
volgens mij staat het niet eens online
Jawel, hier op mijn werk en op een xp pro kan ik http://www.fatal-crime.com/design/contact.php gewoon invullen en verzenden. Ben ook even wat simpele injections aan het testen....zodat ik kobar ook nog een welgemeend security advies kan geven ;)
Gewijzigd op 14/02/2012 13:55:35 door John D
 
Reshad F

Reshad F

14/02/2012 13:54:31
Quote Anchor link
lol lag dus niet aan mijn mac maar aan chrome, je website ondersteunt geen chrome... #fail nummer 121412

met firefox geopend en je design was al verkracht vergeleken met mijn chrome browser..

dus ik moet nu kiezen, een website die het doet maar niet uitziet, of een website die het niet doet maar wel mooi uitziet :P ??

Toevoeging op 14/02/2012 13:58:31: