Gratis design op maat...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

John D

John D

14/02/2012 13:45:15
Quote Anchor link
@reshadd farid Zijn contactform doet he gewoon hoor. Ik krijg: Uw Bericht is naar de naar de webmaster verstuurd! We hebben ook een kopie naar uw e-mail gestuurd!
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 11:59:46
 
Reshad F

Reshad F

14/02/2012 13:46:07
Quote Anchor link
volgens mij staat het niet eens online


Toevoeging op 14/02/2012 13:46:54:

@john D ik kan niet eens wat erin typen? ik werk met mac maar dat moet niets uitmaken toch :O
 
Stephan Hendrikx

Stephan Hendrikx

14/02/2012 13:47:43
Quote Anchor link
Kobar,

volgens mij wordt het tijd om een stapje terug te doen........

Zo maar weer een gratis tip, hmmmmm, misschien moet ik een bedrijfje starten in het geven van tips. Ik ben dan wel een beginner maar ze zijn gratis dus........
 
Reshad F

Reshad F

14/02/2012 13:48:33
Quote Anchor link
aanvulling: vraag en antwoord doet het ook niet! :p
 
John D

John D

14/02/2012 13:53:34
Quote Anchor link
Reshadd farid op 14/02/2012 13:46:07:
volgens mij staat het niet eens online
Jawel, hier op mijn werk en op een xp pro kan ik http://www.fatal-crime.com/design/contact.php gewoon invullen en verzenden. Ben ook even wat simpele injections aan het testen....zodat ik kobar ook nog een welgemeend security advies kan geven ;)
Gewijzigd op 14/02/2012 13:55:35 door John D
 
Reshad F

Reshad F

14/02/2012 13:54:31
Quote Anchor link
lol lag dus niet aan mijn mac maar aan chrome, je website ondersteunt geen chrome... #fail nummer 121412

met firefox geopend en je design was al verkracht vergeleken met mijn chrome browser..

dus ik moet nu kiezen, een website die het doet maar niet uitziet, of een website die het niet doet maar wel mooi uitziet :P ??

Toevoeging op 14/02/2012 13:58:31:

en ohja als ik iets niet intyp dan moet ik weer op de grote PAGE BACK knop drukken omdat ik de foutmelding in een witte nieuwe pagina krijg,, en als ik hem verstuurd heb dan krijg ik een confirm wederom in een witte pagina! niet echt gebruiksvriendelijk?

@john D zit je er al in?
 
Wouter J

Wouter J

14/02/2012 14:06:51
Quote Anchor link
Kobar,

>> En een webdesign bedrijf moet alles kunnen, Onzin dus als ik een stratemaker ben die altijd in de grote weg gezeten heb, kan ik nu ook een perfecte engelse tuin maken en zoniet ben ik geen stratemaker?
Dit is een verkeerde vergelijking. Als je toch met de stratenmaker bezig bent zou de vergelijking zo zijn:
Je bent stratenmaker, maar je weet eigenlijk alleen hoe je stenen neerlegt. Welke patronen het best zijn, hoe je het vlak maakt, hoe je het zand neerlegt en hoe je het zand tussen de stenen neerlegt weet je niet. Je kan alleen de basis. Moet je dan met deze basis al een bedrijf beginnen? Ik denk het niet...

>> Neem je gezeik dus lekker mee ik weet zeker dat ik 2 mensen blij kan maken met een mooi design, En dat er hier en daar iets mis is met de code jammer man het werkt
Ik vind het zeer jammer en ook diep triest dat je mijn tips weg doet als gezeik. Ik probeer je slechts alleen te helpen...

>> Ik heb een website ontwikkelt voor een cafe, deze mensen waren dolblij met hun site, Heb mijn eigen hobby design site zelf ontwikkelt en gescript, erg mooi ben er echt blij mee
Weet je wat het verschil is tussen ons en hun? Die mensen weten niks van webdesign en code af. Ik heb dat al vaak genoeg meegemaakt. Als je een site maakt voor mensen zijn ze met de slechtste code en het slechtste design al blij. Maar eigenlijk lieg je gewoon tegen de mensen. De mensen verwachten dat je hun een goede site geeft, maar dat doe je totaal niet.

>> (..) kritiek geef dan opbouwende en geen snauwende
Ik ben benieuwd waar ik snauwend kritiek heb gegeven in mijn bericht? Ik heb het onderbouwd met een lijstje fouten die ELKE designer moet kunnen. Die fouten zijn echt beginnersfouten, niet fouten die er per ongeluk een keer ingeslopen zijn.

Weet je, je moet eens rustig nadenken. Tel eens tot 10 en wacht gewoon even en lees deze berichten eens alsof ze niet persoonlijk bedoelt zijn. Dit forum bestaat echt uit allemaal mensen die jou willen helpen en niet uit mensen die jou willen afsnauwen.
Ook ik had in mijn begintijd de mening van jou en ook ik werd door een forumgebruiker tegengehouden met dezelfde redenen als ik gaf. En vervolgens werd ik ook boos, maar toen ik een weekje verder was en nog een keer nadacht dacht ik, ja dit klopt eigenlijk wel ik moet nog veel meer leren, en toen begin ik begonnen met leren.
En leren kun je natuurlijk doen door meteen websites voor klanten te maken, maar dat lijkt me nutteloos. Ik denk dat je veel beter gewoon een website voor jezelf, op je localhost, moet maken. Probeer website te maken, lees veel op forums, doe wat met die tips en je wordt binnen een paar jaar klaargestoomd tot een goede webdesigner, daar ben ik van overtuigt.

Offtopic:
De topics waar ik terug geroepen ben een jaar geleden (er is veel veranderd in een jaar leren :D) kun je hier en daar vinden
 
Kobar Secret

Kobar Secret

14/02/2012 15:57:51
Quote Anchor link
Haha wat leuk!, was opbouwend nietwaar?

en dan nogmaar een keer omdat het schijnbaar niet doordringt, het zijn simpele en basic designs om het te leren en voor de hobby die GRATIS zijn verw8 geen 100% anti hack beveiligingen en spam bots, Dan ga je maar naar een webdesigner die je 500 euro vraagt voor een paar pagina`s...

En zoals ik al eerder zei john, Deze site staat nog op mijn pc opgeslagen, is gebouwd en vervolgends opgeslagen TOTDAT de kroeg overschreven staat op de naam van de nieuwe eigenaresse, vanaf DAN zal de site online te bezichtigen zijn...

Blah blah sql injection boy ur tough!
Echt stoer hoor dat je het werk wat mensen voor hun plezier maken neer moet gaan proberen te halen of overhoop moet gooien

Je moeder heeft echt gefaald...
Er heerst hier toch een griep genaamd ''niet opgevoed''

Leer eens manieren

Toevoeging op 14/02/2012 16:01:59:

zal even een kleurplaat maken momentje
 
- SanThe -

- SanThe -

14/02/2012 16:05:33
Quote Anchor link
Kobar Secret op 14/02/2012 15:57:51:
Je moeder heeft echt gefaald...
Er heerst hier toch een griep genaamd ''niet opgevoed''


Als je bij een onenigheid direct iemands moeder er bij moet halen, dan zal je zelf ook last hebben van je eigen 'griep'.

Toevoeging op 14/02/2012 16:06:33:

Kobar Secret op 14/02/2012 15:57:51:
zal even een kleurplaat maken momentje


Ik ben blij dat je nog kan kleuren.
 
Kobar Secret

Kobar Secret

14/02/2012 16:15:17
Quote Anchor link
komtie hoor...

Toevoeging op 14/02/2012 16:16:27:

Reshadd farid op 14/02/2012 13:48:33:
aanvulling: vraag en antwoord doet het ook niet! :p


Slinger die houten pc uit het raam, bij jou doen 2 dingen het niet, die ik op 4 pc`s, een ipad, en een mac heb geprobeerd

Denk idd ook dat het aan de rest van de pcs licht ;)
 
John D

John D

14/02/2012 16:17:58
Quote Anchor link
Lijkt me een leuke afsluiting van dit draadje, Kobar gaat zijn kleurplaatje invullen en leert met de juiste kleuren meteen een beetje webdesignen. Suc6 ermee.
Edit:
...pcs Licht??..
Gewijzigd op 14/02/2012 16:19:28 door John D
 
Kobar Secret

Kobar Secret

14/02/2012 16:18:48
Quote Anchor link
Nogmeer kleuren voor je?

Toevoeging op 14/02/2012 16:21:11:

Ik heb dit topic gemaakt voor de mensen die WEL interessen hebben, Degene die het toch allemaal beter kunnen, stop being lazy and go do it yourself insted of telling how wonderfull u are...

Als ik hier kwam om wat kritiek te vragen, of een kijkje te nemen in mijn nog niet afgewerkte website`s, of voor lessen/tips, had mijn topic naam anders geweest

En DAAR gaat het om, maar jullie kijken niet verder...
zodra er iets aan te merken valt is dat zo leuk dat meteen te doen... Nietwaar?
Heerlijk als iemand iets niet kanw at jij wel kan...

Toevoeging op 14/02/2012 16:22:00:

/edit ligt, Sorry hoor dat ik door mijn snelle typen soms een typfoutje maakt, bedankt voor de opbouwende kritiek... Want dat is het toch nietwaar?
 
- SanThe -

- SanThe -

14/02/2012 16:32:00
Quote Anchor link
Kobar Secret op 14/02/2012 16:15:17:
Reshadd farid op 14/02/2012 13:48:33:
aanvulling: vraag en antwoord doet het ook niet! :p


Slinger die houten pc uit het raam, bij jou doen 2 dingen het niet, die ik op 4 pc`s, een ipad, en een mac heb geprobeerd

Denk idd ook dat het aan de rest van de pcs licht ;)


Hier zie je inderdaad een aantal regels bij 'vraag en aanbod' maar wat ik ook doe er gebeurt niks. Blijkbaar gewoon tekst. Als ik op contact klik zie ik geen formulier. Gewoon een mooie achtergrond verder niks.
 
Maikel  B

Maikel B

14/02/2012 16:39:30
Quote Anchor link
@Kobar

Je zit hier op een forum waar mensen komen die PHP willen leren.
Uiteraard geven we uit uitleg over andere dingen zoals designen.

Jij vraagt of dit forum of je een design mag maken voor 2 leden van ons.
De meeste leden die hier komen kunnen al PHP of designen of zijn het aan het leren.
Ik denk dat je in jouw geval beter terecht kunt op http://www.sitedeals.nl.
Daar kun je een item op de marktplaats zetten waarin je jezelf aanbied om een design te maken.

Dit forum is er om andere leden de helpen met hun code.
Als je dan opbouwende kritiek (vaak voorkomende fouten) krijgt van iemand van ons ga er dan ook positief mee om. Ongeacht hoe jij het interpreteert. Wij zijn hier echt niet om mensen af te kraken op hun werk. Maar wij zijn hier om anderen te helpen. Vandaar ook de naam PHPhulp.

De kritiek die genoemd is moet echt opgelost worden. Al werkt een website met die fouten erin dan is het nog niet goed. Google neemt de website niet goed op in zijn zoekresultaten. Waardoor eventuele klanten van jou ook minder inkomsten hebben.

Dus doe iets met de kritiek of ga op een andere site vragen of je een design mag maken voor iemand. Misschien vind je wel iemand op habbohotel ofzo :D (Is ook niet slecht bedoeld maar zo vindt je mensen die er weinig verstand van hebben en die mensen daar willen graag een fansite hebben)
Gewijzigd op 14/02/2012 16:40:13 door Maikel B
 
Wouter J

Wouter J

14/02/2012 16:41:58
Quote Anchor link
Kobar, begrijp ik het nou goed? Probeer je mij hier even met de grond gelijk te maken? Beschuldig je mij van 'niet opgevoed', waarom moet je meteen mensen gaan uitschelden en waarom moet je meteen mijn ouders erbij halen? Ben je nou echt zo zielig dat als je 1 keer wordt tegengesproken je die persoon totaal zwart probeert te maken en die persoon probeert te raken?
Ben je nou echt zo diep diep diep diep diep triest dat je mij meteen elk woord kwalijk moet nemen?

Ik schrijf een heel bericht voor je om je te HELPEN, hoor je dat? HELPEN de van dale zegt hierover:
Van Dale:
hulp verlenen; bijstaan; bijstaan bij het verkrijgen van; (in een winkel) bedienen; baten

En weet je wat ik er van terug krijg dat ik jou help? Een enorm bericht aan gezeik, alleen maar afzeiken, waarom? Dat mag je zelf weten en ik zal vast ook iets in je hebben geraakt, maar ik vind het diep triest.

>> Haha wat leuk!, was opbouwend nietwaar?
Haha, ik weet niet waarom je nu lacht? Om je woede weg te lachen of ...?

>> basic designs om het te leren en voor de hobby die GRATIS zijn verw8 geen 100% anti hack beveiligingen en spam bots, Dan ga je maar naar een webdesigner die je 500 euro vraagt voor een paar pagina`s...
Weet je, misschien kan jij ook niet lezen. Ik heb namelijk al geschreven dat je leren niet doet door een website van een ander te maken, maar een website van jezelf...

Verder, ach als die website's gehackt wordt, de inlog gegevens op straat komen en de bezoekers virussen op hun computer krijgen maakt niks uit? Het is immers gemaakt door een beginner die al lang blij is dat hij iets op het scherm kan krijgen en die het niks boeit dat zulke dingen gebeurd. Werk je toevallig bij KPN ofzo??

Quote:
zodra er iets aan te merken valt is dat zo leuk dat meteen te doen... Nietwaar?

Ja, ik zit hier een kwartier te schrijven om mensen de grond in te trappen. Elke spatie die verkeerd staat roep ik om en ik blijf net zo lang scheeuwen totdat de bezoeker huilend van het forum verdwijnt. Nu je zin?
Gewijzigd op 14/02/2012 16:49:49 door Wouter J
 
Erik Rijk

Erik Rijk

14/02/2012 16:50:52
Quote Anchor link
Ik ben momenteel een beetje te lui om alles wat hier staat goed door te lezen. Maar wat ik lees, kom ik liever niet tegen in dit topic :)

Graag zie ik dat iedereen normaal met elkaar communiceert.. kritiek moet je mee om kunnen gaan, probeer dat ook en ga er niet keihard tegenin want dan kom je uit op een eindeloze, weinigzeggende discussie.
 
B a s
Beheerder

B a s

14/02/2012 16:52:37
Quote Anchor link
Heren, hou het gezellig! Er is niets mis met een felle discussie maar ga elkaar niet beledigen. Als het weer persoonlijk wordt dan gaat het topic op slot.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

14/02/2012 17:04:16
Quote Anchor link
Erik en Bas aangezien dit topic en wat er allemaal geschreven word kunnen jullie het beste dit topic sluiten aangezien de topicstarter toch niks zinnigs te melden heeft en geen reet wil op steken wat betreft verbeterpunten.

PHPHULP moet beter niveau worden? In grijpen dan en verwijder dit topic geef de topicstarter even een duidelijke waarschuwing. Dit slaat allemaal nergens op.
 
Wouter J

Wouter J

14/02/2012 17:12:05
Quote Anchor link
@Hertop, en zo'n reactie maakt het er denk ik niet beter om. Zoiets kun je beter even persoonlijk melden via Meldpunt Moderatie.
 
Reshad F

Reshad F

14/02/2012 17:45:41
Quote Anchor link
als je misschien mn hele reactie leest zie je dat het te maken had vanwege chrome, dus misschien moet jij je script weggooien aangezien het niet compatible is met chrome? ik bedoel die paar miljoen gebruikers wereldwijd die inmiddels chrome gebruiken hebben niks aan de helft van je website :)

verder waarschuwen ze je hier voor de beveiliging wat niet op orde is dat doen ze omdat er mensen zijn die dat inderdaad doet ( sql injections ) zij gaan niet denken oh wacht dit is van een hobbiest dus we laten deze met rust.. alle deuren die voor hun op een kier gezet worden, die trappen zij open ;)
 

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.