Hoe maak ik een Kick systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Sebastiaan

Sebastiaan

17/06/2006 23:24:00
Quote Anchor link
Hallo PHPhulp,
ik zoek een script dat als iemand op de site komt dat de admin die ziet via het admin paneel dus updaten naar db.
en nu zoek ik een script dat je de persoon kan kicken van je site dat je dus iets verkeerd deed ofzo dan zou je een melding moeten krijgen,
en dan doorgelinkt worden naar google.nl
maar erna kan je weer op de site!
Alvast bedankt,
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 06:10:21
 
- -

- -

17/06/2006 23:42:00
Quote Anchor link
1. Iemand komt op site
2. Kijken of IP al bestaat
zoja: kijken of je gekickt bent
(
zoja: doorsturen naar google, database zetten dat hij niet meer gekickt is
zonee: niks
)
zonee: IP toevoegen

Gewoon zo'n tabelletje:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
id | IP-adres     | kick
---+--------------+------
1  | 0.0.0.0      | 1
2  | 1.0.1.0      | 0


Op deze manier is 0.0.0.0 gekickt en 1.0.1.0 niet.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

18/06/2006 00:17:00
Quote Anchor link
Afbeelding

wat dan oplevert:

Afbeelding
 
Sebastiaan

Sebastiaan

18/06/2006 12:06:00
Quote Anchor link
dat systeem heb ik ;)
 
Sebastiaan

Sebastiaan

18/06/2006 12:08:00
Quote Anchor link
ik gebruik dat systeem voor me nieuws ;-)
ik heb die gevonden op phpfreakz ;d
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

18/06/2006 12:12:00
Quote Anchor link
Dat is mijn systeem (die overigens niet meer op phpfreakzs staat, ik ben totaal gekapt met die kutcommunitty).

Include de functies.php en voer de controlleerban() functie uit en je kan dat systeem ook gebruiken op andere paginas dan het nieuwssyteem zelf.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

18/06/2006 12:14:00
Quote Anchor link
Wel een beetje flauw om mijn vermelding weg te halen overigens...
 
Sebastiaan

Sebastiaan

18/06/2006 12:46:00
Quote Anchor link
ik zoek een script dat je gewoon van de site word gekickt dus geen ban ik heb al een ban systeem
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

18/06/2006 12:49:00
Quote Anchor link
Ik snap niet wat je bedoeld met kicken, maar ipv een melding kan je natuurlijk ook een header('Location: google.nl'); toevoegen, dan word die persoon doorgestuurd.
 
Sebastiaan

Sebastiaan

18/06/2006 13:00:00
Quote Anchor link
ja dat ik een lijst zie wie op me site is en dat ik hem/haar kan kicken dat die een melding krijgt en dat die door word gestuurd naar google.nl
 
DaeDaluz

DaeDaluz

18/06/2006 13:22:00
Quote Anchor link
Een kick suggereerd dat iemand verbonden is en dat je die verbinding verbreekt, maar dat is niet zo, je kan wel users bannen, maar dan gebeurd het nog alleen als ze een nieuwe pagina opvragen. En van ip-ban scripts zijn er genoeg te vinden.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.