Inlogsysteem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Als Senior Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Menno Huizinga

Menno Huizinga

27/08/2012 01:20:41
Quote Anchor link
Ik zoek een tut om een inlogsysteem te maken voor mijn website

wat ik het liefst wil
-dat je kan registreren (belangerijk)
-wachtwoord vergeten (zou wel fijn zijn maar hoeft niet)
-admin instellen (zou fijn zijn hoeft niet

Alvast bedankt

MVG, Menno
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 10:25:30
 
Koen Hollander

Koen Hollander

27/08/2012 08:27:05
Quote Anchor link
Welkom op PHPhulp, ik weet zeker dat dit je eerste reactie is, want je interpunctie is niet om over naar huis te schrijven. Ik zal je toch even helpen. Hier heb je een groot inlogsysteem. Er zijn meerdere scripts te vinden onder het kopje 'PHP scripts'. Link naar inlogsysteem: http://www.phphulp.nl/php/script/beveiliging/phpmylogon/564/

Script is slordig
Gewijzigd op 27/08/2012 14:49:28 door Koen Hollander
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

27/08/2012 08:59:09
Quote Anchor link
Koen, zie de reacties onderaan dat script. Het script is onveilig.
 
Daniyal hussain

daniyal hussain

27/08/2012 09:33:22
Quote Anchor link
gebruik phpacademy op youtube
 
Koen Hollander

Koen Hollander

27/08/2012 14:49:02
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 27/08/2012 08:59:09:
Koen, zie de reacties onderaan dat script. Het script is onveilig.


Dat script is idd slordig. Ik zie veel fouten en weinig oplossingen!
 
Jasper DS

Jasper DS

27/08/2012 15:08:36
Quote Anchor link
Koen Hollander op 27/08/2012 14:49:02:
Ozzie PHP op 27/08/2012 08:59:09:
Koen, zie de reacties onderaan dat script. Het script is onveilig.

Dat script is idd slordig. Ik zie veel fouten en weinig oplossingen!


Offtopic:

Misschien handig als je volgende keer eerst even nakijkt idpv eerst te posten en dan pas na te kijken. :-)


@TS, gebruik de zoekfunctie rechtsboven om te zoeken, ik denk wel dat er ergens een goed scriptje in de lib zit. dit is het laatste nieuwe. (Ongeveer een week geleden) Ik denk dat je daarvan wel wat kan leren.
Gewijzigd op 27/08/2012 15:09:09 door Jasper DS
 
Menno Huizinga

Menno Huizinga

27/08/2012 15:17:42
Quote Anchor link
Owke ik ga de tut wel doen helaas dat het niet veilig is maar ja ik moet iets hebben

Toevoeging op 27/08/2012 15:32:57:

Koen Hollander op 27/08/2012 08:27:05:
Welkom op PHPhulp, ik weet zeker dat dit je eerste reactie is, want je interpunctie is niet om over naar huis te schrijven. Ik zal je toch even helpen. Hier heb je een groot inlogsysteem. Er zijn meerdere scripts te vinden onder het kopje 'PHP scripts'. Link naar inlogsysteem: http://www.phphulp.nl/php/script/beveiliging/phpmylogon/564/

Script is slordig

ik kan inloggen maar waar moet je registreren?
 
Albert de Wit

Albert de Wit

27/08/2012 16:08:10
Quote Anchor link
misschien om mee te beginnen -> http://www.youtube.com/watch?v=4oSCuEtxRK8
 
Menno Huizinga

Menno Huizinga

27/08/2012 16:21:49
Quote Anchor link
ik heb al een loginsysteem maar die vind ik niet fijn ik heb alleen username ID password dus kan ik mezelf geen admin maken
kijk maar op mijn website
als iemand wil registreer met username demo password demo en mail [email protected]
http://ug-dedbase.comuf.com
 
Albert de Wit

Albert de Wit

27/08/2012 17:31:36
Quote Anchor link
uh, als ik met die gegevens inlog krijg ik niks te zien.

zou het niet handig zijn als je het ongeveer zo doet?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
<?php
if (isset($_POST['login'])){
    //controleren of de gebruiker in de database bestaat
    $query = mysql_query("SELECT Wachtwoord,idGebruiker FROM Gebruikers WHERE Naam='".mysql_real_escape_string($_POST['username'])."' LIMIT 1");
    if (!$query){
        $error = 'Gebruiker bestaat niet';
    }
else {
        while ($row = mysql_fetch_row($query)){
            //als je gebruiker bestaat...
            if ($row[0]==mysql_real_escape_string($_POST['password'])){
                // wachtwoorden komen overeen
                $_SESSION['idGebruiker'] = $row[2];
                $error = 'Welkom '.$_POST['username'];
            }
else {
                // wachtwoord is verkeerd
                $error = 'Wachtwoord is incorrect';
            }
        }
    }
}


echo $error;

if (!isset($_SESSION['idGebruiker'])){
    // hier je inlogformulier
}
?>
Gewijzigd op 27/08/2012 17:32:18 door Albert de Wit
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

27/08/2012 17:57:26
Quote Anchor link
Menno Huizinga op 27/08/2012 16:21:49:
als iemand wil registreer met username demo password demo en mail [email protected]
http://ug-dedbase.comuf.com

Dat kun jij toch ook doen? :s
Heb geregistreerd, maar krijg geen melding dat het (niet) gelukt is.
Inloggen met demo en demo lukt niet.
Wel verspringt je hele layout (ook bij registreren).
Als ik klik op forum, krijg ik een andere layout, andere naam/logo en menu-balk is verdwenen :s

@Albert:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
<?php
if (isset($_POST['login']))?>
is niet de manier om te controleren of een formulier verzonden is. gebruik daarvoor
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')?>


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php  
 if (!$query){
       $error = 'Gebruiker bestaat niet';
    }
?>

Hoezo bestaat gebruiker niet?? Bouw correcte foutafhandeling in.

Waarom een while-lus? Je hebt op de query een limit van 1; je krijgt dus (maximaal) 1 resultaat.

Als je twee velden selecteert uit de database, hoe kan
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php $_SESSION['idGebruiker'] = $row[2]; ?>
dan gaan werken?

Daarnaast raad ik het af om aan te geven dat of gebruiker niet bestaat of wachtwoord fout is. Geef liever aan dat gebruiker en/of wachtwoord onjuist is.
Gewijzigd op 27/08/2012 18:17:04 door Obelix Idefix
 
Albert de Wit

Albert de Wit

27/08/2012 18:23:08
Quote Anchor link
oeps, foutje van $row[2] dat moet zijn $row[1]

trouwens, waarom is het niet een manier om te controleren of een formulier verzonden is? hij controleert toch of de submit knop is aangeklikt?
 
Menno Huizinga

Menno Huizinga

27/08/2012 23:56:52
Quote Anchor link
ik maak het account wel en de loyout fix ik ff
 
Albert de Wit

Albert de Wit

28/08/2012 00:06:07
Quote Anchor link
goh, had je dat account dan nog niet?
 
Menno Huizinga

Menno Huizinga

28/08/2012 01:32:59
Quote Anchor link
Albert de Wit op 28/08/2012 00:06:07:
goh, had je dat account dan nog niet?


neej maar iemand anders ondertussne wel mooieboel XD

het test account is

gebruikersnaam: test

wachtwoord: test
 
Niel Debraune

Niel Debraune

28/08/2012 13:25:54
Quote Anchor link
Ik wil je wel helpen maar dit maak ik in phpMyAdmin omdat je dan een database kan maken voor je users etc...



Je zou dit al kunnen gebruiken maar hier ben je niets mee !
Quote:
<html>

<form action='login.php' method='POST'>
Username: <input type='text' name='username'><br>
Password: <input type='password' name='password'><br>
<input type='submit' value='Log in'>
</form>
</html>
 
Menno Huizinga

Menno Huizinga

28/08/2012 14:13:50
Quote Anchor link
Beste,

Ik HEB al een LOGINSYSTEEM.
Je kan inloggen en uitloggen dat werkt prima.
Ik wil alleen een admin toevoegen zodat ik kan werken aan mijn admin panel
 
Menno Huizinga

Menno Huizinga

30/08/2012 01:21:00
Quote Anchor link
Dus eigelijk moet ik een ander inlogsysteem wat lijkt jullie de beste tut

MVG,

Menno
 
Bart V B

Bart V B

30/08/2012 07:00:34
Quote Anchor link
En als je nou eens gewoon dit login systeem aanpast zodat je de controle hebt of het een admin is? Dat lijkt me eenvoudiger te doen dan een heel login systeem er naast te bouwen. Maak een extra kolom aan bijvoorbeeld is_admin en deze maak je standaard 0 en als je admin bent 1.

Dan kan je tijdens het aanmaken van de $_SESSION een exta session meegeven is_admin en die controleer je of hij 0 of 1 is. Als ie 1 is, dan ben je admin en mag je die pagina bekijken anders ben je gast, dus geef je een foutmelding.
 
Menno Huizinga

Menno Huizinga

30/08/2012 14:25:23
Quote Anchor link
Bart V B op 30/08/2012 07:00:34:
En als je nou eens gewoon dit login systeem aanpast zodat je de controle hebt of het een admin is? Dat lijkt me eenvoudiger te doen dan een heel login systeem er naast te bouwen. Maak een extra kolom aan bijvoorbeeld is_admin en deze maak je standaard 0 en als je admin bent 1.

Dan kan je tijdens het aanmaken van de $_SESSION een exta session meegeven is_admin en die controleer je of hij 0 of 1 is. Als ie 1 is, dan ben je admin en mag je die pagina bekijken anders ben je gast, dus geef je een foutmelding.

Kun je mij Alsjeblief helpen via skype of msn?
 
Bart V B

Bart V B

30/08/2012 16:11:00
Quote Anchor link
Quote:
Kun je mij Alsjeblief helpen via skype of msn?

Ik heb een veel beter idee, plaats hier je relevante code.
Zo hebben anderen er ook nog wat aan als men met een soortgelijk probleem zit.
Dus het stukje waar je de session aanmaakt.
Het is hier geen php dating buro, dus op een forum lopen meerdere mensen rond.
Grotere kans dat je sneller aan een oplossing bent geholpen.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.