Inlogsysteem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Menno Huizinga

Menno Huizinga

27/08/2012 01:20:41
Quote Anchor link
Ik zoek een tut om een inlogsysteem te maken voor mijn website

wat ik het liefst wil
-dat je kan registreren (belangerijk)
-wachtwoord vergeten (zou wel fijn zijn maar hoeft niet)
-admin instellen (zou fijn zijn hoeft niet

Alvast bedankt

MVG, Menno
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 21:42:07
 
Koen Hollander

Koen Hollander

27/08/2012 08:27:05
Quote Anchor link
Welkom op PHPhulp, ik weet zeker dat dit je eerste reactie is, want je interpunctie is niet om over naar huis te schrijven. Ik zal je toch even helpen. Hier heb je een groot inlogsysteem. Er zijn meerdere scripts te vinden onder het kopje 'PHP scripts'. Link naar inlogsysteem: http://www.phphulp.nl/php/script/beveiliging/phpmylogon/564/

Script is slordig
Gewijzigd op 27/08/2012 14:49:28 door Koen Hollander
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

27/08/2012 08:59:09
Quote Anchor link
Koen, zie de reacties onderaan dat script. Het script is onveilig.
 
Daniyal hussain

daniyal hussain

27/08/2012 09:33:22
Quote Anchor link
gebruik phpacademy op youtube
 
Koen Hollander

Koen Hollander

27/08/2012 14:49:02
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 27/08/2012 08:59:09:
Koen, zie de reacties onderaan dat script. Het script is onveilig.


Dat script is idd slordig. Ik zie veel fouten en weinig oplossingen!
 
Jasper DS

Jasper DS

27/08/2012 15:08:36
Quote Anchor link
Koen Hollander op 27/08/2012 14:49:02:
Ozzie PHP op 27/08/2012 08:59:09:
Koen, zie de reacties onderaan dat script. Het script is onveilig.

Dat script is idd slordig. Ik zie veel fouten en weinig oplossingen!


Offtopic:

Misschien handig als je volgende keer eerst even nakijkt idpv eerst te posten en dan pas na te kijken. :-)


@TS, gebruik de zoekfunctie rechtsboven om te zoeken, ik denk wel dat er ergens een goed scriptje in de lib zit. dit is het laatste nieuwe. (Ongeveer een week geleden) Ik denk dat je daarvan wel wat kan leren.
Gewijzigd op 27/08/2012 15:09:09 door Jasper DS
 
Menno Huizinga

Menno Huizinga

27/08/2012 15:17:42
Quote Anchor link
Owke ik ga de tut wel doen helaas dat het niet veilig is maar ja ik moet iets hebben

Toevoeging op 27/08/2012 15:32:57:

Koen Hollander op 27/08/2012 08:27:05:
Welkom op PHPhulp, ik weet zeker dat dit je eerste reactie is, want je interpunctie is niet om over naar huis te schrijven. Ik zal je toch even helpen. Hier heb je een groot inlogsysteem. Er zijn meerdere scripts te vinden onder het kopje 'PHP scripts'. Link naar inlogsysteem: http://www.phphulp.nl/php/script/beveiliging/phpmylogon/564/

Script is slordig

ik kan inloggen maar waar moet je registreren?
 
Albert de Wit

Albert de Wit

27/08/2012 16:08:10
Quote Anchor link
misschien om mee te beginnen -> http://www.youtube.com/watch?v=4oSCuEtxRK8
 
Menno Huizinga

Menno Huizinga

27/08/2012 16:21:49
Quote Anchor link
ik heb al een loginsysteem maar die vind ik niet fijn ik heb alleen username ID password dus kan ik mezelf geen admin maken
kijk maar op mijn website
als iemand wil registreer met username demo password demo en mail [email protected]
http://ug-dedbase.comuf.com
 
Albert de Wit

Albert de Wit

27/08/2012 17:31:36
Quote Anchor link
uh, als ik met die gegevens inlog krijg ik niks te zien.

zou het niet handig zijn als je het ongeveer zo doet?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
<?php
if (isset($_POST['login'])){
    //controleren of de gebruiker in de database bestaat
    $query = mysql_query("SELECT Wachtwoord,idGebruiker FROM Gebruikers WHERE Naam='".mysql_real_escape_string($_POST['username'])."' LIMIT 1");
    if (!$query){
        $error = 'Gebruiker bestaat niet';
    }
else {
        while ($row = mysql_fetch_row($query)){
            //als je gebruiker bestaat...
            if ($row[0]==mysql_real_escape_string($_POST['password'])){
                // wachtwoorden komen overeen
                $_SESSION['idGebruiker'] = $row[2];
                $error = 'Welkom '.$_POST['username'];
            }
else {
                // wachtwoord is verkeerd
                $error = 'Wachtwoord is incorrect';
            }
        }
    }
}


echo $error;

if (!isset($_SESSION['idGebruiker'])){
    // hier je inlogformulier
}
?>
Gewijzigd op 27/08/2012 17:32:18 door Albert de Wit
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

27/08/2012 17:57:26
Quote Anchor link
Menno Huizinga op 27/08/2012 16:21:49:
als iemand wil registreer met username demo password demo en mail [email protected]
http://ug-dedbase.comuf.com

Dat kun jij toch ook doen? :s
Heb geregistreerd, maar krijg geen melding dat het (niet) gelukt is.
Inloggen met demo en demo lukt niet.
Wel verspringt je hele layout (ook bij registreren).
Als ik klik op forum, krijg ik een andere layout, andere naam/logo en menu-balk is verdwenen :s

@Albert:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
<?php
if (isset($_POST['login']))?>
is niet de manier om te controleren of een formulier verzonden is. gebruik daarvoor
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')?>


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php  
 if (!$query){
       $error = 'Gebruiker bestaat niet';
    }
?>

Hoezo bestaat gebruiker niet?? Bouw correcte foutafhandeling in.

Waarom een while-lus? Je hebt op de query een limit van 1; je krijgt dus (maximaal) 1 resultaat.

Als je twee velden selecteert uit de database, hoe kan
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php $_SESSION['idGebruiker'] = $row[2]; ?>
dan gaan werken?

Daarnaast raad ik het af om aan te geven dat of gebruiker niet bestaat of wachtwoord fout is. Geef liever aan dat gebruiker en/of wachtwoord onjuist is.
Gewijzigd op 27/08/2012 18:17:04 door Obelix Idefix
 
Albert de Wit

Albert de Wit

27/08/2012 18:23:08
Quote Anchor link
oeps, foutje van $row[2] dat moet zijn $row[1]

trouwens, waarom is het niet een manier om te controleren of een formulier verzonden is? hij controleert toch of de submit knop is aangeklikt?
 
Menno Huizinga

Menno Huizinga

27/08/2012 23:56:52
Quote Anchor link
ik maak het account wel en de loyout fix ik ff
 
Albert de Wit

Albert de Wit

28/08/2012 00:06:07
Quote Anchor link
goh, had je dat account dan nog niet?
 
Menno Huizinga

Menno Huizinga

28/08/2012 01:32:59
Quote Anchor link
Albert de Wit op 28/08/2012 00:06:07:
goh, had je dat account dan nog niet?


neej maar iemand anders ondertussne wel mooieboel XD

het test account is

gebruikersnaam: test

wachtwoord: test
 
Niel Debraune

Niel Debraune

28/08/2012 13:25:54
Quote Anchor link
Ik wil je wel helpen maar dit maak ik in phpMyAdmin omdat je dan een database kan maken voor je users etc...



Je zou dit al kunnen gebruiken maar hier ben je niets mee !
Quote:
<html>

<form action='login.php' method='POST'>
Username: <input type='text' name='username'><br>
Password: <input type='password' name='password'><br>
<input type='submit' value='Log in'>
</form>
</html>
 
Menno Huizinga

Menno Huizinga

28/08/2012 14:13:50
Quote Anchor link
Beste,

Ik HEB al een LOGINSYSTEEM.
Je kan inloggen en uitloggen dat werkt prima.
Ik wil alleen een admin toevoegen zodat ik kan werken aan mijn admin panel
 
Menno Huizinga

Menno Huizinga

30/08/2012 01:21:00
Quote Anchor link
Dus eigelijk moet ik een ander inlogsysteem wat lijkt jullie de beste tut

MVG,

Menno
 
Bart V B

Bart V B

30/08/2012 07:00:34
Quote Anchor link
En als je nou eens gewoon dit login systeem aanpast zodat je de controle hebt of het een admin is? Dat lijkt me eenvoudiger te doen dan een heel login systeem er naast te bouwen. Maak een extra kolom aan bijvoorbeeld is_admin en deze maak je standaard 0 en als je admin bent 1.

Dan kan je tijdens het aanmaken van de $_SESSION een exta session meegeven is_admin en die controleer je of hij 0 of 1 is. Als ie 1 is, dan ben je admin en mag je die pagina bekijken anders ben je gast, dus geef je een foutmelding.
 
Menno Huizinga

Menno Huizinga

30/08/2012 14:25:23
Quote Anchor link
Bart V B op 30/08/2012 07:00:34:
En als je nou eens gewoon dit login systeem aanpast zodat je de controle hebt of het een admin is? Dat lijkt me eenvoudiger te doen dan een heel login systeem er naast te bouwen. Maak een extra kolom aan bijvoorbeeld is_admin en deze maak je standaard 0 en als je admin bent 1.

Dan kan je tijdens het aanmaken van de $_SESSION een exta session meegeven is_admin en die controleer je of hij 0 of 1 is. Als ie 1 is, dan ben je admin en mag je die pagina bekijken anders ben je gast, dus geef je een foutmelding.

Kun je mij Alsjeblief helpen via skype of msn?
 
Bart V B

Bart V B

30/08/2012 16:11:00
Quote Anchor link
Quote:
Kun je mij Alsjeblief helpen via skype of msn?

Ik heb een veel beter idee, plaats hier je relevante code.
Zo hebben anderen er ook nog wat aan als men met een soortgelijk probleem zit.
Dus het stukje waar je de session aanmaakt.
Het is hier geen php dating buro, dus op een forum lopen meerdere mensen rond.
Grotere kans dat je sneller aan een oplossing bent geholpen.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.