Internet Explorer

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Sjoerd de Bruin

Sjoerd de Bruin

04/04/2009 18:44:00
Quote Anchor link
Ik heb een probleem, ik gebruik een template die niet echt goed werkt in IE, daarom wil ik graag dat gebruikers een melding krijgen voordat ze de site bezoeken, firefox bezoekers enzo mogen gelijk door.
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 14:55:52
 

04/04/2009 18:46:00
Quote Anchor link
Javascript denk ik

Ff code uitvoeren per browser (If is ie ) ofzo ik weet het niet heb het wel eens gezien, javascript is niet echt mijn kant .
 
Dennis Mertens

Dennis Mertens

04/04/2009 18:48:00
 
- SanThe -

- SanThe -

04/04/2009 18:50:00
Quote Anchor link
Onzin, maak je site valid.
 
Sjoerd de Bruin

Sjoerd de Bruin

04/04/2009 18:54:00
Quote Anchor link
Ik weet ook niet waar dat aan ligt, ik heb nu:
55 Errors, 5 warning(s)

En de meeste zijn xml fouten, maar als ik een code toevoeg dat ie xml wordt, verdwijnt de layout.

Maar, wat voor javascript code moet ik hebben, ik heb nu een, maar ik krijg hem in safari en niet in internet explorer.
 
- SanThe -

- SanThe -

04/04/2009 18:57:00
Quote Anchor link
Sjoerd schreef op 04.04.2009 18:54:
ik heb nu:
55 Errors, 5 warning(s)

Dan heb je nog wel het een en ander te doen.
 
Noppes

Noppes

04/04/2009 18:59:00
Quote Anchor link
en nu nog nadere uitleg:
'ik gebruik een template die niet echt goed werkt in IE'

wat bedoel je met template
CSS of wat anders

en je kakelt over problemen maar je verteld ons niet wat nu de problemen zijn die je ondervindt.

Op deze manier kunnen we je niet helpen.
 
Sjoerd de Bruin

Sjoerd de Bruin

04/04/2009 19:02:00
Quote Anchor link
Noppes schreef op 04.04.2009 18:59:
en nu nog nadere uitleg:
'ik gebruik een template die niet echt goed werkt in IE'

wat bedoel je met template
CSS of wat anders

en je kakelt over problemen maar je verteld ons niet wat nu de problemen zijn die je ondervindt.

Op deze manier kunnen we je niet helpen.

Waarschijnlijk import hij de CSS niet goed, het is me een raadsel.
 
- SanThe -

- SanThe -

04/04/2009 19:08:00
Quote Anchor link
Noppes schreef op 04.04.2009 18:59:
maar je verteld ons niet wat nu de problemen zijn die je ondervindt.

Op deze manier kunnen we je niet helpen.

Je geeft inderdaad zéér weinig info.
 
Niek Weevers

Niek Weevers

07/04/2009 19:53:00
Quote Anchor link
Laat iets online zien. Grote kans dat je wordt geholpen
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

07/04/2009 20:00:00
Quote Anchor link
Vorige week was daar een topic over, dat vond ik zo grappig dat ik daar zelf ook maar wat voor gemaakt heb;

Afbeelding

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
        $browser
= get_browser($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'], true);
        
        if($browser['browser'] == 'IE' && $browser['majorver'] <= 6)
        {

            echo '<div id="explorerbalk"><p>U gebruikt een veroudere versie van Internet Explorer. <a href="http://windowsupdate.microsoft.com/">Update Internet Explorer</a> of stap over naar een <a href="http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/">alternatieve browser</a>!</p></div>';
        }

        ?>


Dit zou je natuurlijk ook kunnen gebruiken om bepaalde browsers helemaal te weren.
 
/home/joost

/home/joost

07/04/2009 20:51:00
Quote Anchor link
Perfect Arjan!!

Zet die maar in de script lib :-)


Geweldige actie om mensen te laten updaten of over te stappen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door /home/joost
 
Sjoerd de Bruin

Sjoerd de Bruin

09/04/2009 18:23:00
Quote Anchor link
De code werkt niet, ik zit hier nu op IE6, maar ik krijg geen melding?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/04/2009 18:27:00
Quote Anchor link
Heb je wel Browsecap geinstalleerd, zoals de notitie op php.net zegt?
 
Sjoerd de Bruin

Sjoerd de Bruin

09/04/2009 18:35:00
Quote Anchor link
Hoe moet ik dat aanzetten?
 
Sjoerd de Bruin

Sjoerd de Bruin

12/04/2009 11:39:00
Quote Anchor link
Weet iemand hoe ik dat Browsecap er op zet?
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

12/04/2009 12:13:00
Quote Anchor link
http://browsers.garykeith.com/stream.asp?PHP_BrowsCapINI

^^ Die heb je nodig.

Vervolgens zul je even in je php.ini moeten gaan zoeken;

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
[browscap]
;browscap = extra/browscap.ini


Daar moet je die punt-komma weghalen, een verwijzing maken naar je browscap.ini en de webserver opnieuw opstarten/reloaden.
 
Peter

peter

12/04/2009 12:49:00
Quote Anchor link
heb je op je echte hosting niks aan dus
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

12/04/2009 12:55:00
Quote Anchor link
Een echte hoster zal dit al geïnstalleerd/geconfigureerd hebben. En anders kun je ook altijd nog gebruik maken van de ini_set().
 
Steen

steen

12/04/2009 13:03:00
Quote Anchor link
Waarom IE6 weren? Er zijn gewoon pc's waar geen nieuwere versie op kan, lekker gebruiksvriendelijk,,,
 
Douwe

Douwe

12/04/2009 16:03:00
Quote Anchor link
Weren is iets anders dan iemand er op wijzen ;-) En als je doelt op Win2k waar geen IE > 6 op kan, kan de bezoeker nog altijd Firefox installeren. Alles is beter dan IE 6.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.