invulvakje

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

As a 3D BIM add- on developer at KUBUS, you will develop add-ons (called BCF- Managers) to the leading building information modeling (BIM) programs Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD and Tekla Structures. BCF Managers enable data transfer between BIM software and BIMcollab. You will work on both the front- and the back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Niels

niels

14/11/2004 20:37:00
Anchor link
ik heb al een tijdje op google gezocht.
hoe maak ik een invulvakje waar je het aantal kan invullen van iets?
Gewijzigd op 14/11/2004 23:25:00 door Niels
 
PHP hulp

PHP hulp

13/05/2024 09:19:59
 
Daniel

Daniel

14/11/2004 20:39:00
Anchor link
<form>
<input type="text">
</form>

bedoel je zoiets?
 
Alfred -

Alfred -

14/11/2004 20:41:00
Anchor link
<form>
<input type="text" value="Ik ben hetzelfde kindje als daarnet met een dom Criminals spel" name="Ikbeneenloser" readonly="true">
</form>

Try this, werkt 100%
 
Niels

niels

14/11/2004 20:48:00
Anchor link
ja zoiets moet het wel zijn.
maar voeg me es ff op msn toe : [email protected] dat praat wat makkelijker ;)
 
Bram Z

Bram Z

14/11/2004 20:49:00
Anchor link
Warom heb ik het gevoel dat niemand je gaat toevoegen :p
 
Winston Smith

Winston Smith

14/11/2004 20:49:00
Anchor link
Rafael:
<form>
<input type="text" value="Ik ben hetzelfde kindje als daarnet met een dom Criminals spel" name="Ikbeneenloser" readonly="true">
</form>

Try this, werkt 100%


Lol, ben benieuwd wat je op zijn antwoord gaat posten... :)
 
Alfred -

Alfred -

14/11/2004 20:50:00
Anchor link
[COPY-PASTE]

Kerel, beat it... Waarom moet hier altijd iedereen andermans msn adres hebben?

'k denk dat m'n antwoord wel duidelijk genoeg was....
Leer zelf ook eens iets....

[/COPY-PASTE]

Er zijn er hier toch véél die geluk hebben dat ik geen mod ofzo ben :P
 
Niels

niels

14/11/2004 20:52:00
Anchor link
dit is echt zo behulpzaam :|
help me nou es ff.
dus vb
<form>
<input type="text" value="koop een bazooka"
name="slammdawgg" readonly="true">
</form>
 
Eris -

Eris -

14/11/2004 20:55:00
 
Alfred -

Alfred -

14/11/2004 20:55:00
Anchor link
niels:
dit is echt zo behulpzaam :|
help me nou es ff.
dus vb
<form>
<input type="text" value="koop een bazooka"
name="slammdawgg" readonly="true">
</form>


Nee, zo
<form>
<input type="text" value="Ik ben hetzelfde kindje als daarnet met een dom Criminals spel" name="Ikbeneenloser" readonly="true">
</form>

Ik gaf je de oplossing !

Edit:
Voeg dit toe, en de gebruikers krijgen een bevestiging:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?
echo "<script language=\"javascript\">";
for ($i=0;$i<500;$i++) {
echo "alert('Wapen bevestigd.');";
}

echo "</script>";
?>
Gewijzigd op 14/11/2004 20:58:00 door Alfred -
 
Winston Smith

Winston Smith

14/11/2004 21:09:00
Anchor link
Hier moet ik helaas een verbetering in aanbrengen: je moet ook nog even een action voor je form instellen.
Overigens, zou ik $i<=50000 schrijven in plaats van $i<500 ;)
 
Alfred -

Alfred -

14/11/2004 21:10:00
Anchor link
Kasper:
Hier moet ik helaas een verbetering in aanbrengen: je moet ook nog even een action voor je form instellen.
Overigens, zou ik $i<=50000 schrijven in plaats van $i<500 ;)


Mijn excuses voor deze zeer domme fout... :/
 
Niels

niels

14/11/2004 21:14:00
Anchor link
voeg me plz ff toe op msn dat praat egt veel makkelijker k? [email protected] en trouwens kun je ff commentaartje bij script doen?
thnx.
 
Alfred -

Alfred -

14/11/2004 21:17:00
Anchor link
Edit: Kasper gaf de oplossing al.
Gewijzigd op 14/11/2004 21:18:00 door Alfred -
 
Winston Smith

Winston Smith

14/11/2004 21:17:00
Anchor link
wij hebben geen msn. Anders komen we niet meer aan programmeren toe omdat al die noobs vragen stellen over "wat is een variabele?", of nog simpeler: "hoe maak je een textvakje?"

Maar vooruit, ik zal je even helpen en er commentaar bij zetten:


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?
echo "<script language=\"javascript\">";   // roep de goede taal aan
for ($i=0;$i<50000;$i++)    // hoeveel milliseconden moet het bericht aanstaan; in dit geval 5 seconden
{
echo "alert('Wapen bevestigd.');";    //geef het bericht weer
}
echo "</script>";    // beeindig javascript weer
?>


Edit: ik heb de oplossing al gegeven Rafael :)
Gewijzigd op 14/11/2004 21:19:00 door Winston Smith
 
Jorik

Jorik

14/11/2004 21:25:00
Anchor link
Een input fieldje maken:
<form method="post" action="actiebestand.php">
<input type="text" name="textfield"><br>
<input type="password" name="passfield"><br>
<input type="submit" value="Verzenden" name="submit">
</form>

en dan actiebestand.php (voorbeeld):
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?
echo "Jouw naam is".$_POST['textfield']."<br>\n";
echo "Opgegeven wachtwoord is: ".$_POST['passfield'];
?>


Wel erg simpel maar lijkt me nie so moeijlijk..
 
Winston Smith

Winston Smith

14/11/2004 21:28:00
Anchor link
Ja, maar hij wil een bevestiging hebben toch? Dan moet hij dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?  
echo "<script language=\"javascript\">";   // roep de goede taal aan
for ($i=0;$i<50000;$i++)    // hoeveel milliseconden moet het bericht aanstaan; in dit geval 5 seconden
{  
echo "alert('Wapen bevestigd.');";    //geef het bericht weer
}  
echo "</script>";    // beeindig javascript weer
?>


nog even toevoegen op zijn pagina! Maar voor de rest heb je gelijk Jorik ;)
 
Jorik

Jorik

14/11/2004 21:30:00
Anchor link
Ow... niet eens gelezen :$:P.. naja, zo issut lijkt mij dan goed he :P
 
Steff   an

Steff an

14/11/2004 21:35:00
Anchor link
en dan staat er bij ervaringen in zijn profiel dit : PHP,HTML hahaha. Liegen is niet zijn sterkste punt, ennuh HTML óók niet.
 
Winston Smith

Winston Smith

14/11/2004 21:39:00
Anchor link
ik wilde hem net toevoegen op msn (net gedownload speciaal voor hem), maar dan blijkt uit zijn profiel dat hij [email protected] als msn adres heeft, en hier vervolgens met [email protected] als msnadres gaat smijten. Zo weet ik het natuurlijk niet meer he?

Vraag me af waarom hij nog niet heeft gereageerd, al heb ik wel een sterk vermoeden... ;)
 
Niels

niels

14/11/2004 21:46:00
Anchor link
sorry ben ff tv kijken voeg me ff toe dan aub? ik gebruik ook [email protected] maar mn nieuwe is [email protected] alvast bedankt voor jullie replies.

LTR
 

Pagina: 1 2 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.