Kaart maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

Als 3D BIM add- on ontwikkelaar bij KUBUS ontwikkel je add-ons (BCF Managers genaamd) voor de toonaangevende building information modeling (BIM) programma's Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD en Tekla Structures. BCF Managers maken gegevensoverdracht mogelijk tussen BIM-software en BIMcollab. Je werkt zowel aan de front- als aan de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »
Remco nvt

Remco nvt

10/02/2005 23:22:00
Quote Anchor link
Ik wil een kaart maken voor een spelletje.
Kaart is 50 x 50 groot en je ziet 10x10 telkens(als voorbeeld getallen)
elke 1x1 is 1 stukje grond.

Nu kan ik me geen snelle manier bedenken dan alles in een database te zetten. En daana alles van rij tot rij uit te lezen. Alleen duurt dit er lang.

Heeft iemand een betere oplossing.

Remco

PS: ik heb geen stuk code omdat ik dat heb weggegooid.

PHP hulp

PHP hulp

25/01/2025 17:51:47

Winston Smith

Winston Smith

11/02/2005 00:18:00
Quote Anchor link
Een image map?

Of misschien wil je met GD2 werken in PHP?

Johan

Johan

11/02/2005 16:12:00
Quote Anchor link
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj handige site, gaat bij mn favorieten... :) ;)

//edit: favortieten :) ;)
Gewijzigd op 12/02/2005 18:38:00 door Johan

Thomas Van Durme

Thomas Van Durme

11/02/2005 16:45:00
Quote Anchor link
dat is toeval, ik heb zojuist zo'n map ontwikkeld

mijn map bevat echter 2000 vakjes, voeg me even aan je msn en ik zal je een paswoord geven om mijn map te bekijken:

[email protected]

Marien xD

Marien xD

11/02/2005 17:34:00
Quote Anchor link
www.handleidinghtml.nl werd bij ons zelfs in de Programeerles op school aanbevolen. :)

Roy Bongers

Roy Bongers

11/02/2005 19:57:00
Quote Anchor link
Ja bij ons ook. In het begin vond ik het echt een k*t site omdat het echt een handleiding is. Het is meer bedoelt om eens snel even na te gaan hoe iets ook alweer presies moet. Maar nu is het echt mijn #1 site waar ik heen ga met html problemen :D

Johan

Johan

11/02/2005 19:59:00
Quote Anchor link
maarehh Remco, ist nouw gelukt??

Winston Smith

Winston Smith

12/02/2005 00:18:00
Quote Anchor link
Johan:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj handige site, gaat bij mn favortieten... :) ;)

Oversext mannetje :P

Mitch X

Mitch X

12/02/2005 00:54:00
Quote Anchor link
Kasper:
Quote:

Waar jij al niet op let ;)
Gewijzigd op 12/02/2005 00:54:00 door Mitch X

Winston Smith

Winston Smith

12/02/2005 04:42:00
Quote Anchor link
Ghehe, op den duur krijg je daar gewoon oog voor. Dan zie je dat soort dingen meteen.

Legolas

Legolas

12/02/2005 08:36:00
Quote Anchor link
wie is er dan oversext...

Remco nvt

Remco nvt

12/02/2005 13:55:00
Quote Anchor link
Eeh nee. Snap er nog steeds niet veel van:P Maar ik heb Thomas Van Durme toegevoegd

Maar ik zoek dus een script of helpende hand.

Waarmee ik een kaart kan maken die in de database is ofgeslageen
Gewijzigd op 12/02/2005 14:23:00 door Remco nvt

Remco nvt

Remco nvt

12/02/2005 17:20:00
Quote Anchor link
Thomas Van Durme is toch allemaal aan het opscheppen en me proberen naar benee te halen. Heeft er iemand wel zin om me te helpen?

Johan

Johan

12/02/2005 18:35:00
Quote Anchor link
Kasper:
Johan:

wooopsss... :$ kga het wel ff aanpassen :)

Johan

Johan

12/02/2005 18:36:00
Quote Anchor link
Johan:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj handige site, gaat bij mn favorieten... :) ;)

//edit: :@ zit het verkeerde bericht te wijzigen...:S
Gewijzigd op 12/02/2005 18:37:00 door Johan

Remco nvt

Remco nvt

12/02/2005 18:44:00
Quote Anchor link
Maar dit helpt mij niet echt he:P

Johan

Johan

12/02/2005 21:58:00
Quote Anchor link
Thomas:
dat is toeval, ik heb zojuist zo'n map ontwikkeld

mijn map bevat echter 2000 vakjes, voeg me even aan je msn en ik zal je een paswoord geven om mijn map te bekijken:

[email protected]

gelezen Remco?? al gedaan??

Remco nvt

Remco nvt

12/02/2005 22:14:00
Quote Anchor link
Quote:
Thomas Van Durme is toch allemaal aan het opscheppen en me proberen naar benee te halen. Heeft er iemand wel zin om me te helpen?
Gelezen johan?
Gewijzigd op 12/02/2005 22:33:00 door Remco nvt

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.