Kaart maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »
Remco nvt

Remco nvt

10/02/2005 23:22:00
Quote Anchor link
Ik wil een kaart maken voor een spelletje.
Kaart is 50 x 50 groot en je ziet 10x10 telkens(als voorbeeld getallen)
elke 1x1 is 1 stukje grond.

Nu kan ik me geen snelle manier bedenken dan alles in een database te zetten. En daana alles van rij tot rij uit te lezen. Alleen duurt dit er lang.

Heeft iemand een betere oplossing.

Remco

PS: ik heb geen stuk code omdat ik dat heb weggegooid.
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 06:14:17
 
Winston Smith

Winston Smith

11/02/2005 00:18:00
Quote Anchor link
Een image map?

Of misschien wil je met GD2 werken in PHP?
 
Johan

Johan

11/02/2005 16:12:00
Quote Anchor link
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj handige site, gaat bij mn favorieten... :) ;)

//edit: favortieten :) ;)
Gewijzigd op 12/02/2005 18:38:00 door Johan
 
Thomas Van Durme

Thomas Van Durme

11/02/2005 16:45:00
Quote Anchor link
dat is toeval, ik heb zojuist zo'n map ontwikkeld

mijn map bevat echter 2000 vakjes, voeg me even aan je msn en ik zal je een paswoord geven om mijn map te bekijken:

[email protected]
 
Marien xD

Marien xD

11/02/2005 17:34:00
Quote Anchor link
www.handleidinghtml.nl werd bij ons zelfs in de Programeerles op school aanbevolen. :)
 
Roy Bongers

Roy Bongers

11/02/2005 19:57:00
Quote Anchor link
Ja bij ons ook. In het begin vond ik het echt een k*t site omdat het echt een handleiding is. Het is meer bedoelt om eens snel even na te gaan hoe iets ook alweer presies moet. Maar nu is het echt mijn #1 site waar ik heen ga met html problemen :D
 
Johan

Johan

11/02/2005 19:59:00
Quote Anchor link
maarehh Remco, ist nouw gelukt??
 
Winston Smith

Winston Smith

12/02/2005 00:18:00
Quote Anchor link
Johan:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj handige site, gaat bij mn favortieten... :) ;)


Oversext mannetje :P
 
Mitch X

Mitch X

12/02/2005 00:54:00
Quote Anchor link
Kasper:
Quote:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj handige site, gaat bij mn favortieten... :) ;)

Oversext mannetje :P

Waar jij al niet op let ;)
Gewijzigd op 12/02/2005 00:54:00 door Mitch X
 
Winston Smith

Winston Smith

12/02/2005 04:42:00
Quote Anchor link
Ghehe, op den duur krijg je daar gewoon oog voor. Dan zie je dat soort dingen meteen.
 
Legolas

Legolas

12/02/2005 08:36:00
Quote Anchor link
wie is er dan oversext...
 
Remco nvt

Remco nvt

12/02/2005 13:55:00
Quote Anchor link
Eeh nee. Snap er nog steeds niet veel van:P Maar ik heb Thomas Van Durme toegevoegd

Maar ik zoek dus een script of helpende hand.

Waarmee ik een kaart kan maken die in de database is ofgeslageen
Gewijzigd op 12/02/2005 14:23:00 door Remco nvt
 
Remco nvt

Remco nvt

12/02/2005 17:20:00
Quote Anchor link
Thomas Van Durme is toch allemaal aan het opscheppen en me proberen naar benee te halen. Heeft er iemand wel zin om me te helpen?
 
Johan

Johan

12/02/2005 18:35:00
Quote Anchor link
Kasper:
Johan:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj handige site, gaat bij mn favortieten... :) ;)


Oversext mannetje :P


wooopsss... :$ kga het wel ff aanpassen :)
 
Johan

Johan

12/02/2005 18:36:00
Quote Anchor link
Johan:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj handige site, gaat bij mn favorieten... :) ;)


//edit: :@ zit het verkeerde bericht te wijzigen...:S
Gewijzigd op 12/02/2005 18:37:00 door Johan
 
Remco nvt

Remco nvt

12/02/2005 18:44:00
Quote Anchor link
Maar dit helpt mij niet echt he:P
 
Johan

Johan

12/02/2005 21:58:00
Quote Anchor link
Thomas:
dat is toeval, ik heb zojuist zo'n map ontwikkeld

mijn map bevat echter 2000 vakjes, voeg me even aan je msn en ik zal je een paswoord geven om mijn map te bekijken:

[email protected]


gelezen Remco?? al gedaan??
 
Remco nvt

Remco nvt

12/02/2005 22:14:00
Quote Anchor link
Quote:
Thomas Van Durme is toch allemaal aan het opscheppen en me proberen naar benee te halen. Heeft er iemand wel zin om me te helpen?
Gelezen johan?
Gewijzigd op 12/02/2005 22:33:00 door Remco nvt
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.