Kalender in php: edit & delete

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bram

Bram

12/10/2005 17:06:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb op [http://www.phphulp.nl/php/scripts/3/347/?PHPSESSID=0c7...85bbfbaa6d017d4] een leuk kalender scriptje gevonden! Ik heb het lichtjes aangepast en het werkt goed!

Maar ik zou graag een edit & delete functie hebben bij die kalender! Als je de reacties leest (zie link) dan kan je zien dat er iemand al een edit & delete scriptje gepost heeft, MAAR dit script werkt TOTAAL niet bij mij!

DUS: kan iemand voor mij het bestaande edit & delete script aanpassen zodat het wel werkt, of gewoon een nieuw script maken?

Bedankt op voorhand!
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 04:48:26
 
Eris -

Eris -

12/10/2005 17:54:00
Quote Anchor link
Uiteraard kan het!

Maar dan zijn er wel een paar eisen aan verbonden

1. Je wast de vaat af voor alle Admins / Moderators en alle actieve gebruikers voor de eerst komen de 5 maanden
2. Je betaald voor alle admins een splinter nieuwe PC met de allernieuwste hardware en niet te vergeten een 21 inch TFT scherm
3. Een dual optron met 4 gig DDR Geheugen en een paar mooie sici harde schrijven.

Als je er op in wilt gaat met deze eisen dan hoor ik het graag van je...

(Wij van phphulp helpen alleen met phpen. Wij maken niets. Want wij namelijk phpHULP en niet phpMAAK)

Over en uit!
 
Bram

Bram

12/10/2005 18:40:00
Quote Anchor link
phpHULP??? Is jouw reactie dan een hulp voor mij???
 
Eris -

Eris -

12/10/2005 19:06:00
Quote Anchor link
Nee, Maar wat ik hier zeg is exact voor phphulp.nl gemaakt is. Hulp bieden aan mensen problemen hebben met php. Niet met het maken van scripts. Wij moeten ook nog ons brood verdienen en als ik die script moet gaan maken ben ik toch weer 2 uur bezig.
Als ik hier mijn kosten per uur ga voor berekenen wat ik ook in de AH had kunnen verzetten is het toch weer 10 a 15 euro. (Dit voor minum jeugdloon)

Wij helpen het met maken van scripts als er problemen zijn. Dus als je even iets niet snapt. Of een error hebt waar je niet uit kan komen.

Wij maken hier geen kant en klare php scripts. Tenzij een voorbeeld iets duidelijker maakt. Dus pak zelf een php editor en ga phpen.
 
Bram

Bram

12/10/2005 20:40:00
Quote Anchor link
Ok, sry!

De persoon op de pagina van die kalender (zie link), zei dat de strings aangepast waren! Hoe kan ik die terug aanpassen, wat zijn precies de strings?
 
Jelte

jelte

12/10/2005 20:43:00
Quote Anchor link
je zus vragen voor nog een string ..whaha grapje :P;D
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.