Kan fout niet vinden.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Back End Developer

As a Back End developer at KUBUS you will be developing the (web) application and services of BIMcollab. You have a focus on the back end of our software, for which we mainly work with C# and .NET. We use a full-stack approach, which means that in addition to the back-end, you will also help with other parts of the code. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »
Niek

niek

18/02/2008 17:15:00
Quote Anchor link
Hallo,
Ik heb de volgende script gemaakt gebouwd op een origineel script voor een CMS systeem genaamd Webspell.

Alleen krijg ik dit script niet kloppend, ik heb reeds al via een boek bekeken wat ik heb fout gedaan en ook vind een programma de fout niet (dev-php2).

Hier is de script:
empty.php (voor de admincenter)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
<?php


if(!ispageadmin($userID) OR substr(basename($_SERVER[REQUEST_URI]),0,15) != "admincenter.php") die('Access denied.');

if($_POST['submit']) {
    $empty = $_POST['empty'];
    $title = $_POST['title'];


    if(mysql_num_rows(safe_query("SELECT * FROM ".PREFIX."empty")))
        safe_query("UPDATE ".PREFIX."empty SET title='".mysql_escape_string($title)."', empty='".mysql_escape_string($empty)."' ");
    else safe_query("INSERT INTO ".PREFIX."empty ( title, empty ) values( '".$_POST[title']."', '".$_POST['empty']."') ");
  redirect("
admincenter.php?site=empty","Succesvol opgeslagen.");

}
else {
    $ergebnis=safe_query("
SELECT * FROM ".PREFIX."empty");
    $ds=mysql_fetch_array($ergebnis);
    echo'<h2>title</h2>';

    echo'
    <form method="
post" action="admincenter.php?site=empty">
             <table cellpadding="
0" cellspacing="3">
           <tr>
             <td align="
right">Pagina Titel:</td><td><input type="text" name="title" value="'.$ds[title].'" class="form_off" onFocus="this.className=\'form_on\'" onBlur="this.className=\'form_off\'"></td><td>&nbsp;</td>
           </tr>
              </table>
         <table cellpadding="0" cellspacing="3">
             <td>
               Je kan hier HTML-tags gebruiken.<br>
               <textarea name="empty" cols="100" rows="30" class="form_off" onFocus="this.className=\'form_on\'" onBlur="this.className=\'form_off\'">'
.$ds[empty].'</textarea>    
             </td>
           </tr>
           <tr><td><input type="submit" name="submit" value="opslaan"></td></tr>
         </table>
    </form>'
;
}

        
?>


Hier nog de install.php (die wel werkte):
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
include ("_mysql.php");
mysql_connect($host, $user, $pwd) or die ('ERROR: No connection with MysQl');
mysql_select_db($db) or die ('Error: Could not connect to "'.$db.'" in database');

mysql_query("DROP TABLE IF EXISTS `".PREFIX."empty`");
mysql_query("CREATE TABLE `".PREFIX."empty` (
  `empty` longtext NOT NULL,
  `title` varchar(50) NOT NULL default ''
)"
);

echo'Succesfully added the new addon.';
?>
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 01:09:36
 
- SanThe -

- SanThe -

18/02/2008 17:18:00
Quote Anchor link
Zet dit bovenin je script.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set("display_errors", 1);

// rest
?>
 
Jacco Engel

Jacco Engel

18/02/2008 17:18:00
Quote Anchor link
values( '".$_POST[title']."',

Had je aan de highlighting al kunnen zien

En staat deze error in je code of heb je de ubbparser stuk gemaakt?

Warning: Unexpected character in input: '\' (ASCII=92) state=1 in /var/www/vhosts/phphulp.nl/httpdocs/cfgs/ubbparser/bbcode.class.php on line 472
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel
 
Niek

niek

18/02/2008 17:24:00
Quote Anchor link
SanThe, ik heb die script erboven gezet maar tevergeefs, ik krijg geen fouten te zien. Of hoe moet ik die uberhaupt bekijken. Ik verwacht dat die fouten te zien zijn op de pagina?

@ Jacco:
Ik zag ook al zoiets aan de highlighting, maar ik snap niet wat er fout is aan die functie, of hoe ik hem anders zou moeten doen. Ik wil als value namenlijk de titel uit de database.
De fout die er ook in staat is "Warning: Unexpected character in input: '\' (ASCII=92) state=1 in /var/www/vhosts/phphulp.nl/httpdocs/cfgs/ubbparser/bbcode.class.php on line 472". Maar ik heb helemaal geen line 472 en ik snap de warning ook al niet.

Maar bedankt voor de snelle reacties.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

18/02/2008 17:26:00
Quote Anchor link
Warning is dan van phphulp zelf :P

values( '".$_POST[title']."',

Moet worden

values( '".$_POST['title']."',

Zoek het kleine maar eccensiele verschil
 
Niek

niek

18/02/2008 17:35:00
Quote Anchor link
Bedankt, alleen doet mijn script het nog steeds niet.

Maar ik heb nu veranderd:

'.$ds[title].' in $ds[title]
en
values( '".$_POST[title']."', in values( '".$_POST['title']."',

.. Ik heb nu deze script:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set("display_errors", 1);

// rest

if(!ispageadmin($userID) OR substr(basename($_SERVER[REQUEST_URI]),0,15) != "admincenter.php") die('Access denied.');

if($_POST['submit']) {
    $empty = $_POST['empty'];
    $title = $_POST['title'];


    if(mysql_num_rows(safe_query("SELECT * FROM ".PREFIX."empty")))
        safe_query("UPDATE ".PREFIX."empty SET title='".mysql_escape_string($title)."', empty='".mysql_escape_string($empty)."' ");
    else safe_query("INSERT INTO ".PREFIX."empty ( title, empty ) values( '".$_POST['title']."', '".$_POST['empty']."') ");
  redirect("admincenter.php?site=empty","Succesvol opgeslagen.");

}

else {
    $ergebnis=safe_query("SELECT * FROM ".PREFIX."empty");
    $ds=mysql_fetch_array($ergebnis);
    echo'<h2>title</h2>';

    echo'
    <form method="post" action="admincenter.php?site=empty">
             <table cellpadding="0" cellspacing="3">
           <tr>
             <td align="right">Pagina Titel:</td><td><input type="text" name="title" value="$ds[title]" maxlength="30" size="30" class="form_off" onFocus="this.className='
form_on'" onBlur="this.className='form_off'"></td><td>&nbsp;</td>
           </tr>
              </table>
         <table cellpadding="0" cellspacing="3">
             <td>
               Je kan hier HTML-tags gebruiken.<br>
               <textarea name="empty" cols="100" rows="30" class="form_off" onFocus="this.className=\'form_on\'" onBlur="this.className=\'form_off\'">'
.$ds[empty].'</textarea>    
             </td>
           </tr>
           <tr><td><input type="submit" name="submit" value="opslaan"></td></tr>
         </table>
    </form>'
;
}

        
?>
 
Frank -

Frank -

18/02/2008 17:41:00
Quote Anchor link
Gefeliciteerd! En wat is nu het probleem?

Wanneer je problemen hebt met SQL, ga dan je queries eens echoen. Dan wordt het 100x duidelijker wat je nu aan het uitspoken bent en welke queries je nu naar de database stuurt. Met bovenstaande code heb je daar namelijk geen flauw idee van.
 
Niek

niek

20/02/2008 16:28:00
Quote Anchor link
Hey, de termen zeggen me allemaal niet zoveel. Ik ben begonnen met een boek. Maar ik ben niet van de boeken maar meer van de fouten. Als ik zie waar ik fout zat leert dat me meer dan een boek.
Kan iemand dus achterhalen waar de fout zit.
Alvast bedankt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.