Kan fout niet vinden.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

Front-end developer wanted! (Angular, React, Vue.j

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »
Niek

niek

18/02/2008 17:15:00
Quote Anchor link
Hallo,
Ik heb de volgende script gemaakt gebouwd op een origineel script voor een CMS systeem genaamd Webspell.

Alleen krijg ik dit script niet kloppend, ik heb reeds al via een boek bekeken wat ik heb fout gedaan en ook vind een programma de fout niet (dev-php2).

Hier is de script:
empty.php (voor de admincenter)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
<?php


if(!ispageadmin($userID) OR substr(basename($_SERVER[REQUEST_URI]),0,15) != "admincenter.php") die('Access denied.');

if($_POST['submit']) {
    $empty = $_POST['empty'];
    $title = $_POST['title'];


    if(mysql_num_rows(safe_query("SELECT * FROM ".PREFIX."empty")))
        safe_query("UPDATE ".PREFIX."empty SET title='".mysql_escape_string($title)."', empty='".mysql_escape_string($empty)."' ");
    else safe_query("INSERT INTO ".PREFIX."empty ( title, empty ) values( '".$_POST[title']."', '".$_POST['empty']."') ");
  redirect("
admincenter.php?site=empty","Succesvol opgeslagen.");

}
else {
    $ergebnis=safe_query("
SELECT * FROM ".PREFIX."empty");
    $ds=mysql_fetch_array($ergebnis);
    echo'<h2>title</h2>';

    echo'
    <form method="
post" action="admincenter.php?site=empty">
             <table cellpadding="
0" cellspacing="3">
           <tr>
             <td align="
right">Pagina Titel:</td><td><input type="text" name="title" value="'.$ds[title].'" class="form_off" onFocus="this.className=\'form_on\'" onBlur="this.className=\'form_off\'"></td><td>&nbsp;</td>
           </tr>
              </table>
         <table cellpadding="0" cellspacing="3">
             <td>
               Je kan hier HTML-tags gebruiken.<br>
               <textarea name="empty" cols="100" rows="30" class="form_off" onFocus="this.className=\'form_on\'" onBlur="this.className=\'form_off\'">'
.$ds[empty].'</textarea>    
             </td>
           </tr>
           <tr><td><input type="submit" name="submit" value="opslaan"></td></tr>
         </table>
    </form>'
;
}

        
?>


Hier nog de install.php (die wel werkte):
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
include ("_mysql.php");
mysql_connect($host, $user, $pwd) or die ('ERROR: No connection with MysQl');
mysql_select_db($db) or die ('Error: Could not connect to "'.$db.'" in database');

mysql_query("DROP TABLE IF EXISTS `".PREFIX."empty`");
mysql_query("CREATE TABLE `".PREFIX."empty` (
  `empty` longtext NOT NULL,
  `title` varchar(50) NOT NULL default ''
)"
);

echo'Succesfully added the new addon.';
?>
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 20:43:47
 
- SanThe -

- SanThe -

18/02/2008 17:18:00
Quote Anchor link
Zet dit bovenin je script.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set("display_errors", 1);

// rest
?>
 
Jacco Engel

Jacco Engel

18/02/2008 17:18:00
Quote Anchor link
values( '".$_POST[title']."',

Had je aan de highlighting al kunnen zien

En staat deze error in je code of heb je de ubbparser stuk gemaakt?

Warning: Unexpected character in input: '\' (ASCII=92) state=1 in /var/www/vhosts/phphulp.nl/httpdocs/cfgs/ubbparser/bbcode.class.php on line 472
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel
 
Niek

niek

18/02/2008 17:24:00
Quote Anchor link
SanThe, ik heb die script erboven gezet maar tevergeefs, ik krijg geen fouten te zien. Of hoe moet ik die uberhaupt bekijken. Ik verwacht dat die fouten te zien zijn op de pagina?

@ Jacco:
Ik zag ook al zoiets aan de highlighting, maar ik snap niet wat er fout is aan die functie, of hoe ik hem anders zou moeten doen. Ik wil als value namenlijk de titel uit de database.
De fout die er ook in staat is "Warning: Unexpected character in input: '\' (ASCII=92) state=1 in /var/www/vhosts/phphulp.nl/httpdocs/cfgs/ubbparser/bbcode.class.php on line 472". Maar ik heb helemaal geen line 472 en ik snap de warning ook al niet.

Maar bedankt voor de snelle reacties.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

18/02/2008 17:26:00
Quote Anchor link
Warning is dan van phphulp zelf :P

values( '".$_POST[title']."',

Moet worden

values( '".$_POST['title']."',

Zoek het kleine maar eccensiele verschil
 
Niek

niek

18/02/2008 17:35:00
Quote Anchor link
Bedankt, alleen doet mijn script het nog steeds niet.

Maar ik heb nu veranderd:

'.$ds[title].' in $ds[title]
en
values( '".$_POST[title']."', in values( '".$_POST['title']."',

.. Ik heb nu deze script:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set("display_errors", 1);

// rest

if(!ispageadmin($userID) OR substr(basename($_SERVER[REQUEST_URI]),0,15) != "admincenter.php") die('Access denied.');

if($_POST['submit']) {
    $empty = $_POST['empty'];
    $title = $_POST['title'];


    if(mysql_num_rows(safe_query("SELECT * FROM ".PREFIX."empty")))
        safe_query("UPDATE ".PREFIX."empty SET title='".mysql_escape_string($title)."', empty='".mysql_escape_string($empty)."' ");
    else safe_query("INSERT INTO ".PREFIX."empty ( title, empty ) values( '".$_POST['title']."', '".$_POST['empty']."') ");
  redirect("admincenter.php?site=empty","Succesvol opgeslagen.");

}

else {
    $ergebnis=safe_query("SELECT * FROM ".PREFIX."empty");
    $ds=mysql_fetch_array($ergebnis);
    echo'<h2>title</h2>';

    echo'
    <form method="post" action="admincenter.php?site=empty">
             <table cellpadding="0" cellspacing="3">
           <tr>
             <td align="right">Pagina Titel:</td><td><input type="text" name="title" value="$ds[title]" maxlength="30" size="30" class="form_off" onFocus="this.className='
form_on'" onBlur="this.className='form_off'"></td><td>&nbsp;</td>
           </tr>
              </table>
         <table cellpadding="0" cellspacing="3">
             <td>
               Je kan hier HTML-tags gebruiken.<br>
               <textarea name="empty" cols="100" rows="30" class="form_off" onFocus="this.className=\'form_on\'" onBlur="this.className=\'form_off\'">'
.$ds[empty].'</textarea>    
             </td>
           </tr>
           <tr><td><input type="submit" name="submit" value="opslaan"></td></tr>
         </table>
    </form>'
;
}

        
?>
 
Frank -

Frank -

18/02/2008 17:41:00
Quote Anchor link
Gefeliciteerd! En wat is nu het probleem?

Wanneer je problemen hebt met SQL, ga dan je queries eens echoen. Dan wordt het 100x duidelijker wat je nu aan het uitspoken bent en welke queries je nu naar de database stuurt. Met bovenstaande code heb je daar namelijk geen flauw idee van.
 
Niek

niek

20/02/2008 16:28:00
Quote Anchor link
Hey, de termen zeggen me allemaal niet zoveel. Ik ben begonnen met een boek. Maar ik ben niet van de boeken maar meer van de fouten. Als ik zie waar ik fout zat leert dat me meer dan een boek.
Kan iemand dus achterhalen waar de fout zit.
Alvast bedankt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.