kan ik php ook op een smartfone gebruiken?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/03/2015 19:22:49
Quote Anchor link
Maar wat heb je nou stap voor stap gedaan?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 20:07:41
 
Ronald E

Ronald E

15/03/2015 19:36:24
Quote Anchor link
updateIcons: function () {
var $buttons = $('a[data-icon], button[data-icon]');
var isMobileWidth = ($(window).width() <= 480);
isMobileWidth ? $buttons.attr('data-iconpos', 'notext') : $buttons.removeAttr('data-iconpos');
}
deze heb ik ingevoerd
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/03/2015 19:42:22
Quote Anchor link
Waar?

Als je nou wat gedetailleerder je stappen die je hebt doorlopen kan vertellen, is het voor ond wat minder gissen
Gewijzigd op 15/03/2015 19:47:43 door - Ariën -
 
Ronald E

Ronald E

15/03/2015 20:19:41
Quote Anchor link
ik heb van de website die je me op gaf, de 4 regels in gevoerd in "Git Bash" die comntline maar krijg die errors maar wat doe ik fout. ik snap er geen hout van
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/03/2015 20:58:36
Quote Anchor link
Programmeren van een Phonegap-applicatie doe je in een editor zoals Eclips, aptana, netbeans. En als je project af is kan je deze in de commandline builden tot een uitvoerbaar bestand.

Ik raad je aan om de tutorial eens aandacht te lezen, let er ook op dat dit dit het eerste deel van de gehele tutorial is. Tevens is het niet verstandig om alles meteen over te nemen, en hopen dat het werkt, want het gaat hier om een RSS-aggregator en dat is niet echt wat je direct wilt. Begin daarom bij het eerste deel van de tutorial en zorg dat je begrijpt wat er staat.
Gewijzigd op 15/03/2015 21:48:16 door - Ariën -
 
Ronald E

Ronald E

15/03/2015 22:52:26
Quote Anchor link
volgens mij heb ik alles geïnstalleerd wat moet.
blijkbaar niet en geen steek verder lijkt het op. en dat om 1 code uit een telefoon te lezen
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/03/2015 22:59:53
Quote Anchor link
Ronald E op 15/03/2015 22:52:26:
volgens mij heb ik alles geïnstalleerd wat moet.
blijkbaar niet en geen steek verder lijkt het op. en dat om 1 code uit een telefoon te lezen

Je hebt nu een app gebouwd via een App-maker op een WYSIWYG-manier, wat wil zeggen dat je met klikken en slepen heel simpel een app in elkaar kan zetten. Echter zitten daar de nodige gebreken in, zoals het ophalen van data uit de telefoon.

De optie die we je gegeven hebben is om met PhoneGap (JS en HTML) of de robuuste Android SDK (voornamelijk Java) aan de weer te gaan. Dus aan jouw de eer om je in één van beiden te verdiepen als je je tekortkoming wilt wegwerken.

Wat je nu doet:
Blijkbaar typ je de JavaScript programma-code lukraak in de commandline is, wat niet moet. En dat is zeker niet de bedoeling. Kortom... het komt in mijn ogen neer op onervarenheid, en dat je kennis mist.

Ik zou zeggen: Probeer je eens te verdiepen in PhoneGap of de Android SDK, en maak daarmee een vervanger voor je applicatie. Een integratie van één van beide methodes in jouw huidige WYSIWYG-gebouwde applicatie is helaas onmogelijk. Of laat je probleem schieten en probeer iets anders te verzinnen wat wel mogelijk is met de simpele WYSIWYG-oplossing,
Gewijzigd op 15/03/2015 23:01:36 door - Ariën -
 
Ronald E

Ronald E

15/03/2015 23:10:00
Quote Anchor link
PhoneGap heb ik geïnstalleerd maar moest steeds wat nieuws er bij doen en als laatst "Git Bash" kwam ik in een promptbox uit .
ik geef bij het begin al toe dat java niet mijn programmeertaal is ik wil eerst een soort demo maken dan kan ik zien of ik alles heb. wat het nu laat zien zijn gewoon platte stuken tekst en een plaatje.
dan is het zichtbaar te maken ook voor andere. en dat wil ik het gerust als 1 programma proberen te schrijven.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/03/2015 23:13:11
Quote Anchor link
Die commandline is bedoel om met vaste commando's je applicatie klaar te builen voor gebruik.
Zoals phonegap remote build android bijvoorbeeld.

Je zult dan wel een applicatie moeten hebben gebouwd.
Verder is Phonegap GEEN Java.
Gewijzigd op 15/03/2015 23:13:47 door - Ariën -
 
Ronald E

Ronald E

15/03/2015 23:18:13
Quote Anchor link
ik kom PhoneGap nu al in 3 verschillende soorten tegen
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/03/2015 23:24:03
Quote Anchor link
Dat kan, je kent de uitdrukking "Er leidden meerdere wegen naar Rome"? ;-)
 
Ronald E

Ronald E

15/03/2015 23:26:02
Quote Anchor link
stop maar lulig allemaal hier door deze opmerkingen maak je vrienden
ik stop er mee kut zooi
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/03/2015 23:27:16
Quote Anchor link
Wat jij wilt...

Het kost gewoon motivatie en een hoop tijd, dat is iets wat je moet respecteren.
En tja, die opmerking die ik maakte vind ik eigenlijk zo gek nog niet. Ik zie niet echt een vraagstelling, als ik eerlijk mag zijn.

Misschien dat het voor jouw wat denigrerend overkomt, maar zo bedoel ik het in ieder geval niet.
Gewijzigd op 15/03/2015 23:28:28 door - Ariën -
 
Ronald E

Ronald E

15/03/2015 23:33:18
Quote Anchor link
dat doe je wel.
ik geef aan dat ik het wel wel leren. ik ga heer geen tijd mee aan doen slecht zaak dat dit kan lekker hulp vragen en dan zeggen zoek het lekker uit tja alle wegen lijden naar romen. maar hulp bieden doe je zeker niet
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/03/2015 23:35:17
Quote Anchor link
Ik heb je links naar tutorials gegeven? En daarna help ik je met je problemen?
Dat het niet wilt vlotten dat kan... PhoneGap is ook niet iets wat je in een dagje volledig leert. Zelfs Android SDK is nog vele malen basaler.

Neem de tijd als je het wilt leren, en houd je motivatie erin!
Gewijzigd op 15/03/2015 23:37:58 door - Ariën -
 
Ronald E

Ronald E

15/03/2015 23:38:55
Quote Anchor link
fliker mij er maar af
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/03/2015 23:40:47
Quote Anchor link
Jammer dat je je account blijkbaar wilt verwijderen.

Een account verwijderen kan via het indienen van bericht aan het Moderatie-Team via PM. Of het starten van een topic in Admin & Mod-hulp
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

16/03/2015 00:33:04
Quote Anchor link
Ronald, voordat je andere mensen van alles begint te verwijten, is het wellicht zinvol om even wat frisse lucht te scheppen en er even een nachtje over te slapen. Je geeft zelf al heel wat keren aan dat je er (in jouw eigen woorden) geen hout van snapt. Dan is het oneerlijk om dat af te reageren op Aar die jou als enige hier aan het helpen is. Juist daar maak JIJ geen vrienden mee. Ja, programmeren is wel eens lastig, en ja er gaan wel eens dingen mis. Tel dan even tot 10, ga even wat anders doen en probeer het later nog eens. Maar ga je eigen frustraties niet op anderen botvieren. Dat is niet eerlijk. Om doelen te bereiken moet je doorzetten, en dat is iets wat je uiteindelijk helemaal zelf moet doen. Succes.
 
Phpnuke r

phpnuke r

16/03/2015 00:48:34
Quote Anchor link
Hey Ronald,

'Goeie apps' maak je niet 1-2-3. Het is een serieus beroep waar je eigenlijk een opleiding voor moet doen. Tuurlijk kan je met behulp van wysiwyg editors een hoop maar als ik het zo hoor inderdaad niet wat jij wilt.

Aar heeft je de juiste weg opgestuurd. Helaas kom jij er niet uit.

Richt je alsjeblieft eerst op hoe je met JAVA aan de slag kunt. Misschien slim om op youtube iets te zoeken als 'android studio', 'android studio for beginners'.

Ikzelf heb android via school geleerd(ik ben met php zelf begonnen java niet). Slechts een klein deel kwam hier zelf uit, bij de meeste ging het bij de installatie vaak al fout. Om maar even aan te geven..


Quote:
dat doe je wel.
ik geef aan dat ik het wel wel leren. ik ga heer geen tijd mee aan doen slecht zaak dat dit kan lekker hulp vragen en dan zeggen zoek het lekker uit tja alle wegen lijden naar romen. maar hulp bieden doe je zeker niet

het beste is volgens mij om gewoon simpelweg een boek aan te schaffen voor android. Hierin word vaak stap voor stap uitgelegd hoe je iets moet aanpakken op een simpele manier. Ik denk niet dat ook maar iemand op welk forum dan ook op deze manier goed kan helpen.

Mocht je dit te veel tijd kosten: ja sorry: programmeren is en blijft een beroep op zich.

Quote:
Dat kan, je kent de uitdrukking "Er leidden meerdere wegen naar Rome"? ;-)

<< Ik denk dat je deze reactie niet leuk vond, maar hij is helaas wel waar. Als je wat meer ervaring krijgt in programmeren zal je de zin vast begrijpen.
Gewijzigd op 16/03/2015 00:56:50 door phpnuke r
 

Pagina: « vorige 1 2 3



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.