Layout maken.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Dit ga je doen Door ontwikkelen van het online platform Deel uitmaken van verschillende ontwikkelteams Meedenken over UI/UX vraagstukken Uitdragen van Front-end binnen de organisatie Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de omgeving van Amsterdam, is een grote onderwijs instelling met meerdere vestigingen en een groot aantal studenten. Zo telt deze organisatie +/- 35.000 gebruikers. Bij deze organisatie staat jouw ontwikkeling centraal en is er veel ruimte voor eigen initiatieven. In samenwerking met jouw team ga jij de online omgeving verder ontwikkelen. In de rol van Front end Developer zal jij 50% van jouw tijd werken in het

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Jij komt te werken in een team van 5 developers. het product is continue in beweging. Nieuwe en bestaande klanten vragen om vaak nieuwe features. Hierin ben jij zeer belangrijk om te zorgen dat de functionaliteiten goed opgezet worden op technisch vlak. Designs krijg je aangeleverd van een externe partij zodat jij je primair kan focussen op de techniek! Je hebt daarbij alle vrijheid om je eigen creativiteit toe te passen en mee te denken over de gebruikte technieken. Het gezamenlijke doel is een product dat functioneel zeer gebruiksvriendelijk is en het bedrijfsproces van de gebruikers versneld en kwalitatief

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »

Starter/junior PHP developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een junior PHP developer om het team te versterken. Als back-end developer bouw je de enterprise software die hun bedrijf helpt bij haar primaire processen. Afhankelijk van de omvang van het project werk je in een klein team aan een project. Ze hebben dagelijkse stand-ups en elke twee weken een scrumsessie, begeleid door de Scrum Master, waar je je ideeën kunt presenteren en samen met de Product Owner kunt werken aan het beste product. Ze vertrouwen enorm op hun eigen bedrijfssoftware. Dit geeft hun een groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie. Zo

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Software Ontwikkelaar PHP gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Software Ontwikkelaar om het team van onze opdrachtgever te versterken! De ideale kandidaat zal fungeren als verlengstuk van klanten en complexe technische vraagstukken met enthousiasme benaderen. Naast het werken met de nieuwste technologieën, ben je in staat om aan meerdere projecten tegelijkertijd te werken. Als je deze uitdaging aangaat, werk je nauw samen met front-end developers en draag je bij aan het realiseren van grote veranderingen bij klanten. Het bedrijf zoekt iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd streeft naar het leveren van de beste resultaten.

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »
---- ----

---- ----

20/01/2010 16:03:00
Quote Anchor link
Beste .. ,

Mijn site team is weer bezig met een nieuwe layout te maken..
Er is nu een preview

Afbeelding

Is het mogelijk om hier een echte site van te maken..
Wie kan mij daarmee helpen.. ?

Gr,
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ---- ----
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 05:17:56
 
Tamara

Tamara

20/01/2010 16:06:00
Quote Anchor link
Ja is mogelijk.

Voor een leuk bedrag wil ik hem wel maken voor je.
 
---- ----

---- ----

20/01/2010 16:07:00
Quote Anchor link
Tamara schreef op 20.01.2010 16:06:
Ja is mogelijk.

Voor een leuk bedrag wil ik hem wel maken voor je.


Wat vind jij een leuk bedrag..
 
Midas

Midas

20/01/2010 16:08:00
Quote Anchor link
Daar zijn tutorials voor.
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

20/01/2010 16:08:00
Quote Anchor link
Jurriensz schreef op 20.01.2010 16:07:
Tamara schreef op 20.01.2010 16:06:
Ja is mogelijk.

Voor een leuk bedrag wil ik hem wel maken voor je.


Wat vind jij een leuk bedrag..

Dit is niet echt het geschikte forum.?
 

20/01/2010 16:20:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 20.01.2010 16:08:
Jurriensz schreef op 20.01.2010 16:07:
Tamara schreef op 20.01.2010 16:06:
Ja is mogelijk.

Voor een leuk bedrag wil ik hem wel maken voor je.


Wat vind jij een leuk bedrag..

Dit is niet echt het geschikte forum.?

Nouw en. Daar valt nu toch niks meer aan te doen.


@TS: Heb je een budget o.i.d.?
 
---- ----

---- ----

20/01/2010 16:22:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 20.01.2010 16:20:
Yearupie schreef op 20.01.2010 16:08:
Jurriensz schreef op 20.01.2010 16:07:
Tamara schreef op 20.01.2010 16:06:
Ja is mogelijk.

Voor een leuk bedrag wil ik hem wel maken voor je.


Wat vind jij een leuk bedrag..

Dit is niet echt het geschikte forum.?

Nouw en. Daar valt nu toch niks meer aan te doen.


@TS: Heb je een budget o.i.d.?


Ik heb zelf geen idee hoeveel het kost.
Omdat ik niet weet of het veel werk is of eventjes geklaard is.
het PSD bestand uitsnijden kan ik wel..
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

20/01/2010 16:23:00
Quote Anchor link
Knip je plaatje gewoon in delen en puzzel hem dan weer in elkaar met divs en css.
Zo maak je er een lay-out van..
 
---- ----

---- ----

20/01/2010 16:30:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 20.01.2010 16:23:
Knip je plaatje gewoon in delen en puzzel hem dan weer in elkaar met divs en css.
Zo maak je er een lay-out van..


Dat begrijp ik nu, heb gehoord Slicen en dan Basing ofsoiets
Maar wat kost het als ik het iemand van PHPhulp laat doen?
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

20/01/2010 16:34:00
Quote Anchor link
Jurriensz schreef op 20.01.2010 16:30:
Yearupie schreef op 20.01.2010 16:23:
Knip je plaatje gewoon in delen en puzzel hem dan weer in elkaar met divs en css.
Zo maak je er een lay-out van..


Dat begrijp ik nu, heb gehoord Slicen en dan Basing ofsoiets
Maar wat kost het als ik het iemand van PHPhulp laat doen?

Als je het door iemand van phphulp laat doen, bijvoorbeeld bas. Gaat het gemiddeld 4 jaar duren.

Meestal willen ze budget weten wat je er voor over hebt,
 
---- ----

---- ----

20/01/2010 16:35:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 20.01.2010 16:34:
Jurriensz schreef op 20.01.2010 16:30:
Yearupie schreef op 20.01.2010 16:23:
Knip je plaatje gewoon in delen en puzzel hem dan weer in elkaar met divs en css.
Zo maak je er een lay-out van..


Dat begrijp ik nu, heb gehoord Slicen en dan Basing ofsoiets
Maar wat kost het als ik het iemand van PHPhulp laat doen?

Als je het door iemand van phphulp laat doen, bijvoorbeeld bas. Gaat het gemiddeld 4 jaar duren.

Meestal willen ze budget weten wat je er voor over hebt,


Mijn budget 20euro denk ik
maar dat is nog heel laag voor de meesten
maar hoger kan ik eigenlijk niet want ik ben nog maar 13 en ik verdien gewoon nog niet meer xD
 
Midas

Midas

20/01/2010 16:44:00
Quote Anchor link
Als je met onderstaande begint dan moet het je wel lukken, denk ik.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" lang="en" xml:lang="en">
<head>
<title>xHTML Pagina</title>
<style type="text/css">
#wrapper {
    width: 960px;
    margin: 0 auto;
    text-align: center;
}

#header {
    float: left;
    height: 100px;
    background-color: blue;
    width: 100%;
}

#content {
    float: left;
    height: 500px;
    width: 100%;
    background-color: grey;
}

#footer {
    background-color: green;
    float: left;
    height: 100px;
    width: 100%;
    clear: both;
}
</style>
</head>
<body>
<div id="wrapper">
    <div id="header">
        asd
    </div><!--header-->

    <div id="content">
        asd
    </div><!--content-->

    <div id="footer">
        asd
    </div>
</div><!--wrapper-->
</body>
</html>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Midas
 
Kevin damstra

kevin damstra

20/01/2010 17:07:00
Quote Anchor link
Heey, voor 13-jarige wel leuke lay-out.

Maar er is meer, laatste nieuwesberichten ed wil je ook kunnen toevoegen?
En ik mis je hele menu? Wat wil je met de site bereiken zonder menu wordt het een beetje kaal he ;)
 
---- ----

---- ----

20/01/2010 17:10:00
Quote Anchor link
kevin damstra schreef op 20.01.2010 17:07:
Heey, voor 13-jarige wel leuke lay-out.

Maar er is meer, laatste nieuwesberichten ed wil je ook kunnen toevoegen?
En ik mis je hele menu? Wat wil je met de site bereiken zonder menu wordt het een beetje kaal he ;)


Bedankt,

Nouja het adde van nieuwsberichten enz dat komt wel goed,:P
Dat gaat allemaal wel lukken
Klopt, het menu is er al mischien is het niet duidelijk te zien
maar onder dat witte vlak zit een zwart balkje daar komt het erop zegma,
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ---- ----
 
Mr.Moe

Mr.Moe

20/01/2010 17:43:00
Quote Anchor link
Mss zou het wel eens interessant voor jou kunnen zijn om css zelf eens aan te leren. Het is echt niet zo moeilijk hoor. Neem deze eens door, probeer wat doormiddel van 'try it yourself' en ik denk dat je al wel ergens geraakt.
 
---- ----

---- ----

20/01/2010 18:32:00
Quote Anchor link
Mr.Moe schreef op 20.01.2010 17:43:
Mss zou het wel eens interessant voor jou kunnen zijn om css zelf eens aan te leren. Het is echt niet zo moeilijk hoor. Neem deze eens door, probeer wat doormiddel van 'try it yourself' en ik denk dat je al wel ergens geraakt.


Ja, heb ik al eerder na keken
maar ik heb liever persoonlijke hulp ofsoiets,
 
---- ----

---- ----

20/01/2010 20:08:00
Quote Anchor link
Hoorde net dat ik een sponsor heb voor de website
dat betekend extra geld ( het perciese bedrag weet ik niet helemaal ) maar ik hoorde rond de 100euro.
daarvan kunnen we een deel gebruiken voor de nieuwe layout.
Nog mensen die het willen maar en dat deel krijgen??

Gr,
 
Mr.Moe

Mr.Moe

20/01/2010 22:41:00
Quote Anchor link
Bedoel je nu dat ik 100 euro kan krijgen om dat even met css om te zetten? Makkelijk verdiend, helaas zit ik met wat tijdgebrek op de moment. Ben er wel van overtuigd dat je voor dit geld mensen gaat vinden, die dat wel even voor je willen doen.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

20/01/2010 22:44:00
Quote Anchor link
Het is allemaal leuk en aardig, maar weet je wel echt dat je deze lay-out wilt gaan gebruiken? Ik bedoel... ik ken het daadwerkelijke doel van je website niet, maar ik weet wel dat deze lay-out nou niet echt mooi is?

De kleuren vloeken soms, wat mij betreft. Bekijk eens op Adobe Kuler de kleurcombinaties die daar gegeven zijn. Bekijk daarbij websites die ook in jouw branche zitten hoe zij het aangepakt hebben en laat jezelf inspireren. Ik denk niet dat als je deze lay-out echt gaan gebruiken, hij een visitekaartje van je website wordt... Maar dat is natuurlijk mijn mening ;-)...
 
---- ----

---- ----

20/01/2010 22:48:00
Quote Anchor link
Mr.Moe schreef op 20.01.2010 22:41:
Bedoel je nu dat ik 100 euro kan krijgen om dat even met css om te zetten? Makkelijk verdiend, helaas zit ik met wat tijdgebrek op de moment. Ben er wel van overtuigd dat je voor dit geld mensen gaat vinden, die dat wel even voor je willen doen.


Mischien is dat een behoorlijk bedrag
maar ik betaal dit allemaal niet
mijn sponsor wilt graag 100euro uitgeven om dit te doen.
en ik heb de kennis er niet voor dus moet ik iemand wel de opdracht geven:P
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.