Link kleur

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »
Lissy Pixel

Lissy Pixel

20/09/2007 14:13:00
Quote Anchor link
Hier: http://www.ikk-specials.com/
gaat het goed met de link kleur in FF maar IE gaat het mis.
Ziet iemand in de CSS waarom het mis gaat?

edit: de code kan je zelf wel vinden <|:-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Lissy Pixel
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 06:28:16
 
Bart van der veen

bart van der veen

20/09/2007 14:20:00
Quote Anchor link
we kunnen zelf de css wel vinden:

maar hier gaat her fout:
.menu a:link {opmaak.css (line 86)
color:#FFFFFF;
font-family:Arial,Helvetica,sans-serif;
font-weight:bold;
text-decoration:none;
}

:link is geen speudo selecter, dus ie negeert het gewoon...
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

20/09/2007 14:24:00
Quote Anchor link
Bedankt voor je reactie!
Wat maak ik er dan van?
 
Frank -

Frank -

20/09/2007 14:25:00
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

20/09/2007 14:29:00
Quote Anchor link
of deze: http://www.handleidinghtml.nl/css/selectors/selectors06.html

snap dan nog niet wat ik er neer zet en hoe....
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

20/09/2007 14:31:00
Quote Anchor link
Ik heb dit:
.menutop a:link {
text-decoration: none;
font-size: 11x;
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
color: #FFFFFF;
font-weight: bold;
}
.menutop a:visited {
text-decoration: none;
font-size: 11px;
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
color: #FFFFFF;
font-weight: bold;
}
.menutop a:hover {
text-decoration: none;
font-size: 11px;
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
color: #670809;
font-weight: bold;
}
.menutop a:active {
text-decoration: none;
font-size: 11px;
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
color: #FFFFFF;
font-weight: bold;
}
a:link {
font-size: 11px;
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
color: #FFFFFF;
text-decoration: none;
font-weight: bold;
}
a:visited {
font-size: 11px;
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
color: #FFFFFF;
text-decoration: none;
font-weight: bold;
}
a:hover {
font-size: 11px;
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
color: #670809;
text-decoration: none;
font-weight: bold;
}
a:active {
font-size: 11px;
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
color: #FFFFFF;
text-decoration: none;
font-weight: bold;
}

Dan zou ik dit voor zover ik het begrijp dit:
A.classnaam:link { stijldeclaratie }

ervan moeten maken.
Waar ga ik fout?
 
Niek Weevers

Niek Weevers

20/09/2007 14:32:00
Quote Anchor link
a:link { style van je link }
a:visited { style van een al bezochte link }
a:hover { style van je link wanneer je muis er over heen gaat }
a:active { style van je actieve link }

Bovenstaande volgorde ook aanhouden.
Bovenstaande is algemeen.
Wanneer je een aparte class wilt geven aan een speciale link, dan gebruik je
a.menu:link { } enz.

html-code is dan <a href="#" class="menu">link</a>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Weevers
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

20/09/2007 14:39:00
Quote Anchor link
Het kan ook nog zijn dat IE je volgorde niet slikt.

Doe eerst je CSS voor algemene links, en zet daarna je CSS neer voor alle links die in de div.menutop zitten.

Edit: overigens kan je CSS nog een heel stuk korter:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
div.menutop a            { font: bold 11px Arial, Helvetica, sans-serif; text-decoration: none; }
div.menutop a:link,
div.menutop a:visited    { color: #fff; }
div.menutop a:hover        { color: #670809; }
div.menutop a:active    { color: #fff;}
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
Frank -

Frank -

20/09/2007 14:50:00
Quote Anchor link
Precies, werk van groot (de algemene zaken) naar klein (een uniek id waar verder niets meer onder zit) om de css op te maken. Een aanpassing op een klein element raakt dan niet de grote zaken. De bekende inheritance, erg handig, maar wanneer je even niet oplet heb je de meest lastige bugs in je html en css zitten.

Edit: Had de aanvulling van Jan niet gezien, hier geeft hij dus een prachtig voorbeeld van inheritance, overerving.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

20/09/2007 15:38:00
Quote Anchor link
@ Jan : Heb alles gewijzigd in wat je uitlegt maar nope nog steeds niet. Zie jij waar en wat ik nu fout doe?

@ pgFrank : Bedankt voor de link en uitleg!
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

20/09/2007 15:43:00
Quote Anchor link
@ lissy: ik zal even kijken voor je.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
Desertme(sander)

desertme(sander)

20/09/2007 15:53:00
Quote Anchor link
@lissy

als je link achter a:link weghaald doet het bij mij

o ja dat zal het zeker niet zijn maar volgens mij doe ik sans serif altijd zo aangeven

'sans serif'

ipv sans-serif
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

20/09/2007 16:10:00
Quote Anchor link
@ Jan : Ik heb volgens mij jouw raad opgevolgt en prachtig de border erin maar in IE doet hij het bij mij niet why?

@ desertme(sander) : Dank je wel voor het meedenken maar in IE doet hij het bij mij nog steeds niet why?
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

20/09/2007 16:24:00
Quote Anchor link
Ik heb hem :)
Kijk maar op de site voor de source <|:-)
BEDANKT allemaal voor het meedenken!!!
 
Niek Weevers

Niek Weevers

20/09/2007 16:27:00
Quote Anchor link
Mooi lissy dat je het zo hebt gekregen zoals je het wilt.
Mag ik nog wel opmerken dat het menu nu bijna pijn doet aan de ogen?
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

20/09/2007 16:42:00
Quote Anchor link
Ja tuurlijk mag dat!!!
Je kent toch het spreekwoord:
Vrouwen komen van venus en mannen van mars...

PS wie mij een beetje na nu toch wel bijna 2 of is het 3 jaar kent weet toch dat ik de onmogelijke kleuren combi's maak <|:-)
 
- wes  -

- wes -

20/09/2007 17:04:00
Quote Anchor link
Correct ^_^
 
Bart van der veen

bart van der veen

20/09/2007 17:09:00
Quote Anchor link
lissy schreef op 20.09.2007 16:42:
Ja tuurlijk mag dat!!!
PS wie mij een beetje na nu toch wel bijna 2 of is het 3 jaar kent weet toch dat ik de onmogelijke kleuren combi's maak <|:-)


http://colorschemer.com/
 
Wouter K

Wouter K

20/09/2007 17:29:00
Quote Anchor link
Moeilijk neen..

Je moet gewoon een standaard volgorde gebruiken

en dan is het vrijwel simpel..Je zegt dus dat het niet werkt in ie..

.menutop a:active{
text-decoration: none;
color: #FFFFFF;
}

Moeilijk Neen..

2de oplossing

a:active{
text-decoration: none;
color: #FFFFFF;
}


Is vrijwel simpel en werkt altijd..
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

20/09/2007 18:45:00
Quote Anchor link
@ wes : hey dude^ you're the best >|:)
@ bart van der veen : dank je wel ik zal is kijken of ik wat kan aanpassen!!!
@ wouter : thanxs ^_*
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.