MAILING BOM

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Je bouwt webshops, webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Framework en C#. Je zorgt voor de optimalisering van bestaande software en de automatisering van

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »
Gifo

Gifo

12/12/2005 15:31:00
Quote Anchor link
Hoi,

Ik heb een beetje een probleem.
Ik heb een mailinglist aangemaakt voor mijn site. Toen ik deze ging testen deed hij het wel, maar zo goed dat hij nu hetzelfde mailtje blijft verzenden!

Het gaat nog erg hard ook, nu al meer dan 100.000.
Ik heb de database inmiddels verwijderd maar volgens mij is het probleem hier nog niet mee opgelost. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om dit te stoppen?????????????????????/
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 23:44:47
 
Niels

Niels

12/12/2005 15:32:00
Quote Anchor link
De pc waar je site op staat uitzetten, reboten, script weggooien, iig niet meer aanroepen, en dan verbeteren :)
 

12/12/2005 15:32:00
Quote Anchor link
Script verwijderen :)

Maar wat is het script?
 
Gifo

Gifo

12/12/2005 15:36:00
Quote Anchor link
PC uitzetten is enigzins een probleem aangezien deze bij een externe partij staat.
Moet ik hun vragen om dit te doen?
 
Gifo

Gifo

12/12/2005 15:37:00
Quote Anchor link
Je bedoeld de php pagina die ik online had gezet?
Dat heb ik gedaan, maar nog altijd niets.............
Nou ja niets: 120.000 keer niets inmiddels
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

12/12/2005 15:59:00
Quote Anchor link
Als het script weg is lijkt het me stug dat de mails door blijven gaan... Misschien zijn er nu nog 20.000 onderweg ofzo, maar ik denk eigenlijk niet dat het nieuwe emails zijn...
 
Gifo

Gifo

12/12/2005 16:03:00
Quote Anchor link
OK, TOP!
Ik hoop het. Even afwachten nog en dan maar zien.

Zo niet dan meld ik mij wel weer even,

THANKS SO FAR!
 
Martijn B

Martijn B

12/12/2005 16:08:00
Quote Anchor link
Je mailing script doet het dus erg goed ;D

Je had eerst ff in het klein moeten testen , denk ik.
Gewijzigd op 12/12/2005 16:09:00 door Martijn B
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

12/12/2005 16:13:00
Quote Anchor link
Het is maar een gokje hoor... Ik ben geen mail-bom expert ofzo (A) :P
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

12/12/2005 16:18:00
Quote Anchor link
Een php script blijft doorlopen, ookal heb je hem verwijderd. Totdat het max _ execution _ time is bereikt, dat zal standaard zo'n 30 seconden zijn.
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

12/12/2005 16:19:00
Quote Anchor link
Hoeveel mails zouden er dan verstuurd kunnen worden?
200.000?
 

12/12/2005 16:19:00
Quote Anchor link
Hey,

Heb ik ook een keer voor de gein gedaan. Kwam op het internet toevallig een scriptje tegen.

Eén miljoen mailtje naar een kamaraad, helaas werkte deze op ministery.

Is dus niet bepaald handig. (wist ik toen veel kreeg ook altijd mail van hem)

Dus toen kreeg ik een brief van justitie.
Site is 3 weken geblokeerd geweest.

Als ik dat had geweten had ik het nooit gedaan.

Groeten,

Kees van Dijk
 
Gifo

Gifo

12/12/2005 16:28:00
Quote Anchor link
Martijn!:
Je mailing script doet het dus erg goed ;D

Je had eerst ff in het klein moeten testen , denk ik.


Ik dacht ik test hem met 1 gebruiker en een mailtje met alleen :test: erin
Kan niet kleiner toch?
 
Gifo

Gifo

12/12/2005 16:29:00
Quote Anchor link
Arjan:
Een php script blijft doorlopen, ookal heb je hem verwijderd. Totdat het max _ execution _ time is bereikt, dat zal standaard zo'n 30 seconden zijn.


Klinkt goed. Kan ik dit ergens instellen aanpassen, stopzetten, wat dan ook.
Waar vind ik dat?
Oftewel: help?
 
Gifo

Gifo

12/12/2005 16:30:00
Quote Anchor link
Keeszie:
Hey,

Heb ik ook een keer voor de gein gedaan. Kwam op het internet toevallig een scriptje tegen.

Eén miljoen mailtje naar een kamaraad, helaas werkte deze op ministery.

Is dus niet bepaald handig. (wist ik toen veel kreeg ook altijd mail van hem)

Dus toen kreeg ik een brief van justitie.
Site is 3 weken geblokeerd geweest.

Als ik dat had geweten had ik het nooit gedaan.

Groeten,

Kees van Dijk


Enig idee hoe dit uiteindelijk gestopt is? Ik zit niet te wachten totdat het er 1 miljoen zijn!!!!
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

12/12/2005 16:33:00
Quote Anchor link
Een goede mailserver doet er opzich weinig mee. Eg, zal het niet eens merken...

Je zou het kunnen testen, pak een loopje met een mail(), max execution time op 5 seconden en gaan.

Ik gok rond de 3000 mailtjes per seconden, kom je op een totaal van 90000 mailtjes.

Maar afhankelijk van of de server bijv. locaal draaid ipv een smtp server bij een provider zou dat wel eens wat meer kunnen zijn.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

12/12/2005 16:38:00
Quote Anchor link
Heb jijzelf rechten op die bak? als in shell ofzo?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.