Menu werkt niet in FF

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dennis de Vries

Dennis de Vries

16/09/2009 10:13:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik heb een headermenu gemaakt dat werkt in IE, Opera (..) alleen niet in FF.
Alleen als ik alle DIV's weghaal werkt het, maar dat wil ik niet.

Je kan het zien op www [dot] 4nm [dot] nl

Het gaat om het menu rechtsbovenin.

Iemand die weet hoe ik dit werkend kan maken? :O
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 08:36:39
 
- SanThe -

- SanThe -

16/09/2009 11:21:00
Quote Anchor link
Er staan divs waar ze niet verwacht worden.
Zie de W3C validatie: Result: 11 Errors
 
Mitchell

Mitchell

16/09/2009 11:30:00
Quote Anchor link
#header-bubbels overlapt je menu, waardoor je menu knopjes niet klikbaar zijn. Als we trouwens nu toch naar de css aan het kijken zijn, het is nogal onlogisch hoe je de site opbouwt, als die doorlopende achtergrond al op de body zit, waarom alle elementen apart gaan centreren en niet gewoon 1 grote wrapper gebruiken?
 
Robert Deiman

Robert Deiman

16/09/2009 11:33:00
Quote Anchor link
De div#header-bubbels is het probleem, die valt iig in FF voor je menu langs. Ik zou die lay-out ook heel anders opgebouwd hebben met eenzelfde resultaat denk ik.

#header-bubbels {
float: right;
margin-top: -10px;
padding: 0px 350px 0px 0px;
}

Dat in beide keren (waarom je 't doet weet ik niet, maar je declareert hem 2x) aanpassen. Gewoon de margin-top op -10 zetten, ipv -60 en de padding top (1e getal na padding: ) op 0, komt qua positionering op hetzelfde neer en dan werkt het wel.
 
Dennis de Vries

Dennis de Vries

16/09/2009 11:51:00
Quote Anchor link
Aight, hij werkt goed nu.
Ook meteen ff xhtml valid gemaakt :)

Ja mn css is nogal een rotzooi, zal eens kijken of ik het wat kan opschonen oid.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.