MIjn webcam functie werkt niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

04/04/2013 09:36:54
Quote Anchor link
Ik heb een webcam net als omegle, chatroulette, heb een webcam script gekocht voor 103 euro.
Alleen hij maakt geen verbinding met mijn webcam. Terwijl als ik alleen het bestand open swf. bestand, dan pakt hij het wel.
Er zal wel een code niet goed staan, Is iemand bereid om er even naar te kijken?
Bedankt.
Gewijzigd op 04/04/2013 09:49:14 door
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 06:50:17
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/04/2013 09:48:26
Quote Anchor link
Haal je contactgegevens maar weg, want we werken in het topic hier.....

Heb je een voorbeeld die we kunnen bekijken, en evt relevante code?
Gewijzigd op 04/04/2013 09:49:49 door - Ariën -
 
Koen Hollander

Koen Hollander

04/04/2013 09:49:05
Quote Anchor link
Maar dit is een forum, hier worden vragen gesteld zodat ze ter plekke beantwoord kunnen worden, andere mensen hebben er dan ook plezier van.

EDIT: -Aar- was net iets eerder
Gewijzigd op 04/04/2013 09:49:37 door Koen Hollander
 

04/04/2013 09:52:22
Quote Anchor link
Afbeelding
dit is de foto van mijn website hij vraagt geen verbinding met mijn webcam.

Toevoeging op 04/04/2013 09:53:03:

laat maar verwijder dit topic maar, ik wil peroonslijk hulp dit is geen forum voor mij.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/04/2013 09:58:05
Quote Anchor link
Dan moet je een vacature starten in het forum op PHPhulp.
Waar heb je het gekocht? De maker van het script?
Gewijzigd op 04/04/2013 09:59:19 door - Ariën -
 
Koen Hollander

Koen Hollander

04/04/2013 09:59:30
Quote Anchor link
Als je persoonlijke hulp wilt zal je nergens een goed forum vinden. Een forum is er juist om mensen te helpen OP het forum, anders zullen ze het wel. "Geef je mail en we antwoorden persoonlijk" noemen.
 

04/04/2013 14:43:25
Quote Anchor link
Ik wil gewoon dat mijn topic verwijderd word ik vraag niks voor niks hulp ik kan geen scripting werk.
maker zijn camchatscript.com maar die reageren nergens op.
geld uitgegeven en niemand wilt helpen. beetje raar dit.
maarja zal wel normaal zijn tegenwoordig.
toch zoek ik even iemand die mij persoonlijk dit probleem kan verhelpen.
ik zal ook niet meer reageren op dit forum
mijn excuus.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

04/04/2013 15:52:53
Quote Anchor link
Beste Bjorn,

We willen je best helpen echter lukt het niet op deze manier. Er zijn een aantal mogelijkheden:

- Je plaatst in de categorie vacatures een topic met een vacature voor iemand die jou hierbij wilt helpen, waarbij je vermeld waar het overgaat en of dit een betaalde of een vrijwillige klus is.
- Een andere optie is om het probleem in dit topic te noemen. zorg er dan wel voor dat je een duidelijke probleem omschrijving geeft, wat je zelf al geprobeerd hebt en niet te vergeten relevante code. Dat laatste ontbreekt nu.

De keuze die je nu hebt is of persoonlijke hulp (maar voor niets gaat alleen de zon op, wij kunnen overigens ook niets aan een mis koop doen) dus vrijwillig kan het gebeuren dat je nauwelijks reactie krijgt. Of je benoemd het probleem als aangegeven hierboven.

Met het probleem zoals hij nu aangegeven is, is het voor ons in een glazenbol kijken gissen waar het aan kan liggen. Zelf denk ik dat je hem mogelijk verkeerd toont in je HTML daarvoor kan hier even naar kijken. Daar staat hoe je een swf movie kan embedden.
Gewijzigd op 04/04/2013 15:53:56 door Bas IJzelendoorn
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.