mp3 tracker

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Functioneel Beheerder bij Centraal Invorderings Bu

Jij hebt een passie voor het slimmer maken van processen met technologie en intelligence en bent zeer gedreven om samen met ons de volgende stappen binnen CIB te maken. Complexe formules en codes zorgen niet voor verwarring, maar eerder voor enthousiasme en nieuwsgierigheid naar een efficiënte oplossing. Je kunt snel schakelen, denkt vanuit de klant en gebruikers en bent een ideale gesprekspartner voor zowel de stakeholders als het Management Team. Je bent proactief en altijd op zoek naar een verbetering in systemen. Je vind het leuk om je mening te geven en informatie uit te vragen bij de stakeholders. Vanuit

Bekijk vacature »

Full Stack Developer / .NET

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is gesitueerd in de omgeving van Zwolle en is actief binnen de financiële dienstverlening voor klanten. Ze is actief op twee locaties, één in de Randstad en één in het Noordoosten van het land. Voor de locatie in de regio Zwolle, waar ongeveer 35 collega's werken, zijn zij op zoek naar een medior Full Stack Developer. Het betreft een dynamische omgeving waar collega's prettig en informeel met elkaar omgaan. De organisatie houdt zich grotendeels bezig met het ontwikkelen van financiële applicaties welke onder andere bestaan uit een CRM, DMS, diverse klantportalen en calculatie software. Als Full Stack

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of Dynamo/Cosmos. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

Senior Resiliency Analyst

Cargill Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career? Join Cargill's global team of 155,000 employees who use new technologies, dynamic insights and over 155 years of experience to connect farmers with markets, customers with ingredients, and people and animals with the food they need to thrive. JOB PURPOSE AND IMPACT We seek a Senior Resiliency Analyst who will design, develop, implement and update business resiliency framework to support 2nd line compliance. The framework includes procedures, tools, metrics and reporting. In this role, you will advocate for and support compliance to Cargill’s Resiliency Management Procedure Document. You

Bekijk vacature »

Webdeveloper .NET In de buurt van Arnhem

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever biedt je een fantastische werkplek en echt hele gave projecten om aan te werken. Het ontbreekt je hier aan niks om het beste uit jezelf te halen en om de verwachtingen van klanten te overtreffen. Het bedrijf bestaat uit 40 collega's uit diverse disciplines waar je samen mee optrekt binnen projecten. De opdrachtgevers zijn divers, van scholen en ziekenhuizen tot retailers en logistieke bedrijven. Zeker het vermelden waard is dat enkele van de projecten award winning zijn op mondiaal niveau. Work Hard play hard! Want naast het harde werken is er natuurlijk ook tijd voor ontspanning. Dat

Bekijk vacature »

Cobol Programmeur tijdelijk

Functieomschrijving Ben jij een Cobol programmeur en wil je een toffe opdracht uitvoeren bij een hele bekende overheidsinstelling in Den Haag? Heb je naast ontwikkelen ervaring met ontwerpen en verbeteren van Cobol omgevingen? Reageer dan snel! Ontwikkelen en onderhouden van de Cobol applicatie omgeving; Het ontwikkelen en bouwen van applicaties in een web-omgeving; Verbeteren van de efficiency en kwaliteit van de systemen; Achterhalen requirements; Je draagt zorg voor heldere systeemdocumentatie en instructies. Functie-eisen Een afgeronde HBO opleiding; Minimaal 3 - 5 jaar werkervaring met Cobol; Ervaring met IBS2000, IBM/Power7 en DDS zijn een pré; Je kan goed zelfstandig maar ook

Bekijk vacature »

Software Developer / full-stack

Bedrijfsomschrijving Voor een organisatie binnen de zakelijke dienstverlening zijn wij op zoek naar een Software Developer met goede kennis van zowel Java als front-end technieken als Angular. Het betreft een organisatie bestaande uit ongeveer 100 mensen die klaar staan voor ruim twee duizend klanten. De organisatie staat bekend om het feit dat zij met hun kwalitatief goede dienst een van de snelste zijn. Dit valt op in de markt en dit bewerkstelligen zij door alles zoveel mogelijk te automatiseren. IT, en software development in het bijzonder, wordt als erg belangrijk gezien. Het complexe applicatie landschap is geheel maatwerk en geschreven

Bekijk vacature »

Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Met jouw expertise zorg je als fullstack java developer voor de meest plezierige en efficiënte klant ervaring. Met jouw state-of-the-art-systemen verbeter je onze business en maak je echt impact! Want als je in ons tech team werkt, houd je jezelf en Nederland in beweging. Wij zijn continu bezig onze business en processen te optimaliseren, zodat we onze klanten en kandidaten meer gemak, snelheid en transparantie kunnen bieden. Impactvolle tech, daar doen we het voor. wat ga je doen? Samen met het team ontwikkelen van user stories op de backlog; Begeleiden van (meer junior) collega’s; Samenwerken met andere online teams;

Bekijk vacature »

Platform & Device Developer

Je werkt aan veel dynamische projecten als Platform & Device Developer binnen Coolblue, waarin je creativiteit kwijt kunt. Wat doe je als Platform & Device Developer bij Coolblue? Als Platform & Device Developer ben je verantwoordelijk voor het bouwen en het ontwikkelen van de platformen waarop alle Coolblue'ers werkzaam zijn. Je bent leergierig en gaat geen uitdaging uit de weg. Hiervoor wil je graag weten waarom sommige systemen of processen zo ontwikkeld zijn en ga je op onderzoek om dit te verbeteren. Je gaat in gesprek met verschillende stakeholders en developers om te kijken of je nieuwe oplossing werkt. Op

Bekijk vacature »

System Developer

Je zorgt ervoor dat alle Coolblue’ers veilig en snel toegang krijgen tot de juiste systemen. Wat doe je als System Developer bij Coolblue? Met je Powershell skills automatiseer je handmatig werk. Zo kunnen onze collega’s gemakkelijk op interne en externe systemen inloggen. Met de Adaxes workflows zorg je ervoor dat de support afdeling de juiste tools heeft om de eindgebruikers op weg te helpen of een self-service oplossing aanbieden zodat de eindgebruikers dat zelf kunnen regelen. Kortom: je gaat collega's met Identity en Access processen ondersteunen. Ook System Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Medior PHP Developer bij Coolblue? Als Medior PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, ben je niet vies van een beetje C# of Javascript. Ook Medior PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP code schrijven, maar kan je weg ook vinden in C#,

Bekijk vacature »

.NET developer

Wil jij samen met gemotiveerde en slimme collega’s bouwen aan ons geavanceerde landschap in Azure? En vind je het ook nog eens leuk om jouw kennis te delen met junior- en medior devs? Dan heb je wellicht interesse in de positie van: Senior fullstack .NET developer voor ons kantoor in Alkmaar Over de positie: Bij SnelStart werken we in een AGILE-structuur om de productie meer focus en impact te geven. Met je collega’s kom je tot de beste resultaten door onderlinge discussie, goede refinement sessies, reviews en écht teamwork. Je hebt de vrijheid om de dingen te doen zoals jij

Bekijk vacature »

IT-Traineeship junior software programmeur

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van ongeveer 4 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af

Bekijk vacature »

Software Architect / Developer / C# / Azure / CQRS

Bedrijfsomschrijving Als Software Architect/Senior Developer kom je te werken bij een organisatie in regio Veenendaal wiens core business software development is voor oplossingen voor de vastgoed branche. Deze applicaties vormen de basis voor financiële processen en planningen en worden door een groot tal gerenommeerde organisaties in Nederland gebruikt. Samen met een team van 15 collega's (bestaande uit ontwikkelaars, testers, UX/UI Designer en een Product Owner), verdeeld over Nederland en een andere locatie in Europa, ga je als Software Architect / Senior Developer aan de slag om het gehele platform te moderniseren. Hiervoor maakten ze gebruik van Delphi en is het

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière door meteen mee te bouwen aan dingen zoals een optimaal werkende website aan de hand van je PHP kennis. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken.

Bekijk vacature »
Mark D

Mark D

01/05/2007 09:18:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een layout voor een online shop voor mp3 spelers. Ik heb alles al gemaakt, maar voor het menu heb ik geen inspiratie meer.
Ik wil daar een beetje de kleuren in laten terug komen van de header, maar ik weet niet hoe ik dat in de huidige stijl kan houden. Heeft iemand hier een goed idee daarvoor?

http://darkmdmn.nl/phphulp/mp3%20finder.jpg

Oja, ook wil ik wel eens wat meningen horen over wat ik nu heb.

Alvast bedankt,
Mark
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark D

PHP hulp

PHP hulp

17/04/2021 08:31:10

- wes  -

- wes -

01/05/2007 09:26:00
Quote Anchor link
erg mooi, lekker luchtig!

Thijs X

Thijs X

01/05/2007 10:02:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit!
Kleuren van de header komen naar mijn mening genoeg terug in de rest van het design.
Alleen dat de text "Gezocht Op" 2 verschillende kleuren zijn stoord me een beetje.

Mark D

Mark D

01/05/2007 10:05:00
Quote Anchor link
Stoort die text je alleen daar, of ook bij beste koop e.d.

Ik ben een beetje bang dat het te saai wordt als ik het menu hetzelfde doe als content vakjes. Dan krijg je zo'n saai geheel denk ik. Hoe kan ik dat voorkomen?

- -

- -

01/05/2007 10:08:00
Quote Anchor link
Wow, een IPod Nano van 30GB, die wil ik ook wel :P

Ziet er goed uit. Het menu moet je gewoon met dezelfde borders doen (duh :P), en dan nog een aanbieding erin, net als bovenin, en je winkelmandje eventueel. Verder gewoon dezelfde stijl aanhouden.

Trouwens, het is "2 resultaten" of "2 producten gevonden", en niet "2 resultaten gevonden" :P Klein detail...

Keep up the good work verder! (Y)

Mark D

Mark D

01/05/2007 10:14:00
Quote Anchor link
Ik zal eens wat gaan proberen met het menu, resultaat post ik zometeen wel.

Thijs X

Thijs X

01/05/2007 10:18:00
Quote Anchor link
Mark schreef op 01.05.2007 10:05:
Stoort die text je alleen daar, of ook bij beste koop e.d.

Ik ben een beetje bang dat het te saai wordt als ik het menu hetzelfde doe als content vakjes. Dan krijg je zo'n saai geheel denk ik. Hoe kan ik dat voorkomen?

Alleen daar imo, bij "Beste Koop" etc staat het mooi.

01/05/2007 10:26:00
Quote Anchor link
Ik vind het menu met header goed zo.
Ziet er leuk, strak uit.
Dan komt rechts dat enorm grote zoek ding in beeld (vind ik al erg storrend).
Dan staat iets verder naar onder weer zo'n grijsvlak, die nog meer aandacht op eist, nog storrender. De bovenkant is één druk stuk in mijn ogen en aangezien ik net ben op gestaan irriteerd mij dat mate loos.

Dan staat er [red]gezocht[/red][yellow]op[/yellow] waarbij ik die op dezelfde kleur zal geven als gezocht.

Dan zie ik weer allemaal blokken, vind ik vrij onoverzichtelijk.

Thijs X

Thijs X

01/05/2007 10:28:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 01.05.2007 10:26:
Ik vind het menu met header goed zo.
Ziet er leuk, strak uit.
Dan komt rechts dat enorm grote zoek ding in beeld (vind ik al erg storrend).
Dan staat iets verder naar onder weer zo'n grijsvlak, die nog meer aandacht op eist, nog storrender.

Ik neem aan dat het de bedoeling is dat het aandacht op eist! Omdat je wilt dat mensen naar die MP3 spelers kijken ;)

* Typo *
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X

Jacco Engel

Jacco Engel

01/05/2007 10:38:00
Quote Anchor link
Tip van een design noob :

Onmouseover de kleur van je menutekst gelijk maken aan je header kleur en verder zo laten?

Mark D

Mark D

01/05/2007 10:43:00
Quote Anchor link
@Webmakerij
Je vindt dus de vakken vlak bij de header het meest storend? Zouden deze rustiger worden als ik deze dezelfde achtergrondkleur geef als de content?

Edit:
Layout incl menu ook klaar:
http://darkmdmn.nl/phphulp/mp3%20tracker2.jpg

Thijs X

Thijs X

01/05/2007 11:02:00
Quote Anchor link
Zou voor de footer dezelfde kleuren gebruiken als het menu.

Edit:
Ja je hebt gelijk, lijkt net of bovenkant donkerder is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X

Mark D

Mark D

01/05/2007 11:04:00
Quote Anchor link
Dat is het toch ook?

01/05/2007 11:11:00
Quote Anchor link
Ja die vind ik het meest storrend daarnaast vind ik de hoeveelheid vlakken te veel -> te druk.

Ponzi

Ponzi

01/05/2007 11:22:00
Quote Anchor link
Leuk en luchtig ! Het menu vind ik wel een beetje 'saai'. Misschien de footer in het klein er terug laten komen bij de kopjes? Of een lijntje in kleur onder de kopjes ofzo?

Mark D

Mark D

01/05/2007 11:35:00
Quote Anchor link
@ponzi
Die lijntjes heb ik al eens geprobeerd, maar omdat ik alleen dat rood in het menu heb stond oranje er niet. Maar als ik dat rode deed voegde het niet echt iets toe.

Edit:
Vakken in en net onder de header hebben nu dezelfde stijl als het menu en content:
http://darkmdmn.nl/phphulp/mp3%20tracker.jpg

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.