mysqli query limit werkt niet

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Senior Fullstack Developer (GOLang, TypeScript)

Bedrijfsomschrijving Our client is one of the large worldwide accounting firms. Functieomschrijving We are looking for a senior (all-round) developer (Project On Demand / Tax Technology) Uses as much as possible technology in support of the development process: Git, Jenkins, Docker, npm, skaffold, helm, etc. We are looking for a real hands-on developer; ie not a team lead or other managerial-style role; Acts with integrity both internally and externally and takes personal responsibility in this respect; Curious about the developments within their field and driven to make a difference with the team; Able to empathize with colleagues and stakeholders and

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »
Kristof Hendrickx

Kristof Hendrickx

24/08/2014 14:17:12
Anchor link
Hallo,
ik heb volgend query:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
SELECT posts.post_topic, posts.post_content, posts.post_date, posts.post_by, members.id, members.username FROM posts LEFT JOIN members ON posts.post_by = members.id WHERE posts.post_topic = ".$_GET['id']." ORDER BY posts.post_date DESC LIMIT ".$position.", 10

Echter geeft mysql volgende error:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MariaDB server version for the right syntax to use near 'ORDER BY posts.post_date DESC LIMIT 0, 10' at line 1


Wat is er fout aan het query?
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 18:47:37
 
- SanThe -

- SanThe -

24/08/2014 14:21:20
Anchor link
Echo de query eens.

Je hebt een veiligheidslek: $_GET['id'].
Zie sql-injection.
 
Kristof Hendrickx

Kristof Hendrickx

24/08/2014 14:24:38
Anchor link
de $_GET['id'] wijst gewoon naar welk topic, en indien het topic niet bestaat word het query niet uitgevoerd (staat nog ergens voor dit query).

Daarbij lijkt dit niet de oorzaak van het probleem.
 
Goto Learn

Goto Learn

24/08/2014 14:26:09
Anchor link
Volgens mij kun je "nog" geen LIMIT gebruiken in een SELECT query.
 
- SanThe -

- SanThe -

24/08/2014 14:27:45
Anchor link
- SanThe - op 24/08/2014 14:21:20:
Echo de query eens.
 
Kristof Hendrickx

Kristof Hendrickx

24/08/2014 14:31:32
Anchor link
Goto: Dit zou ik bizar vinden, hier heb ik nog nooit een probleem mee gehad

De echouitkomst:
SELECT posts.post_topic, posts.post_content, posts.post_date, posts.post_by, members.id, members.username FROM posts LEFT JOIN members ON posts.post_by = members.id WHERE posts.post_topic = ORDER BY posts.post_date DESC LIMIT 0, 10

Lijkt me dat er niets aan de hand is, of toch niet voor pagina 1, voor pagina 2 moet ik nog wat aan het query aanpassen.
 
- SanThe -

- SanThe -

24/08/2014 14:34:03
Anchor link
... WHERE posts.post_topic = ORDER BY ...

Je GET is leeg.
 
Kristof Hendrickx

Kristof Hendrickx

24/08/2014 14:36:09
Anchor link
wacht, ik zie het al xd

Toevoeging op 24/08/2014 14:40:48:

Nieuw probleem: hoe krijg ik een GET in een javascript mee doorgestuurd naar een andere pagina?
 
- SanThe -

- SanThe -

24/08/2014 14:41:31
Anchor link
Ajax?
Session?
Gewijzigd op 24/08/2014 14:42:50 door - SanThe -
 
Kristof Hendrickx

Kristof Hendrickx

24/08/2014 14:57:04
Anchor link
Om de 1 of andere reden wil de get zich niet in het session omvormen.

ik dacht dit ik dit gewoon kon met op de pagina waar de $_GET['id'] wel staat, door volgende code:
$_SESSION['topic'] = $_GET['id'];

Echter wanneer ik deze in het query oproep is deze nog steeds leeg.

Mijn sessie start met volgende code:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
function sec_session_start() {
    $session_name = 'sec_session_id';   // Set a custom session name
    if (ini_set('session.use_only_cookies', 1) === FALSE) {
        header("Location: ../error.php?err=Could not initiate a safe session (ini_set)");
        exit();
    }
    // Gets current cookies params.
    $cookieParams = session_get_cookie_params();
    session_set_cookie_params($cookieParams["lifetime"],
        $cookieParams["path"],
        $cookieParams["domain"]);
    // Sets the session name to the one set above.
    session_name($session_name);
    session_start();            // Start the PHP session
    session_regenerate_id();    // regenerated the session, delete the old one.
}
 
- SanThe -

- SanThe -

24/08/2014 15:21:30
Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
session_start();
if(isset($_GET['id']))
{

   $_SESSION['topic'] = $_GET['id'];
}

?>

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
session_start();
if(isset($_SESSION['topic']))
{

   // doe wat
}
?>
 
Kristof Hendrickx

Kristof Hendrickx

25/08/2014 00:13:40
Anchor link
Ik vroeg geen beginnersles sessies, en dat is wat jij net hebt gegeven ...

En aangezien jij ook klaagt over veiligheidslekken: zonder veiligheid een sessie starten is niet veilig!
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

25/08/2014 01:02:27
Anchor link
>> Ik vroeg geen beginnersles sessies, en dat is wat jij net hebt gegeven ...

Je mag best een beetje aardiger reageren als iemand je probeert te helpen.
 
Kristof Hendrickx

Kristof Hendrickx

25/08/2014 10:12:42
Anchor link
Ozzie PHP haar eerste reactie was al naast de kwestie, en nu weer, dit merk ik trouwens vaker hier op het forum dat mensen het antwoord niet weten en dan maar rond de pot komen draaien.
 
Bart V B

Bart V B

25/08/2014 10:22:52
Anchor link
Quote:
Ozzie PHP haar eerste reactie was al naast de kwestie, en nu weer, dit merk ik trouwens vaker hier op het forum dat mensen het antwoord niet weten en dan maar rond de pot komen draaien.

Volgens mij is haar een hij.
Je geeft zelf te weinig informatie.
Quote:
Nieuw probleem: hoe krijg ik een GET in een javascript mee doorgestuurd naar een andere pagina?

Laat dan eens zien HOE je dat in je javascript hebt verwerkt.
Dan weten we WAT je fout doet.
Overigens wat Santhe aangeeft klopt gewoon, dus in de phpcode zou het probleem niet meer zitten als jij het zo hebt verwerkt.
 
- SanThe -

- SanThe -

25/08/2014 10:41:03
Anchor link
Zoek het lekker zelf uit.
 
Kristof Hendrickx

Kristof Hendrickx

25/08/2014 11:42:06
Anchor link
Had ik inderdaad al gedaan, en jou hulp? die heb ik duidelijk niet gehad
 
Bart V B

Bart V B

25/08/2014 11:45:26
Anchor link
En wat was het probleem?

Toevoeging op 25/08/2014 11:45:27:

En wat was het probleem?
 
Wouter J

Wouter J

25/08/2014 12:29:29
Anchor link
Slotje.

Kristof, wanneer je nog hulp zoekt voor je probleem kun je een nieuw topic aanmaken waarin je het probleem uitlegt, wat je hebt geprobeerd, waarom het niet werkt en wat je voor hulp verwacht.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.