Notice: Undefined variable

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

Als 3D BIM add- on ontwikkelaar bij KUBUS ontwikkel je add-ons (BCF Managers genaamd) voor de toonaangevende building information modeling (BIM) programma's Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD en Tekla Structures. BCF Managers maken gegevensoverdracht mogelijk tussen BIM-software en BIMcollab. Je werkt zowel aan de front- als aan de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »

Software developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een Software developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP),

Bekijk vacature »
Une2008

une2008

09/02/2006 21:32:00
Quote Anchor link
Hoe komt dat ik zo iets te zien krijg bijna elke keer als ik een pagina van php wil bekijken???


Notice: Undefined variable: jemysql in C:\Server\Apache2\htdocs\tes.php on line 4
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 03:29:23
 
Alfred -

Alfred -

09/02/2006 21:35:00
Quote Anchor link
Ergens in je script wordt $jemysql gebruikt, maar deze variable is niet geset...
 
Une2008

une2008

09/02/2006 21:54:00
Quote Anchor link
maar deze variable is niet geset...


hoe bedoel je, wat moet ik doen om het niet meer te vertonen.
 
Frank -

Frank -

09/02/2006 21:57:00
Quote Anchor link
Je kunt je script beginnen met
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php

$jemysql
= ''; // variabele is geset, maar heeft geen inhoud

?>


Of met de functie isset() controleren of de variabele wel bestaat. In alle gevallen moet je controleren of de inhoud wel aan jouw eisen voldoet.
 
Une2008

une2008

09/02/2006 22:01:00
Quote Anchor link
sorry maar kan je het beter uit legge of zeggen wat ik moet doen want ik weet echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig van PHP niks eigelijk !


maar ik maal nieuwe pagina en tis weer zelfde

Parse error: parse error, unexpected T_VARIABLE in C:\Server\Apache2\htdocs\foto.php on line 28


???

wat moet ik doen
 
Alfred -

Alfred -

09/02/2006 22:05:00
Quote Anchor link
Tutorials doornemen over PHP.... (:
De oplossing van Frank zou trouwens perfect moeten werken... (:
 
Une2008

une2008

09/02/2006 22:09:00
Quote Anchor link
ja klopt ik heb nog eens heel goed gelezen en gedaan en nu toon die da niet meer !!


Ik heb nog een vraag en dat is belangrijker ik wil die een pagina maken met table

Links Midden Rechts


ik weet echt niet waar ik aan moet beginnen dus als je kan uitleggen of je weet een link die de oplossing van mijn vraga heeft mag je altijd laten weten dank u wel
 
Alfred -

Alfred -

09/02/2006 22:16:00
Quote Anchor link
<table width="100%" border="0">
<tr>
<td>Links</td>
<td>Midden</td>
<td>Rechts</td>
</tr>
</table>

http://www.w3schools.com/ (:
 
Une2008

une2008

09/02/2006 22:19:00
Quote Anchor link
Dus ik neem aan dat gelijk in HTML is oke met html kan ik wel werken maar nu is volgende in html paginas was een probleem ik moest elke keer als ik een link op eerste index toevoegde moest ik het in alle andere paginas zelfde doen anders was het in andere paginas niet te zien dus ik had gehoort dat in PHP alleen maar op een plaats moet invullen en dat het in andere paginas auto gemaakt wordt!!!


dank u voor de link
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

09/02/2006 22:22:00
Quote Anchor link
Ja dat kan idd omdat je maar een pagina maakt in php of je menu in de DB zet. Maar zoals Rafeal en Frank al zeiden:
Lees en leer eerst een iets over PHP.
Koop een boek volg wat online cursussen.

Je hebt er later alleen maar voordeel van
Suc6 Klaasjan
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

09/02/2006 22:22:00
Quote Anchor link
CSS tut 2
CSS tut 3
Niet met tabellen, maar des te beter...

@Rafael:
Ik lees de pagina, ik refresh en opeens heb je een andere avatar :P Was grappig effect.. Dacht even dat ik op andere pagina terecht was gekomen..
Gewijzigd op 09/02/2006 22:23:00 door Willem Jan Z
 
Une2008

une2008

09/02/2006 22:28:00
Quote Anchor link
Nu dat wij bezig zijn ik heb eigelijk de programmas volgens deze link geistalleerd

http://www.i-cey.net/handleidingen/apache-php-mysql.htm

maar nu is mijn vraag in welke map moet ik beginnen met de paginas te maken en hoe kan ik ze online zette ik heb een server bij https://www.b-one.net/ ik zal de twee linken opslaan en door lezen. dank u
 
Alfred -

Alfred -

09/02/2006 22:42:00
Quote Anchor link
Quote:
@Rafael:
Ik lees de pagina, ik refresh en opeens heb je een andere avatar :P Was grappig effect.. Dacht even dat ik op andere pagina terecht was gekomen..


M'n oude zat dus nog in de cache bij u (: Ik wissel regelmatig af (;

Quote:
maar nu is mijn vraag in welke map moet ik beginnen met de paginas te maken en hoe kan ik ze online zette ik heb een server bij https://www.b-one.net/ ik zal de twee linken opslaan en door lezen. dank u


Als je een server hebt, maw, webspace gehuurd in jouw geval, kan je verbinden naar hun ftp, via de gegevens die zij je verschaffen. Je website is dan te bereiken, via de domeinnaam die je er wss bijgekocht hebt :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.