php.ini activeren?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

17/07/2012 21:29:50
Quote Anchor link
Ik krijg steeds een lege pagina als ik een fout in mijn code heb en wil natuurlijk dat hij wel een melding geeft zodat ik weet hoe of wat. Ik begrijp niet goed hoe dit werkt. Ik heb gelezen over een php.ini bestand en ik heb die maar opties wijzigen heeft geen effect. Ik vraag me af, weet de website wel dat dit bestand gebruikt moet worden of iets dergelijks?

Ik heb nu een parse error op deze pagina.

http://www.macnoob.nl/temp_files/maggiez/gastenboek.php

Lijkt me dat hij gewoon een melding hoort te geven?
 
PHP hulp

PHP hulp

02/05/2024 09:14:17
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/07/2012 21:31:15
Quote Anchor link
Heb je een eigen server? En heb je in dat geval je je webserver al gestart na de wijzigingen in php.ini?

Indien je geen eigen server hebt, waar plaats je je php.ini bestand?
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

17/07/2012 21:33:24
Quote Anchor link
Deze website staat in een submap van een andere website. Maar het ini bestand staat in een cgi-bin map, helemaal in de root van de hoofdmap.
 
Aad B

Aad B

17/07/2012 21:42:44
Quote Anchor link
Misschien moet je gewoon php foutmeldingen aanzetten in het script dat je bouwt??

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);

//hier jouw eigen code

?>
Gewijzigd op 17/07/2012 21:44:22 door Aad B
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

17/07/2012 21:45:29
Quote Anchor link
Dat is niet echt de officiele manier?

Maar dat werkt ook niet. Misschien is het gewoon niet de juiste foutmelding?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/07/2012 21:51:26
Quote Anchor link
Heb je een bestand met daarin:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php phpinfo(); ?>
?
 
Aad B

Aad B

17/07/2012 21:52:32
Quote Anchor link
Dat is in een script de officiele manier. Zodra het script klaar is zet je display_errors voorlopig weer op 0. Zeer vreemd dat het niet werkt. Maak eens een testscript en run dat eens:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);

echo $bla;

?>
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

17/07/2012 21:54:27
Quote Anchor link
Dan geeft hij gewoon een melding ja!
 
Aad B

Aad B

17/07/2012 21:58:36
Quote Anchor link
Je kan hier wat code laten zien van je script, misschien wordt dan duidelijk waarom het geen foutmelding geeft, misschien heeft iemand hier een tip maar plaats hier geen 1000 regels want daar begint niemand aan.
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

17/07/2012 21:59:42
Quote Anchor link
Ben nu die andere pagina aan het terugzetten en kom hier achter. Als ik de volgende code plaats wordt de pagina weer wit.

if (isset($_POST['bericht']))
{// Naam ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
if ($_POST['naam'] == "")
$error[] = "<p class=\"foutmelding\">- Fout: Je hebt geen naam ingevuld.</p>";
else
$naam = $_POST['naam'];
// Email :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
if ($_POST['email'] == "")
$error[] = "<p class=\"foutmelding\">- Fout: Je hebt geen e-mailadres ingevuld.</p>";
else
$email = $_POST['email'];
// Bericht :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
$bericht = $_POST['bericht'];

if (!isset($error[0]))

{$query = "INSERT INTO $tab_gasten (naam,email,bericht)
VALUES ('".$naam."', '".$email."', '".$bericht."',)
mysql_query($query);
}
}

Toevoeging op 17/07/2012 22:01:12:

Maar goed, zal wel een beginnersfout zijn. Ik heb lange tijd niet gewerkt aan websites en moet weer helemaal from scratch beginnen. Met een hoop geknip en gepruts maakte ik vaak leuke dingen, maar nu hang ik al bij een witte pagina.
 
Aad B

Aad B

17/07/2012 22:04:55
Quote Anchor link
zet je code eens tussen php tags.
 
- SanThe -

- SanThe -

17/07/2012 22:06:26
Quote Anchor link
Blanke pagina komt vaak door het niet afsluiten van een accolade, of door het vergeten van een punt tussen twee strings en meer van dat soort dingen. Je krijgt dan gewoon helemaal niks terug van de server. Loop je script eens zorgvuldig door.
Gewijzigd op 17/07/2012 22:06:53 door - SanThe -
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

17/07/2012 22:06:41
Quote Anchor link
Ik heb tags en hem al vaak doorgelezen :S

De volledige pagina is wat veel, maar goed ik post hem toch even.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
<?php
require("include/config.inc.php");
include("include/head.php");

ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);

//$_POST = RealEscape($_POST);
$_SERVER = RealEscape($_SERVER);

//code voor escape te doen @ elementen in array

function from_array($x=null) {
  if(!isset($x)) return null;
  else if(is_string($x)) return mysql_real_escape_string($x);
  else if(is_array($x)) {
    foreach($x as $k=>$v) {
      $k2=mysql_real_escape_string($k);
      if($k!=$k2) unset($x[$k]);
      $x[$k2]=from_array($v);
    }

    return $x;
  }
}

    echo "<div id=\"bodypic3\"></div>
          <div id=\"bodytextpic\">
          <div id=\"bodytext\">
          <h1>Gastenboek</h1>"
;

if (isset($_POST['bericht']))
       {
// Naam ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    if ($_POST['naam'] == "")
       $error[] = "<p class=\"foutmelding\">- Fout: Je hebt geen naam ingevuld.</p>";
    else
       $naam = $_POST['naam'];
       // Email :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    if ($_POST['email'] == "")
       $error[] = "<p class=\"foutmelding\">- Fout: Je hebt geen e-mailadres ingevuld.</p>";
    else
       $email = $_POST['email'];
    // Bericht :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    $bericht = $_POST['bericht'];

    if (!isset($error[0]))

    {
$query = "INSERT INTO $tab_gasten (naam,email,bericht)
               VALUES ('"
.$naam."', '".$email."', '".$bericht."',)
               mysql_query($query);
    }
        }


echo $bla;

?>
Gewijzigd op 17/07/2012 22:08:02 door Ferdi Verbeek
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

17/07/2012 22:08:43
Quote Anchor link
Je controleert nergens of $_POST['naam'] bestaat.
Gebruik in php / om je $error[] ' en voor de html er in " --> scheelt je al die \
$naam aanmaken is niet nodig: je hebt de informatie beschikbaar in de $_POST waarde.
Je query is lek/je beveiligd nergens de input.
Je controleert niet of de query gelukt is/hebt geen foutafhandeling.
In dit stukje heb je ook geen verbinding met de db, maar dat zal ergens anders geregeld zijn.

Zet error-reporting helemaal boven aan je script, niet na de include.
Gewijzigd op 17/07/2012 22:10:21 door Obelix Idefix
 
Aad B

Aad B

17/07/2012 22:11:32
Quote Anchor link
zet deze code
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);
direct na de php tag en niet pas na de include/require.
Volg ook de opmerkingen van SanThe en Obelix en Idefix op.
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

17/07/2012 22:12:21
Quote Anchor link
Mmm, nou goed ik ga er morgen weer naar kijken, want kom er niet uit en begrijp er gewoon te weinig van. Zo te zien moet ik eens basic sql oefeningen gaan maken. Gaap.
 
- SanThe -

- SanThe -

17/07/2012 22:12:53
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
  $query
= "INSERT INTO $tab_gasten (naam,email,bericht)
               VALUES ('"
.$naam."', '".$email."', '".$bericht."')";
?>


... $email."', '".$bericht."',)
moet zijn:
... $email."', '".$bericht."')";
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

17/07/2012 22:15:18
Quote Anchor link
Is het verstandig om de tabelnaam in een variabele te hebben staan?
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

17/07/2012 22:16:16
Quote Anchor link
Klopt! Thanks, ah vandaar. Nou kan in ieder geval verder gaan.

Toevoeging op 17/07/2012 22:24:22:

Obelix en Idefix op 17/07/2012 22:08:43:
Je controleert nergens of $_POST['naam'] bestaat.
Gebruik in php / om je $error[] ' en voor de html er in " --> scheelt je al die \
$naam aanmaken is niet nodig: je hebt de informatie beschikbaar in de $_POST waarde.
Je query is lek/je beveiligd nergens de input.
Je controleert niet of de query gelukt is/hebt geen foutafhandeling.
In dit stukje heb je ook geen verbinding met de db, maar dat zal ergens anders geregeld zijn.

Zet error-reporting helemaal boven aan je script, niet na de include.


Waarom niet $naam? Hoe zou het anders moeten? Dit is toch om te zeggen welke info bij wat hoort? Heb nu variabelen erbij gezet, maar krijg gewoon een dubbele melding nu :P Snap dat nog niet.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
$naam = $_POST['naam'];
$email  = $_POST['email'];
$bericht  = $_POST['bericht'];


Toevoeging op 17/07/2012 22:35:11:

Goed, in ieder geval bedankt allemaal weer. Ik ga morgen eens verder. Ik moet nog veel leren. Ik begrijp aardig wat, maar meer wat er gebeurt dan wat het betekent.

Het lijkt mij dat je bij een form aangeeft bij iedere informatie die ingevuld wordt bij welke tag dat hoort. En vervolgens welke tag in welke positie in een tabel moet staan. Maar ik begrijp dat POST en het variabelen verhaal niet geloof ik.
Gewijzigd op 17/07/2012 22:25:43 door Ferdi Verbeek
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

18/07/2012 09:16:07
Quote Anchor link
Ferdi Verbeek op 17/07/2012 22:16:16:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
$naam = $_POST['naam'];
$email  = $_POST['email'];
$bericht  = $_POST['bericht'];


Je hebt de gegevens zoals die via het formulier gepost zijn in een variabele staan: $_POST['naam_variabel']. Waarom zou je dan een nieuwe variabele ($variabele_naam) gaan aanmaken? Je kunt waar je nu $variabele_naam gebruikt, toch ook prima $_POST['variabele_naam'] gebruiken?!

Voor variabele_naam kun je in jouw situatie lezen zowel naam, email als bericht.

Voordelen: minder belasting van geheugen, minder variabelen, minder typewerk (en dus kans op fouten) en je weet altijd dat zo'n $_POST vanuit een 'externe' bron komt (en je dus voorzichtig moet zijn met (het weergeven/verwerken van) de inhoud er van). Van $variabele_naam weet je dit niet: die kun je ook zelf hebben aangemaakt in het script.

Misschien als voorbeeld: wat jij nu doet is je legt je boodschappen van het ene winkelwagentje, wat door anderen! is volgeladen, in je eigen winkelwagentje (zonder enige vorm van controle op betrouwbaarheid (lust je wel alles, is het nog houdbaar)) waar (misschien) al eigen boodschappen in zitten en daarmee ga je naar de kassa. Vraag is hoe jij straks nog weet welke boodschappen van jou zijn (en dus 'veilig') en welke er door een ander is ingelegd (per definitie onveilig). Veiliger is het dus om het in 2 winkelwagentjes te laten liggen. Misschien onhandig om naar de kassa te gaan. Als je het dan toch in 1 winkelwagentje wilt, zul je heeeeel goed moeten controleren of de boodschappen voldoen aan jouw criteria.
Gewijzigd op 18/07/2012 09:22:59 door Obelix Idefix
 
- SanThe -

- SanThe -

18/07/2012 10:25:14
Quote Anchor link
Obelix en Idefix op 18/07/2012 09:16:07:
Misschien als voorbeeld: wat jij nu doet is je legt je boodschappen van het ene winkelwagentje, wat door anderen! is volgeladen, in je eigen winkelwagentje (zonder enige vorm van controle op betrouwbaarheid (lust je wel alles, is het nog houdbaar)) waar (misschien) al eigen boodschappen in zitten en daarmee ga je naar de kassa. Vraag is hoe jij straks nog weet welke boodschappen van jou zijn (en dus 'veilig') en welke er door een ander is ingelegd (per definitie onveilig). Veiliger is het dus om het in 2 winkelwagentjes te laten liggen.


Leuk voorbeeld. ;-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.