php.ini activeren?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een bedrijf in de omgeving van Utrecht! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als C#.NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving van Utrecht. Je zult gaan samenwerken met collega's die over de hele wereld verspreid zitten. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en werkt met de nieuwste technieken. Als C#.NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je blijft op de hoogte van

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

17/07/2012 21:29:50
Quote Anchor link
Ik krijg steeds een lege pagina als ik een fout in mijn code heb en wil natuurlijk dat hij wel een melding geeft zodat ik weet hoe of wat. Ik begrijp niet goed hoe dit werkt. Ik heb gelezen over een php.ini bestand en ik heb die maar opties wijzigen heeft geen effect. Ik vraag me af, weet de website wel dat dit bestand gebruikt moet worden of iets dergelijks?

Ik heb nu een parse error op deze pagina.

http://www.macnoob.nl/temp_files/maggiez/gastenboek.php

Lijkt me dat hij gewoon een melding hoort te geven?
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 06:54:28
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/07/2012 21:31:15
Quote Anchor link
Heb je een eigen server? En heb je in dat geval je je webserver al gestart na de wijzigingen in php.ini?

Indien je geen eigen server hebt, waar plaats je je php.ini bestand?
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

17/07/2012 21:33:24
Quote Anchor link
Deze website staat in een submap van een andere website. Maar het ini bestand staat in een cgi-bin map, helemaal in de root van de hoofdmap.
 
Aad B

Aad B

17/07/2012 21:42:44
Quote Anchor link
Misschien moet je gewoon php foutmeldingen aanzetten in het script dat je bouwt??

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);

//hier jouw eigen code

?>
Gewijzigd op 17/07/2012 21:44:22 door Aad B
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

17/07/2012 21:45:29
Quote Anchor link
Dat is niet echt de officiele manier?

Maar dat werkt ook niet. Misschien is het gewoon niet de juiste foutmelding?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/07/2012 21:51:26
Quote Anchor link
Heb je een bestand met daarin:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php phpinfo(); ?>
?
 
Aad B

Aad B

17/07/2012 21:52:32
Quote Anchor link
Dat is in een script de officiele manier. Zodra het script klaar is zet je display_errors voorlopig weer op 0. Zeer vreemd dat het niet werkt. Maak eens een testscript en run dat eens:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);

echo $bla;

?>
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

17/07/2012 21:54:27
Quote Anchor link
Dan geeft hij gewoon een melding ja!
 
Aad B

Aad B

17/07/2012 21:58:36
Quote Anchor link
Je kan hier wat code laten zien van je script, misschien wordt dan duidelijk waarom het geen foutmelding geeft, misschien heeft iemand hier een tip maar plaats hier geen 1000 regels want daar begint niemand aan.
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

17/07/2012 21:59:42
Quote Anchor link
Ben nu die andere pagina aan het terugzetten en kom hier achter. Als ik de volgende code plaats wordt de pagina weer wit.

if (isset($_POST['bericht']))
{// Naam ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
if ($_POST['naam'] == "")
$error[] = "<p class=\"foutmelding\">- Fout: Je hebt geen naam ingevuld.</p>";
else
$naam = $_POST['naam'];
// Email :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
if ($_POST['email'] == "")
$error[] = "<p class=\"foutmelding\">- Fout: Je hebt geen e-mailadres ingevuld.</p>";
else
$email = $_POST['email'];
// Bericht :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
$bericht = $_POST['bericht'];

if (!isset($error[0]))

{$query = "INSERT INTO $tab_gasten (naam,email,bericht)
VALUES ('".$naam."', '".$email."', '".$bericht."',)
mysql_query($query);
}
}

Toevoeging op 17/07/2012 22:01:12:

Maar goed, zal wel een beginnersfout zijn. Ik heb lange tijd niet gewerkt aan websites en moet weer helemaal from scratch beginnen. Met een hoop geknip en gepruts maakte ik vaak leuke dingen, maar nu hang ik al bij een witte pagina.
 
Aad B

Aad B

17/07/2012 22:04:55
Quote Anchor link
zet je code eens tussen php tags.
 
- SanThe -

- SanThe -

17/07/2012 22:06:26
Quote Anchor link
Blanke pagina komt vaak door het niet afsluiten van een accolade, of door het vergeten van een punt tussen twee strings en meer van dat soort dingen. Je krijgt dan gewoon helemaal niks terug van de server. Loop je script eens zorgvuldig door.
Gewijzigd op 17/07/2012 22:06:53 door - SanThe -
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

17/07/2012 22:06:41
Quote Anchor link
Ik heb tags en hem al vaak doorgelezen :S

De volledige pagina is wat veel, maar goed ik post hem toch even.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
<?php
require("include/config.inc.php");
include("include/head.php");

ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);

//$_POST = RealEscape($_POST);
$_SERVER = RealEscape($_SERVER);

//code voor escape te doen @ elementen in array

function from_array($x=null) {
  if(!isset($x)) return null;
  else if(is_string($x)) return mysql_real_escape_string($x);
  else if(is_array($x)) {
    foreach($x as $k=>$v) {
      $k2=mysql_real_escape_string($k);
      if($k!=$k2) unset($x[$k]);
      $x[$k2]=from_array($v);
    }

    return $x;
  }
}

    echo "<div id=\"bodypic3\"></div>
          <div id=\"bodytextpic\">
          <div id=\"bodytext\">
          <h1>Gastenboek</h1>"
;

if (isset($_POST['bericht']))
       {
// Naam ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    if ($_POST['naam'] == "")
       $error[] = "<p class=\"foutmelding\">- Fout: Je hebt geen naam ingevuld.</p>";
    else
       $naam = $_POST['naam'];
       // Email :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    if ($_POST['email'] == "")
       $error[] = "<p class=\"foutmelding\">- Fout: Je hebt geen e-mailadres ingevuld.</p>";
    else
       $email = $_POST['email'];
    // Bericht :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    $bericht = $_POST['bericht'];

    if (!isset($error[0]))

    {
$query = "INSERT INTO $tab_gasten (naam,email,bericht)
               VALUES ('"
.$naam."', '".$email."', '".$bericht."',)
               mysql_query($query);
    }
        }


echo $bla;

?>
Gewijzigd op 17/07/2012 22:08:02 door Ferdi Verbeek
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

17/07/2012 22:08:43
Quote Anchor link
Je controleert nergens of $_POST['naam'] bestaat.
Gebruik in php / om je $error[] ' en voor de html er in " --> scheelt je al die \
$naam aanmaken is niet nodig: je hebt de informatie beschikbaar in de $_POST waarde.
Je query is lek/je beveiligd nergens de input.
Je controleert niet of de query gelukt is/hebt geen foutafhandeling.
In dit stukje heb je ook geen verbinding met de db, maar dat zal ergens anders geregeld zijn.

Zet error-reporting helemaal boven aan je script, niet na de include.
Gewijzigd op 17/07/2012 22:10:21 door Obelix Idefix
 
Aad B

Aad B

17/07/2012 22:11:32
Quote Anchor link
zet deze code
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);
direct na de php tag en niet pas na de include/require.
Volg ook de opmerkingen van SanThe en Obelix en Idefix op.
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

17/07/2012 22:12:21
Quote Anchor link
Mmm, nou goed ik ga er morgen weer naar kijken, want kom er niet uit en begrijp er gewoon te weinig van. Zo te zien moet ik eens basic sql oefeningen gaan maken. Gaap.
 
- SanThe -

- SanThe -

17/07/2012 22:12:53
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
  $query
= "INSERT INTO $tab_gasten (naam,email,bericht)
               VALUES ('"
.$naam."', '".$email."', '".$bericht."')";
?>


... $email."', '".$bericht."',)
moet zijn:
... $email."', '".$bericht."')";
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

17/07/2012 22:15:18
Quote Anchor link
Is het verstandig om de tabelnaam in een variabele te hebben staan?
 
Ferdi Verbeek

Ferdi Verbeek

17/07/2012 22:16:16
Quote Anchor link
Klopt! Thanks, ah vandaar. Nou kan in ieder geval verder gaan.

Toevoeging op 17/07/2012 22:24:22:

Obelix en Idefix op 17/07/2012 22:08:43:
Je controleert nergens of $_POST['naam'] bestaat.
Gebruik in php / om je $error[] ' en voor de html er in " --> scheelt je al die \
$naam aanmaken is niet nodig: je hebt de informatie beschikbaar in de $_POST waarde.
Je query is lek/je beveiligd nergens de input.
Je controleert niet of de query gelukt is/hebt geen foutafhandeling.
In dit stukje heb je ook geen verbinding met de db, maar dat zal ergens anders geregeld zijn.

Zet error-reporting helemaal boven aan je script, niet na de include.


Waarom niet $naam? Hoe zou het anders moeten? Dit is toch om te zeggen welke info bij wat hoort? Heb nu variabelen erbij gezet, maar krijg gewoon een dubbele melding nu :P Snap dat nog niet.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
$naam = $_POST['naam'];
$email  = $_POST['email'];
$bericht  = $_POST['bericht'];


Toevoeging op 17/07/2012 22:35:11:

Goed, in ieder geval bedankt allemaal weer. Ik ga morgen eens verder. Ik moet nog veel leren. Ik begrijp aardig wat, maar meer wat er gebeurt dan wat het betekent.

Het lijkt mij dat je bij een form aangeeft bij iedere informatie die ingevuld wordt bij welke tag dat hoort. En vervolgens welke tag in welke positie in een tabel moet staan. Maar ik begrijp dat POST en het variabelen verhaal niet geloof ik.
Gewijzigd op 17/07/2012 22:25:43 door Ferdi Verbeek
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

18/07/2012 09:16:07
Quote Anchor link
Ferdi Verbeek op 17/07/2012 22:16:16:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
$naam = $_POST['naam'];
$email  = $_POST['email'];
$bericht  = $_POST['bericht'];


Je hebt de gegevens zoals die via het formulier gepost zijn in een variabele staan: $_POST['naam_variabel']. Waarom zou je dan een nieuwe variabele ($variabele_naam) gaan aanmaken? Je kunt waar je nu $variabele_naam gebruikt, toch ook prima $_POST['variabele_naam'] gebruiken?!

Voor variabele_naam kun je in jouw situatie lezen zowel naam, email als bericht.

Voordelen: minder belasting van geheugen, minder variabelen, minder typewerk (en dus kans op fouten) en je weet altijd dat zo'n $_POST vanuit een 'externe' bron komt (en je dus voorzichtig moet zijn met (het weergeven/verwerken van) de inhoud er van). Van $variabele_naam weet je dit niet: die kun je ook zelf hebben aangemaakt in het script.

Misschien als voorbeeld: wat jij nu doet is je legt je boodschappen van het ene winkelwagentje, wat door anderen! is volgeladen, in je eigen winkelwagentje (zonder enige vorm van controle op betrouwbaarheid (lust je wel alles, is het nog houdbaar)) waar (misschien) al eigen boodschappen in zitten en daarmee ga je naar de kassa. Vraag is hoe jij straks nog weet welke boodschappen van jou zijn (en dus 'veilig') en welke er door een ander is ingelegd (per definitie onveilig). Veiliger is het dus om het in 2 winkelwagentjes te laten liggen. Misschien onhandig om naar de kassa te gaan. Als je het dan toch in 1 winkelwagentje wilt, zul je heeeeel goed moeten controleren of de boodschappen voldoen aan jouw criteria.
Gewijzigd op 18/07/2012 09:22:59 door Obelix Idefix
 
- SanThe -

- SanThe -

18/07/2012 10:25:14
Quote Anchor link
Obelix en Idefix op 18/07/2012 09:16:07:
Misschien als voorbeeld: wat jij nu doet is je legt je boodschappen van het ene winkelwagentje, wat door anderen! is volgeladen, in je eigen winkelwagentje (zonder enige vorm van controle op betrouwbaarheid (lust je wel alles, is het nog houdbaar)) waar (misschien) al eigen boodschappen in zitten en daarmee ga je naar de kassa. Vraag is hoe jij straks nog weet welke boodschappen van jou zijn (en dus 'veilig') en welke er door een ander is ingelegd (per definitie onveilig). Veiliger is het dus om het in 2 winkelwagentjes te laten liggen.


Leuk voorbeeld. ;-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.