PHP.ini USER.ini

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in één van de 5 IT teams van dit bedrijf. Jullie werken op basis van interne klantprojecten aan voornamelijk webapplicaties. Dit betekent dat jij continu uitgedaagd wordt en veelal met verschillende soorten projecten bezig bent. Het gave is dan ook dat jullie als team samen bekijken welke technieken het beste passen bij het project waar jullie verantwoordelijk voor zijn. Zo kan het zijn dat jij als .NET developer gaat werken aan een project, maar dat jullie als team liever gebruik maken van Haskell of F# om de klus te klaren.

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden gebouwd, of grote complexe wijzigingen worden doorgevoerd op bestaande omgevingen. Je kunt (afhankelijk van jouw wensen en doelen) dus afwisselend werken in beide teams. Hiernaast participeer je in het Chapter Front-end development waar gezamenlijk kennis en ervaring wordt gedeeld. Als Front-end developer is het jouw doel

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Front-end developer wanted! (Angular, React, Vue.j

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 13:05:52
Quote Anchor link
Ik heb een vraag en zou graag hulp willen.
Ik heb een webshop, alles loopt goed behalve dan dat er nu aangegeven wordt dat:
De waarde van de PHP.ini instelling "max_input_vars" moet verhoogd worden naar 15000 om dit product op te kunnen slaan.
Mijn hosting kan dit niet aanpassen omdat het shared hosting is.
Nu heb ik begrepen dat je zelf een user.ini kunt maken waardoor deze instelling de php.ini override.
Is dit mogelijk? en waar moet ik beginnen? hoe doe ik dat?
Gewijzigd op 23/11/2018 13:13:16 door Gea Veen
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 16:06:14
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

23/11/2018 13:35:26
 
Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 13:42:03
Quote Anchor link
Deze heb ik gelezen.
Er staat: In dit bestand kan je verder de documentatie van PHP.net gebruiken om de overige instellingen hierin te zetten.
Er zal bedoelt worden PHP.ini neem ik aan?
Moet ik dan de gehele PHP.ini pagina copieëren en deze aanpassen en user.ini noemen?
En waar plaats ik de user.ini?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2018 13:46:39
Quote Anchor link
Als ik mij niet vergis geeft de output van phpinfo() meer duidelijkheid over de locatie van de 'Configuration Files'.

Dit verschilt vaak per webserver-setup.
 
Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 13:48:18
Quote Anchor link
Ik weet waar de PHP.ini staat maar kan er niet bij, is onbereikbaar voor mij.

Toevoeging op 23/11/2018 13:52:44:

Ik ben een leek op PHP gebied en mijn hosting is niet erg gewillig mij hiermee te helpen, vandaar dat ik mijn vraag hier heb geplaatst.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2018 13:57:02
Quote Anchor link
Heb je al phpinfo() bekeken?
Misschien werkt een additionele php.ini niet, en moet je .htaccess gebruiken.
 
Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 14:01:10
Quote Anchor link
Ja, https://gemfootwear.com/phpinfo.php
Heb al geprobeerd die aan te passen maar dan werkt de website niet meer.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

23/11/2018 14:07:00
Quote Anchor link
>> Moet ik dan de gehele PHP.ini pagina copieëren en deze aanpassen en user.ini noemen?
En waar plaats ik de user.ini?

Nee, je wilde toch alleen max_input_vars aanpassen naar 15000?

Dan zet je in het bestandje:

max_input_vars = 15000

Het bestandje sla je op als .user.ini (let op de punt aan het begin) en plaats je in de map public_html
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2018 14:07:31
Quote Anchor link
Ik zou het eens in .htaccess plaatsen.
Let wel op dat dit anders werkt dan een instelling in een ini.file.

Dit moet werken:
php_value max_input_vars 15000


Trouwens, waarom 15.000 inputvelden?
Dat is much overkill.
 
Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 14:11:02
Quote Anchor link
Dat klopt.
Ik heb drie producten in 6 maten en daarvan keuze uit 100 per maat per product.


Toevoeging op 23/11/2018 14:13:55:

Dit staat in de .htaccess:
#<head>
#<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
#</head>
####SUBDOMAINS_HEADER####
RewriteEngine on
#RULE:,gemfootwear.com,/gemfootwear.com
#RULE:www,gemfootwear.com,/gemfootwear.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^gemfootwear.com$
RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/gemfootwear.com/
RewriteRule (.*) /gemfootwear.com/$1 [last]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.gemfootwear.com$
RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/gemfootwear.com/
RewriteRule (.*) /gemfootwear.com/$1 [last]
####SUBDOMAINS_TAILER####</pre>
#NL: Place your custom rules here
#EN: Plaats je eigen regels hier
####CUSTOM_TAILER####</pre>
####ERROR_TAILER####</pre>

Waar moet ik het plaatsen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2018 14:14:11
Quote Anchor link
Kom je dan niet op 1.800 uit?
Ik zou het bovenaan plaatsen. Maar wat doet die gecommentariseerde HTML daar? :-p

Als het niet werkt, zal de error_log wel meer vertellen.
Gewijzigd op 23/11/2018 14:15:41 door - Ariën -
 
Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 14:16:46
Quote Anchor link
Ja klopt maar er staan per product ook 100 foto's opgeslagen.
Ik vermoed dat het daaraan ligt.

Toevoeging op 23/11/2018 14:18:04:

Goeie vraag, geen idee?
Heb de .htaccess zo net van de FTP server gehaald

Toevoeging op 23/11/2018 14:19:42:

Ik had de .htaccess aangepast maar dan krijg ik dit te zien op website:

Server fout!

De server kreeg een interne fout en kon uw vraag niet beantwoorden. De server is overbelast of er was een fout in een CGI script.

Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Error 500
gemfootwear.com
Apache/2.4.29 (Debian)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

23/11/2018 14:28:02
Quote Anchor link
Heb je dit nu al geprobeerd?
Ozzie PHP op 23/11/2018 14:07:00:
>> Moet ik dan de gehele PHP.ini pagina copieëren en deze aanpassen en user.ini noemen?
En waar plaats ik de user.ini?

Nee, je wilde toch alleen max_input_vars aanpassen naar 15000?

Dan zet je in het bestandje:

max_input_vars = 15000

Het bestandje sla je op als .user.ini (let op de punt aan het begin) en plaats je in de map public_html
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2018 14:29:45
Quote Anchor link
En wat zegt de error_log? Ook fouten in .htaccess worden hierin vermeld.
 
Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 14:35:54
Quote Anchor link
Ja, het werkt, het is gelukt!
.user.ini met de code max_input_vars = 15000 in map public_html geplaatst.
Dankjewel Ariën en Ozzie!
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2018 14:37:09
Quote Anchor link
Gea Veen op 23/11/2018 14:16:46:
Ja klopt maar er staan per product ook 100 foto's opgeslagen.

En je voegt dus ook in één klap 100 foto's toe dan?
Het gaat hier om inputvelden.
Gewijzigd op 23/11/2018 14:37:36 door - Ariën -
 
Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 14:39:29
Quote Anchor link
Ja, ik heb 100 foto's per product toevoegd.
Ik begrijp dat het om inputvelden gaat maar merkte wel dat wanneer er meer foto's werden toegevoegd de BackOffice niet goed meer werkte en ik steeds deze melding kreeg.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2018 14:55:10
Quote Anchor link
Onthoud wel dat dit niet echt gewenst is. Die beperking is er niet voor niets, en vooral op een shared server met meerdere mensen. Ik raad aan om eens met de bouwer van het script te kijken naar een oplossing, of mogelijk een VPS te nemen.
 
Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 15:05:47
Quote Anchor link
Dankjewel voor de tip. Ga ik doen!
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

23/11/2018 16:32:55
Quote Anchor link
Als PHP in CGI-modus draait (wat aangeraden wordt) en niet als Apache module dan kun je blijkbaar geen php_value of php_flag directives in .htaccess bestanden gebruiken. Dat is mogelijk de reden dat je 500 Internal Server Errors krijgt. Je zult dit dan dus op een andere manier moeten instellen.

Gelukkig is de max_input_vars een PHP_INI_PERDIR directive, dit houdt in dat je deze in kunt stellen middels php.ini, .htaccess (maar die viel dus af), httpd.conf of .user.ini.

Overigens lijkt deze webshop op nginx te draaien, dus dat Apache/2.4.29 (Debian) hierboven lijkt mij niet kloppen?

Nog wat verder graven: php_flag en php_value waren blijkbaar Apache specifieke directives, dus wellicht als je enkel in je .htaccess het volgende toevoegt:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
max_input_vars = 15000

(dus zonder php_value) dan werkt dit mogelijk wel en heb je dus dat extra .user.ini bestand niet nodig.
 
Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 20:26:37
Quote Anchor link
Werkt dat dan beter? of kan ik het zo laten?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.