[Preview] Bounty's place ...

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

BPM Developer

Je levert een belangrijke bijdrage aan de optimalisatie en inrichting van onze processen. Voor ons hoofdkantoor in Waalwijk zoeken wij een BPM Developer voor 32 tot 40 uur per week. Als BPM Developer lever je een belangrijke bijdrage aan de optimalisatie en inrichting van onze processen. Je levert een coördinerende en uitvoerende bijdrage in elke fase van de digitalisering van ons bedrijf. DMG, een huis vol mogelijkheden. DMG werkt met de software van Pegasystems. We werken zeer nauw samen met de Pega organisatie in NL, USA en India. DMG is begonnen met de invoering van Customer Service, Sales en Field

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Ben jij een slimme en klantgerichte applicatiebeheerder met oog voor detail die gestructureerd werkt, en wil je graag bij een leuk middelklein bedrijf met aardige en capabele mensen werken? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen interessante software op het gebied van IT Operations Analytics, die we leveren aan grote bedrijven in Europa en de Verenigde Staten. Voor de dienstverlening aan onze Europese klanten zoeken wij een enthousiaste functioneel applicatiebeheerder. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het beheren van onze applicatie voor klanten die de software in de cloud draaien. Je richt klantomgevingen in, controleert dagelijks of alles goed loopt, lost

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een mooie en innovatieve multinational in de regio Utrecht. Ze staan bekend om de hoge kwaliteit van dienstverlening en streven ernaar dit continu te verbeteren. Om dit te kunnen doen zijn zij opzoek naar een Software Developer. Als C# .NET Developer ga je aan de slag met het ontwikkelen van bedrijf kritische software en applicaties. Zo zijn er applicaties en software die van belang zijn voor de bedrijfsvoering, de medewerkers van de organisatie, maar ook voor het klantenbestand van de organisatie. Het landschap is zowel functioneel als technisch en daarmee erg breed. Je komt te werken

Bekijk vacature »

IT-Traineeship junior software programmeur

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van ongeveer 4 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af

Bekijk vacature »

Medior fullstack .NET developer

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een grote internationale speler. Ze investeren steeds in het uitbreiden van het analyse- en servicepakket om de klanten goed van dienst te kunnen blijven. Naast Nederland zijn er nog enkele andere locaties in Europa waar ze zijn gevestigd. IT is verspreid over alle vestigingen. Op elke locatie zijn Developers en System engineers aanwezig. Onze klant is marktleider binnen het gebied waarin zij actief zijn. Nu zijn wij op zoek naar verschillende developers, die er samen met het andere personeel, 110% voor willen gaan. Functieomschrijving Medior fullstack .NET Developer .Net code schrijven; Onderhoud van bestaande applicaties; Meewerken

Bekijk vacature »

Developer Python Azure Financial Organisation

Bedrijfsomschrijving You will work with a major bank in the Netherlands that is digitalizing very quick. The IT department is facing enormous challenges and works on new initiatives to improve the business. This vacancy is in the IT department that is focused on Risk Enterprises. This department builds systems and models, which help the business to calculate, predict and prevent risks for internal and external customers. You will work in within a team that is end-to-end responsible for the RAP platform, a data lake used for (Credit Risk) Data Modelling purposes. The team is working fully Agile DevOps and has

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer gezocht (C#, .NET Core, Azur

Bedrijfsomschrijving Mijn klant is een middelgrote organisatie, gevestigd in Wassenaar. In totaal werken hier inmiddels ruim 25 personen, waarvan ongeveer de helft als Software Developer werkt. Het is een uiterst professionele organisatie waar ontzettend mooie producten gebouwd worden, maar waar toch een hele prettige en informele sfeer hangt. Iedereen krijgt de ruimte om zichzelf te zijn en ieder zijn inbreng wordt gewaardeerd. Dit is ook een belangrijke kernwaarde binnen de organisatie; iedereen moet zichzelf kunnen zijn en de ruimte krijgen om binnen een relaxte sfeer zichzelf verder te ontwikkelen. Het is een financieel gezonde organisatie waar, dankzij aanhoudende groei, nu

Bekijk vacature »

GEO-ICT/Smallworld GIS Ontwikkelaar

Bij onze klanten vormen Geographical Information System (GIS) systemen de basis van Asset Data Management. Zie jij het als een uitdaging om als onderdeel van een DEVOPS team de systemen van onze klanten te helpen vormgeven en continu te verbeteren? Wat ga je doen? Ons team heeft als doel nog relevanter te worden voor onze klantengroep van netbeheerders. Wij hebben een grote GEO-ICT Practice en daarmee zijn we in staat een fundamenteel deel van de basisregistratie van assets voor onze klanten vorm te geven. Dat doen we door het bedenken van concepten, onze klanten te adviseren op GEO-ICT gebied en

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en onderhoud. Deze applicatie omgevingen draaien voor verschillende klanten op verschillende machines en robots. De applicaties zijn verantwoordelijk voor het aansturen en monitoren van de processen, machines en robots. Doordat je intern erg breed georiënteerd bent, ben je echt

Bekijk vacature »

IT-traineeship Low Code Developer

Vind jij het leuk om veel contact te hebben met een klant en je te verdiepen in een domein? Lijkt het je interessant om enerzijds met de klant mee te denken, maar tegelijkertijd ook zelf een bijdrage te leveren aan de implementatie van een IT oplossing? Wij zijn op zoek naar starters die aan de slag willen als low-code engineer. In deze functie bouw je aan applicaties met behulp van een low-code platform, zoals Outsystems, Blueriq, Mendix of Pega. Dergelijke platformen stellen je in staat om snel een werkende applicatie te ontwikkelen en zijn hierdoor heel geschikt voor maatwerk projecten.

Bekijk vacature »

PHP Developer / Drupal / Symfony / API's

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant, een vooruitstrevend en informeel bedrijf in het zuiden des lands, zoeken wij een ervaren PHP Developer. Het bedrijf, dat bestaat uit zo'n 25 mensen, maakt slimme online oplossingen voor diverse klanten in de regio maar ook internationaal. Voor grote hoeveelheden data gebruiken ze een Drupal gebaseerd platform en hieraan wordt ontwikkeld met PHP, Symfony en Javascript. Ook werk je aan koppelingen met andere applicaties via API's. Er lopen diverse toffe projecten waar je als ervaren ontwikkelaar aan bij kan dragen, zo loopt er momenteel een internationaal project waarin data vanuit een grote telescoop wordt gecentraliseerd in

Bekijk vacature »

Senior C# Developer

UPS Nederland zoekt een Senior Developer C# * Remote werken mogelijk Wil jij werken aan complexe IT-systemen bij een van de grootste logistieke werkgevers ter wereld? Als ontwikkelaar bij UPS werk je aan opkomende technologieën en DevOps processen om ervoor te zorgen dat onze logistieke processen zo soepel en efficiënt mogelijk verlopen. Dit ga je doen Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en concepten, bouwt efficiënte en testbare code, identificeert en integreert modulaire

Bekijk vacature »

Full stack developer - Oil & Gas unit

Ben jij een allround ontwikkelaar die wil bijdragen aan de energietransitie? Lees dan verder! Wat ga je doen? Als Full Stack Java Ontwikkelaar draag je verantwoordelijkheid voor het gehele proces van het omzetten van wensen, problemen of vragen naar concrete oplossingen. Integratie, testen, vastleggen van kennis en beslissingen, problem management en automation zijn onderdeel van je takenpakket in zowel SAFE of DevOps gestuurde omgevingen als ook in omgevingen die nog werken volgens het traditionele waterval model. Als ontwikkelaar krijg je alle mogelijkheden om je technisch verder te ontwikkelen en samen te werken met gedreven collega's. Wat breng je mee? •

Bekijk vacature »

Front-end Developer / Angular

Bedrijfsomschrijving Als Front-end Developer ga je in een DevOps team aan de nieuwste digitale technologieën werken om klanten over de hele wereld te ondersteunen met het optimaliseren van (afval)waterzuivering systemen. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning zorgen jij en je team voor inzichten die ernstige milieu en watervervuiling weten te voorkomen. Jouw ervaring als Front-end developer zorgt ervoor dat deze klanten altijd de nieuwste gebruikersinterfaces hebben en zo makkelijk mogelijk deze data kunnen lezen. Zo is de organisatie al meer dan honderd jaar actief bezig met het aanpakken van confrontaties

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Bedrijfsomschrijving Als Senior Java Developer kom je te werken bij een internationaal gerenommeerd onderzoeksinstituut. Dagelijks is dit instituut verantwoordelijk voor de juiste samenwerking, toegankelijkheid en communicatie voor circa 9000 interne gebruikers. In een team van elf ontwikkelaars ben je als Senior Java Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van functionele ontwerpen naar technische oplossingen. Deze projecten bestaan o.a. projecten zoals het implementeren van Elastic Search en het koppelen van CMS. Ook fungeer je als vraagbaak voor je collega’s op het gebied van backend softwareontwikkeling. Daarnaast denk je graag mee op het gebied van architectuur qua mogelijke oplossingen en innovatie. Momenteel zijn

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

B L

B L

31/01/2008 21:27:00
Anchor link
Klik voor previeuw

Ik ben dus een tijdje geleden gestart met het verdiepen in het design van site's , ik ben nog maar een echte beginner dus vergeef me als er iets niet echt goed is :P
Het is uiteindelijk ook maar een previeuw en er wordt vollop aan de eigenlijke site gewerkt , maar toch zou ik al willen bekijken wat voor reacties erop terugkomen en wat ik eraan zou kunnen aanpassen om de site overzichtelijker en aantrekkelijker te maken..
Alle commentaar is welkom !!

PHP hulp

PHP hulp

16/05/2021 05:05:44

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

31/01/2008 21:28:00
Anchor link
Ik vind dat je teveel beveling gebruikt. Daardoor krijg je een beetje een Web 1.0 uitstraling.

B L

B L

31/01/2008 21:30:00
Anchor link
Wat bedoel je precies met beveling ?

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

31/01/2008 21:53:00
Anchor link
Niet echt veel speciaals.. Meer web1.0 idd

Wouter K

Wouter K

31/01/2008 21:57:00
Anchor link
dikke borders dat is echt lelijk.
Voor een mooie web2.0 zoals de meeste zeggen moet je echt Futuristisch gaan bouw, dus echt flash(y)..

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

31/01/2008 22:00:00
Anchor link
Wat heeft flash nou met web2.0 te maken?

Eerder javascript (en ajax)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend

Wouter K

Wouter K

31/01/2008 22:09:00
Anchor link
Tommy schreef op 31.01.2008 22:00:
Wat heeft flash nou met web2.0 te maken?

Eerder javascript (en ajax)

Flash , Ja ik bedoel maar omdat ik er de juiste woorden niet kon vinden het is nu allemaal meer zo 3D of wat ik ook moet zeggen.

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

31/01/2008 22:11:00
Anchor link
Hoe de hell wil jij iets 3D's uit iemands scherm toveren?

- -

- -

31/01/2008 22:25:00
Anchor link
Tommy. Wouter probeert interessant te doen.

@TS: Als dit je eerste website is, is hij wel leuk. Maar ik zou toch even kijken op google naar css html ajax web2.0. Zoals je ziet, zien die er net iets aantrekkelijker uit :-)

B L

B L

31/01/2008 22:25:00
Anchor link
Hmm , ik heb een voorkeur voor wat simpel , een echte site waarbij pagina na pagina ingezoomt , verkleurt , veranderd etc. vind ik wat slordig , maar ik probeer er wat van te maken ;) :P

Robert Deiman

Robert Deiman

31/01/2008 22:27:00
Anchor link
@Tommy

Ik denk dat wouter meer iets bedoelde als "flitsend en strak". Maar eigenlijk is web2.0 niet de layout, maar het gebeuren eromheen (systeem)

Quote:
De term Web 2.0 verwijst naar wat sommigen zien als de tweede fase in de ontwikkeling van het World Wide Web. Het gaat over de verandering van een verzameling websites naar een volledig platform voor interactieve webapplicaties voor eindgebruikers op het World Wide Web. Volgens sommigen zullen deze uiteindelijk losstaande lokaal geïnstalleerde software overbodig maken.
Naast de technische vernieuwingen wordt Web 2.0 vaak ook in verband gebracht met een bepaalde visuele stijl. Er moet echter rekening mee worden gehouden dat grafische elementen geen integraal deel uitmaken van Web 2.0, noch vasthangen aan de evolutie die Web 2.0 eigenlijk is. Grafische tendensen doen zich volledig los van technische, sociologische en marketinggerichte evoluties voor.

Daar waar de evolutie naar technieken als AJAX, gebruikersgegenereerde inhoud en een verhoogde semantiek nog lange tijd zullen bestaan, omdat ze een echte (r)evolutie betekend hebben, zal de grafische schil die de technologie toegankelijk maakt volledig onafhankelijk hiervan veranderen.

Visuele elementen die vaak terugkomen in Web 2.0-sites zijn onder meer:

* Kleurverlopen (gradients)
* Ronde hoeken
* Achtergronden met diagonale arceringen
* Een 'natte vloer'-effect
* Grote lettertypes
* Een 'supermarktsticker', vaak met een kreet zoals 'beta'

Kleurverlopen en ronde hoeken is wel duidelijk denk ik zo. Het natte vloer effect, in je header een text met weerspiegeling. En de supermarktsticker is voor over de header, het formaat daarvan.

Ik vind het geheel er nogal saai uitzien eerlijk gezegd. De borders zijn te groot, de overgang tussen de horizontale en vertikale borders vallen ook teveel op. (dat die niet bij elkaar horen zo)
De header lijkt me wat te simpel, daar kan je echt wel wat meer mee doen. En qua kleur, alles is grijs en dat is nogal een kleur die saaiheid uitstraald.

Overigens hoeft web2.0 helemaal niet persé. Doe ik zelf ook niet (altijd) bijvoorbeeld hier: http://www.robertdeiman.net/vogels/

B L

B L

31/01/2008 22:32:00
Anchor link
Heel leuke site , echt waar ;)
Ik was zelf even stiekem gaan kijken bij wikipedia :$
Al hou ik niet zo van 'grote lettertypes' maar goed , ik heb er geen idee van hoe je al die effecten bereikt , natte vloer etc. maar ik zal m'n best doen :P

Robert Deiman

Robert Deiman

31/01/2008 22:36:00
Anchor link
Die site die ik je liet zien is ook geen web2.0 zoals velen het hier qua term gebruiken. Het wordt wel een dynamische site, met userinput (wat meer is wat de term van web2.0 inhoudt)
Maar gebruik je Photoshop voor het ontwerp?

B L

B L

31/01/2008 22:39:00
Anchor link
Nee , ik gebruik meestal photoflitre en soms PSP , maar op de een of andere manier krijg ik PSP op mijn computer niet opgestart , dus dat kan ik vergeten ... :P

Robert Deiman

Robert Deiman

31/01/2008 22:43:00
Anchor link
http://www.eecs.wsu.edu/paint.net/

Misschien kan je wat met die tool? Of met The Gimp, die is ook wel leuk.

B L

B L

31/01/2008 22:45:00
Anchor link
Ga ik zeker eens uitproberen ;)

B L

B L

01/02/2008 17:00:00
Anchor link
Zo , ik heb wat geëxperimenteerd en andere site's bekeken en uiteindelijk bekwam ik dit : http://i32.tinypic.com/2qkmghu.jpg
Ik hoop dat deze een beetje beter is dan de vorige...
Nog tips zijn alstijd welkom !!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door B L

Wouter K

Wouter K

12/03/2008 17:16:00
Anchor link
Nus is hij te donker.

Misschien kan je gebruik maken van de kuler (adobe). Die geeft mooie schema's weer en die kan je zo gebruiken.

Kevichill

Kevichill

12/03/2008 18:23:00
Anchor link
Gebruik iets meer kleuren deze is indd te donker .

B L

B L

12/03/2008 19:59:00
Anchor link
Hij staat intussen al online , de h3-balkjes heb ik een ander tintje gegeven.http://www.bountysplace.be

Wouter K

Wouter K

12/03/2008 20:05:00
Anchor link
Nog steeds donker ;)
tipje maak je site is wat kleiner nu heb je zo'n lange scroller voor niets.
En probeer je div's aan te leren.

Pagina: 1 2 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.