[PREVIEW] eerste design

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jr Business Intelligence developer

Functieomschrijving Hoor jij ook vaak dat je nog net niet genoeg werkervaring hebt als Business Intelligence developer? Terwijl jij nou juist beschikt over de technische skills en drive om een Business Intelligence developer te worden… Wil jij een BI developer worden en met grote hoeveelheden data werken binnen een grote en complexe (internationale) omgeving? Yacht IT en Randstad Groep Nederland bieden jou een fantastische kans om jouw expertise te vergroten en jouw carrière een boost te geven middels het Talent Programma van Yacht IT. Veel bedrijven zetten in op de transformatie naar ‘digital’ en vormen daarbij nieuwe teams. Naast jouw

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Front-end Developer bij Capgemini Bij Capgemini DCX bouwen we niet zomaar webapplicaties en mobiele apps waar onze opdrachtgevers en hun klanten mee overweg kunnen. Nee, we ontwikkelen applicaties voor miljoenen gebruikers en dan ook nog apps waar men écht gelukkig van wordt. Van de medewerkers in de organisatie zelf tot aan de eindgebruikers. En als Front-end Developer ben jij hierbij onmisbaar! De rol Van het bouwen van nieuwe functionaliteiten, het behouden, bewaken en verbeteren van de huidige infrastructuur en applicaties tot aan het ontwikkelen van nieuwe innovaties. Als Front-end Developer ben je de (lead) developer binnen jouw scrumteam en werk

Bekijk vacature »

Senior Drupal Developer

My client is a digital agency based in (20 minutes outside of Eindhoven). Who are passionate about collaboration when it comes to Technology. This role will be focused on Drupal 8 with PHP, also this role will give you the opportunity to work with or learn React. Skills Required: 1 Experience working with Drupal. Versions 7 & 8. 2 A minimum of 3 years' experience working with both Drupal and PHP, understanding best practise. 3 Some experience working with JavaScript and MySQL. 4 You have a creative eye and like to think alongside the consumer. Skills Desired: 1 Experience with

Bekijk vacature »

Web Developer

Help jij graag mee met het optimaliseren van ons platform? Solliciteer dan naar de functie Web Developer. Op ons hoofdkantoor in Amsterdam krijg je alle ruimte om je kwaliteiten te tonen. Jouw baan ChipSoft maakt breed gebruik van webtechnologie voor de ondersteuning van administratieve processen. Als ontwikkelaar ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en verbeteren van de applicaties op ons platform. Jij richt je met name op het ontwikkelen van nieuwe applicaties en het onderhouden van de gebruikte programmatuur op ons platform. Denk hierbij aan e-learning en projectplanning. Jouw team Je komt op de 25ste verdieping van ons hoofdkantoor in

Bekijk vacature »

Software Developer / C#

Functieomschrijving Heb jij ervaring als Software Developer en is C# jou zeer bekend? Zou jij graag de stap willen zetten richting de industriële automatisering binnen een bedrijf waar je werkt aan software gericht op machine besturing? Lees dan deze vacature! Je werkt als Software Developer aan industriële software / software gericht op machine besturing en maakt gebruik van C# en C; Je denkt mee over de architectuur en het design; Je weet requirements te vertalen naar de technische oplossing; Je onderzoekt issues en lost storingen op waar nodig; Je denkt mee over de doorontwikkeling van de software en adviseert de

Bekijk vacature »

Front-end Developer React Vue DevOps

Functieomschrijving Ben jij een Front-end Developer met minimaal drie jaar ervaring, en hebben Frameworks als Vue of React geen geheimen voor jou? Wil jij graag binnen een Devops team aan de slag gaat met het ontwikkelen van een gelikte front-end? Wil jij je graag richten op het ontwikkelen van diverse platformen en portalen die door duizenden mensen gebruikt worden? Lees dan nu verder! Het ontwikkelen van de front-end van webapplicaties middels o.a. Javascript, HTML, CSS en gave frameworks zoals React, Vue etc.; Het leveren van jouw bijdrage aan de vertaalslag van functionele wensen naar de technische oplossing; Het (conceptueel) meedenken

Bekijk vacature »

.NET Developer

.NET Developer De uitgebreide versie Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Samen met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren op het gebied van technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt. Je hebt geen zin in een 60-urige werkweek maar haalt wel plezier uit zo nu en dan een

Bekijk vacature »

Java Developer AWS Financiële sector 5500,-

Functieomschrijving Ben jij een ervaren Java Developer, daagt een dynamische omgeving jou uit en bouw je graag innovatieve oplossingen? Werk je graag in de financiele sector en in een familiaire omgeving waar groei centraal staat? Lees dan snel verder! Het ontwikkelen van financiële applicaties in Java o.b.v. microservices architectuur; Software ontwikkelen specifiek voor het AWS platform om het maximale uit Amazon Webservices te halen; Werken aan een zeer veeleisende omgeving en continu veranderende applicaties; Het werken in een multidisciplinair team dat continu werk oplevert middels CI/CD; Deelnemen aan designsessies; Het schrijven van diverse automatische tests; Op de hoogte blijven van

Bekijk vacature »

C# Developer

De uitgebreide versie Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Samen met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren op het gebied van technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt. Je hebt geen zin in een 60-urige werkweek maar haalt wel plezier uit zo nu en dan een technische meeting,

Bekijk vacature »

Apex Developer/Ontwikkelaar in Zuid-Holland

Functieomschrijving Als Apex enthousiast ben jij een welkome versterking voor dit team dat momenteel 4FTE groot is op de IT-afdeling. Je komt zodoende terecht in een hecht team ben met mensen die graag met Apex en ook met Oracle werken. Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor het achterhalen van de juiste behoeften bij de interne klanten. Daarnaast werk je aan het onderhouden, door ontwikkelen en nieuwbouw van maatwerk applicaties. Voor 80% bestaat het werk uit APEX en voor 20% uit PL/SQL. Daarbij kom je te werken binnen een gedreven team waarbij de communicatielijnen kort zijn en er zeker ook

Bekijk vacature »

Software Developer

Ter versterking van ons ICT Team in Dordrecht zoeken wij per direct een Software Developer WIE BEN JIJ? Ben jij een expert op het gebied van IT? Ben je in staat om snel en zelfstandig te programmeren? Ben je gedreven om met jouw kennis en expertise bij te dragen aan het innoveren en verder professionaliseren van onze bedrijfsprocessen? Wil je deel uitmaken van een dynamische serviceorganisatie, waar automatisering de sleutel is voor succes? En werk je graag in een omgeving, waar meebouwen aan het bedrijf ook het ontwikkelen van jezelf is? Dat kan als Developer bij CE Services Group. WAT

Bekijk vacature »

Noordoost Java Developer vacature

Java Developer Noordoost Word onderdeel van een topteam met ervaren Java Developers. Loop voorop in de ontwikkelingen en help mee innoveren. Focus op Java Wij bouwen State of the Art applicaties met de nieuwste Java technologie en frameworks. Dit doen we door ons te richten op de open source-oplossingen binnen de wereld van Java, alle nieuwe ontwikkelingen te volgen en onze kennis te delen binnen onze eigen Java Community. Dit betekent bijvoorbeeld dat we aanwezig zijn op veel conferenties; Oracle Code One, Devoxx en JFall. We organiseren ook onze eigen collegiale sessies en hackatons waar we kennis en plezier combineren.

Bekijk vacature »

Medior Microsoft Dynamics Developer

Jouw uitdaging: Ben jij sterk in het succesvol ontwikkelen van maatwerk componenten op het Dynamics platform? En wil je actief meewerken aan de ontwikkeling van ons Digital Customer Experience portfolio? Dan is dit iets voor jou! Voor de Digital Customer Experience afdeling (DCX) zijn we op zoek naar een Medior Microsoft Dynamics Developer. In deze functie ben je verantwoordelijk voor de succesvolle ontwikkelen van maatwerk componenten op het Dynamics platform bij toonaangevende organisaties. Denk daarbij aan het realiseren van integratie met front en backoffice systemen op basis van Azure PaaS of het ontwikkelen van complexe plug-ins. Daarnaast werk je actief

Bekijk vacature »

Senior Angular Developer regio Barneveld

Functieomschrijving Voor een klant in de omgeving Amersfoort zijn wij op zoek naar een ervaren Angular Front-end Developer. Heb jij de kennis en sta je open voor een nieuwe opdracht, reageer dan snel! Het ontwikkelen van de front-end van een webapplicatie die milieuprestaties verbetert; Het verbeteren van de frontend van de webapplicatie middels Angular; Jij bouwt nieuwe Angular componenten en/of je vervangt de componenten die er al zijn; Je gaat je kennis overdragen en stemt je werk goed af met je team. Functie-eisen Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding op technisch, wetenschappelijk of bouwkundig gebied; Je hebt minimaal 3

Bekijk vacature »

Senior Java Developer Role in Amsterdam

ORANGE QUARTER ARE CURRENTLY WORKING WITH ONE OF AMSTERDAM’S MOST INNOVATIVE TECH CONSULTANCIES WORKING ACROSS THE HEALTHCARE, BANKING, IOT AND MOBILE SECTORS. THEY PROVIDE INNOVATIVE SOFTWARE SOLUTIONS USING JAVA TECHNOLOGIES ACROSS THESE SECTORS AND ARE LOOKING FOR A SENIOR JAVA DEVELOPER TO JOIN THEIR TEAM AND IMPACT THESE CHALLENGING AND EXCITING PROJECTS. WHAT TO EXPECT: QUALITY IS ALWAYS FIRST WITH THIS COMPANY AND THEY DO NOT OPERATE WITHIN THE USUAL TRADE-OFFS ASSOCIATED WITH CONSULTANCY WORK. YOU’LL BE WORKING ALONGSIDE SENIOR ENGINEERS ONLY IN CROSS-FUNCTIONAL SCRUM TEAMS MADE UP OF FRONT-END, BACK-END AND QA AND DEVOPS ENGINEERS. ALONG WITH SPENDING EVERY

Bekijk vacature »
Jordi Kroon
Redacteur

Jordi Kroon

15/01/2011 18:03:50
Quote Anchor link
hallo,

Ik heb hier gisteren en vandaag de hele dag op gewerkt en ikzelf vind hem redelijk gelukt.
Dit is ook mijn eerste design dus het is ook niet een super layout.

Maar wat vinden jullie.
Ik sta open voor kritiek!

layout: sficlan
Gewijzigd op 16/01/2011 11:09:33 door Jordi Kroon

PHP hulp

PHP hulp

19/01/2020 06:29:41

Noppes Homeland

Noppes Homeland

15/01/2011 18:15:36
Quote Anchor link
Gezien de html als wel de css niet op orde zijn, is het het aankijken niet waard.

---

Dat zegt denk ik meer dan genoeg, het spreekt me totaal niet aan.

We gaan het hier wel beleefd houden. Ondanks je dat niet zint...[/modedit]
Gewijzigd op 15/01/2011 18:43:04 door Jens V

Ozzie PHP

Ozzie PHP

15/01/2011 18:22:26
Quote Anchor link
Noppes Homeland op 15/01/2011 18:15:36:
---
--- (klopt)

Topic starter geeft duidelijk aan dat het z'n eerste keer is dat ie iets designt. Geef dan gewoon normaal antwoord / feedback waar hij iets mee kan. Jouw opmerking slaat echt totaal nergens op en als dat het enige is was je kunt zeggen hou in dat geval dan je mond en zeg gewoon niks.
Gewijzigd op 15/01/2011 18:48:39 door Jens V

Tobias Tobias

Tobias Tobias

15/01/2011 18:23:01
Quote Anchor link
Geen verstand van html-validatie

Qua opmaak/kleuren: Ik vind hem wel mooi. Ik zou alleen of de kop groter maken, of het vak wanneer hij staat kleiner

Maarten PHP

Maarten PHP

15/01/2011 18:58:19
Quote Anchor link
ik vindt hem ook wel mooi zeker die games op de hoofdpagina

Niels K

Niels K

15/01/2011 19:50:56
Quote Anchor link
Ik vind hem niet echt mooi. Het spijt me maar zoals je al zegt in je begin post kan je zien dat het door een beginnende designer is gemaakt.

Misschien kan je hier wat rond kijken en aan de hand daarvan je design aanpassen of een nieuw design maken?

15/01/2011 19:55:13
Quote Anchor link
Nice,

Karl Karl

Karl Karl

15/01/2011 20:01:33
Quote Anchor link
Ik vind het niet mooi. Het is donker, ziet er ouderwets uit, zaai met al dat grijs, te drukke achtergrond, al die borders zijn wel veel. Maar volgens mij ben je al wel aardig op de juiste weg bezig.

Stan van Langen op 15/01/2011 19:55:13:
Nice,

De onderbouwing komt nog?

Bas Cost Budde

Bas Cost Budde

15/01/2011 20:10:43
Quote Anchor link
Eerste indruk: nah, mooi!

de borders: dat geeft erg veel lijnen in beeld. Vind ik onrustig.

Bij het doorklikken vroeg ik me af of ik nog op dezelfde site was. Ik vind dat je meer visuele eenheid moet maken tussen homepage en volgpagina's.

Hoewel het strikt genomen niet tot het design behoort: laat je engels ook even nakijken, liefst door een native speaker. Je tekst is wat rommelig.

Jasper DS

Jasper DS

15/01/2011 20:13:18
Quote Anchor link
@ Bas, ik denk dat hij de andere pagina's nog moet aanpassen omdat je bij het doorlinken niet in domein.nl/test/pagina.html zit.
Gewijzigd op 15/01/2011 20:14:10 door Jasper DS

Victor Php

Victor Php

15/01/2011 21:22:05
Quote Anchor link
Aangezien je site veel te maken heeft met Call of Duty vind ik de basis goed.
Je hebt de basiskleuren van Cod gebruikt.
Mooie achtergrond ook, niet te druk.

Je moet alleen wel zorgen dat je html en css in orde zijn.
Dan word je site als het goed is door de meeste browsers goed geindexeerd.

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.sficlan.com%2Ftest%2Ftest.html&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

Html zitten nog wat fouten in. Er is een soortgelijk iets voor css ;-)

Veel succes!

Jordi Kroon
Redacteur

Jordi Kroon

15/01/2011 21:48:55
Quote Anchor link
ik heb de fouten van de html validator eruit gehaald
van de css krijg ik sommige fouten die ik niet kan oplossen:

122 div.mainBox Eigenschap -moz-box-shadow bestaat niet : 3px 3px 4px #000 3px 3px 4px #000
123 div.mainBox Eigenschap -webkit-box-shadow bestaat niet : 3px 3px 4px #000 3px 3px 4px #000

Dit komt dus omdat dit voor de schaduw is die denk ik niet bestaat in css 2.1

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.