Problemen met images

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lp Freaky

lp Freaky

31/07/2011 12:56:36
Quote Anchor link
Hey,

Ongeveer een half jaar geleden kwam er iemand op mijn site die het nodig vond om mijn hele website te kopieeren, en deze site vervolgens te gebruiken voor phising activiteiten. Uiteraard vond ik dit geen strak plan, en de "hacker" was niet echt snugger: hij bleef mijn deeplinks gebruiken.

Om hem een lesje te leren heb ik vervolgens mijn broncode gescrambled en er een scriptje ingezet die de domeinnaam controleerde, was het niet mijn site, dan laadde er een ander plaatje met daarop de waarschuwing dit is een phising site en de css werd compleet kapot gemaakt.

Dit heeft hem uitendelijk op laten houden met deze geintjes. Nu we een half jaar verder zijn vind ik het vervelend dat ik al die troep nog door mijn website heen heb staan, dus ik heb het vandaag weggesloopt. Echter heb ik nu een probleem met mijn png files:

Quote:
Warning: Unexpected character in input: '' (ASCII=31) state=1 in public_html/images/clan_cape.png on line 700

Warning: Unexpected character in input: '' (ASCII=6) state=1 in public_html/images/clan_cape.png on line 700

Warning: Unexpected character in input: '' (ASCII=4) state=1 in public_html/images/clan_cape.png on line 700

Warning: Unexpected character in input: '' (ASCII=8) state=1 in public_html/images/clan_cape.png on line 700

Warning: Unexpected character in input: '' (ASCII=31) state=1 in public_html/images/clan_cape.png on line 700

Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /public_html/images/clan_cape.png on line 700


Als ik echter weer in mijn .htaccess de images weer door de image-checker (hetgene wat controleerde of het inderdaad de goede website was) laat gaan, gaat het helemaal prima... De jpg en gif files doen het ook prima zonder de image-checker.

Al met al een beetje vaag.
Alle regels met .png in mijn .htaccess zijn:
Quote:
RewriteRule ^advlog/([^_]*)/([^_]*)\.png$ /stats/advlog.php?user=$1&bg=$2 [L]
RewriteRule ^stats/([^_]*)/([^_]*)/([^_]*)\.png$ /stats/stats.php?user=$1&bg=$2&avatar=$3 [L]
RewriteRule ^stats/([^_]*)/([^_]*)\.png$ /stats/stats.php?user=$1&bg=$2 [L]
RewriteRule ^logo/([^_]*)/logo.png$ gfx/images/logo.php?style=$1 [L]
RewriteRule ^w78_players.png$ /w78_players.php [L]
RewriteRule ^newsfeed.rss$ /important/rss.php [L]
<FilesMatch "\.(ico|pdf|flv|jpg|jpeg|png|gif|swf|mp3|mp4)$">
Header set Cache-Control "public"
Header set Expires "Thu, 15 Apr 2020 20:00:00 GMT"
Header unset Last-Modified
</FilesMatch>


Ik hoop dat iemand me kan helpen :D
~Lp

(ps: waarschijnlijk is dit niet het goede sub-forum, maar ik kon geen betere vinden)
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.