[Review] Browsergame middeleeuwen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jordy -

Jordy -

30/03/2012 16:20:16
Quote Anchor link
Hallo phphulpers,

Vanaf vandaag is het project 'TownSiege' in de lucht, een browsergebaseerde online game in de middeleeuwen. Er heeft veel tijd in gezeten en daarom zou ik het erg waarderen als een aantal hun mening willen geven over de website. Omdat het de bedoeling is dat het wat groter wordt, is een goede website dus van groot belang.

Ik zou het erg waarderen als mensen tips en opmerkingen kunnen geven over de layout/codering of wat dan ook. Uiteraard mag ook de ingame-layout beoordeeld worden^^. De link is www.townsiege.nl.

Bedankt;-)

Groeten Jordy
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 17:59:09
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

30/03/2012 16:51:43
Quote Anchor link
Hier even alvast van wat ik tot nu toe heb gezien. Ben namelijk nu aan het registreren en ga kijken hoe de game zelf is.:
Alle pagina's : NIET mooi, hier zou je beter iets wat met de ridder rechts te maken heeft kunnen doen(bijvoorbeeld de achtergrond ofzo waar hij vandaan komt.)
Verder vind ik de achtergrond in content niet zo heel erg mooi(zwart),de border van de content ziet er netjes uit. De kleur die je daar gebruikt hebt zou je beter ook kunnen gebruiken in plaats van dat zwart. Verder vind ik de header eigenlijk te simpel.(Ik probeer account te maken, krijg alleen geen email-,-).
Wat je met de header moet doen weet ik niet precies, dat hoor je van andere denk ik wel :)
 
Jordy -

Jordy -

30/03/2012 16:53:18
Quote Anchor link
Bas, enorm bedankt voor je reactie. De header was inderdaad ook nog even een punt wat ik niet mooi (lees bijpassend) vind. Ik heb je account even handmatig geactiveerd, dus je kunt nu inloggen;-)
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

30/03/2012 16:55:57
Quote Anchor link
Ah oke bedankt :) Zal er eventjes naar gaan kijken.
Heb er nu even naar gekeken, vind het wel leuk gedaan. Alleen wel irritant dat ik moet scrollen om te kunnen zien welke troepen er aankomen. En de grondstoffen productie.
Aan de linkerkant heb je een leuk menuutje met "Boss scherm,Opdrachten" dit zou ik ook aan de rechterkant maken met daarin de grondstoffen en de troepen.

Krijg nu ineens een 404 error ?
Verder bij het registreren zie ik staan "Hoofdstad van Bas van de steeg"
Moet dit niet meer iets zijn van "Naam van de stad : Bas van de steeg"
Want zoals jij nu hebt maak je eigenlijk een land met erin een hoofdstad zonder naam.
Ook mis ik in je menu bovenin een Knop waarop staat "Stad" want je kan nu niet terug naar je eigen stad. Verder vind ik het er wel leuk uit zien.
Dat was het dan :)

Oja, ook hier geld de achtergrond (vind ik niet mooi :))
Gewijzigd op 30/03/2012 17:06:12 door Bas van de Steeg
 
Jeroen VD

Jeroen VD

30/03/2012 17:09:12
Quote Anchor link
de registratie werkt niet helemaal bij mij.
- ik krijg geen mail (hotmail)
- log ik in, wordt ik eerst gevraagd om de code (logisch)
- vraag ik m nog een keer (krijg ik m btw nog niet), staat er een 1 tje boven de mail is opnieuw verzonden
 
Jordy -

Jordy -

30/03/2012 17:09:57
Quote Anchor link
Ja, inderdaad. Ik ben dit momenteel even aan het fixen;-) Swiftmailer werkt niet mee. Ik zal het laten weten zodra het klaar is.
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

30/03/2012 17:13:44
Quote Anchor link
@Jeroen, ik had precies het zelfde :)\

Hoe krijg je punten ? Want heb alles bijna lvl 3 en heb nog steeds geen punten :(
Gewijzigd op 30/03/2012 17:26:16 door Bas van de Steeg
 
Jordy -

Jordy -

30/03/2012 18:13:15
Quote Anchor link
Ok, ik heb de activatiecode even verwijderd want het versturen van de emails heeft een enorme vertraging. Van iedereen heb ik de code gereset dus je kunt weer inloggen;-) Het zou fijn zijn als je nog even de moeite neem om te kijken;-)

@Bas, bedankt voor je positieve feedback. Het idee van een menu aan de rechterkant is denk ik een goede aanvulling. Hier ga ik even naar kijken;-) Over het idee van de hoofdstad zal ik even nadenken. De knop 'Stad' is er wel degelijk: hiervoor moet je op de naam van je stad klikken. Dan ga je naar het overzicht van je dorp.

Bedankt voor jullie feedback. Alles is welkom:P

Toevoeging op 30/03/2012 18:14:21:

Punten worden af en toe bijgewerkt, ongeveer 1 keer per uur. Zo kun je van een andere speler niet bijhouden welke gebouwen hij uitbreidt;-)
 
Jeroen VD

Jeroen VD

30/03/2012 18:17:42
Quote Anchor link
toch is die er niet helemaal uit. als ik wil inloggen krijg ik nog steeds een registratiecode melding
 
Jordy -

Jordy -

30/03/2012 18:18:57
Quote Anchor link
Bedankt voor het melden, gefixed. Je kan nu inloggen;-)
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

30/03/2012 18:43:26
Quote Anchor link
@Jordy, ik zie het inderdaad van de punten, sta bijna bovenaan :) Trouwens wat je zegt van dat je niet kan zien wat iemand op het moment aan het bouwen is:Dit lijkt mij eigenlijk wel leuk om te kunnen zien. Zo zit er meer een race in om bovenaan te komen :)

Is het niet mooier als bijvoorbeeld een Hoofdgebouw bij een volgend level een ander gebouw word ?
Dus groter etc. Of bijvoorbeeld eerst houte muren in level 1 en dan bij level 2 steen en hout ?

Toevoeging op 30/03/2012 18:45:26:

// Weet niet of je ergens mee bezig bent maar de db connectie is weg

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
Er is een systeemfout opgetreden. Onze excuses voor het ongemak.

Er is een systeemfout opgetreden. Onze excuses voor het ongemak.

Er kan geen verbinding worden gemaakt met de database (2)
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

30/03/2012 19:09:26
Quote Anchor link
Ziet er allemaal leuk uit, maar lijkt erg op tribalwars.
Ook de website is erg traag. kan dat kloppen?
 
Jordy -

Jordy -

30/03/2012 20:27:37
Quote Anchor link
Ja, de server is een beetje sloom. Als er inderdaad wat meer spelers komen gaan we over naar een betere, snellere server dus daar hopen we dan maar op;-)

@Bas, het zien van de gebouwen houdt eigenlijk de race juist uit het spel, want dan zouden mensen die veel online zijn juist makkelijker de kleinere spelers kunnen overwinnen. Zo hopen we dit tegen te gaan. De databasefoutmeldingen komen inderdaad af en toe tevoorschijn. Ik denk dat dit bij een overgang naar een VPS verdwijnt.

@Nick, Het heeft inderdaad wat weg van TribalWars maar het is niet hetzelfde. Veel browsergames lijken op elkaar, maar we hebben geprobeerd TownSiege tactischer te maken: je moet tactieken gebruiken om elkaar aan te vallen, je kunt natuur vernietigen, dorpen stichten en nog veel meer;-)

Zijn er mensen die nog inhoudelijk tips hebben over layout/codering/whatever?

@Bas, de gebouwen zien er na een bepaald level inderdaad ook anders uit, maar dit hangt van elk gebouw af. In principe elke 6 levels ongeveer. Uiteindelijk wordt het een grote stad.
Gewijzigd op 30/03/2012 21:23:49 door Jordy -
 
Jordy -

Jordy -

05/04/2012 19:04:48
Quote Anchor link
Vandaag is de database verhuisd naar een nieuwe server waardoor het spel een stuk sneller loopt. Nu heb ik al een tijdje niet gereageerd op deze post omdat het moeilijk is een website te beoordelen als deze sloom loopt. Nu is dat dus voorbij en zou ik willen vragen of er mensen zijn die nog ideeën of suggesties hebben? Misschien wat betreft de code?

Groeten Jordy
 
Jeroen VD

Jeroen VD

05/04/2012 19:13:57
Quote Anchor link
een algemene tip: maak een versie in het engels. kan je een hoop spelers meer aantrekken.

maar over die ridder op de homepage. ik zou die gewoon straal in het midden van de pagina zetten. en dan de navigatie eromheen. nu staat die er ook maar zo verloren bij
 
Kris Peeters

Kris Peeters

05/04/2012 20:39:12
Quote Anchor link
Ik vind het er proper uit zien.
Wat kleur, lauout, enz. betreft ... Ik heb weinig gevoel voor goede smaak; luister maar naar anderen.

Ik skip direct naar de broncode, en daar zie ik (vlug even rond gekeken) dat alles mooi geïndenteerd is, css goed wordt gebruikt, jQuery goed gebruikt...
Mooi, proper.

Blijf alleszins dit doen.
 
PHP Scripter

PHP Scripter

05/04/2012 21:04:21
Quote Anchor link
Misschien wat meer info over het systeem zelf zou leuk zijn, in welke Framework (volgens mij geen) is het geschreven etc.?
 
Jordy -

Jordy -

06/04/2012 18:32:48
Quote Anchor link
Het systeem zelf is inderdaad zonder Framework geschreven. Alles is begonnen vanaf de blanco pagina, en ik maak eigenlijk alleen gebruik van JQuery om een aantal effecten te krijgen;-)
 
- Raoul -

- Raoul -

06/04/2012 18:43:38
Quote Anchor link
Maak je gebruik van OOP?
 
Jordy -

Jordy -

07/04/2012 21:38:21
Quote Anchor link
Dat is jammer dat je dat vraagt:P

Nee, ik ben met dit project begonnen als test, een aantal jaren geleden. Ik kon toen nauwelijks PHP en al zeker geen OOP. Toen ben ik ook begonnen met het leren van webdesign, programmering etc. Uiteindelijk heb ik alles niet opnieuw herschreven naar OOP, wat achteraf misschien beter wel gekund had, maar ja.
 
Dennis Sluijk

Dennis Sluijk

25/04/2012 19:45:33
Quote Anchor link
Vindt wel grappig alleen het is een soort van kopie van Tribalwars
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.