[Review] Browsergame middeleeuwen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Capelle ad Ijssel Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Een deel van jouw werkzaamheden: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps en Power BI.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jordy -

Jordy -

30/03/2012 16:20:16
Quote Anchor link
Hallo phphulpers,

Vanaf vandaag is het project 'TownSiege' in de lucht, een browsergebaseerde online game in de middeleeuwen. Er heeft veel tijd in gezeten en daarom zou ik het erg waarderen als een aantal hun mening willen geven over de website. Omdat het de bedoeling is dat het wat groter wordt, is een goede website dus van groot belang.

Ik zou het erg waarderen als mensen tips en opmerkingen kunnen geven over de layout/codering of wat dan ook. Uiteraard mag ook de ingame-layout beoordeeld worden^^. De link is www.townsiege.nl.

Bedankt;-)

Groeten Jordy

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 10:33:44

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

30/03/2012 16:51:43
Quote Anchor link
Hier even alvast van wat ik tot nu toe heb gezien. Ben namelijk nu aan het registreren en ga kijken hoe de game zelf is.:
Alle pagina's : NIET mooi, hier zou je beter iets wat met de ridder rechts te maken heeft kunnen doen(bijvoorbeeld de achtergrond ofzo waar hij vandaan komt.)
Verder vind ik de achtergrond in content niet zo heel erg mooi(zwart),de border van de content ziet er netjes uit. De kleur die je daar gebruikt hebt zou je beter ook kunnen gebruiken in plaats van dat zwart. Verder vind ik de header eigenlijk te simpel.(Ik probeer account te maken, krijg alleen geen email-,-).
Wat je met de header moet doen weet ik niet precies, dat hoor je van andere denk ik wel :)

Jordy -

Jordy -

30/03/2012 16:53:18
Quote Anchor link
Bas, enorm bedankt voor je reactie. De header was inderdaad ook nog even een punt wat ik niet mooi (lees bijpassend) vind. Ik heb je account even handmatig geactiveerd, dus je kunt nu inloggen;-)

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

30/03/2012 16:55:57
Quote Anchor link
Ah oke bedankt :) Zal er eventjes naar gaan kijken.
Heb er nu even naar gekeken, vind het wel leuk gedaan. Alleen wel irritant dat ik moet scrollen om te kunnen zien welke troepen er aankomen. En de grondstoffen productie.
Aan de linkerkant heb je een leuk menuutje met "Boss scherm,Opdrachten" dit zou ik ook aan de rechterkant maken met daarin de grondstoffen en de troepen.

Krijg nu ineens een 404 error ?
Verder bij het registreren zie ik staan "Hoofdstad van Bas van de steeg"
Moet dit niet meer iets zijn van "Naam van de stad : Bas van de steeg"
Want zoals jij nu hebt maak je eigenlijk een land met erin een hoofdstad zonder naam.
Ook mis ik in je menu bovenin een Knop waarop staat "Stad" want je kan nu niet terug naar je eigen stad. Verder vind ik het er wel leuk uit zien.
Dat was het dan :)

Oja, ook hier geld de achtergrond (vind ik niet mooi :))
Gewijzigd op 30/03/2012 17:06:12 door Bas van de Steeg

Jeroen VD

Jeroen VD

30/03/2012 17:09:12
Quote Anchor link
de registratie werkt niet helemaal bij mij.
- ik krijg geen mail (hotmail)
- log ik in, wordt ik eerst gevraagd om de code (logisch)
- vraag ik m nog een keer (krijg ik m btw nog niet), staat er een 1 tje boven de mail is opnieuw verzonden

Jordy -

Jordy -

30/03/2012 17:09:57
Quote Anchor link
Ja, inderdaad. Ik ben dit momenteel even aan het fixen;-) Swiftmailer werkt niet mee. Ik zal het laten weten zodra het klaar is.

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

30/03/2012 17:13:44
Quote Anchor link
@Jeroen, ik had precies het zelfde :)\

Hoe krijg je punten ? Want heb alles bijna lvl 3 en heb nog steeds geen punten :(
Gewijzigd op 30/03/2012 17:26:16 door Bas van de Steeg

Jordy -

Jordy -

30/03/2012 18:13:15
Quote Anchor link
Ok, ik heb de activatiecode even verwijderd want het versturen van de emails heeft een enorme vertraging. Van iedereen heb ik de code gereset dus je kunt weer inloggen;-) Het zou fijn zijn als je nog even de moeite neem om te kijken;-)

@Bas, bedankt voor je positieve feedback. Het idee van een menu aan de rechterkant is denk ik een goede aanvulling. Hier ga ik even naar kijken;-) Over het idee van de hoofdstad zal ik even nadenken. De knop 'Stad' is er wel degelijk: hiervoor moet je op de naam van je stad klikken. Dan ga je naar het overzicht van je dorp.

Bedankt voor jullie feedback. Alles is welkom:P

Toevoeging op 30/03/2012 18:14:21:

Punten worden af en toe bijgewerkt, ongeveer 1 keer per uur. Zo kun je van een andere speler niet bijhouden welke gebouwen hij uitbreidt;-)

Jeroen VD

Jeroen VD

30/03/2012 18:17:42
Quote Anchor link
toch is die er niet helemaal uit. als ik wil inloggen krijg ik nog steeds een registratiecode melding

Jordy -

Jordy -

30/03/2012 18:18:57
Quote Anchor link
Bedankt voor het melden, gefixed. Je kan nu inloggen;-)

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

30/03/2012 18:43:26
Quote Anchor link
@Jordy, ik zie het inderdaad van de punten, sta bijna bovenaan :) Trouwens wat je zegt van dat je niet kan zien wat iemand op het moment aan het bouwen is:Dit lijkt mij eigenlijk wel leuk om te kunnen zien. Zo zit er meer een race in om bovenaan te komen :)

Is het niet mooier als bijvoorbeeld een Hoofdgebouw bij een volgend level een ander gebouw word ?
Dus groter etc. Of bijvoorbeeld eerst houte muren in level 1 en dan bij level 2 steen en hout ?

Toevoeging op 30/03/2012 18:45:26:

// Weet niet of je ergens mee bezig bent maar de db connectie is weg

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
Er is een systeemfout opgetreden. Onze excuses voor het ongemak.

Er is een systeemfout opgetreden. Onze excuses voor het ongemak.

Er kan geen verbinding worden gemaakt met de database (2)

Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

30/03/2012 19:09:26
Quote Anchor link
Ziet er allemaal leuk uit, maar lijkt erg op tribalwars.
Ook de website is erg traag. kan dat kloppen?

Jordy -

Jordy -

30/03/2012 20:27:37
Quote Anchor link
Ja, de server is een beetje sloom. Als er inderdaad wat meer spelers komen gaan we over naar een betere, snellere server dus daar hopen we dan maar op;-)

@Bas, het zien van de gebouwen houdt eigenlijk de race juist uit het spel, want dan zouden mensen die veel online zijn juist makkelijker de kleinere spelers kunnen overwinnen. Zo hopen we dit tegen te gaan. De databasefoutmeldingen komen inderdaad af en toe tevoorschijn. Ik denk dat dit bij een overgang naar een VPS verdwijnt.

@Nick, Het heeft inderdaad wat weg van TribalWars maar het is niet hetzelfde. Veel browsergames lijken op elkaar, maar we hebben geprobeerd TownSiege tactischer te maken: je moet tactieken gebruiken om elkaar aan te vallen, je kunt natuur vernietigen, dorpen stichten en nog veel meer;-)

Zijn er mensen die nog inhoudelijk tips hebben over layout/codering/whatever?

@Bas, de gebouwen zien er na een bepaald level inderdaad ook anders uit, maar dit hangt van elk gebouw af. In principe elke 6 levels ongeveer. Uiteindelijk wordt het een grote stad.
Gewijzigd op 30/03/2012 21:23:49 door Jordy -

Jordy -

Jordy -

05/04/2012 19:04:48
Quote Anchor link
Vandaag is de database verhuisd naar een nieuwe server waardoor het spel een stuk sneller loopt. Nu heb ik al een tijdje niet gereageerd op deze post omdat het moeilijk is een website te beoordelen als deze sloom loopt. Nu is dat dus voorbij en zou ik willen vragen of er mensen zijn die nog ideeën of suggesties hebben? Misschien wat betreft de code?

Groeten Jordy

Jeroen VD

Jeroen VD

05/04/2012 19:13:57
Quote Anchor link
een algemene tip: maak een versie in het engels. kan je een hoop spelers meer aantrekken.

maar over die ridder op de homepage. ik zou die gewoon straal in het midden van de pagina zetten. en dan de navigatie eromheen. nu staat die er ook maar zo verloren bij

Kris Peeters

Kris Peeters

05/04/2012 20:39:12
Quote Anchor link
Ik vind het er proper uit zien.
Wat kleur, lauout, enz. betreft ... Ik heb weinig gevoel voor goede smaak; luister maar naar anderen.

Ik skip direct naar de broncode, en daar zie ik (vlug even rond gekeken) dat alles mooi geïndenteerd is, css goed wordt gebruikt, jQuery goed gebruikt...
Mooi, proper.

Blijf alleszins dit doen.

PHP Scripter

PHP Scripter

05/04/2012 21:04:21
Quote Anchor link
Misschien wat meer info over het systeem zelf zou leuk zijn, in welke Framework (volgens mij geen) is het geschreven etc.?

Jordy -

Jordy -

06/04/2012 18:32:48
Quote Anchor link
Het systeem zelf is inderdaad zonder Framework geschreven. Alles is begonnen vanaf de blanco pagina, en ik maak eigenlijk alleen gebruik van JQuery om een aantal effecten te krijgen;-)

- Raoul -

- Raoul -

06/04/2012 18:43:38
Quote Anchor link
Maak je gebruik van OOP?

Jordy -

Jordy -

07/04/2012 21:38:21
Quote Anchor link
Dat is jammer dat je dat vraagt:P

Nee, ik ben met dit project begonnen als test, een aantal jaren geleden. Ik kon toen nauwelijks PHP en al zeker geen OOP. Toen ben ik ook begonnen met het leren van webdesign, programmering etc. Uiteindelijk heb ik alles niet opnieuw herschreven naar OOP, wat achteraf misschien beter wel gekund had, maar ja.

Dennis Sluijk

Dennis Sluijk

25/04/2012 19:45:33
Quote Anchor link
Vindt wel grappig alleen het is een soort van kopie van Tribalwars

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.