[review] HTML5 design Portfolio

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Front-end developer wanted! (Angular, React, Vue.j

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

OutSystems developer

Dit ga je doen Klanten adviseren over de mogelijkheden van OutSystems; OutSystems oplossingen ontwikkelen en implementeren; Stakeholdermanagement; Kennis en expertise up to date houden en delen met het team. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Amsterdam, is een innovatieve dienstverlener die zich richt op grote corporates in verschillende sectoren. Doordat je bij veel verschillende klanten aan de slag zal gaan is geen enkel project hetzelfde. De organisatie kenmerkt zich door hoge mate van professionaliteit en innovatieve oplossingen. In de rol van OutSystems developer zal jij verschillende grote klanten helpen om efficiënte OutSystems oplossingen te ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een organisatie waar je samen met een team werkt aan iets moois en waar je naast hard werken ook hard kunt lachen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor een informeel IT-bedrijf in omgeving Wassenaar zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Reshad F

Reshad F

20/06/2012 22:17:05
Quote Anchor link
Holla, ik ben bezig geweest met een nieuwe layout voor mn website. dit is momenteel alleen de voorpagina voor de content pages etc heb ik nog geen idee hoe ik het aan ga pakken. maar ideen zijn welkom!

de frontpage is een beetje gebaseerd op de Windows 8 die binnenkort uitkomt.

http://cl.ly/1b3A3P3F3b1D211b3f2p
Gewijzigd op 20/06/2012 22:17:34 door Reshad F

PHP hulp

PHP hulp

11/10/2024 22:58:27

Jeroen VD

Jeroen VD

20/06/2012 22:25:14
Quote Anchor link
Tja een heel leuk idee, maar wel erg kaal, vind ik. Leeg is niet erg, maar dit is te leeg, vind ik

Olivier Peeters

Olivier Peeters

20/06/2012 22:34:54
Quote Anchor link
Kaal inderdaad...
Maar ik kan je naam in het grijze vlak niet duidelijk lezen (contrast is te laag)?

Groeten,
Olivier

Wouter J

Wouter J

20/06/2012 22:53:48
Quote Anchor link
Wel vreemd dat er in de titel HTML5 staat, maar er alleen een afbeelding beschikbaar is.

En het design:
Een paar saaie grijze vakken, heel af en toe een kleurtje, slecht uitgelijnde tekst, slechte constrast en gewoon Times New Roman (= vreselijk).
En dan die opeens heel veel gekleurde buttons (waarvoor dienen die?) met te weinig padding en een nog lagere contrast.

Nee, sorry. Dit is niks.
Gewijzigd op 20/06/2012 22:54:27 door Wouter J

Reshad F

Reshad F

20/06/2012 23:01:15
Quote Anchor link
hehe Wouter je hebt gelijk, ik dacht een printscreentje even omdat de site nog niet online kon zetten net maar heb speciaal voor jou ff wat online gezet.

misschien dat je hiermee een en ander duidelijkheid krijgt over waarom zo leeg en de uitlijning.

url

voor de grijze vlakken heb ik nog een paar ideetjes om er foto;s / afbeeldingen in te voegen om er meer levendigheid in te brengen.
Gewijzigd op 20/06/2012 23:03:12 door Reshad F

Jasper DS

Jasper DS

20/06/2012 23:03:11
Quote Anchor link
Het idee van de vakjes vind ik wel leuk, je moet het alleen veel beter uitwerken. Zoals Wouter al zei:

- padding
- font-family
- contrast
- ...

Reshad F

Reshad F

20/06/2012 23:04:57
Quote Anchor link
font gebruik ik een uit de google library

@font-face {
font-family: ‘Josefin Sans’;
src: url(http://fonts.googleapis.com/css?family=Josefin+Sans);
}

zie css sheet :)

Toevoeging op 20/06/2012 23:07:25:

toevoeging: het klopt inderdaad dat de footer linkjes in IE en FF niet werken maar ik ben hiervoor bezig om een oplossing te vinden. momenteel werk de site wel geheel correct in Chrome, safari enz overigens!

20/06/2012 23:07:55
Quote Anchor link
Eerst en vooral ben ik het volledig akkoord met Wouter. Wat je eventueel met de lege vakken kun doen is ze opvullen met projecten die al voltooid zijn. Verder is zoals Wouter al zei de font niet goed.

Reshad F

Reshad F

20/06/2012 23:09:57
Quote Anchor link
@aaron dat is wel een goed idee idd om ze met projects enz op te vullen! of misschien korte nieuws items enof foto's wat gerelateerd is aan de website.

Niels K

Niels K

21/06/2012 10:24:00
Quote Anchor link
Maak het vakje ook clickable ;-)

Reshad F

Reshad F

21/06/2012 12:01:24
Quote Anchor link
@niels haha ja ik heb nog geen idee voor een "page" design" als ik daar voor inspiratie heb dan worden ze clickable!

Reshad F

Reshad F

22/06/2012 23:28:21
Quote Anchor link
een paar wijzigingen doorgevoerd.

nog steeds niet echt een idee voor een 'page' pagina dus ideen zijn welkom!

link

Wouter J

Wouter J

23/06/2012 00:04:59
Quote Anchor link
Uitlijning en padding (en contrast) nog steeds behoorlijk slecht. 'Contact' past nog maar net in zo'n blockje en 'My Work' heeft al geen spatie meer omdat het anders ook niet paste. Dat kan niet, maak zo'n blokje dan groter of je font size kleiner.
Ook de beschrijvingen die meer dan 1 regel beslaan zijn slecht uitgelijnd en niet leesbaar.

Tevens zou ik van die blokjes met een texture erin alleen de texture opslaan en niet de kleur. Hierdoor kun je mooi de kleur met CSS aanpassen.

Ook hoor je voor zoiets een grid te gebruiken, zoals http://978.gs/ Of maak je eigen grid: http://www.spry-soft.com/grids/

Reshad F

Reshad F

23/06/2012 00:29:57
Quote Anchor link
hmm nog nooit een grid gebruikt om eerlijk te zijn.

waar is het precies goed voor? uitlijning?

Toevoeging op 23/06/2012 00:52:57:

ik heb even naar de beschrijvingen gekeken en ik kan het gewoon lezen? wat gaat er precies fout bij jou wouter kan je daar een printscreentje van maken?

Wouter J

Wouter J

23/06/2012 00:55:11

B Polak

B Polak

23/06/2012 09:59:13
Quote Anchor link
Reshad F op 20/06/2012 22:17:05:
de frontpage is een beetje gebaseerd op de Windows 8 die binnenkort uitkomt.

http://cl.ly/1b3A3P3F3b1D211b3f2p

Nee.

Maar wouter vind het design echt wel schitterend :D Geef nou maar toe Wouter, niet zo flauw doen.

Wouter J

Wouter J

23/06/2012 10:13:05
Quote Anchor link
Quote:
hmm nog nooit een grid gebruikt om eerlijk te zijn.
waar is het precies goed voor? uitlijning?

Ja, en ook om dit soort dingen heel simpel te doen. Kijk bijv. eens naar dit, gemaakt met heel weinig CSS en HTML: voorbeeldje
Gewijzigd op 23/06/2012 10:13:25 door Wouter J

Reshad F

Reshad F

23/06/2012 13:48:52
Quote Anchor link
hmm de beschrijving is toch zwart op een felle kleur? contrast genoeg lijkt mij zoals ze daar ook beschrijven.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

23/06/2012 14:03:00
Quote Anchor link
B Polak op 23/06/2012 09:59:13:
Maar wouter vind het design echt wel schitterend :D Geef nou maar toe Wouter, niet zo flauw doen.

Waat slaat deze opmerking op?

B Polak

B Polak

23/06/2012 14:47:22
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 23/06/2012 14:03:00:
B Polak op 23/06/2012 09:59:13:

Waat slaat deze opmerking op?

Ok en waarom vind jij het zo belangrijk om mijn 'opmerking' te citeren? ;)
Niet dat ik het erg vind, puur interesse. Het trekt jou wel aan blijkbaar.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

23/06/2012 16:29:44
Quote Anchor link
Ik stel je gewoon een vraag. En zoals je weet is het niet netjes om een vraag met een wedervraag te beantwoorden.

Wouter heeft een mening, en ik vraag me af waarom jij zijn mening in twijfel trekt. Dat is alles. Ik ben benieuwd naar je antwoord.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.