[Review] Lay-out

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functieomschrijving In deze uitdagende functie als Software Developer ga je de volgende taken uitvoeren: Maatwerk back-end software programmeren; API koppelingen bouwen; Software optimaliseren voor klanten; Bouwen maatwerk applicaties; Werken met Microsoft stack zoals C#, .NET (Core) en Entity framework; Bedrijfsprofiel Je gaat werken bij een klein softwareontwikkelingsbureau, die maatwerk software bouwt voor klanten door heel Nederland. Dit doen zij al meer dan 20 jaar. Het is van oorsprong een familiebedrijf, opgezet door de eigenaar, die er nog steeds werkt. Het team bestaat vooral uit back-end developers en één systeembeheerder. Je krijgt veel kans om jezelf te ontwikkelen en krijgt tevens

Bekijk vacature »

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel, Docker, Gitlab-CI)

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit 4 ontwikkelaars. Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. Een groot deel van de systemen is gebouwd met behulp van het Laravel framework en PHP (minimaal 7.2), Docker voor lokaab gebruik en Gitlab-CI voor het deployen

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Jasper DS

Jasper DS

14/12/2010 20:19:50
Anchor link
Hey,

zouden jullie even de layout willen reviewen? :)
http://www.street-place.nl/review/

Is gemaakt door mijn partner, ik doe de php code etc.. hij de html css,..

Mvg
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 06:37:25
 
Wouter J

Wouter J

14/12/2010 20:45:08
Anchor link
Dit is echt zo'n design waarvan ik hou!
Nog wat verbeter puntjes:
- Maak de kleur van de tekst wat donkerder. Het contrast tussen achtergrond en tekst moet je altijd zo groot mogelijk maken.
- Contact is je 3e item in het menu. Gebruikers verwachten altijd dat contact de laatste is. Ik zou die dus daar neer zetten.
- Voor je klant is het ook handig om je portfolio te laten zien. Zo hebben ze een beeld van jouw style en werk.
- Bij over ons zou ik de zin "zoals ik al zei" dit staat namelijk alleen in de footer. Dat is nou niet een plek waar mensen meteen gaan kijken.
- Lees alle tekst nog eens goed door want ik zie nog wat foutjes. Zoals "zoeits" bij over ons.
- De 4 blokjes onder de header vind ik een beetje slecht geschreven. Het staat er zo van: "Dit kan" "dit kan" "dit is mogelijk" "dit is mogelijk".
- HTML code is slecht. Je mist een doctype, hierdoor gaat <IE9 in de qruiks mode. Je schrijft HREF met hoofdletters, en html kan je beter met kleine letters doen. Je werkt ook de hele tijd met classes. Classes zijn voor elementen die vaker dan 1 keer voorkomen op je pagina. Anders moet je id's gebruiken.
En verder vind ik het logo dramatisch. Totaal verkeerde kleurencombo's.
 
P-ter AA

P-ter AA

14/12/2010 20:51:27
Anchor link
Mooie website! Ik zie dat jij IconFinder ook al ontdekt heb? Haha, toevallig herken ik wat afbeeldingen.
 
Jasper DS

Jasper DS

14/12/2010 20:53:47
Anchor link
Alle eer naar mijn partner ;) Ik geef hem de puntjes mee. :)
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/12/2010 20:56:55
Anchor link
bij het menu zou ik ook nog wat meer doen met een mouseover
 
Arjan -

Arjan -

14/12/2010 20:58:55
Anchor link
Mooie website, alleen bevat het ontzettend veel spel- en grammaticafouten. Op elke pagina zie ik minstens 10 fouten staan.

Verder een cleane look en aantrekkelijke website!
 
Jasper DS

Jasper DS

14/12/2010 21:01:11
Anchor link
Ik zal die spelfouten er zelf wel even uithalen. Verder nog tips?
Aan de w3c vallidatie zullen we zeker nog iets doen.
En het menu zullen we ook nog aan passen (wat meer kleur)
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/12/2010 21:02:08
Anchor link
Quote:
alles aan pasbaar aan joun style


dat is wel heel lelijk

Toevoeging op 14/12/2010 21:03:27:

Quote:
Alles kan nadat u bent ingelogd in onze systeem.


Toevoeging op 14/12/2010 21:04:23:

Quote:
Alleen wat je hoeft te doen
 
Mavalier D

Mavalier D

14/12/2010 21:09:02
Anchor link
Ja, sorry.

Ik ben van Turkse afkomst dus me taal is niet helemaal 100%
 
Jens V

Jens V

14/12/2010 22:34:05
Anchor link
Zeer mooi design! Echt, petje af!
Klein aandachtspuntje misschien, ik vind de grijze tekst in de balk met "Statistieken", "Wedstrijden", ... redelijk moeilijk te lezen vanwege de achtergrondkleur. De tekst een klein beetje donkerder maken misschien?

Jens
 
Moe BE

Moe BE

14/12/2010 23:09:43
Anchor link
Allereerst: niet echt origineel, maar toch een mooie layout!

Ik zou nog eens naar de pagina's kijken met formulieren op als ik jou was, deze zijn een beetje te leeg naar mijn mening. Mss kan je hier nog wel wat extra info op terug laten komen ofzo.
 
Rover ---

Rover ---

14/12/2010 23:15:27
Anchor link
Ik vind het echt een mooie layout! Ziet er strak uit.
 
F Loogman

F Loogman

14/12/2010 23:23:13
Anchor link
Leuke frisse layout, maar zelfs als snelle lezer kan ik de tekst in de Flash niet lezen voor het nieuwe beeld verschijnt. En de spelfouten, zoals hierboven al wordt genoemd, moeten alle eruit.
 
Joey Drieling

Joey Drieling

15/12/2010 00:20:35
Anchor link
In FF ziet er mooi uit aleen in IE9 ziet er niet uit! Geef hem een doctype en maak hem valid, dan werkt het ook gewoon mooi in IE9.
 
Jasper DS

Jasper DS

15/12/2010 16:40:01
Anchor link
Wat is het beste xhtml transitional of xhtml strict. Ik gebruik zelf meestal strict maar er zitten wel wat fouten in dus...
 
Jens V

Jens V

15/12/2010 16:41:37
Anchor link
Probeer altijd strict te gaan. De dingen die je meer kunt in transitional zijn meestal, niet altijd, dingen die je kan oplossen met CSS.
 
Kevin de Groot

Kevin de Groot

15/12/2010 17:00:48
Anchor link
Website ziet er hier in IE8 niet daverend uit.

- Layout wordt niet gecentreerd (met Firefox 3.3.6 wél)
- Menubalk (home, over ons etc.) staan er drie achter elkaar en twee onder elkaar

Voor de rest; leuk design naar mijn mening.
 
Yea Rupie

Yea Rupie

15/12/2010 17:53:10
Anchor link
- 'joun'
- In IE8 staat de website niet in het midden, staat het menu te ver naar onder en de 4 colummen onder staan 3 naast elkaar en daaronder nog 1.
- De grijze vlakken (boven en onder) vind ik niet zo mooi, het lijkt net op een blokjes bestand van paint.
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

15/12/2010 18:56:01
Anchor link
gebruik óf "jij", óf "u", maar niet door elkaar
Verder nette layout, menu inderdaad een beetje lastig lezen met grijs over grijs.
 
Jasper DS

Jasper DS

15/12/2010 18:59:06
Anchor link
Ok gelieve niet meer te reageren over bovenstaande punten die worden zsm mogelijk opgelost. Als alles in orde is laat ik het nog eens weten!
 
- -

- -

15/12/2010 21:10:28
Anchor link
Wat mooi gekocht.

Waarom ik wist dat dit niet zelfgemaakt was?
- 90% van de designs die gereviewed worden op PHPhulp zijn lelijk, 9% is gejat of gekocht en 1% is zelfgemaakt en mooi.
- Je hebt nog wat Engelse teksten laten staan.
- Je formulieren zijn slechts gedeeltelijk gestyled.
- Aan de CSS-code was duidelijk te zien dat dit niet zelfgemaakt is.
- In de HTML-code is duidelijk te zien dat twee verschillende mensen (met verschillende kennisniveau's) eraan gewerkt hebben.
Gewijzigd op 15/12/2010 21:18:40 door - -
 

Pagina: 1 2 3 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.