[Review] Lay-out

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Fullstack Developer (GOLang, TypeScript)

Bedrijfsomschrijving Our client is one of the large worldwide accounting firms. Functieomschrijving We are looking for a senior (all-round) developer (Project On Demand / Tax Technology) Uses as much as possible technology in support of the development process: Git, Jenkins, Docker, npm, skaffold, helm, etc. We are looking for a real hands-on developer; ie not a team lead or other managerial-style role; Acts with integrity both internally and externally and takes personal responsibility in this respect; Curious about the developments within their field and driven to make a difference with the team; Able to empathize with colleagues and stakeholders and

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Victor Php

Victor Php

15/12/2010 21:26:59
Anchor link
Precies hetzelfde!

@PHP Jasper
Ik zou een nieuwe 'partner' inhuren.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 11:27:38
 
Pieter Jansen

Pieter Jansen

15/12/2010 21:29:13
Anchor link
Ik wachtte op de eerste die de template gevonden had hahaha.

Alles wat PHP Jasper vertelde klopt namelijk helemaal. Wel een mooie template trouwens.. :)
 
Victor Php

Victor Php

15/12/2010 21:43:06
Anchor link
Merijn Venema op 15/12/2010 21:29:13:
Alles wat PHP Jasper vertelde klopt namelijk helemaal. Wel een mooie template trouwens.. :)


Hoebedoel je?
 
- -

- -

15/12/2010 21:45:09
Anchor link
Victor Php op 15/12/2010 21:43:06:
Merijn Venema op 15/12/2010 21:29:13:
Alles wat PHP Jasper vertelde klopt namelijk helemaal. Wel een mooie template trouwens.. :)


Hoebedoel je?


Volgens mij was hij sarcastisch en bedoelde hij dat dingen die PHP Jasper zegt niet altijd waar zijn. Maar het is inderdaad een vage zin …
 
The Force

The Force

15/12/2010 21:56:31
Anchor link
O mijn god dat is wel heel slecht dat dit gewoon een letterlijke kopie is...
 
Wouter J

Wouter J

15/12/2010 22:39:53
Anchor link
en wat al helemaal schandelijk is:
Je hebt gewoon het logo van de template gebruikt! Hierop zitten natuurlijk copyright die je volgens mij niet zomaar mag gebruiken.
 
Joey Drieling

Joey Drieling

16/12/2010 00:00:58
Anchor link
Zie je wel is een tamplate. Ik wist het wel, maar ik kon hem aleen maar niet vinden. Hij heeft hem aleen maar vern**kt dan orgineel!
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

16/12/2010 07:26:17
Anchor link
ik dacht het ook al gezien dat plaatje van dat mannetje met zijn emmers verf, ik dacht dat ik die al wel vaker had gezien maar dat klopt dan dus ook wel
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

16/12/2010 10:57:56
Anchor link
PHP Jasper op 14/12/2010 20:19:50:
Hey,

zouden jullie even de layout willen reviewen? :)
http://www.street-place.nl/review/

Is gemaakt door mijn partner, ik doe de php code etc.. hij de html css,..

Mvg


PHP Jasper op 14/12/2010 20:53:47:
Alle eer naar mijn partner ;) Ik geef hem de puntjes mee. :)


PHP Jasper op 15/12/2010 16:40:01:
Wat is het beste xhtml transitional of xhtml strict. Ik gebruik zelf meestal strict maar er zitten wel wat fouten in dus...


Jona than op 15/12/2010 21:10:28:
Wat mooi gekocht.

Waarom ik wist dat dit niet zelfgemaakt was?
- 90% van de designs die gereviewed worden op PHPhulp zijn lelijk, 9% is gejat of gekocht en 1% is zelfgemaakt en mooi.
- Je hebt nog wat Engelse teksten laten staan.
- Je formulieren zijn slechts gedeeltelijk gestyled.
- Aan de CSS-code was duidelijk te zien dat dit niet zelfgemaakt is.
- In de HTML-code is duidelijk te zien dat twee verschillende mensen (met verschillende kennisniveau's) eraan gewerkt hebben.


lololoooll

Trouwens, Mavalier D waarom zou iemand die Turks van afkomst is niet zijn taal 100% beheersen? Ik snap sowieso niet wat dit topic te maken heeft met dat..

Mavalier D op 14/12/2010 21:09:02:
Ja, sorry.

Ik ben van Turkse afkomst dus me taal is niet helemaal 100%


Tja, verder is het heel erg goed "genakt/gemaakt".
Gewijzigd op 16/12/2010 10:59:38 door Kumkwat Trender
 
Mavalier D

Mavalier D

16/12/2010 11:25:17
Anchor link
Jongens, het klopt dat ik het het gebruikt, maar als jullie het nog steeds niet geloven dat zoeits erg simpel is zou ik het e.v.t kunnen bewijzen!
Vind het ook heel vies van jullie dat jullie meteen zo beginnen!

Willen jullie dingen zien die ik heb gedesigned?
 

16/12/2010 11:29:51
Anchor link
Mavalier D op 16/12/2010 11:25:17:
Jongens, het klopt dat ik het het gebruikt, maar als jullie het nog steeds niet geloven dat zoeits erg simpel is zou ik het e.v.t kunnen bewijzen!
Vind het ook heel vies van jullie dat jullie meteen zo beginnen!

Willen jullie dingen zien die ik heb gedesigned?


Ja, als je wat wilt tonen, toon dan je eigen werk. Niet het werk wat iemand anders heeft gemaakt en verkoopt. Dat betekend sowieso al dat het kwalitatief goed werk is.
Dit is niet meer dan zo'n
Afbeelding
kleurplaat afmaken.

Edit: En niet met de stift op je beeldscherm tekenen!
Gewijzigd op 16/12/2010 11:35:17 door
 
Mavalier D

Mavalier D

16/12/2010 12:16:53
Anchor link
Het klopt dat ik het heb gedownload.
& heb er ook spijt van dat ik mijn partner heb bedrogen..
Was mijn eigenschuld..

Willen jullie MIJN echte werk zien?
 
Bart V B

Bart V B

16/12/2010 13:01:54
Anchor link
Toegeven die van Karl is aardig bedacht.. Zie er de humor wel van in.
Maar eh.. ik zie eigenlijk niet echt in vanwaar de zo onnodige reactie.
Wat is er verkeerd dat men een design koopt en daar zijn applicatie achter bouwd?

Neem aan dat als men een klus aan neemt waar het design word aangeleverd, beginnen jullie dan ook zo te trollen dat het een gekocht design is?
Dan begrijp ik dat het een lastig ding word om klanten te behouden.

Er is door de TS nergens beweerd dat het geen gekocht design is.
Hij wil alleen op of aanmerkingen en tips voor verbetering.
En dat zie ik in een 2 pagina lange discussie niet.
Gewijzigd op 16/12/2010 13:02:45 door Bart V B
 
- Dave -

- Dave -

16/12/2010 13:10:38
Anchor link
"Is gemaakt door mijn partner, ik doe de php code etc.. hij de html css,.."
Valt weinig aan te doen qua HTML en CSS als het kant-en-klaar is.

Laat je echte werk maar eens zien.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

16/12/2010 13:11:49
Anchor link
Mavalier D op 16/12/2010 12:16:53:
Het klopt dat ik het heb gedownload.
& heb er ook spijt van dat ik mijn partner heb bedrogen..
Was mijn eigenschuld..

Willen jullie MIJN echte werk zien?

SHOW IT!
 
Wouter J

Wouter J

16/12/2010 13:42:14
Anchor link
Bart V B op 16/12/2010 13:01:54:
Maar eh.. ik zie eigenlijk niet echt in vanwaar de zo onnodige reactie.
Wat is er verkeerd dat men een design koopt en daar zijn applicatie achter bouwd?

De TS geeft aan onze mening over het design te geven. Wij zitten hier toch niet onze tijd te steken in een template?

Daarnaast heeft deze meneer dus niet alleen ons, maar ook zijn "partner" bedrogen...
 
Mavalier D

Mavalier D

16/12/2010 14:23:23
Anchor link
Het is een gekochte template, ik heb er zeker veel dingen aan veranderd zoals css & andere bestanden..

Ik zit momenteel nog op school ik zal ongeveer 4 uur wel mijn templates showen..
 
Gerhard l

gerhard l

16/12/2010 14:25:52
Anchor link
Mavalier D op 16/12/2010 14:23:23:
Het is een gekochte template, ik heb er zeker veel dingen aan veranderd zoals css & andere bestanden..

Ik zit momenteel nog op school ik zal ongeveer 4 uur wel mijn templates showen..


oeei ik wacht in spanning af
 
- Dave -

- Dave -

16/12/2010 14:29:01
Anchor link
Mavalier D op 16/12/2010 14:23:23:
Het is een gekochte template, ik heb er zeker veel dingen aan veranderd zoals css & andere bestanden..

Ik zit momenteel nog op school ik zal ongeveer 4 uur wel mijn templates showen..


Als ik de home page vergelijk zie ik geen enkele verschil, bij bijna alle andere pagina's trouwens ook niet.
 
Mavalier D

Mavalier D

16/12/2010 14:46:13
Anchor link
Ik had nog voordat ik begon met het coderen van alles, een klein bedrijfje waar ik designs mee maakte.
Ik had toen deze gemaakt had ik toevallig nog in me mail staan.
Ik heb hem in een png (Fireworks bestand)
http://img704.imageshack.us/img704/284/priesterblm.png
Zeg maar wat je er van vind =D

Eerste die hem vind waar ik die heb gedownload krijgt 10 euro op zijn bank rekening bijgeschreven!
Gewijzigd op 16/12/2010 14:46:46 door Mavalier D
 

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.