[Review] Lay-out

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

Back End Developer

As a Back End developer at KUBUS you will be developing the (web) application and services of BIMcollab. You have a focus on the back end of our software, for which we mainly work with C# and .NET. We use a full-stack approach, which means that in addition to the back-end, you will also help with other parts of the code. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Informeel bureau zoekt Senior PHP developer

Functie Als senior PHP developer neem je het voortouw in ontwikkeltrajecten en ben je in staat werk uit te leggen aan collega’s om zo je kennis met hen te delen. Je deinst niet terug voor ingewikkelde projecten. Deze zie jij alleen maar als uit uitdaging. Je werkt doorlopend aan klantcases (en hierdoor je klant echt leert kennen), maar toch ben je afwisselend bezig. Dit alles in een vrije en ontspannen werksfeer, met een team van gelijkgestemde. Binnen de development teams werken ze met o.a. PHP, Laravel, React, Node, Elastic, Amazon AWS, JIRA, Solid, Domain-driven-design, Doctrine, Redis, docker, Kubernetes, CI, PHP

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Victor Php

Victor Php

15/12/2010 21:26:59
Anchor link
Precies hetzelfde!

@PHP Jasper
Ik zou een nieuwe 'partner' inhuren.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 13:49:30
 
Pieter Jansen

Pieter Jansen

15/12/2010 21:29:13
Anchor link
Ik wachtte op de eerste die de template gevonden had hahaha.

Alles wat PHP Jasper vertelde klopt namelijk helemaal. Wel een mooie template trouwens.. :)
 
Victor Php

Victor Php

15/12/2010 21:43:06
Anchor link
Merijn Venema op 15/12/2010 21:29:13:
Alles wat PHP Jasper vertelde klopt namelijk helemaal. Wel een mooie template trouwens.. :)


Hoebedoel je?
 
- -

- -

15/12/2010 21:45:09
Anchor link
Victor Php op 15/12/2010 21:43:06:
Merijn Venema op 15/12/2010 21:29:13:
Alles wat PHP Jasper vertelde klopt namelijk helemaal. Wel een mooie template trouwens.. :)


Hoebedoel je?


Volgens mij was hij sarcastisch en bedoelde hij dat dingen die PHP Jasper zegt niet altijd waar zijn. Maar het is inderdaad een vage zin …
 
The Force

The Force

15/12/2010 21:56:31
Anchor link
O mijn god dat is wel heel slecht dat dit gewoon een letterlijke kopie is...
 
Wouter J

Wouter J

15/12/2010 22:39:53
Anchor link
en wat al helemaal schandelijk is:
Je hebt gewoon het logo van de template gebruikt! Hierop zitten natuurlijk copyright die je volgens mij niet zomaar mag gebruiken.
 
Joey Drieling

Joey Drieling

16/12/2010 00:00:58
Anchor link
Zie je wel is een tamplate. Ik wist het wel, maar ik kon hem aleen maar niet vinden. Hij heeft hem aleen maar vern**kt dan orgineel!
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

16/12/2010 07:26:17
Anchor link
ik dacht het ook al gezien dat plaatje van dat mannetje met zijn emmers verf, ik dacht dat ik die al wel vaker had gezien maar dat klopt dan dus ook wel
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

16/12/2010 10:57:56
Anchor link
PHP Jasper op 14/12/2010 20:19:50:
Hey,

zouden jullie even de layout willen reviewen? :)
http://www.street-place.nl/review/

Is gemaakt door mijn partner, ik doe de php code etc.. hij de html css,..

Mvg


PHP Jasper op 14/12/2010 20:53:47:
Alle eer naar mijn partner ;) Ik geef hem de puntjes mee. :)


PHP Jasper op 15/12/2010 16:40:01:
Wat is het beste xhtml transitional of xhtml strict. Ik gebruik zelf meestal strict maar er zitten wel wat fouten in dus...


Jona than op 15/12/2010 21:10:28:
Wat mooi gekocht.

Waarom ik wist dat dit niet zelfgemaakt was?
- 90% van de designs die gereviewed worden op PHPhulp zijn lelijk, 9% is gejat of gekocht en 1% is zelfgemaakt en mooi.
- Je hebt nog wat Engelse teksten laten staan.
- Je formulieren zijn slechts gedeeltelijk gestyled.
- Aan de CSS-code was duidelijk te zien dat dit niet zelfgemaakt is.
- In de HTML-code is duidelijk te zien dat twee verschillende mensen (met verschillende kennisniveau's) eraan gewerkt hebben.


lololoooll

Trouwens, Mavalier D waarom zou iemand die Turks van afkomst is niet zijn taal 100% beheersen? Ik snap sowieso niet wat dit topic te maken heeft met dat..

Mavalier D op 14/12/2010 21:09:02:
Ja, sorry.

Ik ben van Turkse afkomst dus me taal is niet helemaal 100%


Tja, verder is het heel erg goed "genakt/gemaakt".
Gewijzigd op 16/12/2010 10:59:38 door Kumkwat Trender
 
Mavalier D

Mavalier D

16/12/2010 11:25:17
Anchor link
Jongens, het klopt dat ik het het gebruikt, maar als jullie het nog steeds niet geloven dat zoeits erg simpel is zou ik het e.v.t kunnen bewijzen!
Vind het ook heel vies van jullie dat jullie meteen zo beginnen!

Willen jullie dingen zien die ik heb gedesigned?
 

16/12/2010 11:29:51
Anchor link
Mavalier D op 16/12/2010 11:25:17:
Jongens, het klopt dat ik het het gebruikt, maar als jullie het nog steeds niet geloven dat zoeits erg simpel is zou ik het e.v.t kunnen bewijzen!
Vind het ook heel vies van jullie dat jullie meteen zo beginnen!

Willen jullie dingen zien die ik heb gedesigned?


Ja, als je wat wilt tonen, toon dan je eigen werk. Niet het werk wat iemand anders heeft gemaakt en verkoopt. Dat betekend sowieso al dat het kwalitatief goed werk is.
Dit is niet meer dan zo'n
Afbeelding
kleurplaat afmaken.

Edit: En niet met de stift op je beeldscherm tekenen!
Gewijzigd op 16/12/2010 11:35:17 door
 
Mavalier D

Mavalier D

16/12/2010 12:16:53
Anchor link
Het klopt dat ik het heb gedownload.
& heb er ook spijt van dat ik mijn partner heb bedrogen..
Was mijn eigenschuld..

Willen jullie MIJN echte werk zien?
 
Bart V B

Bart V B

16/12/2010 13:01:54
Anchor link
Toegeven die van Karl is aardig bedacht.. Zie er de humor wel van in.
Maar eh.. ik zie eigenlijk niet echt in vanwaar de zo onnodige reactie.
Wat is er verkeerd dat men een design koopt en daar zijn applicatie achter bouwd?

Neem aan dat als men een klus aan neemt waar het design word aangeleverd, beginnen jullie dan ook zo te trollen dat het een gekocht design is?
Dan begrijp ik dat het een lastig ding word om klanten te behouden.

Er is door de TS nergens beweerd dat het geen gekocht design is.
Hij wil alleen op of aanmerkingen en tips voor verbetering.
En dat zie ik in een 2 pagina lange discussie niet.
Gewijzigd op 16/12/2010 13:02:45 door Bart V B
 
- Dave -

- Dave -

16/12/2010 13:10:38
Anchor link
"Is gemaakt door mijn partner, ik doe de php code etc.. hij de html css,.."
Valt weinig aan te doen qua HTML en CSS als het kant-en-klaar is.

Laat je echte werk maar eens zien.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

16/12/2010 13:11:49
Anchor link
Mavalier D op 16/12/2010 12:16:53:
Het klopt dat ik het heb gedownload.
& heb er ook spijt van dat ik mijn partner heb bedrogen..
Was mijn eigenschuld..

Willen jullie MIJN echte werk zien?

SHOW IT!
 
Wouter J

Wouter J

16/12/2010 13:42:14
Anchor link
Bart V B op 16/12/2010 13:01:54:
Maar eh.. ik zie eigenlijk niet echt in vanwaar de zo onnodige reactie.
Wat is er verkeerd dat men een design koopt en daar zijn applicatie achter bouwd?

De TS geeft aan onze mening over het design te geven. Wij zitten hier toch niet onze tijd te steken in een template?

Daarnaast heeft deze meneer dus niet alleen ons, maar ook zijn "partner" bedrogen...
 
Mavalier D

Mavalier D

16/12/2010 14:23:23
Anchor link
Het is een gekochte template, ik heb er zeker veel dingen aan veranderd zoals css & andere bestanden..

Ik zit momenteel nog op school ik zal ongeveer 4 uur wel mijn templates showen..
 
Gerhard l

gerhard l

16/12/2010 14:25:52
Anchor link
Mavalier D op 16/12/2010 14:23:23:
Het is een gekochte template, ik heb er zeker veel dingen aan veranderd zoals css & andere bestanden..

Ik zit momenteel nog op school ik zal ongeveer 4 uur wel mijn templates showen..


oeei ik wacht in spanning af
 
- Dave -

- Dave -

16/12/2010 14:29:01
Anchor link
Mavalier D op 16/12/2010 14:23:23:
Het is een gekochte template, ik heb er zeker veel dingen aan veranderd zoals css & andere bestanden..

Ik zit momenteel nog op school ik zal ongeveer 4 uur wel mijn templates showen..


Als ik de home page vergelijk zie ik geen enkele verschil, bij bijna alle andere pagina's trouwens ook niet.
 
Mavalier D

Mavalier D

16/12/2010 14:46:13
Anchor link
Ik had nog voordat ik begon met het coderen van alles, een klein bedrijfje waar ik designs mee maakte.
Ik had toen deze gemaakt had ik toevallig nog in me mail staan.
Ik heb hem in een png (Fireworks bestand)
http://img704.imageshack.us/img704/284/priesterblm.png
Zeg maar wat je er van vind =D

Eerste die hem vind waar ik die heb gedownload krijgt 10 euro op zijn bank rekening bijgeschreven!
Gewijzigd op 16/12/2010 14:46:46 door Mavalier D
 

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.