[review] online spel (RenM)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden gebouwd, of grote complexe wijzigingen worden doorgevoerd op bestaande omgevingen. Je kunt (afhankelijk van jouw wensen en doelen) dus afwisselend werken in beide teams. Hiernaast participeer je in het Chapter Front-end development waar gezamenlijk kennis en ervaring wordt gedeeld. Als Front-end developer is het jouw doel

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

19/12/2009 14:38:00
Quote Anchor link
Hallo,

In deze lay-out heb ik gewerkt zonder plaatjes (met uitzondering van statistieken). Ik wil graag jullie mening en opmerkingen horen over deze layout.

http://onlinevoorbeelden.worldwidemafia.us/RenM/

Alvast bedankt !
Yearupie
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yearupie Achternaamloos
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 01:55:55
 

19/12/2009 14:55:00
Quote Anchor link
Die rechter balk staat te hoog en die linker te laag.
Veel donkere kleuren jammer genoeg.
Gebruik van comic sans ms is niet aangeraden.
Times New Roman past niet in het geheel en ook niet in combinatie met een sans font.
Ook geen font familiy's in gebruik.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Niels K

Niels K

19/12/2009 15:06:00
Quote Anchor link
Opzet is wel netjes.. Alleen zou ik andere kleuren kiezen.. voor de rest ben ik het met Karl eens
 
Mar cel

Mar cel

19/12/2009 15:11:00
Quote Anchor link
Ehm met alle respect, het is niet echt netjes. Comic sans? Echt een not done, beetje een website die mooi zou kunnen zijn in het jaar 2000.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

19/12/2009 15:15:00
Quote Anchor link
Ik zelf ben niet weg van het ontwerp, de opzet is wel ok, de kleuren vind ik zelf lelijk maar ja ieder zijn smaak.

1.Wat betreft het verslepen van de menu's ik kan die items buiten beeld slepen waardoor ik de website als maar grotere scrollbalk krijgt etc, ik zou het zo maken dat je niet buiten de website kunt slepen.

2.De website is te breed, ik zit op een breedte van 1440 pixels breed en ik krijg nog een scrollbalk voor de breedte. Een tip is om een website dan 1000 pixels te maken
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

19/12/2009 15:31:00
Quote Anchor link
Quote:
Oetzie schreef op 19.12.2009 15:15:
Ik zelf ben niet weg van het ontwerp, de opzet is wel ok, de kleuren vind ik zelf lelijk maar ja ieder zijn smaak.

Niels schreef op 19.12.2009 15:06:
Opzet is wel netjes.. Alleen zou ik andere kleuren kiezen.. voor de rest ben ik het met Karl eens

Karl schreef op 19.12.2009 14:55:
Veel donkere kleuren jammer genoeg.

Zelf vind ik de kleuren eigenlijk ook niet zo goed bij elkaar passen.
Heeft er iemand tips hoe ik bijvoorbeeld met blauw en groen een mooie kleurcombinatie voor mijn site kan maken?

Karl schreef op 19.12.2009 14:55:
Gebruik van comic sans ms is niet aangeraden.
Times New Roman past niet in het geheel en ook niet in combinatie met een sans font.

Welke font soorten worden in het algemeen veel gebruikt voor dit soort lay-outs? En weet misschien iemand een goede?

Oetzie schreef op 19.12.2009 15:15:
2.De website is te breed, ik zit op een breedte van 1440 pixels breed en ik krijg nog een scrollbalk voor de breedte. Een tip is om een website dan 1000 pixels te maken

Ik heb de width van de website in procenten moeten maken. Want eerst was het echt heel onoverzichtelijk voor kleinere/normale resoluties
 
Wim E

Wim E

19/12/2009 16:30:00
Quote Anchor link
Kleuren moet echt wat aan gebeuren, verder zou ik wel een mooie titel nemen ipv Geen Titel:+
De div's lopen deels over elkaar heen in IE. Eventueel zou ik ervoor kiezen om bij elke button een span te gebruiken die zelfde width heeft als de li/ul, zodat het in zijn geheel een link is(1 zo'n blok)
 
Mr.Moe

Mr.Moe

19/12/2009 16:38:00
Quote Anchor link
Kleurenschema's
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Moe
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

19/12/2009 23:15:00
Quote Anchor link
Ik heb zoals jullie aangaven de kleuren veranderd via het kleurenschema van Mr.Moe.
Wij hebben nog geen idee hoe wij de website gaan noemen, daarom heb ik dit als tijdelijke titel.

Wat vinden jullie van de nieuwe kleuren?
 

19/12/2009 23:28:00
Quote Anchor link
Die achtergrondkleur is vies.
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

19/12/2009 23:33:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 19.12.2009 23:28:
Die achtergrondkleur is vies.

Die achtergrond hoorde eigenlijk bij die kleuren combinatie.
Weet iemand je misschien een betere oplossing voor de achtergrond?
 
Peter

peter

20/12/2009 00:25:00
Quote Anchor link
layout klopt niet in firefox 3.5.6, rechter menu zit veel te hoog, en linker iets.
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

20/12/2009 10:43:00
Quote Anchor link
peter schreef op 20.12.2009 00:25:
layout klopt niet in firefox 3.5.6, rechter menu zit veel te hoog, en linker iets.


Wat klopt er dan niet aan? Bij mij ziet het er in de volgende browsers hetzelfde uit:
Google Chrome
Mozilla Firefox
MS Internet Explorer
Apple Safari
Opera Software

Het is de bedoeling dat het rechter deel met statistieken iets hoger begint dan de rest. En de hoogte word automatisch aangepast aan het aantal links.

edit: ik ben even wat andere kleuren uit het testen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yearupie Achternaamloos
 
Joren de Wit

Joren de Wit

20/12/2009 10:46:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 20.12.2009 10:43:
Het is de bedoeling dat het rechter deel met statistieken iets hoger begint dan de rest.
Dat zou ik dan aanpassen. Op deze manier trekt die kolom je hele website uit z'n verband. Dus zet hem op dezelfde hoogte als de rest, of maak er echt een aparte kolom van en haal hem los van het overige deel. Zoals je het nu hebt, klopt het in ieder geval niet...
 
Peter

peter

21/12/2009 20:36:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 20.12.2009 10:43:

Wat klopt er dan niet aan?


Ik gebruik firefox 3.5.6 en de menu's verspringen iets, al lijkt het linker menu nu iets meer naar beneden te staan dan vorige keer dat ik keek. Of je moet het zo bedoeld hebben, dan heb ik niks gezegd. :)

kijk zelf maar.

http://i49.tinypic.com/j0dxcp.jpg

http://i50.tinypic.com/t4z6dy.jpg
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door peter
 

21/12/2009 22:39:00
Quote Anchor link
peter schreef op 21.12.2009 20:36:
Yearupie schreef op 20.12.2009 10:43:

Wat klopt er dan niet aan?


Ik gebruik firefox 3.5.6 en de menu's verspringen iets, al lijkt het linker menu nu iets meer naar beneden te staan dan vorige keer dat ik keek. Of je moet het zo bedoeld hebben, dan heb ik niks gezegd. :)

kijk zelf maar.

http://i49.tinypic.com/j0dxcp.jpg

http://i50.tinypic.com/t4z6dy.jpg

En als jullie beiden even lezen blijkt dat bij iedereen te zijn.
Hier ook in Opera.
Volgens mij heb ik het ook gemeld in het bericht van mij hierboven.
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

21/12/2009 22:55:00
Quote Anchor link
Ik heb zoals jullie mooier vinden het boven in een lijn gezet.
Ook heb ik de afgeronde hoeken verbeterd.

Als het goed is zit er alleen nog maar een fout in Opera. Daar krijg je een spleet tussen het rechter menu en het main scherm bij sommige beeldscherm groten.
 
Peter

peter

22/12/2009 15:35:00
Quote Anchor link
Ja ziet er beter uit hoe je het nu heb gemaakt, zie verder geen vreemd uitziende dingen in firefox. Misschien is faux column ook nog een optie om alles mee te laten groeien met de contest in het midden, maar weet niet hoe je dat gaat indelen, maar wellicht heb je er iets aan, google maar eens op faux columns.

@karl

Oke dan, al jij het heb gezegd mogen andere dan hun bevinden en ervaringen met de site dan niet meer delen met de TS? En mogen wij beiden er dan niet meer over praten?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door peter
 
Roel -

Roel -

22/12/2009 15:55:00
Quote Anchor link
Mee eens met de bovenstaande reacties. Vooral het idee vind ik eens een keer origineel, zelf heb ik ook zo'n RPG. Er zijn al duizenden spellen waarbij je elkaar moet vermoorden. Leuk idee om eens een keer een spel te maken waarbij geen moord in voorkomt.
 
Pepijn

Pepijn

30/12/2009 12:13:00
Quote Anchor link
Design is mooi, kleuren zijn waardeloos.
geen vreemde dingen in chrome
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

30/12/2009 13:28:00
Quote Anchor link
Wel vreemde dingen..
Ik lees iets over menu's verslepen?

Dat werkt in chrome niet.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.