[REVIEW] Pozzy.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

Applicatie Ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving DUO verzorgt als uitvoeringsorganisatie, zijnde onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap de uitvoering van complexe wet- en regelgeving en heeft een uitgebreid dienstenpakket. DUO financiert en informeert onderwijsdeelnemers en onderwijsinstellingen. Voor verdere informatie zie www.duo.nl Functieomschrijving Wie zoeken we? Jij bent een enthousiaste, flexibele OPS’er die het leuk vindt om het bestaande examenlandschap te vernieuwen. Je bent leergierig en hebt interesse in cloud- en containertechnieken zoals OpenShift, Docker en Helm. Je gaat een uitdaging niet uit de weg en wil je nieuw opgedane kennis graag delen met de collega’s binnen en buiten het team. Doordat de

Bekijk vacature »

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Software Ontwikkelaar PHP gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Software Ontwikkelaar om het team van onze opdrachtgever te versterken! De ideale kandidaat zal fungeren als verlengstuk van klanten en complexe technische vraagstukken met enthousiasme benaderen. Naast het werken met de nieuwste technologieën, ben je in staat om aan meerdere projecten tegelijkertijd te werken. Als je deze uitdaging aangaat, werk je nauw samen met front-end developers en draag je bij aan het realiseren van grote veranderingen bij klanten. Het bedrijf zoekt iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd streeft naar het leveren van de beste resultaten.

Bekijk vacature »
Willem Liu

Willem Liu

22/03/2014 17:27:08
Quote Anchor link
Hoi PHPHulp,

Ik heb de afgelopen maanden gewerkt aan Pozzy. De site is gebouwd in PHP. Dit is een social game met het doel om gebruikers nieuwe ervaringen te laten opdoen, nieuwe plekken te laten ontdekken, nieuwe mensen te laten ontmoeten en sociale interactie te stimuleren.
De reden dat ik deze website heb gemaakt is, omdat ik met mijn vrijwilligerswerk bij het Rode Kruis merk dat er heel veel mensen zijn die zich eenzaam voelen.
Ook vind ik dat er teveel aan datamining wordt gedaan. Alle grote internetbedrijven willen altijd maar alles van hun gebruikers weten.
Ik probeer met Pozzy een tegenbeweging te beginnen. Gebruikers hoeven geen account aan te maken om gebruik te kunnen maken van de site/game.

Ik ben heel benieuwd naar jullie mening.

Wat vinden jullie van deze ideologie. En hoe vinden jullie dat dit uitgewerkt is in Pozzy?
Wat vinden jullie van de responsive vormgeving?
De website is met name bedoeld voor smartphones. Wat vinden jullie van de usability op smartphones?
Hebben jullie nog performance tips?

Alvast bedankt voor jullie tijd en mening. Alle commentaar en kritiek is welkom!

Gr.

Willem
Gewijzigd op 22/03/2014 17:29:13 door Willem Liu
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 11:25:35
 
Pipo Clown

Pipo Clown

22/03/2014 17:36:32
Quote Anchor link
Mijn persoonlijke mening ?

Een klote site.
Volkomen in het Engels en ik zie ook de link met het Rode Kruis nog niet zo erg,

Je hebt een hekel aan data mining maar je wilt wel iemands lokatie weten anders mag hij/zij niet mee doen.

Alleen al uit privacy oogpunt ben ik heel snel vertrokken. Dan heb ik het nog niet over mensen die moeite hebben met de Engelse taal.

Graag reageren met enige vorm van respect in het vervolg a.u.b.[/modedit]
Gewijzigd op 22/03/2014 20:40:22 door Bas IJzelendoorn
 
Willem Liu

Willem Liu

22/03/2014 17:40:02
Quote Anchor link
Hoi Pipo Clown,

Bedankt voor je mening. Er is verder ook geen link met het Rode Kruis. Ik heb de site gemaakt naar aanleiding van mijn ervaring met mijn werk voor het Rode Kruis. De site heeft verder geen band met het Rode Kruis zelf.
Ik begrijp je kritiek over de taal van de website volledig.
En ook goed om te weten dat een locatieservice gebaseerde game mensen kan afschrikken.

Gr.

Willem
 
D B

D B

22/03/2014 18:34:29
Quote Anchor link
De site op zich ziet er best netjes uit.
De home pagina is wel vrij lang. (Wel licht mooi het onderdeel op als je scrolt)
Als je verder door klikt word alles heel netjes uitklapbaar.

Wat de site nou precies moet doen is me minder duidelijk, als ik namelijk Enter vraagt hij om de locatie gegevens en dan zie ik niet wat er nog moet gebeuren...

Waarom rechts en links een menu? Zijn beide hetzelfde (toch?)

Ook krijg ik onder Connect op mijn pc een link te zien onder de qr code namelijk:
https://www.pozzy.nl/?qr=56

Maar op mijn smartphone/tablet blijft dit input veld leeg.

Groeten!
 
Willem Liu

Willem Liu

22/03/2014 19:27:24
Quote Anchor link
Hoi D B,

Bedankt voor je reactie. De linker en rechtermenu kritiek hoor ik inderdaad vaker. Ik heb het zo gedaan, omdat ik zelf mijn mobiel linkshandig bedien en ik het vervelend vond dat ik niet bij de hamburger aan de rechterkant kon (kleine handen).
De link onder connect zal ik naar kijken.
Ook zal ik even nadenken over hoe ik het duidelijker kan maken voor de gebruiker waar de site voor is en wat er gaat komen als de gebruiker begint.
In ieder geval bedankt voor je bruikbare tips!

Gr.

Willem
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/03/2014 20:36:06
Quote Anchor link
Pipo Clown op 22/03/2014 17:36:32:
Mijn persoonlijke mening ?

Een klote site.

Iets andere formulering zou wenselijk zijn. Vind dit een beetje overdreven.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/03/2014 20:43:54
Quote Anchor link
Pipo Clown op 22/03/2014 17:36:32:
Mijn persoonlijke mening ?

Een klote site.
Volkomen in het Engels en ik zie ook de link met het Rode Kruis nog niet zo erg,

Wat nuance mag zeker wel, met enige uitleg waarom het geen geweldige site is.
Worden als 'kl*te' dragen niks bij aan een goede discussie.
Gewijzigd op 22/03/2014 20:44:35 door - Ariën -
 
Webmaster Robbe

Webmaster Robbe

22/03/2014 20:52:45
Quote Anchor link
Ik vind het een mooie site!
Dat Engels is een - punt, maar daar kun je hopelijk wel iets aan doen?
Ik ben geen Talenknobbel, dus ik zal direct de site verlaten. Dat wil je natuurlijk niet! Dus Nederlandse versie!
Verder opbouw van de website is mooi.
Leuke gebruikers interface.

En véél succes met je spel!
 
Willem Liu

Willem Liu

22/03/2014 23:35:52
Quote Anchor link
Webmaster Robbe,

Bedankt voor je feedback. Ik zal nu ik vaker commentaar heb ontvangen over de taal zo gauw mogelijk ook de Nederlandse variant implementeren.

Gr.

Willem
 
- Raoul -

- Raoul -

23/03/2014 10:44:22
Quote Anchor link
Op zich is het een leuk idee, maar zoals de anderen zeggen, een Engelse site op een .nl domein?

Ik vind je pagina's ook een beetje vaag in elkaar zitten. Ik zou submenu's als deze Men vs Woman, Discover, etc.. allemaal in het menu zelf zetten.

Maak de startpagina ook veel duidelijker. Alle belangrijke info op 1 centrale pagina, niet te lang, niet te kort... Nu is het echt niet duidelijk wat dit spel is en wat je ermee kunt doen.
Gewijzigd op 23/03/2014 10:45:07 door - Raoul -
 
Willem Liu

Willem Liu

23/03/2014 11:33:08
Quote Anchor link
- Raoul -,

Bedankt voor je tips.

Ik ga aan de slag met de tips die ik van iedereen heb gehad.

Heel erg bedankt PHPHulp!
 
Willem Liu

Willem Liu

13/06/2014 11:31:51
Quote Anchor link
Ik heb nu ook een Nederlandse variant gemaakt.
De website reageert in eerste instantie op de taalinstelling van je webbrowser. Aan de hand daarvan zal de default language Engels of Nederlands kunnnen zijn. De taal is altijd te wijzigen via de flaggetjes in de footer.
Verder heb ik een korte uitleg toegevoegd zodat een bezoeker snel kan lezen dat het spelen van Pozzy locatie bepaling gebruikt.

Meer tips zijn altijd welkom.

Alvast bedankt!
 
Chris PHP

Chris PHP

13/06/2014 13:19:00
Quote Anchor link
Willem,

Je site ziet er mooi uit, ik heb wel een paar kleine puntjes.

- Ik heb Nederlandse versie van IE10 en mijn default language is Engels.
- Er staat een taal "Pirate" bij, waar dient deze voor?

Tevens ben je momenteel in overtreding van de Cookiewet!
Je maakt gebruik van Google Analystics, en hiervoor moet ondubbelzinnig toestemming voor gevraagd worden. Je meld alleen dat cookies gebruikt worden en dat is niet voldoende.
Gewijzigd op 13/06/2014 13:19:54 door Chris PHP
 
Willem Liu

Willem Liu

13/06/2014 14:13:47
Quote Anchor link
Chris NVT op 13/06/2014 13:19:00:
Willem,

Je site ziet er mooi uit, ik heb wel een paar kleine puntjes.

- Ik heb Nederlandse versie van IE10 en mijn default language is Engels.
- Er staat een taal "Pirate" bij, waar dient deze voor?

Tevens ben je momenteel in overtreding van de Cookiewet!
Je maakt gebruik van Google Analystics, en hiervoor moet ondubbelzinnig toestemming voor gevraagd worden. Je meld alleen dat cookies gebruikt worden en dat is niet voldoende.


Hoi Chris,

Bedankt voor je opmerkingen.
Dat van de browser default language gaat op de accept-language User-Agent string. Het is voor mij ook nog onduidelijk welke UA string een browser meegeeft en waar dat van af hangt (browser taal instelling of OS taal instelling). Ik zal hier nog een keer wat uitgebreider op testen.
De "pirate" taal is een grapje. Ik heb daarvoor de Engelse tekst door een Pirate-translator heen gehaald.

Wat betreft de cookiewet. Je hebt helemaal gelijk bij de huidige implementatie van de cookiewet.
Ik loop alvast een beetje vooruit op de wetgeving (uiteraard niet 100% zeker dat de wet daadwerkelijk wordt aangepast).
Zie: http://www.frankwatching.com/archive/2013/05/23/de-nieuwste-cookiewet-expliciete-toestemming-van-de-baan/
Als blijkt dat de wet zoals deze nu is, niet gewijzigd wordt dan zal ik mijn cookiemelding daarop aanpassen, of ik zal Google Analytics verwijderen.

In ieder geval bedankt voor je opmerkingen!

Gr.

Willem
 
Chris PHP

Chris PHP

13/06/2014 14:22:18
Quote Anchor link
Willem,

Ja ik weet dat ze deze wet willen aanpassen, echter is nu de wet zo dat je voor Google Analystics toestemming moet vragen. Mocht je nu gepakt worden bij een steekproef (je website is online dus de kans bestaat) dan loop je kans op een boete.

Met het excuus "Ik loop alvast voor op jullie aangezien dit misschien gewijzigd wordt" zullen ze niet akkoord gaan lijkt me.

Uiteraard is het je eigen keuze wat je doet, mijn mening is leef de wet na om problemen te voorkomen.

Kleine tip: Door Google Analystics te verwijderen heb je een functionele cookie, hierdoor hoef je geen toestemming te vragen of zelfs gebruikers op de hoogte te stellen.

Een mooi alternatief voor Google Analystics is Piwik deze draait op je eigen server en vereist geen cookies om te functioneren.
Gewijzigd op 13/06/2014 14:27:37 door Chris PHP
 
Willem Liu

Willem Liu

13/06/2014 14:34:43
Quote Anchor link
Chris NVT op 13/06/2014 14:22:18:
Willem,

Ja ik weet dat ze deze wet willen aanpassen, echter is nu de wet zo dat je voor Google Analystics toestemming moet vragen. Mocht je nu gepakt worden bij een steekproef (je website is online dus de kans bestaat) dan loop je kans op een boete.

Met het excuus "Ik loop alvast voor op jullie aangezien dit misschien gewijzigd wordt" zullen ze niet akkoord gaan lijkt me.

Uiteraard is het je eigen keuze wat je doet, mijn mening is leef de wet na om problemen te voorkomen.

Kleine tip: Door Google Analystics te verwijderen heb je een functionele cookie, hierdoor hoef je geen toestemming te vragen of zelfs gebruikers op de hoogte te stellen.

Een mooi alternatief voor Google Analystics is Piwik deze draait op je eigen server en vereist geen cookies om te functioneren.


Hoi Chris,

Dat Piwik ziet er goed uit. Ik ga er naar kijken en misschien kan ik dan helemaal af van GA. Goeie tip, bedankt!

Gr.

Willem
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.