[REVIEW] Pozzy.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Dit ga je doen Door ontwikkelen van het online platform Deel uitmaken van verschillende ontwikkelteams Meedenken over UI/UX vraagstukken Uitdragen van Front-end binnen de organisatie Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de omgeving van Amsterdam, is een grote onderwijs instelling met meerdere vestigingen en een groot aantal studenten. Zo telt deze organisatie +/- 35.000 gebruikers. Bij deze organisatie staat jouw ontwikkeling centraal en is er veel ruimte voor eigen initiatieven. In samenwerking met jouw team ga jij de online omgeving verder ontwikkelen. In de rol van Front end Developer zal jij 50% van jouw tijd werken in het

Bekijk vacature »

Typescript Developer / Cloud platform

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het cloud platform; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het cloud platform; Sparren met de business. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er veel voor. Als Typescript ontwikkelaar word je onderdeel van het team gericht op de (door)ontwikkeling van hun eigen cloud platform welke wordt

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »
Willem Liu

Willem Liu

22/03/2014 17:27:08
Quote Anchor link
Hoi PHPHulp,

Ik heb de afgelopen maanden gewerkt aan Pozzy. De site is gebouwd in PHP. Dit is een social game met het doel om gebruikers nieuwe ervaringen te laten opdoen, nieuwe plekken te laten ontdekken, nieuwe mensen te laten ontmoeten en sociale interactie te stimuleren.
De reden dat ik deze website heb gemaakt is, omdat ik met mijn vrijwilligerswerk bij het Rode Kruis merk dat er heel veel mensen zijn die zich eenzaam voelen.
Ook vind ik dat er teveel aan datamining wordt gedaan. Alle grote internetbedrijven willen altijd maar alles van hun gebruikers weten.
Ik probeer met Pozzy een tegenbeweging te beginnen. Gebruikers hoeven geen account aan te maken om gebruik te kunnen maken van de site/game.

Ik ben heel benieuwd naar jullie mening.

Wat vinden jullie van deze ideologie. En hoe vinden jullie dat dit uitgewerkt is in Pozzy?
Wat vinden jullie van de responsive vormgeving?
De website is met name bedoeld voor smartphones. Wat vinden jullie van de usability op smartphones?
Hebben jullie nog performance tips?

Alvast bedankt voor jullie tijd en mening. Alle commentaar en kritiek is welkom!

Gr.

Willem
Gewijzigd op 22/03/2014 17:29:13 door Willem Liu
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 12:54:40
 
Pipo Clown

Pipo Clown

22/03/2014 17:36:32
Quote Anchor link
Mijn persoonlijke mening ?

Een klote site.
Volkomen in het Engels en ik zie ook de link met het Rode Kruis nog niet zo erg,

Je hebt een hekel aan data mining maar je wilt wel iemands lokatie weten anders mag hij/zij niet mee doen.

Alleen al uit privacy oogpunt ben ik heel snel vertrokken. Dan heb ik het nog niet over mensen die moeite hebben met de Engelse taal.

Graag reageren met enige vorm van respect in het vervolg a.u.b.[/modedit]
Gewijzigd op 22/03/2014 20:40:22 door Bas IJzelendoorn
 
Willem Liu

Willem Liu

22/03/2014 17:40:02
Quote Anchor link
Hoi Pipo Clown,

Bedankt voor je mening. Er is verder ook geen link met het Rode Kruis. Ik heb de site gemaakt naar aanleiding van mijn ervaring met mijn werk voor het Rode Kruis. De site heeft verder geen band met het Rode Kruis zelf.
Ik begrijp je kritiek over de taal van de website volledig.
En ook goed om te weten dat een locatieservice gebaseerde game mensen kan afschrikken.

Gr.

Willem
 
D B

D B

22/03/2014 18:34:29
Quote Anchor link
De site op zich ziet er best netjes uit.
De home pagina is wel vrij lang. (Wel licht mooi het onderdeel op als je scrolt)
Als je verder door klikt word alles heel netjes uitklapbaar.

Wat de site nou precies moet doen is me minder duidelijk, als ik namelijk Enter vraagt hij om de locatie gegevens en dan zie ik niet wat er nog moet gebeuren...

Waarom rechts en links een menu? Zijn beide hetzelfde (toch?)

Ook krijg ik onder Connect op mijn pc een link te zien onder de qr code namelijk:
https://www.pozzy.nl/?qr=56

Maar op mijn smartphone/tablet blijft dit input veld leeg.

Groeten!
 
Willem Liu

Willem Liu

22/03/2014 19:27:24
Quote Anchor link
Hoi D B,

Bedankt voor je reactie. De linker en rechtermenu kritiek hoor ik inderdaad vaker. Ik heb het zo gedaan, omdat ik zelf mijn mobiel linkshandig bedien en ik het vervelend vond dat ik niet bij de hamburger aan de rechterkant kon (kleine handen).
De link onder connect zal ik naar kijken.
Ook zal ik even nadenken over hoe ik het duidelijker kan maken voor de gebruiker waar de site voor is en wat er gaat komen als de gebruiker begint.
In ieder geval bedankt voor je bruikbare tips!

Gr.

Willem
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/03/2014 20:36:06
Quote Anchor link
Pipo Clown op 22/03/2014 17:36:32:
Mijn persoonlijke mening ?

Een klote site.

Iets andere formulering zou wenselijk zijn. Vind dit een beetje overdreven.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/03/2014 20:43:54
Quote Anchor link
Pipo Clown op 22/03/2014 17:36:32:
Mijn persoonlijke mening ?

Een klote site.
Volkomen in het Engels en ik zie ook de link met het Rode Kruis nog niet zo erg,

Wat nuance mag zeker wel, met enige uitleg waarom het geen geweldige site is.
Worden als 'kl*te' dragen niks bij aan een goede discussie.
Gewijzigd op 22/03/2014 20:44:35 door - Ariën -
 
Webmaster Robbe

Webmaster Robbe

22/03/2014 20:52:45
Quote Anchor link
Ik vind het een mooie site!
Dat Engels is een - punt, maar daar kun je hopelijk wel iets aan doen?
Ik ben geen Talenknobbel, dus ik zal direct de site verlaten. Dat wil je natuurlijk niet! Dus Nederlandse versie!
Verder opbouw van de website is mooi.
Leuke gebruikers interface.

En véél succes met je spel!
 
Willem Liu

Willem Liu

22/03/2014 23:35:52
Quote Anchor link
Webmaster Robbe,

Bedankt voor je feedback. Ik zal nu ik vaker commentaar heb ontvangen over de taal zo gauw mogelijk ook de Nederlandse variant implementeren.

Gr.

Willem
 
- Raoul -

- Raoul -

23/03/2014 10:44:22
Quote Anchor link
Op zich is het een leuk idee, maar zoals de anderen zeggen, een Engelse site op een .nl domein?

Ik vind je pagina's ook een beetje vaag in elkaar zitten. Ik zou submenu's als deze Men vs Woman, Discover, etc.. allemaal in het menu zelf zetten.

Maak de startpagina ook veel duidelijker. Alle belangrijke info op 1 centrale pagina, niet te lang, niet te kort... Nu is het echt niet duidelijk wat dit spel is en wat je ermee kunt doen.
Gewijzigd op 23/03/2014 10:45:07 door - Raoul -
 
Willem Liu

Willem Liu

23/03/2014 11:33:08
Quote Anchor link
- Raoul -,

Bedankt voor je tips.

Ik ga aan de slag met de tips die ik van iedereen heb gehad.

Heel erg bedankt PHPHulp!
 
Willem Liu

Willem Liu

13/06/2014 11:31:51
Quote Anchor link
Ik heb nu ook een Nederlandse variant gemaakt.
De website reageert in eerste instantie op de taalinstelling van je webbrowser. Aan de hand daarvan zal de default language Engels of Nederlands kunnnen zijn. De taal is altijd te wijzigen via de flaggetjes in de footer.
Verder heb ik een korte uitleg toegevoegd zodat een bezoeker snel kan lezen dat het spelen van Pozzy locatie bepaling gebruikt.

Meer tips zijn altijd welkom.

Alvast bedankt!
 
Chris PHP

Chris PHP

13/06/2014 13:19:00
Quote Anchor link
Willem,

Je site ziet er mooi uit, ik heb wel een paar kleine puntjes.

- Ik heb Nederlandse versie van IE10 en mijn default language is Engels.
- Er staat een taal "Pirate" bij, waar dient deze voor?

Tevens ben je momenteel in overtreding van de Cookiewet!
Je maakt gebruik van Google Analystics, en hiervoor moet ondubbelzinnig toestemming voor gevraagd worden. Je meld alleen dat cookies gebruikt worden en dat is niet voldoende.
Gewijzigd op 13/06/2014 13:19:54 door Chris PHP
 
Willem Liu

Willem Liu

13/06/2014 14:13:47
Quote Anchor link
Chris NVT op 13/06/2014 13:19:00:
Willem,

Je site ziet er mooi uit, ik heb wel een paar kleine puntjes.

- Ik heb Nederlandse versie van IE10 en mijn default language is Engels.
- Er staat een taal "Pirate" bij, waar dient deze voor?

Tevens ben je momenteel in overtreding van de Cookiewet!
Je maakt gebruik van Google Analystics, en hiervoor moet ondubbelzinnig toestemming voor gevraagd worden. Je meld alleen dat cookies gebruikt worden en dat is niet voldoende.


Hoi Chris,

Bedankt voor je opmerkingen.
Dat van de browser default language gaat op de accept-language User-Agent string. Het is voor mij ook nog onduidelijk welke UA string een browser meegeeft en waar dat van af hangt (browser taal instelling of OS taal instelling). Ik zal hier nog een keer wat uitgebreider op testen.
De "pirate" taal is een grapje. Ik heb daarvoor de Engelse tekst door een Pirate-translator heen gehaald.

Wat betreft de cookiewet. Je hebt helemaal gelijk bij de huidige implementatie van de cookiewet.
Ik loop alvast een beetje vooruit op de wetgeving (uiteraard niet 100% zeker dat de wet daadwerkelijk wordt aangepast).
Zie: http://www.frankwatching.com/archive/2013/05/23/de-nieuwste-cookiewet-expliciete-toestemming-van-de-baan/
Als blijkt dat de wet zoals deze nu is, niet gewijzigd wordt dan zal ik mijn cookiemelding daarop aanpassen, of ik zal Google Analytics verwijderen.

In ieder geval bedankt voor je opmerkingen!

Gr.

Willem
 
Chris PHP

Chris PHP

13/06/2014 14:22:18
Quote Anchor link
Willem,

Ja ik weet dat ze deze wet willen aanpassen, echter is nu de wet zo dat je voor Google Analystics toestemming moet vragen. Mocht je nu gepakt worden bij een steekproef (je website is online dus de kans bestaat) dan loop je kans op een boete.

Met het excuus "Ik loop alvast voor op jullie aangezien dit misschien gewijzigd wordt" zullen ze niet akkoord gaan lijkt me.

Uiteraard is het je eigen keuze wat je doet, mijn mening is leef de wet na om problemen te voorkomen.

Kleine tip: Door Google Analystics te verwijderen heb je een functionele cookie, hierdoor hoef je geen toestemming te vragen of zelfs gebruikers op de hoogte te stellen.

Een mooi alternatief voor Google Analystics is Piwik deze draait op je eigen server en vereist geen cookies om te functioneren.
Gewijzigd op 13/06/2014 14:27:37 door Chris PHP
 
Willem Liu

Willem Liu

13/06/2014 14:34:43
Quote Anchor link
Chris NVT op 13/06/2014 14:22:18:
Willem,

Ja ik weet dat ze deze wet willen aanpassen, echter is nu de wet zo dat je voor Google Analystics toestemming moet vragen. Mocht je nu gepakt worden bij een steekproef (je website is online dus de kans bestaat) dan loop je kans op een boete.

Met het excuus "Ik loop alvast voor op jullie aangezien dit misschien gewijzigd wordt" zullen ze niet akkoord gaan lijkt me.

Uiteraard is het je eigen keuze wat je doet, mijn mening is leef de wet na om problemen te voorkomen.

Kleine tip: Door Google Analystics te verwijderen heb je een functionele cookie, hierdoor hoef je geen toestemming te vragen of zelfs gebruikers op de hoogte te stellen.

Een mooi alternatief voor Google Analystics is Piwik deze draait op je eigen server en vereist geen cookies om te functioneren.


Hoi Chris,

Dat Piwik ziet er goed uit. Ik ga er naar kijken en misschien kan ik dan helemaal af van GA. Goeie tip, bedankt!

Gr.

Willem
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.