Review systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Pixelside

Pixelside

28/05/2006 20:02:00
Quote Anchor link
Ik zoek een review systeem, waarbij moderators reviews van games kunnen plaatsen. Er moet minstens een reactie systeem bij zitten, en als het mogelijk is, een rating systeem. Ik heb deze scripts wel los van elkaar, maar ik wil ze graag in elkaar hebben, met 1 admin, en niet 20 voor elk ding. Wie kan me helpen met een groot gedeelte hiervan? Met een beetje hulp ben ik al blij, dus alles is welkom! Alvast bedankt..
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 01:41:59
 
Peter Prijs

Peter Prijs

28/05/2006 20:22:00
Quote Anchor link
is drupal hier niet geschikt voor ??
 
Pixelside

Pixelside

28/05/2006 20:48:00
Quote Anchor link
Drupal? Wat is dat?
 
Quote Anchor link
drupal ooit gehoord van de ['google]['/google] tags?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Deze site laat je geen account deleten
 
Mark L

Mark L

28/05/2006 20:50:00
Quote Anchor link
lijkt mij iets als een forum dat als je ingelogd bent je kan posten en anders alleen reageren.. en mods hebben alleen een naam..
 
Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

28/05/2006 22:36:00
Quote Anchor link
Hey, cool.. die [google][/google] tags daar had ik nog niet eens van gehoord. Ik typ altijd dapper al mijn linkjes naar Google...
Weer wat geleerd..

O ja, i.p.v. een ' te zetten (['google]['/google]) kun je ook gewoon [ignore][/ignore] gebruiken, werkt net wat netter..

Edit: Typo..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Andries Louw Wolthuizen
 
Leo

Leo

29/05/2006 10:13:00
Quote Anchor link
Maak gewoon een nieuwssysteem met catergorieën en wat extra opties als de categorie review is, zoals cijfer, developer, etc.
 
Pixelside

Pixelside

29/05/2006 14:59:00
Quote Anchor link
Ja, dat snap ik. Maar ik ben nogal slecht in PHP, ik kan er wel kleine scripts bewerken etc, maar meer ook niet.
 
Leo

Leo

29/05/2006 15:31:00
Quote Anchor link
Njah ik moet zelf nog een review-preview-nieuws systeem scripten.. en begin er pas vrijdag mee en ik denk niet dat ik het zal delen :(
 
Pixelside

Pixelside

29/05/2006 18:50:00
Quote Anchor link
Ik zal het eens proberen in CMS, ergens vandaan halen xD Of heeft mischien iemand nog een idee?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.