Sitecheck

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Node.js developer looking for a challenging consul

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

As a 3D BIM add- on developer at KUBUS, you will develop add-ons (called BCF- Managers) to the leading building information modeling (BIM) programs Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD and Tekla Structures. BCF Managers enable data transfer between BIM software and BIMcollab. You will work on both the front- and the back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 12:27:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Vorige week dinsdag ben ik begonnen met mijn bedrijfspagina,

Deze is nog niet helemaal af maar de bedoeling is dat deze vanavond online zal komen voor de testers die staan te wachten.

Graag zou ik van jullie een reactie willen wat jullie van het systeem vinden etc etc.

De site is nog niet helemaal af maar alle systemen voor de gebruikers wel.

www.php-scripting.com

Je zal een scherm voor je krijgen om eerst in te moeten loggen.
Hieronder zijn 2 logins,, want op sommige browsers werkt de eerste niet en sommige de 2e niet,, beetje raar maarja,

Login: user
ww: loltje

Login: Admin <<-- let op hoofdletter
ww: loltje

Verder heb ik geen testacounts voor jullie aangezien er maar 1 persoon tegelijk op 1 account kan zijn, Als iemand anders inlogt zal de andere uitgelogt worden.

Maar jullie kunnen je gewoon registreren en er zal u geen mail verstuurt worden want overmorgen zullen deze uit de database verwijderd worden.

Jullie mogen bestellingen plaatsen en een ticket insturen als jullie geld op jullie account willen laten zetten.

Echter bij een bestelling plaatsen zal u wel een mail ontvangen met een factuur,

Je zal hiervoor eerst een online handtekening moeten zettten maar hier mag je ook gewoon bullshit invoeren.

Dit is enkel nog om alles te testen, dus je zit nergens aan vast.

Edit: Concept idee komt van www.deziweb.nl

BVD

Tim

Quote:
Topic verplaatst naar site reviews.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tim Kampherbeek
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 13:45:40
 
- wes  -

- wes -

11/11/2009 12:32:00
Quote Anchor link
Beide logins werken niet
 
Mr.Ark

Mr.Ark

11/11/2009 12:36:00
Quote Anchor link
Bij mij ook niet...

Is het niet eerst slim om alle pagina's af te maken voordat je hem online gaat gooien?
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 12:40:00
Quote Anchor link
Die worden ook eerst afgemaakt voordat mensen er op mogen bestellen, staat ook bovenaan.

Probeer BTW firefox,,, en anders 2x inloggen dan op annuleren en dan effe refreshen
 
Mr.Ark

Mr.Ark

11/11/2009 12:41:00
Quote Anchor link
Quote:
Probeer BTW firefox,,, en anders 2x inloggen dan op annuleren en dan effe refreshen


Ik gebruik firefox, Krijg telkens die melding dat gegevens fout zijn.

Edit:


Grappig, Als ik het domein phphulp.nl wil bestellen, dan staat er dat die beschikbaar is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
Jaron T

Jaron T

11/11/2009 12:46:00
Quote Anchor link
Laat me niet lachen , dit is een rip van : http://www.deziweb.com/

Stop hier maar eens heel snel mee.

Bedankt
 
Mr.Ark

Mr.Ark

11/11/2009 12:53:00
Quote Anchor link
haha, Lekker scherp Jaron, goed bezig..., dit kan inderdaad niet door de beugel..
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 12:55:00
Quote Anchor link
@ark.

Klopt,, Ik ben nog steeds bezig om de .nl en .eu server te fixe

Die dingen doen een beetje raar,

En dat het concept idee van deziweb is gehaalt ja,

Rip,, Nee,,

Heb zelfs al een mail van hun gehad dat hun er niet erg blij mee zijn maar aangezien niks van hun site komt en alles zelf is gemaakt kunnen ze me niks maken...

Maarja,,

Weer terug naar het onderwerp aub
 
Jaron T

Jaron T

11/11/2009 12:59:00
Quote Anchor link
Tuurlijk ga lekker fietsen

zoek de verschillen:
http://www.php-scripting.com/register
https://www.deziweb.com/cp/registreren
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 13:01:00
Quote Anchor link
Kerel,

Het systeem is helemaal zelf gemaakt en zoals ik NET OOK AL ZIJ,

JAH HET CONCEPT IDEE KOMT VAN HUN!!!!

Daar ga ik ook niet moeilijk doen,

Maar alle systemen zijn zelf gemaakt,

Deziweb heeft btw ook hun scripts nooit vrijgegeven,

Dus aub terug naar het onderwerp,, als ik een duscussie topic wou hebben had ik die wel gestart

Tim
 
Jaron T

Jaron T

11/11/2009 13:02:00
Quote Anchor link
Zelf gemaakt? Je hebt gewoon dingen GEKOPIEERD.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kopi%C3%ABren
 
Steen

steen

11/11/2009 13:03:00
Quote Anchor link
Die deziweb is een stuk mooier:P
 
Mr.Ark

Mr.Ark

11/11/2009 13:03:00
Quote Anchor link
Vind je het vreemd dat we zo reageren? Deziweb heeft vast en zeker een copyright op hun layout staan. Dan mag jij dat niet zomaar namaken. Het is tenslotte hun idee.

Wat jij als scripts gebruikt staat er buiten van, het gaat om de layout.
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 13:04:00
Quote Anchor link
Is niet gekopiert,,, zoals al zei,, geen zin in een discussie,

KIJK broncodes dan zie je het wel
 
Justin S

Justin S

11/11/2009 13:14:00
Quote Anchor link
Als je iets zelf maakt kan je nog steeds iets kopiëren. De Lay-out is bijna identiek, de jouwe alleen wat minder mooi uitgevoerd. Serieus, maak een eigen design. Zo moeilijk kan het niet zijn. Inspiratie: http://creattica.com/css/latest-designs
 
Giel

Giel

11/11/2009 13:20:00
Quote Anchor link
Waarom is je pagina zo ontzettend lang als er maar weinig content is?
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 13:21:00
Quote Anchor link
Giel,,

Klopt dit moet nog gefixt worden in mijn CSS,

Dit heb ik nog niet gedaan aangezien ik nog een heel andere footer wil maken
 
Jaron T

Jaron T

11/11/2009 13:25:00
Quote Anchor link
Tim Kampherbeek schreef op 11.11.2009 13:21:
Giel,,

Klopt dit moet nog gefixt worden in mijn CSS,

Dit heb ik nog niet gedaan aangezien ik nog een heel andere footer wil maken

Zo ééntje als deziweb is mooi , misschien een 'IDEE' ?
 
TJVB tvb

TJVB tvb

11/11/2009 13:27:00
Quote Anchor link
Tim, Je gaat in een schemergebied zitten in hoeverre de website mag lijken op een website van een concurrent (is een tijd geleden op http://blog.iusmentis.com/ nog een artikel over geweest)
En dan wil je er geen discussie over? Het gaat er niet om of je ctrl-c en ctrl-v gebruikt hebt of het zelf hebt geschreven. (Harry potter overnieuw schrijven mag ook niet terwijl ik het dan niet eens letterlijk kopieer)

Nog wat punten
*Waarom loopt je pagina zo ver door?
*Menu knoppen zonder pagina, plaatst de knoppen dan (nog) niet
*Portfolie: waarom geen links en uitleg van wat ik moet zien?
* msn support, wanneer? 24/7 of alleen 's nachts van 2 tot 3?
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

11/11/2009 13:37:00
Quote Anchor link
TJVB,

De pagina waarom die zover doorloopt zij ik net
Ook vermelde ik net dat de site nog niet klaar was,
Portfolio,, Ook nog mee bezig,, ook nog niet af dus
Msn support,, dat is het goeie zal het vermelden

Jaron,

Haha,, Humor,, Nee dat zal het niet worden.
 
Sebastiaan Blaas

Sebastiaan Blaas

11/11/2009 15:49:00
Quote Anchor link
Jammer logins doen het bij mij niet .. ik wil ook die rip zien...

Overigens ondanks dat je het zelf heb gemaakt kan wel degelijk verzocht worden door wijzigingen van de layout via de rechter... Ik weet even niet meer zo snel wie het was.. maar marktplaats heeft het zelfs een keer verder doorgevoegd.. Toen was er een toko die anzich zelfde layout had als MP maar net iets anders.. Echter hadden ze exact dezelfde categorien in exact dezelfde volgorde.. Marktplaats won.. en categorien moesten anders..
 

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.