Slogan PHPhulp

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior .NET developer/ architect gezocht, api deve

Ben je een ervaren .NET developer en op zoek naar baan waarbij je je ook meer kunt gaan richten op architectuur? Binnen een leuke, sociale en betrokken werkomgeving? Met technieken als .NET Core en Azure? Dan zou deze baan wellicht iets voor jou kunnen zijn. Voor een organisatie in Rotterdam zijn we op zoek naar eens senior .NET ontwikkelaar/ architect. De organisatie bevindt zich in de financiële branche en is een van de grotere spelers in hun vakgebied. De organisatie bestaat uit circa 600 medewerkers en heeft verschillende vestigingen in Nederland. Het hoofdkantoor zit in Rotterdam en daar is ook

Bekijk vacature »

BI Ontwikkelaar

Ben jij gek op het verzamelen en analyseren van informatie? En wil je met deze passie graag zorgorganisaties meer inzicht verschaffen? Lees dan snel verder. Jouw baan Als BI ontwikkelaar Datawarehouse help je zorgorganisaties bij het inzichtelijk maken en grafisch presenteren van hun data. De ene dag werk je aan rapportages en kubussen, een dag later spreek je af met je collega’s om je in een ingewikkeld zorgproces te verdiepen. Je verwerkt informatiewensen samen met onze ontwikkelaars in de software. Afwisselend en uitdagend, want je werkt aan meerdere projecten tegelijk. Wat voor projecten? Dat stemmen we zoveel mogelijk af op

Bekijk vacature »

senior Java ontwikkelaar

Functie­omschrijving Introductie Als senior Java developer werk je aan de ontwikkeling van nieuwe software en onderhoud aan bestaande applicaties en systemen. Jij werkt met de nieuwste frameworks, op basis van het continuous delivery gedachtegoed. Vanuit jouw kennis en ervaring weet jij bij te dragen aan de digitale ambitie van KVK: het leven van ondernemers makkelijker maken met betekenisvolle informatie, toegang tot het Handelsregister, onze data, kennis en netwerken. Denk daarbij aan mooie uitdagingen zoals het volledig digitaal inschrijven mogelijk maken en het ontwikkelen van meerdere registers. Samen met ondernemers, steden en rijksoverheid initiëren we creatieve projecten waarmee we ondernemend Nederland

Bekijk vacature »

Lead developer (C#) / architect, aansturing machin

Ben je een ervaren technisch software ontwikkelaar/ lead / architect die op zoek is naar een nieuwe baan in Den Haag? Een baan waar je software ontwikkeld voor de aansturing van complexe, innovatieve machines? En bijdraagt aan de ontwikkeling van een maatschappelijk product waar veel mensen bij gebaat zijn? Lees dan verder! Voor een bedrijf in Den Haag zijn we momenteel op zoek naar een lead developer / architect met een afgeronde HBO of WO opleiding en ervaring op gebied van C# Het gaat om een leuk middelgroot bedrijf van circa 50 mensen waarvan 7 software developers. Het bedrijf bestaat

Bekijk vacature »

Testautomatiseerder / Java developer

Functieomschrijving Ben jij de Technisch Tester die het leuk vindt om met Java code aan de slag te gaan en met zijn werkzaamheden als Technisch Tester een bijdrage kan leveren aan de veiligheid van de samenleving? Lees dan snel dit functieprofiel van Technisch Tester! Opstellen en uitvoeren van geautomatiseerde testen; Uitvoeren van acceptatie/functionele testen; Aanpassingen maken in de bestaande applicatie; Debuggen van de applicatie; In gesprek gaan met eindgebruikers om verbetervoorstellen op te halen. Functie-eisen Minimaal HBO-werk en denkniveau; JE bent minimaal TMap of ISTQB gecertificeerd; Minimaal 3 jaar werkervaring als Technisch Tester; Java kennis (kunnen lezen/schrijven/debuggen); Kennis TestNG/Selenium is

Bekijk vacature »

Senior .NET developer / .NET Core / C# / Architect

Functieomschrijving Ben jij een Senior .NET developer met meerdere jaren ervaring en wil jij deze ervaring graag inzetten bij een gerenommeerde organisatie die alleen maar de meest innovatieve projecten oppakt? Heb jij interesse in IoT, AI en complexe datastromen en wil jij meedenken over architectuur vraagstukken? Lees dan nu verder! Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit: Het ontwikkelen van kwalitatief sterke code met C#, .NET Core en Azure; Het van scratch af aan bouwen van oplossingen, platformen, apps en andere portalen; Het meedenken over architectuur vraagstukken; Het leveren van technische input tijdens (pre)sales trajecten; Het bouwen van koppelingen middels API's; Het

Bekijk vacature »

C# Developer

C# Developer De uitgebreide versie Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Stilstand is achteruitgang voor jou; je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren over Microsoft technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt. Je hebt geen zin in een 60-urige werkweek maar haalt wel plezier uit zo nu en

Bekijk vacature »

.NET developer / C# / MySQL Database

.NET developer / C# / MySQL Database regio Doetinchem Functieomschrijving Ben jij een .NET ontwikkelaar die aan de slag wil gaan als .NET developer, maar ook veel te maken wil hebben met de klant? Dan ben je bij deze innovatieve, vooruitstrevende en internationaal georiënteerde organisatie in de regio Doetinchem aan het juiste adres. Je krijgt hier de mogenlijkheid om een creatief team versterken. Spreekt dit je aan reageer dan snel op deze volgende stap in jouw carriere! Jouw meest voorkomende werkzaamheden zijn: Het vertalen van wensen vanuit de business naar .NET oplossingen. Dit betekent dat je of bestaande modules gaat

Bekijk vacature »

Software Developer C#

Organization Within business line Applications, software groups address the area of complex machine control software. You will be end-to-end responsible for realization of software in C# . This is done using a scrum/Agile way of working. As a Software Developer you will act as fast learning software professional, and contribute to software realization using a disciplined agile/scrum based way of working. You apply software engineering practices such as requirements engineering (user story definition), object oriented analysis and design, implementation in C#, testing, and integration. You are eager to pick up knowledge on semiconductor fab automation and throughput models. What are

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die een applicatie, maar ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te gaan met het functioneel beheer van voornamelijk Microsoft Dynamics Navision, maar

Bekijk vacature »

Lead Drupal Ontwikkelaar / Full Digital Agency / U

Functieomschrijving Kent Drupal voor jou geen geheimen en ben jij de Lead Ontwikkelaar die graag meewerkt aan innovatieve software oplossingen voor grote en toonaangevende organisaties? Lees dan snel deze vacature van Lead Drupal Ontwikkelaar! Ontwikkelen van webapplicaties in de nieuwste versies van Drupal; Doorontwikkelen van huidige applicaties; Aansturen van talentvolle ontwikkelaars; Meedenken over architecturen; Sparringspartner van de projectmanager. Functie-eisen Minimaal HBO-werk en denkniveau; Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met Drupal; Ervaring in Scrum/Agile omgevingen; Aantoonbare ervaring met het aansturen van developers; Communicatief vaardig. Bedrijfsomschrijving Deze organisatie gelegen in het hartje van Utrecht biedt grote (inter)nationale organisaties maatwerk oplossingen op het

Bekijk vacature »

ETL Developer Datawarehouse

Wil jij je ETL-ontwikkelexpertise inzetten binnen de zorg? Dan is dit jouw baan! Je werkt vanuit de Crystal Tower in Amsterdam met de nieuwste Microsoft-technieken aan slimme oplossingen die zorgorganisaties helder inzicht geven in hun verbeterpunten. Jouw baan Onze datamodellen geven ziekenhuizen meer inzicht in hun huidige activiteiten en verwachte ontwikkelingen. Jij gaat deze complexe modellen verder uitbouwen én ontwikkelt en verbetert daarbij proactief de ETL in C# en SQL. Hierbij heb je alle ruimte om te sparren met (ervaren) collega-ETL-ontwikkelaars en werk je samen met onze BI-ontwikkelaars, software developers en consultants technische implementatie. Jouw team Je versterkt een gemotiveerd

Bekijk vacature »

Junior .NET C# developer gezocht, Dordrecht

Ben je een .NET C# developer die in Dordrecht woont, of in de omgeving hiervan, en op zoek is naar een nieuwe baan? Bij een bedrijf met betrokken collega’s, die elkaar graag helpen, binnen een informele cultuur? En aan een succesvol product wilt werken dat constant verder ontwikkeld wordt? Voor een bedrijf in Dordrecht zijn we op zoek naar verschillende C# developers. Het bedrijf richt zich op de ontwikkeling van software voor een specifieke branche en heeft circa 5000 gebruikers. De organisatie bestaat uit circa 20 mensen waarvan 6 .NET developers, 1 architect en 3 software testers. Het werk bestaat

Bekijk vacature »

Microservice PHP developer gezocht voor dynamisch

Functieomschrijving We zoeken voor deze klant een PHP (back-end) ontwikkelaar met minimaal 3 jaar steady werkervaring. Het is belangrijk dat je graag met nieuwe technologieën werkt en echt kwaliteit wil leveren. Ze werken hier voornamelijk met Symfony maar uiteraard ook uitstapjes naar andere technieken. Zo werken ze onder andere technieken als NoSQL en Kubernetes. Het team bestaat uit zo'n 6 developers en er wordt in een open sfeer gewerkt. Elke ochtend begin je met een stand-up meeting en je zal continu in contact staan met je collega's. Functie-eisen – Je hebt HBO werk en/of denk niveau; – Je hebt ervaring

Bekijk vacature »

.NET Developer / C# / Financiele sector

Functieomschrijving Ga jij aan de slag als .NET Developer bij een van de grotere spelers binnen de financiele dienstverlening? Wil jij graag werken met onder andere C#, SQL, MVC, en WCF binnen een grote organisatie om de applicaties binnen de organisatie verder te ontwikkelen en te onderhouden? Lees dan verder! De ontwikkeling, uitbreiding en onderhouden van applicaties binnen de organisatie; Waarborgen van de veiligheid en consistentie van de applicaties; Zorgen dat de eindgebruiker de applicaties effectief kunnen gebruiken; Documenteren van de systemen, op zowel gebruikers niveau, als technisch niveau; Het adviseren van de directie over technische kwesties. Functie-eisen Minimaal HBO

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

Karl Karl

Karl Karl

14/12/2010 21:58:21
Anchor link
Hoi mensjes, piepo's en andere lui.

Nu zit ik al een tijdje op phphulp, zoals jullie vast wel weten. En in al die tijd dat ik nu op phphulp zit is het mij niet opgevallen dat phphulp geen slogan heeft.
Ik ben nog van de generatie die de vorige phphulp heeft meegemaakt, volgens mij was daar wel een slogan.

Elk groot, bekend, super-de-luxe iets heeft een slogan, neem nu Apple (maak maar van i, s):
"A magical and revolutionary device at an unbelievable price.":
http://gyazo.com/f378752c940273e0917b4eefc1ee656e.png

"This changes everything. Again":
http://gyazo.com/e1f05d960982a5e3c3701f5ef5832678.png

Of Microsft:
"Your potential. Our passion."
http://gyazo.com/e3ce29fe2d176dac80ecd3eed800ae08.png

Daarom dacht ik dat het voor PHPhulp ook wel eens tijd kon zijn voor een slogan. En natuurlijk heb ik ook al wat bedacht. Dit heb ik in deze mock-up verwerkt (ja, mijn fotosoep skilz zijn bagger als het effe snel moet):

Nu moet je scrollen....

Nog een klein stukje....

Zei ik klein?

Naja, hier is ie:

Ja, je ziet het goed:
Voor LOSERS door LOSERS
(Omdat de slogan voor PHPhulp is, betekend betekent is met een T.. dat de slogan geldt voor 'het team' achter phphulp... (Al geldt het ook wel voor de hele website breed.)

Mod edit:
Als je wilt lullen, doe dat dan in de Koffiehoek.

Vlieg een end op, nep mod!
Gewijzigd op 16/01/2012 15:33:11 door Bas Kreleger

PHP hulp

PHP hulp

05/08/2020 09:52:33

Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/12/2010 22:01:05
Anchor link
maar dan denken mensen al helemaal dat ze niets hoeven te doen want anderen zullen het vast wel even voor hun doen, ik vind het verder wel en goed idee

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:02:14
Anchor link
Ik zie screen niet? 'Blanco' page

Karl Karl

Karl Karl

14/12/2010 22:03:47
Anchor link
Vincent Huisman op 14/12/2010 22:01:05:
maar dan denken mensen al helemaal dat ze niets hoeven te doen want anderen zullen het vast wel even voor hun doen, ik vind het verder wel en goed idee

Wtf?
Ken je die taal? Nederlands?
Of die andere dingen. Hoofdletters, punten en komma's.
En misschien zou je je post eens moeten doorlezen VOORDAT je die post.

Niels Kieviet op 14/12/2010 22:02:14:
Ik zie screen niet? 'Blanco' page
Gewijzigd op 16/01/2012 15:33:59 door Bas Kreleger

Jasper DS

Jasper DS

14/12/2010 22:06:58
Anchor link
en wat wil je hier mee zeggen karl? dat het niveau te laag is?

Wouter J

Wouter J

14/12/2010 22:07:11
Anchor link
Vind vooral die reclame heel leuk gemaakt! :D

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:11:19
Anchor link
@Vincent..

Jouw goedste vak is nederlands? Dat had mij nooit bedenkt.. Je leerde het al op je driede?

Jordi Kroon
Redacteur

Jordi Kroon

14/12/2010 22:11:53
Anchor link
Karl :

Je moet niet overdrijven
Ik weet wat je punt is maar niet iedereen is hetzelfde
Sterker nog jij bent toch ook klein begonnen
En toen snapte je ook niet alles

Arjan -

Arjan -

14/12/2010 22:14:47
Anchor link
@Niels: Probeer je nu met Karl mee te lullen? Beetje zinloos hé? Alsof jij nooit fouten hebt gemaakt in je leven.... Volgens mij hebben jullie een grote bus zout naast de pc staan om deze vervolgens uit te strooien over die geweldig mooie én slijmerige slak op jullie scherm.

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:19:40
Anchor link
@Arjen
Doe niet zo moeilijk joh:) Je snapt de grap toch wel?
Quote:
Probeer je nu met Karl mee te lullen? Beetje zinloos hé?

So wat? Loop jij nu met jordi mee te lullen? Alsof dat niet zinloos is.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:20:06 door Niels K

Tobias Tobias

Tobias Tobias

14/12/2010 22:20:00
Anchor link
Grappig hoe zoveel mensen het hier een ***-boel vinden en toch terug blijven komen...

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:21:13
Anchor link
@Tobias.

Vind ik het hier een kut boel? Nee. Er moet gewoon af en toe wat gezelligheid in de tent zijn, en ik probeerde gewoon een grapje te maken, maar die kwam blijkbaar niet goed over.

Het leven is niet alleen maar programmeren hoor;)
Gewijzigd op 14/12/2010 22:21:46 door Niels K

Wouter J

Wouter J

14/12/2010 22:25:03
Anchor link
Dit topic moet je niet te serieus nemen. Niet zo oververhit reageren, mijn laptop houdt het bijna niet meer vol ;)

Arjan -

Arjan -

14/12/2010 22:25:30
Anchor link
Ik doe niet moeilijk, jullie doen moeilijk door te muggenziften. Iets aanhalen wat iemand anders al heeft aangekaart komt erg zeikerig en zielig over. En als het een grap is dan is het wel een hele kinderachtige grap. Jullie vervuilen PHPHulp net zo veel met dit soort zinloze opmerkingen (waar deze er ook één van is :) ) als de mensen die het openen van dit onderwerp hebben veroorzaakt.

@Wouter: Is ook zo, maar een discussie kan in dit topic nooit kwaad toch ;)?

En ik ben het er mee eens dat het leven niet alleen programmeren is. Ik moet er niet aan denken. Maar gezelligheid kan ook op een andere manier dan mensen afkraken op de Nederlandse taal.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:27:53 door Arjan -

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:26:46
Anchor link
Precies. Karl probeerde wat leuks te introduceren. Misschien dat zijn reactie wat hard is / was, maar ja dat zijn we onderhand van karl toch al gewend?

@Jordi.
Daarom kwam ook spontaan in mij naarboven, 'Je leerde het al op je driede?'

@arjen
Ik bedoelde het gewoon als een woordgrapje, niet om vincent nu even te 'ziften' zoals jij het noemt. Maar goed, als jij daar niet tegen kunt, mijn excuses daarvoor al vind ik het mierenneuken.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:31:00 door Niels K

Wouter J

Wouter J

14/12/2010 22:27:50
Anchor link
@arjen -, jullie?
En omdat er 2 van de 10(?) reacties over taalgrappen gaan gaat dit topic opeens over het afkraken van nederlandse taal?
Gewijzigd op 14/12/2010 22:29:49 door Wouter J

Arjan -

Arjan -

14/12/2010 22:30:00
Anchor link
@Wouter: Als je dit onderwerp doorleest dan weet je wie ik bedoel met "jullie"....

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:32:55
Anchor link
@Wouter J, @arjen, rest
Zoals je al merkte aan de beginpost is dit geen serieus topic. Hij staat niet voor niks in de koffiehoek.

Maar goed

Jordi Kroon
Redacteur

Jordi Kroon

14/12/2010 22:37:45
Anchor link
Sommige mensen hebben echt niks te doen en gaan iedereen in de zeik zeggen

Sorry voor mijn woorden maar het is wel waar
Want karl bedoeld het mischien goed maar het komt zo negatief over

Niek s

niek s

14/12/2010 22:39:47
Anchor link
hmm.
Geinspireerd door Apple:
"This fucks up everything. Again."

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:44:25
Anchor link
@Jordi
Klopt, maar hij is wel één van de weinigen hier op phphulp die het vaak, of zeg maar altijd bij het goede eind heeft. Maar goed, iets betere formulering van zijn stellingen kunnen geen kwaad nee.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:44:57 door Niels K

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.