Socket verbinding

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Leidinggevend Full Stack Developer

Hé jij, nieuwe Pinkcuber! Ga aan de slag bij Pinkcube, online leverancier van promotieartikelen! Een innovatieve organisatie waar extra stappen zetten voor klanten de normaalste zaak van de wereld is. Ambitieus zijn we ook. ‘Naoberschap’ staat bij Pinkcube hoog in het vaandel; we helpen elkaar en iedereen is welkom. Pinkcube is Great Place to Work Certified, erkend leerbedrijf, maatschappelijk betrokken partner van stichting Present en partner van CliniClowns. En misschien wel jouw nieuwe werkgever. Wij zoeken namelijk een enthousiaste: Leidinggevend Full Stack Developer (40 uur, medior/senior) Ben jij klaar om baanbrekende ideeën tot leven te brengen en deel uit te

Bekijk vacature »
Ilja

Ilja

14/05/2008 13:22:00
Quote Anchor link
Goedemiddag allemaal,

Ik probeer met een socket script verbinding te maken met een website zodat ik via een php script stats kan ophalen uit een spel.

Hiervoor gebruik ik het volgende om de socket te openen:

[script]
fsockopen("www.barafranca.nl", 80, $errno, $errstr, 30);
[/script]

Zoals je kunt zien probeer ik verbinding te maken met www.barafranca.nl.
Maar zodra ik dat probeer kom ik er achter dat het script verbinding zoekt met http://67.213.67.11/
Alleen dat is niet wat ik zoek... Want daar kan ik niet inloggen of krijg ik geen index ervoor of iets dergelijks.

Ben ik misschien iets vergeten? Of moet ik wat mee in de header sturen?


Alvast bedankt,

Ilja
 
PHP hulp

PHP hulp

22/05/2024 00:32:21
 
- SanThe -

- SanThe -

14/05/2008 13:29:00
Quote Anchor link
Name: www.barafranca.nl
Address: 67.213.67.11

Edit: nslookup 67.213.67.11
;; connection timed out; no servers could be reached

DNS is vast niet helemaal in orde.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
 
Ilja

Ilja

14/05/2008 13:37:00
Quote Anchor link
Hoe kan ik het oplossen dan?
 
- SanThe -

- SanThe -

14/05/2008 13:44:00
Quote Anchor link
Het zou geen verschil moeten maken. Die naam en dat ip horen bij elkaar.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

14/05/2008 14:38:00
Quote Anchor link
probeer eens zonder het www record, dus gewoon barafranca.nl
 
- SanThe -

- SanThe -

14/05/2008 14:40:00
Quote Anchor link
Jurgen schreef op 14.05.2008 14:38:
probeer eens zonder het www record, dus gewoon barafranca.nl

Zelfde ip-nummer.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

14/05/2008 14:42:00
Quote Anchor link
Dat weet ik, maar misschien wat problemen met de records?
 
Ilja

Ilja

14/05/2008 15:11:00
Quote Anchor link
Ik krijg daarmee precies het zelfde ik had dat ook al eerder geprobeerd maar nog eens gechecked nu dus...

Het werkte eerst dus wel maar ze hebben iets aangepast waardoor ik niet meer op deze manier kan verbinden.

Iemand anders nog een idee?
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

14/05/2008 16:33:00
Quote Anchor link
Ik denk gewoon dat ze geen remote toegang (meer?) toe staan.
 
Ilja

Ilja

14/05/2008 18:51:00
Quote Anchor link
Een webbrowser kan het toch ook?

En ik ken iemand die kan er wel mee verbinden maar hij wil alleen niet vertellen hoe...
 
Kwastie

Kwastie

14/05/2008 19:11:00
Quote Anchor link
heb je überhaupt wel toegang tot die server?
 
Jelmer -

Jelmer -

14/05/2008 19:23:00
Quote Anchor link
Je kan met bijvoorbeeld WireShark (of een simpeler winpcap achtig programmaatje) je netwerkverkeer van je browser onderscheppen, en zo zien welke headers die opstuurt. Verstuur exact diezelfde headers over je socket, en het zou moeten werken - de server zou geen onderscheidt moeten kunnen maken.

Echter, gebruik je HTTP/1.1 (als het goed is staat dit in de eerste regel die je verstuurt) dan kan je chunked content terugverwachten. En dat is redelijk lastig. Het is gemakkelijker om 1.0 te gebruiken, maar misschien is dit iets waar Omerta op afknapt. Moet je even uitproberen.

Overigens, welk deel lukt niet? Vaalt de fsockopen aanroep? Kom je daarna niet verder? Lukt het inloggen niet, wat is de foutmelding of het antwoord dat je uit de socket trekt? Hoe ziet de rest van je script eruit? (En dan vooral de stukjes die je naar je socket schrijft en waar je hem uitleest.
 
Ilja

Ilja

14/05/2008 19:59:00
Quote Anchor link
Ik kan niet bij de inlog pagina komen dat is game-login.php want als ik dat meestuur in de header dan krijg ik
404 - Not Found


1.0 heb ik geprobeerd

hier is het script waarmee ik het even probeer


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
<?php

$website
= fsockopen('barafranca.com', 80);

// check if the website is found
if(!$website) {

   echo'Could\'t open google!';

}
else {
   // write to the http server

   fwrite($website, "GET /game-login.php HTTP/1.0\r\n");
  fwrite($website, "Host: www.google.com\r\n");



  fwrite($website, "Connection: Close\r\n\r\n");

   // a variable for storing the html code
   $html = '';

   // read the website
   while(!feof($website)) {
      // store the html into a variable
      $html .= fgets($website, 1280000);

  }


   // when we're done we'll close the socket
   fclose($website);

}


echo $html;
?>


output:

HTTP/1.0 404 Not Found
Connection: close
Content-Type: text/html
Content-Length: 345
Date: Wed, 14 May 2008 17:59:44 GMT
Server: lighttpd
Set-Cookie: OMERTASID=appsrv3; path=/

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?>

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en">
<head>
<title>404 - Not Found</title>
</head>
<body>
<h1>404 - Not Found</h1>
</body>
</html>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ilja
 
Ilja

Ilja

15/05/2008 23:06:00
Quote Anchor link
Iemand?
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

15/05/2008 23:10:00
Quote Anchor link
Je stuurt headers van google naar de webserver.
 
Jelmer -

Jelmer -

15/05/2008 23:14:00
Quote Anchor link
Host is barafranca.com lijkt mij :/
 
- SanThe -

- SanThe -

15/05/2008 23:27:00
Quote Anchor link
Jelmer schreef op 15.05.2008 23:14:
Host is barafranca.com lijkt mij :/

Als ik bovenstaand script test met www.barafranca.com i.p.v. google dan krijg ik dit:
HTTP/1.0 200 OK Connection: close Set-Cookie: PHPSESSID=c1bc601005a19b91548a8ebf03a73cc9; path=/ Expires: Thu, 19 Nov 1981 08:52:00 GMT Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0 Pragma: no-cache Content-type: text/html; charset=iso-8859-1 Content-Length: 24647 Date: Thu, 15 May 2008 21:24:35 GMT Server: lighttpd Set-Cookie: OMERTASID=appsrv3; path=/

En daaronder een hele site met:
Massive Multiplayer Text-Based RPG Gangster Game

Dus het lijkt mij dat het werkt.
 
Ilja

Ilja

16/05/2008 01:36:00
Quote Anchor link
Bedankt!!

Het werkte inderdaad.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.