soort ledenlijst

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of AWS. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 11:58:00
Quote Anchor link
beste webmasters ik heb eens probleem ik ben aan het proberen een soort ledenlijst temakemaken maar in de tabel heb je maar 2 cat dat is id en wid
de bedoeling was als ik lijst.php?id=en hier de id en dat dan de lijst wordt getoont van wid die gekoppelt is met de id dus niet ale wid's mogen getoont worden maar dit lukt me niets wie kan me helpen alvast dank

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
<?
include("config.php");

$select = "SELECT * FROM wanabees  WHERE id='' ORDER BY abc DESC LIMIT 0,100";
$query = mysql_query($select);
$aantal = mysql_num_rows($query);

if ($aantal != 0)
{

while ($list = mysql_fetch_object($query))
    {

if ($list->homepage == "")
        {

$homepage = "Geen";
        }

else
        {
            $homepage = "<a href=\"$list->homepage\" target=\"new\">Bekijk</a>";
        }

echo "<font face=Verdana size=1><a href=\"$map_url/profiel.php?mid=$list->wid\">$list->wid";

}

?>

PHP hulp

PHP hulp

26/05/2026 10:59:30

Mitch

Mitch

07/01/2009 12:10:00
Quote Anchor link
ik heb dit even gescript..
ik weet niet of het werk ^^

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
<?php
if(isset($_GET['id'])){

$exist = FALSE;
$sql = "SELECT id FROM wanabees";
$result = mysql_query($sql);
while($row = mysql_fetch_assoc($result)) {
if($_GET['id'] == $row['id']){
    $exist = TRUE;
}
}

if($exist == TRUE){

$sql = "SELECT naam FROM wanabees WHERE id='".$_GET['id']."' ";
$row = mysql_fetch_assoc($result);
$naam = $row['naam'];

echo $naaml

}else{
echo 'Gebruiker bestaat niet';
}

?>

edit:
php tags toegevoegd.

Ik zie zelf geen fouten in mijn editor :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitch

Menno Ridder

Menno Ridder

07/01/2009 12:12:00
Quote Anchor link
Na 3 keer overlezen denk ik dat ik het begrijp;)

Eerste vraag is waarom je hier geen variabele voor ID heb ingevuld:
Code (php)
1
2
3
<?php
"SELECT * FROM wanabees  WHERE id='' ORDER BY abc DESC LIMIT 0,100";
?>

Was dat de bedoeling of een foutje?

Zodra je op de link klikt zodat je naar lijst.php?id=&id gaat moet daar een query komen om de wid's weer te geven. Dat is toch wat je wilt?

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 12:13:00
Quote Anchor link
lukt niet krijg gewon een wite pagina

Loran DP

Loran DP

07/01/2009 12:16:00
Quote Anchor link
Als je dit:

Code (php)
1
2
3
4
<?php
ini_set('display_errors', 1); // 0 = uit, 1 = aan
error_reporting(E_ALL);
?>

erboven zet krijg je dan een error te zien?

EDIT
heb je wel een ID opgegeven?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP

Mitch

Mitch

07/01/2009 12:17:00
Quote Anchor link
ik weet wel zeker als er in het url ?id=1 komt dat er wat komt.
tenzij er niets is in je database met naam.

vul eens ?id=5325

wat krijg je dan te zien...

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 12:25:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
<?php
ini_set('display_errors', 1); // 0 = uit, 1 = aan
error_reporting(E_ALL);
?>

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
<?php
if(isset($_GET['id'])){

$exist = FALSE;
    $exist = TRUE;
}
}

if($exist == TRUE){

$sql = "SELECT naam FROM wanabees WHERE id='".$_GET['id']."' ";
$naam = $row['naam'];

echo $naaml

}else{
}

?>

en de tabel die ik gebruik in de mysql

CREATE TABLE wanabees (
id varchar(255) NOT NULL default '',
name varchar(255) NOT NULL default '',
wid varchar(255) NOT NULL default '',
wname varchar(255) NOT NULL default ''
) TYPE=MyISAM;

ik gebruik nu deze code kom op een witte pagina

http://www.crowdnet.be/vt.php?id=sacha

mvg sacha

Mitch

Mitch

07/01/2009 12:28:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<?php
if(isset($_GET['id'])){

$exist = FALSE;
    $exist = TRUE;
}
}

if($exist == TRUE){

$sql = "SELECT name FROM wanabees WHERE id='".$_GET['id']."' ";
$naam = $row['name'];

echo $naam;

}
else{
}

}
else{
    echo 'Word niet om id gevraagd';
}

?>

Je zei dat het id een nummer moest zijn...

dus bv:
http://www.crowdnet.be/vt.php?id=1

edit:
paar script foutjes er uit gehaald

edit2:
Hoezo heb je ID niet als INT en auto_increment?
dus:
`id` int(4) NOT NULL auto_increment

en als je denk dat je meer dan 9999 leden krijgt maak je van die 4 een 5 of hoger :)

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 12:37:00
Quote Anchor link
thx nu zie ik als ik mijn link open gebruiker bestaat nier maar de id's in mijn tabel zijn gebruikersnamen

Mitch

Mitch

07/01/2009 12:41:00
Quote Anchor link
ik zou je aan raden om id's te gaan gebruiken.
die zijn dan altijd uniek.
en ze zijn nooit het zelfde in de database als je de id doet zo als mijn 2e edit.

verwijder je tabel en doe deze:

CREATE TABLE wanabees (
id int(4) NOT NULL auto_increment '',
name varchar(255) NOT NULL default '',
wid varchar(255) NOT NULL default '',
wname varchar(255) NOT NULL default ''
PRIMARY KEY (`id`)
) TYPE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=1 ;

en verzorg dat je zelf niks input in de database kwa ID..

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 12:42:00
Quote Anchor link
kheb nu al mijn volledig systeem gemaakt da ze dan hun profiel gaan kunnen bekijken www.crowdnet.be/id daarom heb ik de gebruikersnaam genomen

Mitch

Mitch

07/01/2009 12:44:00
Quote Anchor link
-.-

Probeer dan dit maar:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<?php
if(isset($_GET['id'])){

$exist = FALSE;
if($_GET['id'] == $row['name']){
    $exist = TRUE;
}
}

if($exist == TRUE){

$sql = "SELECT name FROM wanabees WHERE name='".$_GET['id']."' ";
$naam = $row['name'];

echo $naam;

}
else{
}

}
else{
}

?>

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 12:49:00
Quote Anchor link
werkt niet maar kan het zijn dat er geen link naar de config staat ?

Mitch

Mitch

07/01/2009 12:51:00
Quote Anchor link
uiteraard moet de config geinclude worden.

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 12:53:00
Quote Anchor link
de config staat er maar nu heeft de id dat de gebruikersnaam niet bestaat

http://www.crowdnet.be/vt.php?id=sacha

Mitch

Mitch

07/01/2009 12:55:00
Quote Anchor link
kan je me zeggen wat in database staat?
dus even exporteren en dan hier plakken.

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 12:58:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<?

// DATABASE GEGEVENS :
// *******************

$localhost = "localhost"; // De host van je DB
$gebruiker = "gebruiker"; // De gebruikersnaam an je DB
$pass = "pass"; // Het wachtwoord van je DB
$database = "database";

mysql_connect("$localhost", "$gebruiker", "$pass") or die("Connectie met Databeest mislukt"); // NIET VERANDEREN !!
mysql_select_db("$database") or die("Verkeerde Databeest"); // NIET VERANDEREN !!

// WEBSITE GEGEVENS :
// ******************

$website_naam = "Crowdnet"; // De naam van je site
$website_titel = "..:: Crowdnet ::..  het online vrienden net - profielen site - partyagenda van vlaanderen"; // Dit komt in <HTML> TITTLE-tag
$naam_webmaster = "crowdnet"; // De naam van de webmaster
$email1 = "[email protected]"; // Het emailadres van de webmaster

// URL GEGEVENS :
// **************

$map_url = "http://www.crowdnet.be";
     // de hele url van de map waar config.php/profiel.php/aanmelden.php staat enzo ZONDER / eind
    // MET HTTP://    ( vb : http://www.crowdnet.be )

$map_url5 = "www.crowdnet.be";
   // de hele url van de map waar config.php/profiel.php/aanmelden.php staat enzo ZONDER / eind
  // ZONDER HTTP://   ( vb : www.crowdnet.be )

?>

Mitch

Mitch

07/01/2009 13:01:00
Quote Anchor link
ik heb het er over wat er IN staat.

dus waar jou naam in database staat...

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 13:03:00
Quote Anchor link
de naam in databse staat in id en name

Mitch

Mitch

07/01/2009 13:07:00
Quote Anchor link
probeer dit:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<?php
if(isset($_GET['id'])){

$exist = FALSE;
$sql = "SELECT name FROM wanabees";
if($_GET['id'] == $row['name']){
    $exist = TRUE;
}
}

if($exist == TRUE){

$sql = "SELECT name FROM wanabees WHERE id='".$_GET['name']."' ";
$naam = $row['name'];

echo $naam;

}
else{
}

}
else{
}

?>

Sacha de besten

sacha de besten

07/01/2009 13:11:00

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.