Subdomein m.b.v. wildcard

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Security Account Lead – Products

Security Account Lead – Products As the SAL you will be part of the Products security group which works with leading clients in the Dutch Consumer Goods and Services (CG&S), Retail, Industrial, Life Sciences and Travel sectors. Via this group Accenture brings industry specific knowledge to Security and helps clients implement and run fit-for-purpose security solutions. Your job As a Security Account Lead (SAL) in the Products security group you will be responsible for overseeing security related activities at one of Accenture’s clients and act as the face of Accenture Security. You bring together both technical and business expertise to

Bekijk vacature »

C# Developer/ SQL Server/ Visual Studio/Javascript

Functieomschrijving Ben jij een gedreven en enthousiaste .NET Developer (C#) met gevoel voor design en usability? Wil jij als C# Ontwikkellaar jouw skills graag inzetten op de development afdeling van een innovatieve, flexibele organisatie met een groot bereik? Lees dan snel verder! Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s;

Bekijk vacature »

Datawarehouse Developer / Cloud omgevingen / 5.400

Functieomschrijving Ben je gedreven in het opzetten van een Datawarehouse en ETL en wil je jezelf verder ontwikkelen binnen jouw vakgebied? Heb je ernaast ook kennis van het werken in de Cloud? Lees dan snel verder! Je draagt zorg voor de verdere uitbreiding van de Datawarehouse; Het verder ontwikkelen van ETL generator op basis van de behoeften binnen het team; Meehelpen aan de migratie van Oracle naar Redshift; Proactief kijken naar verbeteringen en hierover schakelen met andere teams. Functie-eisen HBO werk- en denk niveau; Minimaal 3 tot 5 jaar werkervaring als Datawarehouse Developer; Uitgebreide kennis van ETL en bijbehorende tooling;

Bekijk vacature »

Gezocht/Looking for: Senior .NET Developer - Rotte

Due to extensive growht of our client we are currently searching for a Senior Dot.Net Software Developer. This is for one of our clients in the digital data transformation domain. Vacature Details/ Vacancy Details Contract type: Fixed term contract Start datum/ Date of Joining: immediate (work from home during Covid-19 period) Werkervaring/experience required: Minimum of 6 years experience in a similar role (must have) Understanding of Azure DevOps (must have) Experienced in Agile/Scrum software development Deep understanding of C#, .NET, .NET Core, REST, Azure services(must have) Experience with Kubernetes or Azure Service Fabric Database knowledge (a.o SQL, CosmosDB) Pluspoints would

Bekijk vacature »

Software Developer / PHP

Functieomschrijving Werk jij graag in een vooruitstrevende en groeiende organisatie aan een eigen ontwikkeld platform dat door steeds meer bedrijven in Nederland gebruikt wordt? Ligt jouw passie bij software development en heb jij ervaring met PHP? Dan zijn wij op zoek naar jou voor dit bedrijf in regio Eindhoven! Je werkt samen met het ontwikkelteam aan de ontwikkeling van het platform, o.a. met Symfony, Docker, API's en Git; Je denkt mee over verbeteringen, doorontwikkeling en schaalbaarheid van het platform; Je werkt in sprints van twee weken; Je spreekt met diverse betrokkenen om samen een optimaal product neer te zetten. Functie-eisen

Bekijk vacature »

Senior applicatieontwikkelaar

Ben jij een gedreven applicatieontwikkelaar met minimaal drie jaar werkervaring? En wil je een uitdagende baan met impact én jezelf breed ontwikkelen? Bij UPS bouw je mee aan complexe systemen die wereldwijd worden gebruikt en krijg je alle ruimte om nóg beter te worden in je vak. Dit ga je doen In een dynamisch scrumteam werk je aan de hand van processen en technologieën zoals CI/CD en DevOps aan het behalen van jullie doelen. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en

Bekijk vacature »

C# Angular Developer Ontwikkelaar Leaseauto

Functieomschrijving C# Angular Developer Ontwikkelaar Leaseauto Ontwikkelen in C#.Net in maatwerk applicaties; Nieuwbouw en uitbouw van de systemen in C# .NET; Ondersteuning bieden aan de klanten op de applicaties; Requirements in kaart brengen; Maken van een technisch ontwerp. Functie-eisen HBO/WO diploma is een eis; Minimaal 3 jaar ervaring met Angular, C#.Net, HTML, CSS, Javascript; Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; Ervaring met relationele databases of mobiele oplossingen is gewenst; Makkelijk in de omgang, analytisch en communicatief. Bedrijfsomschrijving Onze klant is een IT dienstverlener, ter versterking van het team zijn ze op zoek naar een ervaren C# .NET Ontwikkelaar.

Bekijk vacature »

Fullstack developer / React / Java / CQRS / Zorg

Functieomschrijving Ben jij een Fullstack Developer met ruim 3 jaar ervaring aan zowel de Front-end (React) als aan de Back-end (Java) én lijkt het je leuk om te gaan werken bij een organisatie die rechtmatigheid in de zorg controleert? Wil jij meteen aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe applicatie die de kwaliteit van zorg(verleners) in Nederland inzichtelijk maakt en meedenken over nieuwe innovatieve oplossingen waarbij security hoog in het vaandel staat? Lees dan nu verder! Je werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit: het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties in de zorg (50% Front-end met o.a. React,

Bekijk vacature »

.NET Developer

Currently we are specific looking for professionals who speak fluently Dutch on C1 level. .NET engineer met ambitie? De uitgebreide versie: Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Stilstand is achteruitgang voor jou; je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren over Microsoft technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt.

Bekijk vacature »

Ruby on rails developer gezocht (junior, medior en

Functieomschrijving Als Ruby on Rails ontwikkelaar zal jij hier met je collega’s werken aan het uitbouwen van het bestaande platform en het creëren van nieuwe functionaliteiten. Je werk is er op gericht om de klanten gebruik te laten maken van snelle, stabiele en gebruiksvriendelijke software. Er is hier ontzettend veel ruimte voor eigen inbreng en ondernemerschap. Het word zeer gewaardeerd als jij proactief aan de slag gaat met het eindproduct en meedenkt met het bedrijf. Heb jij bijvoorbeeld een idee over het gebruiken van andere / meer 'exotische' talen? Geef het aan, dan wordt er direct gekeken of het idee

Bekijk vacature »

Front-End Developer / JavaScript / Vue.JS / Financ

Functieomschrijving Are you an enthusiastic Front-End Developer? Do you have work experience with Vue.JS? Are you ready to set up a new architecture by developing a new front-end framework in Vue? If your answers are yes, then this might be your new job! The client designs and develops the next generation of applications. As a Front-End Developer you are, (together) with your team, responsible for setting up the new architecture that will be focused on cloud-ready applications. Your focus within the team will be on translating customer needs into excellent solutions. Developing the new front end framework using Vue.JS; Making

Bekijk vacature »

.NET Developer Financieel

Werk jij als software developer het liefst met uitdagende systemen? Dan kun jij je bij onze vestiging in Amsterdam volledig uitleven als .NET Developer Financieel. Wanneer begin je? Jouw baan Je ontwerpt, ontwikkelt, ondersteunt en onderhoudt je eigen financiële module binnen HiX, onze ICT-totaaloplossing voor de zorg. Je schrijft objectgeoriënteerde code, speurt naar verbeteringen, werkt aan vernieuwende projecten, doet code reviews en voert testen uit. Een uiterst verantwoordelijke job, want dankzij jouw software kunnen zorginstellingen hun zorg factureren, voldoen aan afspraken met zorgverzekeraars, verplichte landelijke aanleveringen van financiële data doen en nog veel meer. Je brainstormt regelmatig met collega’s hoe

Bekijk vacature »

Java Developer / Redesign / Complex / Overheid

Functieomschrijving Wil jij je als Java Developer bezighouden met complexe materie, jouw kennis van Java inzetten in een groot Europees project en compleet nieuwe modules bouwen met behulp van Java? Lees dan snel verder! (Door-)ontwikkelen van de applicaties; Redesignen van bestaande modules; Uitvoeren van Unit testen; Requirements omzetten naar ontwerpen; Afstemmen met de klant/eindgebruikers. Functie-eisen Hbo werk- en denkniveau; Minimaal drie jaar relevante werkervaring; Kennis van minimaal Java 8; Ervaring met CI/CD, Docker, Kubernetes en SAML is mooi meegenomen; Je bent communicatief vaardig en houdt het security aspect goed in de gaten. Bedrijfsomschrijving Bij deze overheidsinstantie zal je terecht komen

Bekijk vacature »

.NET Developer Zorg-ICT

Complexe software ontwikkelen: dat is jouw ding! Voor onze vestiging in Heerenveen zoeken wij fanatieke junior en senior .NET Developers die met de laatste Microsoft-tools en -technieken willen werken. Jij bent gemotiveerd en draagt graag verantwoordelijkheid voor je 'eigen' software, die wordt ingezet in ziekenhuizen door heel Nederland. Jouw baan Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen module. Dit gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. Je werkt zelfstandig of in een klein team. ChipSoft maakt gebruik van een zelf ontwikkeld multi tier framework. Tijdens een

Bekijk vacature »

.NET Developer / C# / financiële organisatie

Functieomschrijving Wil jij als .NET Developer bij deze organisatie in Amsterdam als kartrekker in een Scrum team fungeren en je helemaal uitleven in de backend met C#? Krijg jij een grote kick van veel verantwoordelijk en mogelijkheden in een .NET backend? Vindt jij het leuk requirements op te halen bij de business en deze te vertalen in concrete oplossingen? Dan past deze functie jou perfect! Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen

Bekijk vacature »
Arjan -

Arjan -

21/07/2010 11:26:28
Quote Anchor link
Om het andere topic niet te vervuilen open ik hierbij even een nieuw topic over mijn probleem:

Hey,

Ik heb zojuist een wildcard toegevoegd aan de DNS instellingen van de domeinnaam, namelijk:

*.domein.nl | A | 1.2.3.4 (hier dus het ipadres van de website)

Nu wil ik bewerkstelligen dat voor iedere geregistreerde gebruiker zijn / haar profiel te bereiken is via: gebruikersnaam.domein.nl

Nu heb ik in DirectAdmin via "Custom HTTPD Configurations" in de VirtualHost een serverAlias *.domein.nl toegevoegd.

Nu staat er in de httpd.conf 2x een serveralias, namelijk:

-----------------------------------------------
<VirtualHost ipadres:80 >
ServerAlias www.domeinnaam.nl domeinnaam.nl *.domeinnaam.nl

ServerName www.domeinnaam.nl
ServerAlias www.domeinnaam.nl domeinnaam.nl
ServerAdmin webmaster@domeinnaam.nl
DocumentRoot /home/username/domains/domeinnaam.nl/public_html
ScriptAlias /cgi-bin/ /home/username/domains/domeinnaam.nl/public_html/cgi-bin/

UseCanonicalName OFF
-----------------------------------------------

Maakt dit überhaupt uit? Want ik kan met geen mogelijkheid de 2e serveralias in z'n geheel verwijderen.

Wanneer ik nu naar gebruikersnaam.domeinnaam.nl ga krijg ik een standaard index pagina te zien en niet de website die op de server staat.

Dit krijg ik dan te zien:
------------------------------------------------
Welcome to the home of domeinnaam.nl
To change this page, upload your website into the public_html directory
------------------------------------------------

Wanneer ik naar www.domeinnaam.nl ga dan krijg ik de website wel te zien.

Weet iemand hoe ik alle subdomeinen naar de website kan lootsen en daar ga controleren welk profiel opgehaald moet worden?

Bvd voor je reactie.

PHP hulp

PHP hulp

29/09/2020 03:11:52

- SanThe -

- SanThe -

21/07/2010 11:59:55
Quote Anchor link
Meer dan dit heb je niet nodig in de conf.

ServerName www.domeinnaam.nl
ServerAlias *.domeinnaam.nl

Arjan -

Arjan -

21/07/2010 12:06:06
Quote Anchor link
Toch nog even een vraag voordat ik het ga wijzigen.

Dit is de httpd-vhosts.conf:

-----------------------------------------------------------------
# Virtual Hosts
#
# If you want to maintain multiple domains/hostnames on your
# machine you can setup VirtualHost containers for them. Most configurations
# use only name-based virtual hosts so the server doesn't need to worry about
# IP addresses. This is indicated by the asterisks in the directives below.
#
# Please see the documentation at
# <URL:http://httpd.apache.org/docs/2.2/vhosts/>
# for further details before you try to setup virtual hosts.
#
# You may use the command line option '-S' to verify your virtual host
# configuration.

################################################## ########
# Use name-based virtual hosting. #
# All NameVirtualHost lines are in this file #
# Don't remove this line or apache will generate errors. #
################################################## ########
Include /etc/httpd/conf/ips.conf

#
# VirtualHost example:
# Almost any Apache directive may go into a VirtualHost container.
# The first VirtualHost section is used for all requests that do not
# match a ServerName or ServerAlias in any <VirtualHost> block.
#
<VirtualHost ipadres:80>
ServerAdmin webmaster@localhost
AliasMatch ^/~([^/]+)(/.*)* /home/$1/public_html$2
DocumentRoot /var/www/html
ServerName localhost
ScriptAlias /cgi-bin/ /var/www/cgi-bin/
CustomLog /var/log/httpd/homedir.log homedir
</VirtualHost>

<VirtualHost ipadres:443>
ServerAdmin webmaster@localhost
AliasMatch ^/~([^/]+)(/.*)* "/home/$1/public_html$2"
DocumentRoot /var/www/html
ServerName localhost
ScriptAlias /cgi-bin/ /var/www/cgi-bin/
CustomLog /var/log/httpd/homedir.log homedir

SSLEngine on
SSLCertificateFile /etc/httpd/conf/ssl.crt/server.crt
SSLCertificateKeyFile /etc/httpd/conf/ssl.key/server.key
</VirtualHost>
# Virtual Hosts
#
# If you want to maintain multiple domains/hostnames on your
# machine you can setup VirtualHost containers for them. Most configurations
# use only name-based virtual hosts so the server doesn't need to worry about
# IP addresses. This is indicated by the asterisks in the directives below.
#

-----------------------------------------------------------------

Nu vraag ik mij af of die AliasMatch in dit geval geen roet in het eten gooit door het subdomein te verwijzen naar een niet bestaande public_html map (immers krijg ik dat ook te zien wanneer ik een subdomein open in de browser).
Gewijzigd op 21/07/2010 12:07:46 door Arjan -

- SanThe -

- SanThe -

21/07/2010 12:10:17
Quote Anchor link
Zoals ik ook al in een ander topic heb vermeld: Ik heb geen enkel idee wat AliasMatch doet.

Arjan -

Arjan -

21/07/2010 12:13:10
Quote Anchor link
Oh ik weet het nu wel. Dat zorgt ervoor dat je ipadres.nl/~gebruikersnaam kan gebruiken. Dit ga ik maar ff weghalen denk ik..

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.